46 min
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
50 min
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
2 uri
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
3 ure
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
3 ure
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
4 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
17 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
18 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
19 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
19 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
19 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
19 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
20 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
21 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
21 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
21 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
22 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
22 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi

Strani: 1

anon-49022 sporočil: 830
[#2434308] 21.07.14 15:37
Odgovori   +    13
Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
anon-151448 sporočil: 3.061
[#2434328] 21.07.14 15:58
Odgovori   +    31
Miloš, kaj ti ni jasno? V krizi je navaden folk nehal kupovati male avtočke, ker nima za žret - za tiste, ki imajo pa polne riti pa krize ni in še naprej kupujejo terence, kot so jih tudi že prej.
Razlika je torej samo ta, da raja v krizi ne kupuje več niti malih koretic, preseratorski lopovi pa po starem...terenci pojejo.....
gensi sporočil: 459
[#2434330] 21.07.14 15:59
Odgovori   +    19
Zmedeno napisan članek z navedbami odstotkov brez navedbe izhodiščnih vrednosti.

Kaj v financah res ne zmorete zapisati absolutnih številk?

Naj vam pomagam.

cena (npr. do 10.000 EUR)
Prodano
2008
2014
Izvoženo iz Slovenije
2008
2014
Razlika
2008
2014

in tako za vsako kategorijo oz. vrednostni razred.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2434331] 21.07.14 16:01 · odgovor na: anon-49022 (#2434308)
Odgovori   +    14
[mikmik]
Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
Fotri in mame, ki furajo takšne kible za potrebe njihovi družinskih popotovanj, pač res nis(m)o neka ekstra-razburljiva sorta ljudi.
anon-11396 sporočil: 2.073
[#2434340] 21.07.14 16:15 · odgovor na: anon-151448 (#2434328)
Odgovori   +    5
5* genjalno točno in precizno povedano
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2434356] 21.07.14 16:34
Odgovori   +    16
Slovenci trošijo takrat, ko bi bilo treba šparat in trošijo takrat, ko bi bilo treba trošit.

Slovenci trošijo. Evo aksioma.

Sploh tuj denar.
XPAVC sporočil: 725
[#2434373] 21.07.14 16:50
Odgovori   +    22
čas vnosa: 21.07.14 16:48
Za vožnjo po naših cestah bomo tako ali tako kmalu vsi potrebovali goseničarje:)
anon-214372 sporočil: 3.048
[#2434421] 21.07.14 18:46 · odgovor na: anon-151448 (#2434328)
Odgovori   +    13
[rafik]
Miloš, kaj ti ni jasno? V krizi je navaden folk nehal kupovati male avtočke, ker nima za žret - za tiste, ki imajo pa polne riti pa krize ni in še naprej kupujejo terence, kot so jih tudi že prej.
Razlika je torej samo ta, da raja v krizi ne kupuje več niti malih koretic, preseratorski lopovi pa po starem...terenci pojejo.....
Hehehe, se sploh ne čudim tej logiki. Tudi naši vrli politiki so ugotovili, da se je v krizi povečala povprečna plača pa pozabili da so tisti z najnižjimi plačami zdaj na zavodu.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2434516] 21.07.14 22:25
Odgovori   +    9
He,he,he!
Butasti Slovenci s SUV-i.Zakaj jihpa rabijo?
Zato ,da se 2X na leto zaeljejo po snegu in20m od glavne ceste ob tem pa še navadno počakajo napol hriba.
To ,da smo Slovenci narod idiotov ni trebaizgubljati besed.
Najprej vpraanje;koliko Slovencev res rabi terenca?3%.
Torej med terence pač šrejemo G Mercedesa,Rande Roverja 4x4,,Rama,Tahoija,Cierro,Suburbana,Escalada4X4,Def enderja,Wranglerja,Ram-a skratka terence s šasijo in 4x4 pogonom-to pa pomeni žejo 15l +,težo,neudobnost in ceno 45000 Eur in visokimi stroškoi obrtovanja.
Skratka koliko ljudi ejansko rabi trdega terenca z zmogljivostjo,nosilnostjo,vlečno silo in 4x4 pogonom in žal neudobnostjo ter porabo in nenazadnje ceno?
SUV?
Avto za avto idiote in s.......
Zakaj?
Najprej tole;primerjajmo G Mercedesa in Ml-a v vsakodnevnih opraviih sami +++ za ML a kaj ko pa nastopijo zahteve in uporabnost----------------------- na celi črti.
Skratka SUV je razred za sero...... avto z porabo jeepa,zmogljivostni polota gti,ceno E mercedesa in off road zmogljivostmi pod golfom 4x4 ali A4 4x4 z vzdrževalnimi stroški ohoho in praktično opurabo blizu 0.
Skratka SUVi so zanič za teren,slabo "sedijo",niso ravno poceni in so zelo slabi za vlačenje prikolic in imajo žejo off roaderjev zmogljiosti pa golfa4x4 obratovalni stroški pa-boli glava.
Ampak ;NEKA VIDE SUSJEDI!Živela slovenska neumnost.
Off roader se splača le tistim ,kiimajo hoho denarja,onim ,ki služijo z njim in onim ,ki pač imajo off road za hobi-vsekakor pa off roader ni hec SUV pa ne off roader ampak zgolj strošek za nič in kibla za draženje zavistnih sosedov,dokler le ti ne viijo kako se mimo tvojega SUV pozimi pelje človek z golfom 4x4 ti pa čepiš v snegu.
milos9 sporočil: 1.046
[#2434540] 21.07.14 23:55 · odgovor na: anon-151448 (#2434328)
Odgovori   +    8
Kupna moč je manjša, to mi je jasno, kaže jo tudi upad prodaje. A malo terenci so se vseeno namnožili, ljudje jih kupujejo namesto običajnih avtov, kompaktne suve namesto poslovnih limuzin in karavanov, male SUV pa namesto razred večjih petvratnikov.
milos9 sporočil: 1.046
[#2434542] 21.07.14 23:58 · odgovor na: gensi (#2434330)
Odgovori   +    5
Z veseljem bi postregel s konkretnimi številkami, a gre le za ocene izračunane s pomočjo filtriranja baze registracij.

Te so okvirne, kakšen avto, ki je registiran dlej časa spustijo, zajamejo pa tudi kakšen fleet posel, ki se sicer izvede v Sloveniji

Tako da žal, zaenkrat toliko
Jaka1955 sporočil: 660
[#2434549] 22.07.14 00:33
Odgovori   +    4
Začeti moramo s tako imenovanimi enodnevnimi registracijami, avtomobili, ki le za nekaj dni, nekateri tudi za nekaj mesecev dobijo slovenske registrske tablice, a končne kupce najdejo v drugih državah EU. Trgovci tako ravnajo, da lažje izpolnijo načrte, h katerim jih zavezuje tovarna, obenem se s prodajo na druge trge rešijo zaloge in hkrati povečajo prodajo ter zaslužek.
To trgovcih, to je bla bla za novinarje in butasto državo. Resnica je, da je v Slo osnovna cena avta (brez DDV in DMV) nižja kot v Nemčiji. Avto se kupi pri Slo trgovcu, registrira in odpelje v drugo državo. Tam se avto proda končnemu kupcu, DDV se plača v tej državi, slovenski DDV in DMV se povrne. O podrobnostih ne bi, ampak ko potegneš črto pod vse, je pri avtu srednjega razreda prihranka več kot 10.000€.
bigl sporočil: 18.363
[#2434612] 22.07.14 08:33 · odgovor na: XPAVC (#2434373)
Odgovori   +    12
[XPAVC]
Za vožnjo po naših cestah bomo tako ali tako kmalu vsi potrebovali goseničarje:)
Evo eden od razlogov za lažje in cenejše SUV-e (športne terence). Glavni pa mislim, da je skrb za križ. So le višji od nizkih osebnih avtomobilov. Prave terence pa je po mestih vozit brez veze. Lep dan.
anon-304487 sporočil: 967
[#2434613] 22.07.14 08:35 · odgovor na: (#2434569)
Odgovori   +    3
Ja, kupovanje avtomobilov namesto nepremičnin se jim pa vsekakor zelo splača, so bolj dolgoročna investicija kot nepremičnine, he he...

Slovenceljska norost na mešanico preoblikovane pločevine in plastike pač ne pozna meja!
anon-151448 sporočil: 3.061
[#2434623] 22.07.14 08:50 · odgovor na: milos9 (#2434540)
Odgovori   +    6
[milos9]
Kupna moč je manjša, to mi je jasno, kaže jo tudi upad prodaje. A malo terenci so se vseeno namnožili, ljudje jih kupujejo namesto običajnih avtov, kompaktne suve namesto poslovnih limuzin in karavanov, male SUV pa namesto razred večjih petvratnikov.
Ja, imaš point - samo gledam koliko dacia dusterjev se vozi po cestah. Tudi avstrijci jih kupujejo kot žemljice.
anon-293460 sporočil: 457
[#2434653] 22.07.14 09:53 · odgovor na: anon-49022 (#2434308)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 22.07.14 09:43
[mikmik]
Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
Predvidevam, da voziš golfa s požaganimi fedri, remus rorom in woofrjem, pa misliš, da si glavni v svojih fužinah. O muzki pa ne bom napisal, da me ne bo administrator črtal.
anon-156169 sporočil: 231
[#2434664] 22.07.14 09:58 · odgovor na: anon-284823 (#2434516)
Odgovori   +    7
A nimaš denarja za en SUV, ker si tako pameten, da raje pljuvaš po njih? :) Vsak naj kupi kar mu paše, če v tem uživa!
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2434814] 22.07.14 12:38 · odgovor na: anon-156169 (#2434664)
Odgovori   +    3
[miran38]
A nimaš denarja za en SUV, ker si tako pameten, da raje pljuvaš po njih? :) Vsak naj kupi kar mu paše, če v tem uživa!
He,he,he,še en butast komentar.
Najprej glede vozil,pri hiši so tri od limuzine,kupeja do tovornjaka.
Nadalje osebno ne rabim ne off roaderja ne SUV-a.
Če nebi imeli Tovornjaka bi pa imel off roaferja z dual -cabom in to s šasijo in 4x4 pogonom(zaradi vlačenja prikolic) zelo verjetno Rama ali Silveradota ali Cierro 2500.
Ker imamo tovornjaka ,živimo v ravnini,ne lazim po hribih in nisem ljubitelj off roada ne vidim potrebe za dipa ali SUV-a.
Z osebnim pa se peljem udobneje in manj stroški kot z SUV kanto.
Zame je offroader avto za delo in uporabo(vlačenje težkih prikolic,nalaganje in težke terene za kar SUV i pač zaradi samonosne karoserije niso).
Vozila pa kupujemo po potrebi in ne po modi ali zaradi sosedov.
Mislim ,da sem bil dovolj jasen in da si nekupujem stroškov ,ki so brez zveze in nato še neizkoriščeni-samo zaradi sosedov.
Tipićen slovencelj.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#2434954] 22.07.14 15:15
Odgovori   +    3
Glede na naše ceste je nakup terenca edina prava izbira.
moon sporočil: 1.623
[#2435023] 22.07.14 16:44 · odgovor na: anon-204390 (#2434331)
Odgovori   +    8
[vickibedi]
> [mikmik]
> Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)

Fotri in mame, ki furajo takšne kible za potrebe njihovi družinskih popotovanj, pač res nis(m)o neka ekstra-razburljiva sorta ljudi.
Nikoli mi ne bo jasno, kakšne potrebe imjo družine, da si kupijo take kible? Jaz imam dva majhna otroka pa čisto dobro shajam z limuzino (brez strešnega kufra). Pač voziš s sabo stvari, za katere imaš prostor (zložene noter po prioritetah, krokodili in sloni odpadejo že na začetku).

Zaenkrat še noben otrok ni naredil harakiri. tako pač pri nas je!
notomi sporočil: 768
[#2435100] 22.07.14 18:35
Odgovori   +    2
Sem kupil SUV in je odlična izbira. Krasno se pelje, lepo se drži ceste, požre 6,8 l/100 km! Ima samo prvi pogon, vendar dovolj prostora znotraj, zunaj pa je majhen! Krasna stvar in zelo uporaben!
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2435120] 22.07.14 19:43
Odgovori   +    4
Ker razni "strokovnjaki"tule po forumu predavajo razne znanosti pa naj povem še tole.
Najprej tole SUV je cca 20-30 % dražji o enako litražnega osebnega avta,poraba 20% večja(brez 4x4) in stroški vzdrževanja 30-35 % +.
Ker nisem ravno nepoznavalec tehnike in strojništva pa še tole SUV-i so sicer resda udobni a za teren razen svetlih izjem(60 0000eur+) zelo slabi seveda pa je treba povedati še tole kar večina "strokovnjakov " na forumu ne ve samonosna karoserija res zagotavlja udobje a je za teren in "pravo" uporabo pogreb-še posebej brez šasije .
Zakaj nalo nakladačev ve to da je SUV bodisi točkovno zvarjen ali lepljen in kot tak na grdem terenu izpostavljen mnogim obremenitvam tudi torziji ipd,da o vleki težjih prikolic ne govorimo.
Med tem ,ko imajo pravi OFF Roaderji šasijo(ki je kovičena-ni toga in se giblje) so točkovni zvari ali lepila togi in začnejo popuščati(počijo),na kar se pozimi z vožnjo po slani cesti med fuge nabere slana voda in korozija je tu in nemalokrat so ljudje presenečeni kako je očna korozija a neznajo si pa zadeve razložiti.
In nenazadnje še nekaj o terenskost SUV-ov Ameriški Car and Driver je testiral X6(isto je M X6 ali isto je X5 ali M varianta),skratka vozili kot vozili pohvaljeni ,kot terenski vozili pa raztrgani,kajti stari Ford F 1504x4 je po dreku šel bolje kot ta dva SUV -a tako ,da ju je vlekel iz blata ven.
Skratka SUV i so ne tič ne miš z znatnimi stroški obratovanja iz borno rentabilnostjoin omejeno uporabo.
Sicer mi je vseeno kaj kdo kupi,vendar pa me moti nekaj drugega,ko ponosni lastniki SUV ov prihajajo na firmo in se dr.... za 30 eur.to pa pove vse in nemalo je ponosnih lastnikov SUVou ,ki se prese.... nimajo pa niti centa v žepu ali pa dolžni kot cigani tako na banki,kot na limitu od meseca v mesec pa familija tišči zobe v zid ,da odplačujejo kredit ali lizing za neuporabno kanto.
In še nekaj z Audijem A 6 Allroadom se voziš ceneje,cenejši so obratovalni stroški in pozimi prideš dje kot z Q7 kiblo.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2435217] 22.07.14 23:03
Odgovori   +    3
Ni kaj. Za tolaženje slovenskih manvjrednostnih frustracij se vedno najde denar za avto, ki bo večji, hujši, grši , ... od sosedovega. Čeprav na fafing, pa mogoče ni za stroške, plače, hrano. Važno je, da je za novo makino.
rx170 sporočil: 6.399
[#2435222] 22.07.14 23:12
Odgovori   +    3
Vsak si naj kupi, kar si hoče in si lahko privošči. Pri meni pa je takole. ČE pri nesreči ne bi imel terenca, me verjetno več ne bi bilo ali pa bil invalid. Tako, da ne kupim več ničesar drugega.
anon-214372 sporočil: 3.048
[#2435255] 23.07.14 07:38 · odgovor na: anon-284823 (#2435120)
Odgovori   +    6
[ctx]
Ker razni "strokovnjaki"tule po forumu predavajo razne znanosti pa naj povem še tole.
Najprej tole SUV je cca 20-30 % dražji o enako litražnega osebnega avta,poraba 20% večja(brez 4x4) in stroški vzdrževanja 30-35 % +.
Ker nisem ravno nepoznavalec tehnike in strojništva pa še tole SUV-i so sicer resda udobni a za teren razen svetlih izjem(60 0000eur+) zelo slabi seveda pa je treba povedati še tole kar večina "strokovnjakov " na forumu ne ve samonosna karoserija res zagotavlja udobje a je za teren in "pravo" uporabo pogreb-še posebej brez šasije .
Zakaj nalo nakladačev ve to da je SUV bodisi točkovno zvarjen ali lepljen in kot tak na grdem terenu izpostavljen mnogim obremenitvam tudi torziji ipd,da o vleki težjih prikolic ne govorimo.
Med tem ,ko imajo pravi OFF Roaderji šasijo(ki je kovičena-ni toga in se giblje) so točkovni zvari ali lepila togi in začnejo popuščati(počijo),na kar se pozimi z vožnjo po slani cesti med fuge nabere slana voda in korozija je tu in nemalokrat so ljudje presenečeni kako je očna korozija a neznajo si pa zadeve razložiti.
In nenazadnje še nekaj o terenskost SUV-ov Ameriški Car and Driver je testiral X6(isto je M X6 ali isto je X5 ali M varianta),skratka vozili kot vozili pohvaljeni ,kot terenski vozili pa raztrgani,kajti stari Ford F 1504x4 je po dreku šel bolje kot ta dva SUV -a tako ,da ju je vlekel iz blata ven.
Skratka SUV i so ne tič ne miš z znatnimi stroški obratovanja iz borno rentabilnostjoin omejeno uporabo.
Sicer mi je vseeno kaj kdo kupi,vendar pa me moti nekaj drugega,ko ponosni lastniki SUV ov prihajajo na firmo in se dr.... za 30 eur.to pa pove vse in nemalo je ponosnih lastnikov SUVou ,ki se prese.... nimajo pa niti centa v žepu ali pa dolžni kot cigani tako na banki,kot na limitu od meseca v mesec pa familija tišči zobe v zid ,da odplačujejo kredit ali lizing za neuporabno kanto.
In še nekaj z Audijem A 6 Allroadom se voziš ceneje,cenejši so obratovalni stroški in pozimi prideš dje kot z Q7 kiblo.
Pa komu je sploh važno, kako se obnese SUV v pol metra blata? Nikomur, zato pa se mu reče SUV in ne off road, in zato nekateri SUV-i sploh nimajo 4x4 pogona.

V SUV-u se višje sedi, pregled nad cesto je boljši, vstop je za starejše lažji, malo večja oddaljenost od tal pa omogoča, da se zapelješ na kakšen slabši kolovoz - če si recimo reden obiskovalec gora, je to zelo dobrodošlo. Ne rabiš vitla in ne rabiš reduktorja za kaj takega, vendar z enoprostorcem vseeno ne gre. To so konkretni razlogi, ki so moje sorodnike prepričali v nakup SUV-a (2.0 razreda). In pri takih SUV-ih, ki niso offroad hard terenci, tudi stroški niso toliko višji kot pišeš.

Če pa že govoriš o temu, kaj moti, pa mene zelo motijo vsi dvignjeni avtomobili: hardcore terenci, SUV-i in enoprostorci, ko vozim za njimi in nič ne vidim, za razliko od tistih za mano. Dober pregled v terencu je na račun tega, da tisti za tabo nima nobenega pregleda. In ker je terencev vedno več, bom verjetno enkrat tudi sam končal na SUV-u.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2435290] 23.07.14 08:50 · odgovor na: moon (#2435023)
Odgovori   +    2
[moon]
> [vickibedi]
> > [mikmik]
> > Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
>
> Fotri in mame, ki furajo takšne kible za potrebe njihovi družinskih popotovanj, pač res nis(m)o neka ekstra-razburljiva sorta ljudi.

Nikoli mi ne bo jasno, kakšne potrebe imjo družine, da si kupijo take kible? Jaz imam dva majhna otroka pa čisto dobro shajam z limuzino (brez strešnega kufra). Pač voziš s sabo stvari, za katere imaš prostor (zložene noter po prioritetah, krokodili in sloni odpadejo že na začetku).

Zaenkrat še noben otrok ni naredil harakiri. tako pač pri nas je!
Res je, z dobro organizacijo je vse možno, pred desetletji naprimer se je 4 članska družina peljala s fičotom na morje in so ravno tako bili vsi živi in zdravi. Je pa malo več prostora zame dobrodošlo, itak da je avto v vsakem primeru na koncu poln do stropa. Je pa karavan, oziroma enoprostorec uporaben tudi za večje tovore, zadnjič sem prevažal tepih, ni šanse da bi to šlo v limuzino...

Strani: 1