Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek V krizi Slovenci pogosteje kupujemo terence, redkeje pa majhne avte
Strani: 1
sporočil: 3.061
Miloš, kaj ti ni jasno? V krizi je navaden folk nehal kupovati male
avtočke, ker nima za žret - za tiste, ki imajo pa polne riti pa
krize ni in še naprej kupujejo terence, kot so jih tudi že
prej.
Razlika je torej samo ta, da raja v krizi ne kupuje več niti malih koretic, preseratorski lopovi pa po starem...terenci pojejo.....
Razlika je torej samo ta, da raja v krizi ne kupuje več niti malih koretic, preseratorski lopovi pa po starem...terenci pojejo.....
sporočil: 459
Zmedeno napisan članek z navedbami odstotkov brez navedbe
izhodiščnih vrednosti.
Kaj v financah res ne zmorete zapisati absolutnih številk?
Naj vam pomagam.
cena (npr. do 10.000 EUR)
Prodano
2008
2014
Izvoženo iz Slovenije
2008
2014
Razlika
2008
2014
in tako za vsako kategorijo oz. vrednostni razred.
Kaj v financah res ne zmorete zapisati absolutnih številk?
Naj vam pomagam.
cena (npr. do 10.000 EUR)
Prodano
2008
2014
Izvoženo iz Slovenije
2008
2014
Razlika
2008
2014
in tako za vsako kategorijo oz. vrednostni razred.
sporočil: 13.528
[mikmik]Fotri in mame, ki furajo takšne kible za potrebe njihovi družinskih popotovanj, pač res nis(m)o neka ekstra-razburljiva sorta ljudi.
Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
sporočil: 7.327
Slovenci trošijo takrat, ko bi bilo treba šparat in trošijo takrat,
ko bi bilo treba trošit.
Slovenci trošijo. Evo aksioma.
Sploh tuj denar.
Slovenci trošijo. Evo aksioma.
Sploh tuj denar.
sporočil: 725
čas vnosa: 21.07.14 16:48
Za vožnjo po naših cestah bomo tako ali tako kmalu vsi potrebovali
goseničarje:)
sporočil: 3.048
[rafik]Hehehe, se sploh ne čudim tej logiki. Tudi naši vrli politiki so ugotovili, da se je v krizi povečala povprečna plača pa pozabili da so tisti z najnižjimi plačami zdaj na zavodu.
Miloš, kaj ti ni jasno? V krizi je navaden folk nehal kupovati male avtočke, ker nima za žret - za tiste, ki imajo pa polne riti pa krize ni in še naprej kupujejo terence, kot so jih tudi že prej.
Razlika je torej samo ta, da raja v krizi ne kupuje več niti malih koretic, preseratorski lopovi pa po starem...terenci pojejo.....
sporočil: 2.300
He,he,he!
Butasti Slovenci s SUV-i.Zakaj jihpa rabijo?
Zato ,da se 2X na leto zaeljejo po snegu in20m od glavne ceste ob tem pa še navadno počakajo napol hriba.
To ,da smo Slovenci narod idiotov ni trebaizgubljati besed.
Najprej vpraanje;koliko Slovencev res rabi terenca?3%.
Torej med terence pač šrejemo G Mercedesa,Rande Roverja 4x4,,Rama,Tahoija,Cierro,Suburbana,Escalada4X4,Def enderja,Wranglerja,Ram-a skratka terence s šasijo in 4x4 pogonom-to pa pomeni žejo 15l +,težo,neudobnost in ceno 45000 Eur in visokimi stroškoi obrtovanja.
Skratka koliko ljudi ejansko rabi trdega terenca z zmogljivostjo,nosilnostjo,vlečno silo in 4x4 pogonom in žal neudobnostjo ter porabo in nenazadnje ceno?
SUV?
Avto za avto idiote in s.......
Zakaj?
Najprej tole;primerjajmo G Mercedesa in Ml-a v vsakodnevnih opraviih sami +++ za ML a kaj ko pa nastopijo zahteve in uporabnost----------------------- na celi črti.
Skratka SUV je razred za sero...... avto z porabo jeepa,zmogljivostni polota gti,ceno E mercedesa in off road zmogljivostmi pod golfom 4x4 ali A4 4x4 z vzdrževalnimi stroški ohoho in praktično opurabo blizu 0.
Skratka SUVi so zanič za teren,slabo "sedijo",niso ravno poceni in so zelo slabi za vlačenje prikolic in imajo žejo off roaderjev zmogljiosti pa golfa4x4 obratovalni stroški pa-boli glava.
Ampak ;NEKA VIDE SUSJEDI!Živela slovenska neumnost.
Off roader se splača le tistim ,kiimajo hoho denarja,onim ,ki služijo z njim in onim ,ki pač imajo off road za hobi-vsekakor pa off roader ni hec SUV pa ne off roader ampak zgolj strošek za nič in kibla za draženje zavistnih sosedov,dokler le ti ne viijo kako se mimo tvojega SUV pozimi pelje človek z golfom 4x4 ti pa čepiš v snegu.
Butasti Slovenci s SUV-i.Zakaj jihpa rabijo?
Zato ,da se 2X na leto zaeljejo po snegu in20m od glavne ceste ob tem pa še navadno počakajo napol hriba.
To ,da smo Slovenci narod idiotov ni trebaizgubljati besed.
Najprej vpraanje;koliko Slovencev res rabi terenca?3%.
Torej med terence pač šrejemo G Mercedesa,Rande Roverja 4x4,,Rama,Tahoija,Cierro,Suburbana,Escalada4X4,Def enderja,Wranglerja,Ram-a skratka terence s šasijo in 4x4 pogonom-to pa pomeni žejo 15l +,težo,neudobnost in ceno 45000 Eur in visokimi stroškoi obrtovanja.
Skratka koliko ljudi ejansko rabi trdega terenca z zmogljivostjo,nosilnostjo,vlečno silo in 4x4 pogonom in žal neudobnostjo ter porabo in nenazadnje ceno?
SUV?
Avto za avto idiote in s.......
Zakaj?
Najprej tole;primerjajmo G Mercedesa in Ml-a v vsakodnevnih opraviih sami +++ za ML a kaj ko pa nastopijo zahteve in uporabnost----------------------- na celi črti.
Skratka SUV je razred za sero...... avto z porabo jeepa,zmogljivostni polota gti,ceno E mercedesa in off road zmogljivostmi pod golfom 4x4 ali A4 4x4 z vzdrževalnimi stroški ohoho in praktično opurabo blizu 0.
Skratka SUVi so zanič za teren,slabo "sedijo",niso ravno poceni in so zelo slabi za vlačenje prikolic in imajo žejo off roaderjev zmogljiosti pa golfa4x4 obratovalni stroški pa-boli glava.
Ampak ;NEKA VIDE SUSJEDI!Živela slovenska neumnost.
Off roader se splača le tistim ,kiimajo hoho denarja,onim ,ki služijo z njim in onim ,ki pač imajo off road za hobi-vsekakor pa off roader ni hec SUV pa ne off roader ampak zgolj strošek za nič in kibla za draženje zavistnih sosedov,dokler le ti ne viijo kako se mimo tvojega SUV pozimi pelje človek z golfom 4x4 ti pa čepiš v snegu.
sporočil: 1.046
Kupna moč je manjša, to mi je jasno, kaže jo tudi upad prodaje. A
malo terenci so se vseeno namnožili, ljudje jih kupujejo namesto
običajnih avtov, kompaktne suve namesto poslovnih limuzin in
karavanov, male SUV pa namesto razred večjih petvratnikov.
sporočil: 1.046
Z veseljem bi postregel s konkretnimi številkami, a gre le za ocene
izračunane s pomočjo filtriranja baze registracij.
Te so okvirne, kakšen avto, ki je registiran dlej časa spustijo, zajamejo pa tudi kakšen fleet posel, ki se sicer izvede v Sloveniji
Tako da žal, zaenkrat toliko
Te so okvirne, kakšen avto, ki je registiran dlej časa spustijo, zajamejo pa tudi kakšen fleet posel, ki se sicer izvede v Sloveniji
Tako da žal, zaenkrat toliko
sporočil: 660
Začeti moramo s tako imenovanimi enodnevnimi registracijami, avtomobili, ki le za nekaj dni, nekateri tudi za nekaj mesecev dobijo slovenske registrske tablice, a končne kupce najdejo v drugih državah EU. Trgovci tako ravnajo, da lažje izpolnijo načrte, h katerim jih zavezuje tovarna, obenem se s prodajo na druge trge rešijo zaloge in hkrati povečajo prodajo ter zaslužek.To trgovcih, to je bla bla za novinarje in butasto državo. Resnica je, da je v Slo osnovna cena avta (brez DDV in DMV) nižja kot v Nemčiji. Avto se kupi pri Slo trgovcu, registrira in odpelje v drugo državo. Tam se avto proda končnemu kupcu, DDV se plača v tej državi, slovenski DDV in DMV se povrne. O podrobnostih ne bi, ampak ko potegneš črto pod vse, je pri avtu srednjega razreda prihranka več kot 10.000€.
sporočil: 18.363
[XPAVC]Evo eden od razlogov za lažje in cenejše SUV-e (športne terence). Glavni pa mislim, da je skrb za križ. So le višji od nizkih osebnih avtomobilov. Prave terence pa je po mestih vozit brez veze. Lep dan.
Za vožnjo po naših cestah bomo tako ali tako kmalu vsi potrebovali goseničarje:)
sporočil: 967
Ja, kupovanje avtomobilov namesto nepremičnin se jim pa vsekakor
zelo splača, so bolj dolgoročna investicija kot nepremičnine, he
he...
Slovenceljska norost na mešanico preoblikovane pločevine in plastike pač ne pozna meja!
Slovenceljska norost na mešanico preoblikovane pločevine in plastike pač ne pozna meja!
sporočil: 3.061
[milos9]Ja, imaš point - samo gledam koliko dacia dusterjev se vozi po cestah. Tudi avstrijci jih kupujejo kot žemljice.
Kupna moč je manjša, to mi je jasno, kaže jo tudi upad prodaje. A malo terenci so se vseeno namnožili, ljudje jih kupujejo namesto običajnih avtov, kompaktne suve namesto poslovnih limuzin in karavanov, male SUV pa namesto razred večjih petvratnikov.
sporočil: 457
čas vnosa: 22.07.14 09:43
[mikmik]Predvidevam, da voziš golfa s požaganimi fedri, remus rorom in woofrjem, pa misliš, da si glavni v svojih fužinah. O muzki pa ne bom napisal, da me ne bo administrator črtal.
Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
sporočil: 231
A nimaš denarja za en SUV, ker si tako pameten, da raje pljuvaš po
njih? :) Vsak naj kupi kar mu paše, če v tem uživa!
sporočil: 2.300
[miran38]He,he,he,še en butast komentar.
A nimaš denarja za en SUV, ker si tako pameten, da raje pljuvaš po njih? :) Vsak naj kupi kar mu paše, če v tem uživa!
Najprej glede vozil,pri hiši so tri od limuzine,kupeja do tovornjaka.
Nadalje osebno ne rabim ne off roaderja ne SUV-a.
Če nebi imeli Tovornjaka bi pa imel off roaferja z dual -cabom in to s šasijo in 4x4 pogonom(zaradi vlačenja prikolic) zelo verjetno Rama ali Silveradota ali Cierro 2500.
Ker imamo tovornjaka ,živimo v ravnini,ne lazim po hribih in nisem ljubitelj off roada ne vidim potrebe za dipa ali SUV-a.
Z osebnim pa se peljem udobneje in manj stroški kot z SUV kanto.
Zame je offroader avto za delo in uporabo(vlačenje težkih prikolic,nalaganje in težke terene za kar SUV i pač zaradi samonosne karoserije niso).
Vozila pa kupujemo po potrebi in ne po modi ali zaradi sosedov.
Mislim ,da sem bil dovolj jasen in da si nekupujem stroškov ,ki so brez zveze in nato še neizkoriščeni-samo zaradi sosedov.
Tipićen slovencelj.
sporočil: 1.623
[vickibedi]Nikoli mi ne bo jasno, kakšne potrebe imjo družine, da si kupijo take kible? Jaz imam dva majhna otroka pa čisto dobro shajam z limuzino (brez strešnega kufra). Pač voziš s sabo stvari, za katere imaš prostor (zložene noter po prioritetah, krokodili in sloni odpadejo že na začetku).
> [mikmik]
> Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
Fotri in mame, ki furajo takšne kible za potrebe njihovi družinskih popotovanj, pač res nis(m)o neka ekstra-razburljiva sorta ljudi.
Zaenkrat še noben otrok ni naredil harakiri. tako pač pri nas je!
sporočil: 768
Sem kupil SUV in je odlična izbira. Krasno se pelje, lepo se drži
ceste, požre 6,8 l/100 km! Ima samo prvi pogon, vendar dovolj
prostora znotraj, zunaj pa je majhen! Krasna stvar in zelo
uporaben!
sporočil: 2.300
Ker razni "strokovnjaki"tule po forumu predavajo razne znanosti pa
naj povem še tole.
Najprej tole SUV je cca 20-30 % dražji o enako litražnega osebnega avta,poraba 20% večja(brez 4x4) in stroški vzdrževanja 30-35 % +.
Ker nisem ravno nepoznavalec tehnike in strojništva pa še tole SUV-i so sicer resda udobni a za teren razen svetlih izjem(60 0000eur+) zelo slabi seveda pa je treba povedati še tole kar večina "strokovnjakov " na forumu ne ve samonosna karoserija res zagotavlja udobje a je za teren in "pravo" uporabo pogreb-še posebej brez šasije .
Zakaj nalo nakladačev ve to da je SUV bodisi točkovno zvarjen ali lepljen in kot tak na grdem terenu izpostavljen mnogim obremenitvam tudi torziji ipd,da o vleki težjih prikolic ne govorimo.
Med tem ,ko imajo pravi OFF Roaderji šasijo(ki je kovičena-ni toga in se giblje) so točkovni zvari ali lepila togi in začnejo popuščati(počijo),na kar se pozimi z vožnjo po slani cesti med fuge nabere slana voda in korozija je tu in nemalokrat so ljudje presenečeni kako je očna korozija a neznajo si pa zadeve razložiti.
In nenazadnje še nekaj o terenskost SUV-ov Ameriški Car and Driver je testiral X6(isto je M X6 ali isto je X5 ali M varianta),skratka vozili kot vozili pohvaljeni ,kot terenski vozili pa raztrgani,kajti stari Ford F 1504x4 je po dreku šel bolje kot ta dva SUV -a tako ,da ju je vlekel iz blata ven.
Skratka SUV i so ne tič ne miš z znatnimi stroški obratovanja iz borno rentabilnostjoin omejeno uporabo.
Sicer mi je vseeno kaj kdo kupi,vendar pa me moti nekaj drugega,ko ponosni lastniki SUV ov prihajajo na firmo in se dr.... za 30 eur.to pa pove vse in nemalo je ponosnih lastnikov SUVou ,ki se prese.... nimajo pa niti centa v žepu ali pa dolžni kot cigani tako na banki,kot na limitu od meseca v mesec pa familija tišči zobe v zid ,da odplačujejo kredit ali lizing za neuporabno kanto.
In še nekaj z Audijem A 6 Allroadom se voziš ceneje,cenejši so obratovalni stroški in pozimi prideš dje kot z Q7 kiblo.
Najprej tole SUV je cca 20-30 % dražji o enako litražnega osebnega avta,poraba 20% večja(brez 4x4) in stroški vzdrževanja 30-35 % +.
Ker nisem ravno nepoznavalec tehnike in strojništva pa še tole SUV-i so sicer resda udobni a za teren razen svetlih izjem(60 0000eur+) zelo slabi seveda pa je treba povedati še tole kar večina "strokovnjakov " na forumu ne ve samonosna karoserija res zagotavlja udobje a je za teren in "pravo" uporabo pogreb-še posebej brez šasije .
Zakaj nalo nakladačev ve to da je SUV bodisi točkovno zvarjen ali lepljen in kot tak na grdem terenu izpostavljen mnogim obremenitvam tudi torziji ipd,da o vleki težjih prikolic ne govorimo.
Med tem ,ko imajo pravi OFF Roaderji šasijo(ki je kovičena-ni toga in se giblje) so točkovni zvari ali lepila togi in začnejo popuščati(počijo),na kar se pozimi z vožnjo po slani cesti med fuge nabere slana voda in korozija je tu in nemalokrat so ljudje presenečeni kako je očna korozija a neznajo si pa zadeve razložiti.
In nenazadnje še nekaj o terenskost SUV-ov Ameriški Car and Driver je testiral X6(isto je M X6 ali isto je X5 ali M varianta),skratka vozili kot vozili pohvaljeni ,kot terenski vozili pa raztrgani,kajti stari Ford F 1504x4 je po dreku šel bolje kot ta dva SUV -a tako ,da ju je vlekel iz blata ven.
Skratka SUV i so ne tič ne miš z znatnimi stroški obratovanja iz borno rentabilnostjoin omejeno uporabo.
Sicer mi je vseeno kaj kdo kupi,vendar pa me moti nekaj drugega,ko ponosni lastniki SUV ov prihajajo na firmo in se dr.... za 30 eur.to pa pove vse in nemalo je ponosnih lastnikov SUVou ,ki se prese.... nimajo pa niti centa v žepu ali pa dolžni kot cigani tako na banki,kot na limitu od meseca v mesec pa familija tišči zobe v zid ,da odplačujejo kredit ali lizing za neuporabno kanto.
In še nekaj z Audijem A 6 Allroadom se voziš ceneje,cenejši so obratovalni stroški in pozimi prideš dje kot z Q7 kiblo.
sporočil: 3.218
Ni kaj. Za tolaženje slovenskih manvjrednostnih frustracij se vedno
najde denar za avto, ki bo večji, hujši, grši , ... od sosedovega.
Čeprav na fafing, pa mogoče ni za stroške, plače, hrano. Važno je,
da je za novo makino.
sporočil: 6.399
Vsak si naj kupi, kar si hoče in si lahko privošči. Pri meni pa je
takole. ČE pri nesreči ne bi imel terenca, me verjetno več ne bi
bilo ali pa bil invalid. Tako, da ne kupim več ničesar drugega.
sporočil: 3.048
[ctx]Pa komu je sploh važno, kako se obnese SUV v pol metra blata? Nikomur, zato pa se mu reče SUV in ne off road, in zato nekateri SUV-i sploh nimajo 4x4 pogona.
Ker razni "strokovnjaki"tule po forumu predavajo razne znanosti pa naj povem še tole.
Najprej tole SUV je cca 20-30 % dražji o enako litražnega osebnega avta,poraba 20% večja(brez 4x4) in stroški vzdrževanja 30-35 % +.
Ker nisem ravno nepoznavalec tehnike in strojništva pa še tole SUV-i so sicer resda udobni a za teren razen svetlih izjem(60 0000eur+) zelo slabi seveda pa je treba povedati še tole kar večina "strokovnjakov " na forumu ne ve samonosna karoserija res zagotavlja udobje a je za teren in "pravo" uporabo pogreb-še posebej brez šasije .
Zakaj nalo nakladačev ve to da je SUV bodisi točkovno zvarjen ali lepljen in kot tak na grdem terenu izpostavljen mnogim obremenitvam tudi torziji ipd,da o vleki težjih prikolic ne govorimo.
Med tem ,ko imajo pravi OFF Roaderji šasijo(ki je kovičena-ni toga in se giblje) so točkovni zvari ali lepila togi in začnejo popuščati(počijo),na kar se pozimi z vožnjo po slani cesti med fuge nabere slana voda in korozija je tu in nemalokrat so ljudje presenečeni kako je očna korozija a neznajo si pa zadeve razložiti.
In nenazadnje še nekaj o terenskost SUV-ov Ameriški Car and Driver je testiral X6(isto je M X6 ali isto je X5 ali M varianta),skratka vozili kot vozili pohvaljeni ,kot terenski vozili pa raztrgani,kajti stari Ford F 1504x4 je po dreku šel bolje kot ta dva SUV -a tako ,da ju je vlekel iz blata ven.
Skratka SUV i so ne tič ne miš z znatnimi stroški obratovanja iz borno rentabilnostjoin omejeno uporabo.
Sicer mi je vseeno kaj kdo kupi,vendar pa me moti nekaj drugega,ko ponosni lastniki SUV ov prihajajo na firmo in se dr.... za 30 eur.to pa pove vse in nemalo je ponosnih lastnikov SUVou ,ki se prese.... nimajo pa niti centa v žepu ali pa dolžni kot cigani tako na banki,kot na limitu od meseca v mesec pa familija tišči zobe v zid ,da odplačujejo kredit ali lizing za neuporabno kanto.
In še nekaj z Audijem A 6 Allroadom se voziš ceneje,cenejši so obratovalni stroški in pozimi prideš dje kot z Q7 kiblo.
V SUV-u se višje sedi, pregled nad cesto je boljši, vstop je za starejše lažji, malo večja oddaljenost od tal pa omogoča, da se zapelješ na kakšen slabši kolovoz - če si recimo reden obiskovalec gora, je to zelo dobrodošlo. Ne rabiš vitla in ne rabiš reduktorja za kaj takega, vendar z enoprostorcem vseeno ne gre. To so konkretni razlogi, ki so moje sorodnike prepričali v nakup SUV-a (2.0 razreda). In pri takih SUV-ih, ki niso offroad hard terenci, tudi stroški niso toliko višji kot pišeš.
Če pa že govoriš o temu, kaj moti, pa mene zelo motijo vsi dvignjeni avtomobili: hardcore terenci, SUV-i in enoprostorci, ko vozim za njimi in nič ne vidim, za razliko od tistih za mano. Dober pregled v terencu je na račun tega, da tisti za tabo nima nobenega pregleda. In ker je terencev vedno več, bom verjetno enkrat tudi sam končal na SUV-u.
sporočil: 13.528
[moon]Res je, z dobro organizacijo je vse možno, pred desetletji naprimer se je 4 članska družina peljala s fičotom na morje in so ravno tako bili vsi živi in zdravi. Je pa malo več prostora zame dobrodošlo, itak da je avto v vsakem primeru na koncu poln do stropa. Je pa karavan, oziroma enoprostorec uporaben tudi za večje tovore, zadnjič sem prevažal tepih, ni šanse da bi to šlo v limuzino...
> [vickibedi]
> > [mikmik]
> > Bolj dolgočasni od enoprostorcev (scenic ipd.) so samo še ljudje, ki jih vozijo ;)
>
> Fotri in mame, ki furajo takšne kible za potrebe njihovi družinskih popotovanj, pač res nis(m)o neka ekstra-razburljiva sorta ljudi.
Nikoli mi ne bo jasno, kakšne potrebe imjo družine, da si kupijo take kible? Jaz imam dva majhna otroka pa čisto dobro shajam z limuzino (brez strešnega kufra). Pač voziš s sabo stvari, za katere imaš prostor (zložene noter po prioritetah, krokodili in sloni odpadejo že na začetku).
Zaenkrat še noben otrok ni naredil harakiri. tako pač pri nas je!
Strani: 1