Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Opel že 50 let avtomobile oblikuje sam

Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2418717] 29.06.14 22:54
Odgovori   +    0
Dolgoročno se bo obdržane Opla ,kot znamke GM ju utepalo.
Oplov domet je zgolj EU.
GM ,bi storil veliko manjša napako ,če bi razvoj obdržal v Nemčiji ampak bi obdržal Pontiaca ,Oplovo ime pa nadomestil s Chevroletom Oplov razvoj in Chevroletov znak,dejansko bi bilo bolje ,če bi GM Opla spremenil v Chevroleta mu dodal del ZDA palete in korejski del popolnoma ločil od ZDA in EU-možne so uporabe platform,motorjev ni pa nujno designa.
Osebno bi se raje kot za Insignio odločil za Buicka regala-v bistvu isti avto z vzporednega traku in dejsvo da bi moral EU del ponuditi konkretnega terenva ne zgoj Antaro in Mokko ampak ne kaj v stilu Traversa in Tahoija oz.Silveradota.
Vinci sporočil: 5.933
[#2418721] 29.06.14 22:59 · odgovor na: anon-284823 (#2418717)
Odgovori   +    13
[ctx]
Dolgoročno se bo obdržane Opla ,kot znamke GM ju utepalo.
Oplov domet je zgolj EU.
GM ,bi storil veliko manjša napako ,če bi razvoj obdržal v Nemčiji ampak bi obdržal Pontiaca ,Oplovo ime pa nadomestil s Chevroletom Oplov razvoj in Chevroletov znak,dejansko bi bilo bolje ,če bi GM Opla spremenil v Chevroleta mu dodal del ZDA palete in korejski del popolnoma ločil od ZDA in EU-možne so uporabe platform,motorjev ni pa nujno designa.
Osebno bi se raje kot za Insignio odločil za Buicka regala-v bistvu isti avto z vzporednega traku in dejsvo da bi moral EU del ponuditi konkretnega terenva ne zgoj Antaro in Mokko ampak ne kaj v stilu Traversa in Tahoija oz.Silveradota.
Slovnica, pravopis, pa take fore, to je brezveze?
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2418810] 30.06.14 09:00 · odgovor na: Vinci (#2418721)
Odgovori   +    0
[Vinci]
> [ctx]
> Dolgoročno se bo obdržane Opla ,kot znamke GM ju utepalo.
> Oplov domet je zgolj EU.
> GM ,bi storil veliko manjša napako ,če bi razvoj obdržal v Nemčiji ampak bi obdržal Pontiaca ,Oplovo ime pa nadomestil s Chevroletom Oplov razvoj in Chevroletov znak,dejansko bi bilo bolje ,če bi GM Opla spremenil v Chevroleta mu dodal del ZDA palete in korejski del popolnoma ločil od ZDA in EU-možne so uporabe platform,motorjev ni pa nujno designa.
> Osebno bi se raje kot za Insignio odločil za Buicka regala-v bistvu isti avto z vzporednega traku in dejsvo da bi moral EU del ponuditi konkretnega terenva ne zgoj Antaro in Mokko ampak ne kaj v stilu Traversa in Tahoija oz.Silveradota.

Slovnica, pravopis, pa take fore, to je brezveze?
Seveda je brez veze tebe ne moti slovnica ampak resnica,ki sem jo zapisal-dejansko je bil obdržanje Opla kot znamke fail.
Ne pa kot razvoja.
Povej mi kje še GM pod znamko opep prodaja svoja vozila razen EU in delno Turčiji in zelo malo predvsem starih gre b S Afriko.
Drugače pa najdemo Opla drugod pod znamkami Chevrolet(J in S) Amerika,ZDA in Kanada preje Saturn sedaj Buick,Afrika Chevrolet,ali J Afrika Holden,Kitajska Buick,Bližnji vzhod chevrolet,,Australija in N ZL Holden.V veliki Britaniji in Australiji pa še Vauxhall in delno še Australiji.
Dosti bolje bi bilo ,da se Nemci ukvarjajo z razvojem delno z designom in seszavljanjem kot z kompletno zadevo nenazadnje ,če je Insignija tak hit zakaj so kapacitete le polovične vzporedno pa teče sestavljanje Bucka Regala.
V bistvu pa ima Opel pomanjkanje SuV uv in Off Roada,Mokka je dejansko Chevrolet Traax ali Buick Encore,Antara pa je Chevrolet Capitva,Ampera pa v bistvu Chevrolet volt(pa še dražja je) ,da o večjih off roaderjih ne govorimo.
Da je Opel že nekoč selal prave vizove,Diplomat,Commodore,Senator,Admiral ,Monza ipd a je vse opustil ,čepravso bili dobri avtomobili no ravno zato pa ves čas ravno Opel najbolj klepa izgubo vsa leta.Dejstvo je ,da Insignia(vectra,Ascona) ne more biti top ponudba neke hoše če želi biti uveljavljena enak kiks je naredil Peugot z ukinitvijo 607. Renault s Safranom in upam da Ne tudi Citroen z ukinitvijo C6.

In še nekaj malega Rusija,kjer pa bo verjetno prevladala znamka Chevrolet.
hansi sporočil: 862
[#2418881] 30.06.14 10:47 · odgovor na: anon-284823 (#2418717)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: hansi 30.06.2014 10:59
[ctx]
Dolgoročno se bo obdržane Opla ,kot znamke GM ju utepalo.
Oplov domet je zgolj EU.
GM ,bi storil veliko manjša napako ,če bi razvoj obdržal v Nemčiji ampak bi obdržal Pontiaca ,Oplovo ime pa nadomestil s Chevroletom Oplov razvoj in Chevroletov znak,dejansko bi bilo bolje ,če bi GM Opla spremenil v Chevroleta mu dodal del ZDA palete in korejski del popolnoma ločil od ZDA in EU-možne so uporabe platform,motorjev ni pa nujno designa.
Osebno bi se raje kot za Insignio odločil za Buicka regala-v bistvu isti avto z vzporednega traku in dejsvo da bi moral EU del ponuditi konkretnega terenva ne zgoj Antaro in Mokko ampak ne kaj v stilu Traversa in Tahoija oz.Silveradota.
Spoštovani,
Zakaj se posamezna tovarna odloči za ohranjanje določene blagovne znamke na določenem tržišču, je stvar tržnih raziskav in če so se za to odločili, so točno vedeli zakaj.
Vsi ne gledamo na avtomobilske znamke le z vašimi očmi. Ne vem, kako bi lahko prepričali toliko Nemcev, da bi kupili Ameriško znamko? V Evropi je Opel vsa leta cenjena znamka, bolj množično, kot ameriške znamke. Italijan ali Francoz pozna in ceni nemško zanesljivost in doslednost. Ti trgi so pa veliki.
Opel je bil pred 30. leti bolj cenjen kot VW. Kadett C tip je bil zelo lep in tudi kvaliteten. Ugled jim je upadel z naslednjimi modeli kadetta, ker so bili zelo podvrženi koroziji. Ta hiba se jih je držala do druge generacije astre.
Danes so Opli kvalitetni avti in njihov ugled raste. GM se tega zaveda in zaradi tega ohranja znamko.
anon-319005 sporočil: 295
[#2419035] 30.06.14 13:17 · odgovor na: anon-284823 (#2418810)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 30.06.14 13:15
nečitljivo

Iz nakladanja sklepam, da je pisec kak absolvent ekonomije brez 5 minut izkušenj.

Takih sestavkov nihče v realnem svetu ne bere. Mogoče prvih 6 besed. Te pa so nametane naključno. Še Google translate kreira lepše povedi.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2419052] 30.06.14 13:39 · odgovor na: hansi (#2418881)
Odgovori   +    1
[hansi]
Zakaj se posamezna tovarna odloči za ohranjanje določene blagovne znamke na določenem tržišču, je stvar tržnih raziskav in če so se za to odločili, so točno vedeli zakaj.
To je ena možnost. Druga pa je, da se to dogaja zaradi trenutne muhe direktorjev, rivalske politike posameznih oddelkov znotraj firme itd... bil bi presenečen, koliko odločitev v korporacijah je rezultat še mnogočesa drugega kot zgolj hladne ekonomske kalkulacije.
V Evropi je Opel vsa leta cenjena znamka...
Opel je bil pred 30. leti bolj cenjen kot VW.
Tedaj morda, danes pa pač nima niti približno takega slovesa (upravičeno ali ne) kot VW, in zato mora Claudia Schiffer v reklamah opominjati Nemce in Evropejce, da je tudi Opel nemški avto... :)

Ali pa tista reklama, ko stevardesa na letalu najde avtomobilski ključ od Opla, in ko hoče poiskati lastnika, takoj najprej začne spraševati v economy razredu, o tem pa (in to je twist/poanta reklame) se javi nek tip iz business razreda - v bistvu so v Oplu dojeli, da Evropa njihove avte smatra kot vozila za navadno rajo, sedaj pa se matrajo s takimi patetičnimi reklamami, da bi image znamke malo izboljšali...

Kadett C tip je bil zelo lep in tudi kvaliteten. Ugled jim je upadel z naslednjimi modeli kadetta, ker so bili zelo podvrženi koroziji. Ta hiba se jih je držala do druge generacije astre.
Danes so Opli kvalitetni avti in njihov ugled raste. GM se tega zaveda in zaradi tega ohranja znamko.
hansi sporočil: 862
[#2419091] 30.06.14 14:21 · odgovor na: anon-20668 (#2419052)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [hansi]
> Zakaj se posamezna tovarna odloči za ohranjanje določene blagovne znamke na določenem tržišču, je stvar tržnih raziskav in če so se za to odločili, so točno vedeli zakaj.

To je ena možnost. Druga pa je, da se to dogaja zaradi trenutne muhe direktorjev, rivalske politike posameznih oddelkov znotraj firme itd... bil bi presenečen, koliko odločitev v korporacijah je rezultat še mnogočesa drugega kot zgolj hladne ekonomske kalkulacije.

> V Evropi je Opel vsa leta cenjena znamka...
> Opel je bil pred 30. leti bolj cenjen kot VW.

Tedaj morda, danes pa pač nima niti približno takega slovesa (upravičeno ali ne) kot VW, in zato mora Claudia Schiffer v reklamah opominjati Nemce in Evropejce, da je tudi Opel nemški avto... :)

Ali pa tista reklama, ko stevardesa na letalu najde avtomobilski ključ od Opla, in ko hoče poiskati lastnika, takoj najprej začne spraševati v economy razredu, o tem pa (in to je twist/poanta reklame) se javi nek tip iz business razreda - v bistvu so v Oplu dojeli, da Evropa njihove avte smatra kot vozila za navadno rajo, sedaj pa se matrajo s takimi patetičnimi reklamami, da bi image znamke malo izboljšali...

Kadett C tip je bil zelo lep in tudi kvaliteten. Ugled jim je upadel z naslednjimi modeli kadetta, ker so bili zelo podvrženi koroziji. Ta hiba se jih je držala do druge generacije astre.
> Danes so Opli kvalitetni avti in njihov ugled raste. GM se tega zaveda in zaradi tega ohranja znamko.

V multinacionlkah tipa GM si nihče ne more privoščiti kapric, kot pravite, brez argumentov s trga. Če vam Opel ni všeč, kupite Pontiaca ali pa Chevroleta.
Opel pa dela avte za množice, ker je pri množicah večji dobiček.
Vinci sporočil: 5.933
[#2419188] 30.06.14 16:01 · odgovor na: anon-284823 (#2418810)
Odgovori   +    0
Motita me izključno slovnica in pravopis. Do tega, kar si želel povedati, se sploh nisem uspel prebiti, ker imam težave z razumevanjem napisanega.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2419214] 30.06.14 16:30 · odgovor na: hansi (#2418881)
Odgovori   +    0
[hansi]
> [ctx]
> Dolgoročno se bo obdržane Opla ,kot znamke GM ju utepalo.
> Oplov domet je zgolj EU.
> GM ,bi storil veliko manjša napako ,če bi razvoj obdržal v Nemčiji ampak bi obdržal Pontiaca ,Oplovo ime pa nadomestil s Chevroletom Oplov razvoj in Chevroletov znak,dejansko bi bilo bolje ,če bi GM Opla spremenil v Chevroleta mu dodal del ZDA palete in korejski del popolnoma ločil od ZDA in EU-možne so uporabe platform,motorjev ni pa nujno designa.
> Osebno bi se raje kot za Insignio odločil za Buicka regala-v bistvu isti avto z vzporednega traku in dejsvo da bi moral EU del ponuditi konkretnega terenva ne zgoj Antaro in Mokko ampak ne kaj v stilu Traversa in Tahoija oz.Silveradota.

Spoštovani,
Zakaj se posamezna tovarna odloči za ohranjanje določene blagovne znamke na določenem tržišču, je stvar tržnih raziskav in če so se za to odločili, so točno vedeli zakaj.
Vsi ne gledamo na avtomobilske znamke le z vašimi očmi. Ne vem, kako bi lahko prepričali toliko Nemcev, da bi kupili Ameriško znamko? V Evropi je Opel vsa leta cenjena znamka, bolj množično, kot ameriške znamke. Italijan ali Francoz pozna in ceni nemško zanesljivost in doslednost. Ti trgi so pa veliki.
Opel je bil pred 30. leti bolj cenjen kot VW. Kadett C tip je bil zelo lep in tudi kvaliteten. Ugled jim je upadel z naslednjimi modeli kadetta, ker so bili zelo podvrženi koroziji. Ta hiba se jih je držala do druge generacije astre.
Danes so Opli kvalitetni avti in njihov ugled raste. GM se tega zaveda in zaradi tega ohranja znamko.
Dajte se nehati slepiti o nemški kvaliteti in zanesljivosti.
Dejstvo je ,da so ju korejski tekmeci že dohiteli in povozili,
Na Hyundaiu enakega nivoja kot je Mercedes S so po 2 letih v ZDA našli manj napak kot Mercedesu.
Da o drugih modelih tukaj v EU ne govorimo.
In obdržanje Opla (znamke) je FAIL,kajti GM je moral takrat ukiniti kar nekaj znamk med njimi tudi Pontiaca ,ki je prodal skoraj sam toliko vozil kot Opel v EU,pa so ga ukinili ,kar so kasneje obžalovali in so nekatere modele že obudili pod drugimi znamkami(z isto mehaniko).Če bi prišlo do nove težave bo Opel naslednja marka v izbrisu in to verjetno zelo kmalu saj Opel kot tak poslovno že 30 let kleplje izgubo in ne majhno in GM je marko obdržal zaradi razvojnega oddelka,ki bi ga bil lahko kljub temu obdržal.
In nebo čudno ,če proizvodnja Opla popolnoma odšla iz Nemčije na trrakove v VB in Korejo ter Poljsko.
In še nekaj še večja napaka je bila umik Chevroleta iz EU ravno ,ko se je začel prijemati in bi v kombinaciji z delom Oplove palete lepo zaživel.
Da pa je z Oplom ,kot Nemško marko ugleda verjetnoi konec,saj je njegov program usmerjen zgolj v v nižji cenovni rang in ni konkurent BMW ju ali Avdiju ali Mercedesu je več kot jasno saj bodo Američani v premium segmentu v EU raje stavili na Caddilaca,kot Opla,to pa pove tudi vse in zelo težko bo Opel zdržal konkurenco(sploh pa ob velikih izgubah) Hyundaia,Kie,Quorosa,Renauta,PSA ja,VW,da o mercedesu in Bmw ju ne govorimo.
Skratka tudi Holden je prodal več avtomobilov kot Opel pa ga bodo verjetno ukinili in ista usoda bo verjetno ob odprtju oči šefom doletela tudi Opel.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2419390] 30.06.14 21:15 · odgovor na: anon-319005 (#2419035)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-284823 30.06.2014 21:18
[mmatt]
nečitljivo

Iz nakladanja sklepam, da je pisec kak absolvent ekonomije brez 5 minut izkušenj.

Takih sestavkov nihče v realnem svetu ne bere. Mogoče prvih 6 besed. Te pa so nametane naključno. Še Google translate kreira lepše povedi.
He,he,he!
Realnosti levaki ne berejo.
Le doleti jih.
In povozi jih,kot pokvečen ajmer sredi avtocste.
anon-319005 sporočil: 295
[#2419469] 01.07.14 06:23 · odgovor na: anon-284823 (#2419214)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 01.07.14 00:45
no, to se da prebrati. Mogoče imaš prav, bo povedal čas. Gre pač za nemški nacionalni interes, racionalno se moramo obnašati samo majhni, njim ni treba.
hansi sporočil: 862
[#2420082] 01.07.14 19:50 · odgovor na: anon-284823 (#2419214)
Odgovori   +    0
[ctx]
> [hansi]
> > [ctx]
> > Dolgoročno se bo obdržane Opla ,kot znamke GM ju utepalo.
> > Oplov domet je zgolj EU.
> > GM ,bi storil veliko manjša napako ,če bi razvoj obdržal v Nemčiji ampak bi obdržal Pontiaca ,Oplovo ime pa nadomestil s Chevroletom Oplov razvoj in Chevroletov znak,dejansko bi bilo bolje ,če bi GM Opla spremenil v Chevroleta mu dodal del ZDA palete in korejski del popolnoma ločil od ZDA in EU-možne so uporabe platform,motorjev ni pa nujno designa.
> > Osebno bi se raje kot za Insignio odločil za Buicka regala-v bistvu isti avto z vzporednega traku in dejsvo da bi moral EU del ponuditi konkretnega terenva ne zgoj Antaro in Mokko ampak ne kaj v stilu Traversa in Tahoija oz.Silveradota.
>
> Spoštovani,
> Zakaj se posamezna tovarna odloči za ohranjanje določene blagovne znamke na določenem tržišču, je stvar tržnih raziskav in če so se za to odločili, so točno vedeli zakaj.
> Vsi ne gledamo na avtomobilske znamke le z vašimi očmi. Ne vem, kako bi lahko prepričali toliko Nemcev, da bi kupili Ameriško znamko? V Evropi je Opel vsa leta cenjena znamka, bolj množično, kot ameriške znamke. Italijan ali Francoz pozna in ceni nemško zanesljivost in doslednost. Ti trgi so pa veliki.
> Opel je bil pred 30. leti bolj cenjen kot VW. Kadett C tip je bil zelo lep in tudi kvaliteten. Ugled jim je upadel z naslednjimi modeli kadetta, ker so bili zelo podvrženi koroziji. Ta hiba se jih je držala do druge generacije astre.
> Danes so Opli kvalitetni avti in njihov ugled raste. GM se tega zaveda in zaradi tega ohranja znamko.

Dajte se nehati slepiti o nemški kvaliteti in zanesljivosti.
Dejstvo je ,da so ju korejski tekmeci že dohiteli in povozili,
Na Hyundaiu enakega nivoja kot je Mercedes S so po 2 letih v ZDA našli manj napak kot Mercedesu.
Da o drugih modelih tukaj v EU ne govorimo.
In obdržanje Opla (znamke) je FAIL,kajti GM je moral takrat ukiniti kar nekaj znamk med njimi tudi Pontiaca ,ki je prodal skoraj sam toliko vozil kot Opel v EU,pa so ga ukinili ,kar so kasneje obžalovali in so nekatere modele že obudili pod drugimi znamkami(z isto mehaniko).Če bi prišlo do nove težave bo Opel naslednja marka v izbrisu in to verjetno zelo kmalu saj Opel kot tak poslovno že 30 let kleplje izgubo in ne majhno in GM je marko obdržal zaradi razvojnega oddelka,ki bi ga bil lahko kljub temu obdržal.
In nebo čudno ,če proizvodnja Opla popolnoma odšla iz Nemčije na trrakove v VB in Korejo ter Poljsko.
In še nekaj še večja napaka je bila umik Chevroleta iz EU ravno ,ko se je začel prijemati in bi v kombinaciji z delom Oplove palete lepo zaživel.
Da pa je z Oplom ,kot Nemško marko ugleda verjetnoi konec,saj je njegov program usmerjen zgolj v v nižji cenovni rang in ni konkurent BMW ju ali Avdiju ali Mercedesu je več kot jasno saj bodo Američani v premium segmentu v EU raje stavili na Caddilaca,kot Opla,to pa pove tudi vse in zelo težko bo Opel zdržal konkurenco(sploh pa ob velikih izgubah) Hyundaia,Kie,Quorosa,Renauta,PSA ja,VW,da o mercedesu in Bmw ju ne govorimo.
Skratka tudi Holden je prodal več avtomobilov kot Opel pa ga bodo verjetno ukinili in ista usoda bo verjetno ob odprtju oči šefom doletela tudi Opel.

Verjetno se vam je Opel zameril tako kot meni Renault, pa jim ne želim, da jih ukinejo. Vsake oči imajo svojega malarja. Mene Renault ne bo prepričal, dokler vsaj nekaj let ne bo pritožb nad kvarljivostjo. Opli so večino hib odpravili in jim ugled raste.
Če imajo tako dober razvojni oddelek, kje jim škriplje? Marketing in kvaliteta. Kvaliteto so že bistveno izboljšali in so, vsaj pri meni, že na spisku znamk, katere avto bo naslednji v garaži (ni pa nujno, da bo Opel). Renaut pa še nekaj časa ne bo, kot sem že zapisal.
Če ste že kdaj delali v avtomobilski industriji, verjetno veste, kako le-ta funkcionira. Če pa niste, verjetno ne veste, koliko denarja ta industrija porabi za tržne raziskave. Te pa seveda lahko interpretiramo tako kot vi ali pa kot jaz. Jaz sem mnenja, da se znamko Opel splača ohraniti predvsem zaradi raznolikosti kupcev, dobiček je treba pa iskati v kvaliteti in optimizaciji stroškov.
Lp

Strani: 1