Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2412495] 19.06.14 23:56
Odgovori   +    69
Zadnja sprememba: bc123a 19.06.2014 23:57
Marko Hren iz Dane, ki proizvaja pijače, pravi: »Prodajamo vsem trgovcem, in to tako pod lastno znamko kot pod njihovimi znamkami. Prodajati Lidlu in Hoferju ni nič drugače kot prodajati drugim klasičnim trgovcem: imeti moraš dober izdelek in prave količine, je pa poslovanje z njima bolj preprosto. Koncept Mercatorja, Tuša in Spara je nekoliko drugačen in zaračunajo prostor, da te izpostavijo na policah. Klasičnim trgovcem še vedno prodamo največ, ima pa Mercator zadnje čase finančne težave in ne plačuje pravočasno. Cene, ki jih dosegamo, so približno enake, odvisne so od pogajanj, moči blagovne znamke in tržnih deležev.«
Sicer pa vsi živilci, ki sodelujejo z Lidlom in Hoferjem, in s katerimi smo govorili, pravijo, da sta dobra plačnika, korektna pri pogajanjih in da so pravila sodelovanja zelo jasna. Eden večjih dobaviteljev, ki ni želel biti imenovan, pravi, da morajo pri akcijah za klasične trgovce vedno dobavitelji znižati ceno, pri akcijah v Hoferju pa zniža ceno trgovec. Prav pri takšnih akcijah se skrivajo dodatne marže za klasične trgovce. Prednost Hoferja in Lidla je tudi v tem, da nimata posrednikov, kot so pospeševalci prodaje, ki polnijo police pri nekaterih klasičnih trgovcih. Ker ni pospeševalcev prodaje in ker ni stroškov za trženjske akcije, je poslovanje dobaviteljev z Lidlom in Hoferjem bolj preprosto in pregledno.
Torej, na kratko, lidl in hofer sta odrezala vse prisklednike, ki se prisesajo na verigo od proizvajalca do trgovine in zato lahko ponudita nizje cene in enako placilo dobaviteljem. Toliko o nacionalnem interesu.

Mercator je itak samo se nepremicninar, oddaja police in blagajne, ocitno morajo za vse drugo skrbeti dobavitelji...
anon-327192 sporočil: 1.234
[#2412517] 20.06.14 05:46
Odgovori   +    3
čas vnosa: 20.06.14 03:41
zakaj me spominja hofer na trgovino v kacetu ?
anon-84313 sporočil: 633
[#2412543] 20.06.14 06:21
Odgovori   +    31
In na koncu bo šel Mercator v pozabo, njegove štacune pa bodo prevzeli drugi in ustavili denarni tok iz najboljšega soseda v žepe politike in njenih izbrancev sjozi donacije in sponzoriranje. Ostala bo le avtobusna postaja v beogradu imenovana Merkator.
vrac sporočil: 11.068
[#2412602] 20.06.14 09:01 · odgovor na: anon-84313 (#2412543)
Odgovori   +    4
[lg205]
In na koncu bo šel Mercator v pozabo, njegove štacune pa bodo prevzeli drugi in ustavili denarni tok iz najboljšega soseda v žepe politike in njenih izbrancev sjozi donacije in sponzoriranje. Ostala bo le avtobusna postaja v beogradu imenovana Merkator.
Očitno te muči funkcionalna nepismenost, še enkrat si poglej sliko s prikazom tržnih deležev na slovenskem trgu. Mercatorju tržni delež v zadnjih mesecih celo raste in je še vedno vodilni trgovec v Sloveniji! Zakaj takšna privoščljivost s tvoje strani?
anon-316368 sporočil: 957
[#2412695] 20.06.14 10:22 · odgovor na: vrac (#2412602)
Odgovori   +    20
Zakaj takšna privoščljivost s tvoje strani?

Zato, ker res ne privoščim stari kom-bandi in njihovim potomcem, da bi se še nadaljnjih 70 let polnili žepe z davkoplačevalskim denarjem, ki dobesedno brizga iz Mercatorjevih in podobnih blagajn v njihove žepe - izgube pa pokrivamo vsi. Le kdo misliš, da bo pokril milijarden Mercatorjev dolg?
anon-84313 sporočil: 633
[#2412734] 20.06.14 10:55 · odgovor na: vrac (#2412602)
Odgovori   +    20
Pusti statistiko in tržne deleže. Se spomnim, kako so sindikalisti risali hudiča, ko je prihajal Lidl, sedaj pa, ko je Mercator rzaprodal pol štacun in imajo delavke v trgovinah enako mizerne plače kot v Lidlu, so pa lepo tiho.
Problem Mercatorja je v vodstvu in okolju. Bil je sestavljen v obdobju socializma, ko je bil Goslar "steber socialističnega gospodartsva". Janković je blestel v času debelih krav in vsesplošnega zadolževanja, sedaj pa je čas, da se dolgovi vrnejo, cekinov za to pa ni kje vzeti.
Mercator pa tudi nima ne vizije ne strategije, kako bo preživel ob agresivni konkurenci, pa še kadrov je v SLoveniji pač le določen kontingent in ne more imeti vsak najboljše. Prvinška, ki je fural zadeve ni več, nasledniki pa se lovijo in čakajo na Zokija, da bo spet dal jasne usmeritve in najel nekaj posojil.
anon-258692 sporočil: 1.010
[#2416873] 26.06.14 13:22
Odgovori   +    2
Mercator je postal Agrokor, dobavitelji bodo s časom postali hrvaški. Lidl in Hofer favorizirata svoje blagovne znamke, stiskata dobavitelje, zato je kakovost slovenskih proizvodov slabša kot v Mercatorju, Sparu in Tušu. Tako je edini slovenski trgovec postal Tuš. Ker pa slovenci veliko damo na slovensko poreklo in kakovost, predvidevam da v kolikor bomo imeli gospodarsko rast, začel pridobivati Tuš.

Strani: 1