6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kdo si upa: Adria Airways

Strani: 1

anon-237417 sporočil: 2.617
[#2373471] 17.04.14 23:25
Odgovori   +    9
Duh Maksa Tajnikarja & Co živi dalje.
anon-35163 sporočil: 30.643
[#2373476] 18.04.14 00:01
Odgovori   +    10
Če se odpovemo fetišiziranju kapitalizma in prostega trga, so stvari tule popolnoma logične.

Da, smisel obstoja podjetja je dobiček. Dobiček, s tem pa tudi nagrade za menedžerje, nadzornike in podobno favno je kratkoročno najlažje povečati tako, da zajebeš zaposlene, poslovne partnerje in stranke, po tem vrstnem redu. Dolgoročno je to za podjetje seveda slabo, ampak koga briga dolgi rok.

Adriino razlago je torej treba razumeti takole: "Dragi potniki, dodatno zaračunavanje storitev je v vaše dobro. Če nam ne verjamete, če mislite da se norčujemo iz vas in boste popizdili in šli k drugemu prevozniku, prava reč. Ko se bo to pokazalo na bilanci podjetja, bomo že zdavnaj pokasirali nagrade, si zapisali odlične poslovne rezultate v svoj CV in šli zajebat naslednje podjetje. Vaš moneyđerment Adria Airways."
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2373506] 18.04.14 07:36
Odgovori   +    0
Recimo, da na oblikovanje te izjave iz večinsko državnega podjetja ni vplivalo razvpito stališče bivšega nadzornika in da so bili premalo koncizni (jedrnato natančni): "Cilj uvedbe te storitve ni NEPOSREDNO ustvarjanje dobička, temveč razširitev ponudbe za potnike."
Vse okoliščine poslovanja (ugled, konkurenca, cene goriva, kader,..) so bolj ali manj pomembne in seveda ustrezno vplivajo na končni skupni izid oz. dobiček.
0424TK1 sporočil: 33
[#2373523] 18.04.14 08:13
Odgovori   +    0
Na krajših letih je bila tako ali tako samo 0,33 plastenka Radenske. Edini pravi obrok je bil na LJ - Moskva, ki naj bi sedaj ostal?
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2374555] 19.04.14 23:44
Odgovori   +    0
Tudi pri resnejših prevoznikih si na kratkih relacijah dobil le par piškotkov in čaj ali kavo.
Še bolj tekne od tistega gumijastega sendviča ali druge podobne revščine.

Sicer se pa z vlakom iz Ljubljane v Koper voziš dlje časa, pa nikomur ne pade na pamet, da bi talal kaj podobnega.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2375377] 22.04.14 11:34 · odgovor na: anon-180464 (#2374555)
Odgovori   +    0
mogoč je pa to rešitev za ajzenpon, da bo mel več potnikov ;)

Strani: 1