Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kdo si upa: Adria Airways
Strani: 1
sporočil: 30.643
Če se odpovemo fetišiziranju kapitalizma in prostega trga, so
stvari tule popolnoma logične.
Da, smisel obstoja podjetja je dobiček. Dobiček, s tem pa tudi nagrade za menedžerje, nadzornike in podobno favno je kratkoročno najlažje povečati tako, da zajebeš zaposlene, poslovne partnerje in stranke, po tem vrstnem redu. Dolgoročno je to za podjetje seveda slabo, ampak koga briga dolgi rok.
Adriino razlago je torej treba razumeti takole: "Dragi potniki, dodatno zaračunavanje storitev je v vaše dobro. Če nam ne verjamete, če mislite da se norčujemo iz vas in boste popizdili in šli k drugemu prevozniku, prava reč. Ko se bo to pokazalo na bilanci podjetja, bomo že zdavnaj pokasirali nagrade, si zapisali odlične poslovne rezultate v svoj CV in šli zajebat naslednje podjetje. Vaš moneyđerment Adria Airways."
Da, smisel obstoja podjetja je dobiček. Dobiček, s tem pa tudi nagrade za menedžerje, nadzornike in podobno favno je kratkoročno najlažje povečati tako, da zajebeš zaposlene, poslovne partnerje in stranke, po tem vrstnem redu. Dolgoročno je to za podjetje seveda slabo, ampak koga briga dolgi rok.
Adriino razlago je torej treba razumeti takole: "Dragi potniki, dodatno zaračunavanje storitev je v vaše dobro. Če nam ne verjamete, če mislite da se norčujemo iz vas in boste popizdili in šli k drugemu prevozniku, prava reč. Ko se bo to pokazalo na bilanci podjetja, bomo že zdavnaj pokasirali nagrade, si zapisali odlične poslovne rezultate v svoj CV in šli zajebat naslednje podjetje. Vaš moneyđerment Adria Airways."
sporočil: 2.339
Recimo, da na oblikovanje te izjave iz večinsko državnega podjetja
ni vplivalo razvpito stališče bivšega nadzornika in da so bili
premalo koncizni (jedrnato natančni): "Cilj uvedbe te storitve ni
NEPOSREDNO ustvarjanje dobička, temveč razširitev ponudbe za
potnike."
Vse okoliščine poslovanja (ugled, konkurenca, cene goriva, kader,..) so bolj ali manj pomembne in seveda ustrezno vplivajo na končni skupni izid oz. dobiček.
Vse okoliščine poslovanja (ugled, konkurenca, cene goriva, kader,..) so bolj ali manj pomembne in seveda ustrezno vplivajo na končni skupni izid oz. dobiček.
sporočil: 33
Na krajših letih je bila tako ali tako samo 0,33 plastenka
Radenske. Edini pravi obrok je bil na LJ - Moskva, ki naj bi sedaj
ostal?
sporočil: 4.080
Tudi pri resnejših prevoznikih si na kratkih relacijah dobil le par
piškotkov in čaj ali kavo.
Še bolj tekne od tistega gumijastega sendviča ali druge podobne revščine.
Sicer se pa z vlakom iz Ljubljane v Koper voziš dlje časa, pa nikomur ne pade na pamet, da bi talal kaj podobnega.
Še bolj tekne od tistega gumijastega sendviča ali druge podobne revščine.
Sicer se pa z vlakom iz Ljubljane v Koper voziš dlje časa, pa nikomur ne pade na pamet, da bi talal kaj podobnega.
Strani: 1