2 uri
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kia letos rekordno na Stari celini

Strani: 1

anon-293132 sporočil: 134
[#2366728] 08.04.14 11:14
Odgovori   +    21
Odgovor, kako je uspelo Kiji doseči tako izjemen rezultat, je silno preprost: očitno so znali prisluhniti potrošniku in njegovim željam, kaj dejansko pričakuje in rabi od avtomobila. Od tu naprej je bila zgodba jasna: selitev razvoja in oblikovanja v Nemčijo, selitev proizvodnje v novo tovarno na Slovaškem in zaveza kakovosti v obliki 7-letne garancije. Potem se pa čudijo francoski, italijanski in nepremijski nemški proizvajalci, kako je mogoče, da jim pada prodaja, Kija pa kljub recesiji zgolj raste. Vse je sila preprosto: če narediš času primerne izdelke, jih lahko prodajaš, če imaš pa zastarele zadeve z neprimerno ceno in slabo garancijo ter posledično visokimi stroški vzdrževanja, začneš izgubljati in se utapljati. Potem pa ti še zmanjka denarja za razvoj in se dejansko pogrezneš - kako tipično za samovšečno in na stari slavi zgrajeno evropsko razmišljanje. Mar ne?
jezst sporočil: 4.758
[#2366756] 08.04.14 11:49 · odgovor na: anon-293132 (#2366728)
Odgovori   +    1
[Niki11]
Odgovor, kako je uspelo Kiji doseči tako izjemen rezultat, je silno preprost: očitno so znali prisluhniti potrošniku in njegovim željam, kaj dejansko pričakuje in rabi od avtomobila. Od tu naprej je bila zgodba jasna: selitev razvoja in oblikovanja v Nemčijo, selitev proizvodnje v novo tovarno na Slovaškem in zaveza kakovosti v obliki 7-letne garancije. Potem se pa čudijo francoski, italijanski in nepremijski nemški proizvajalci, kako je mogoče, da jim pada prodaja, Kija pa kljub recesiji zgolj raste. Vse je sila preprosto: če narediš času primerne izdelke, jih lahko prodajaš, če imaš pa zastarele zadeve z neprimerno ceno in slabo garancijo ter posledično visokimi stroški vzdrževanja, začneš izgubljati in se utapljati. Potem pa ti še zmanjka denarja za razvoj in se dejansko pogrezneš - kako tipično za samovšečno in na stari slavi zgrajeno evropsko razmišljanje. Mar ne?
Mi smo najboljši!
bigl sporočil: 18.363
[#2366848] 08.04.14 13:08 · odgovor na: anon-293132 (#2366728)
Odgovori   +    3
[Niki11]
Odgovor, kako je uspelo Kiji doseči tako izjemen rezultat, je silno preprost: očitno so znali prisluhniti potrošniku in njegovim željam, kaj dejansko pričakuje in rabi od avtomobila. Od tu naprej je bila zgodba jasna: selitev razvoja in oblikovanja v Nemčijo, selitev proizvodnje v novo tovarno na Slovaškem in zaveza kakovosti v obliki 7-letne garancije. Potem se pa čudijo francoski, italijanski in nepremijski nemški proizvajalci, kako je mogoče, da jim pada prodaja, Kija pa kljub recesiji zgolj raste. Vse je sila preprosto: če narediš času primerne izdelke, jih lahko prodajaš, če imaš pa zastarele zadeve z neprimerno ceno in slabo garancijo ter posledično visokimi stroški vzdrževanja, začneš izgubljati in se utapljati. Potem pa ti še zmanjka denarja za razvoj in se dejansko pogrezneš - kako tipično za samovšečno in na stari slavi zgrajeno evropsko razmišljanje. Mar ne?
@Niki11, men na kraj pameti ne pade, da bi kupil Kio. Lep dan.
chef sporočil: 2.986
[#2366971] 08.04.14 14:43 · odgovor na: bigl (#2366848)
Odgovori   +    4
Zakaj ne? Sicer se mi zdi da si privrženec ledvičk (kar razumem ;), pa vendar? Kia ne povzroča tradicionalnim zmagovalcem oz. vodilnim v razredu kar tako preglavic ;)
anon-188249 sporočil: 509
[#2367128] 08.04.14 17:07
Odgovori   +    2
Dajte no hvalit Kio,to je avto za zmeraj, ko ga enkrat imaš, se ga ne znebiš več. Ukrojili so jim všečno karoserijo, pod njo pa je cel kup cenene in zastarele tehnike.
anon-258854 sporočil: 470
[#2367324] 08.04.14 23:52 · odgovor na: anon-188249 (#2367128)
Odgovori   +    3
[baksus09]
Dajte no hvalit Kio,to je avto za zmeraj, ko ga enkrat imaš, se ga ne znebiš več. Ukrojili so jim všečno karoserijo, pod njo pa je cel kup cenene in zastarele tehnike.
Ki deluje odlično.
anon-218461 sporočil: 539
[#2367677] 09.04.14 13:12 · odgovor na: anon-188249 (#2367128)
Odgovori   +    1
Eni pač kupijo avto za 10-15 let in 100-150k km. Takim je prav malo mar a ga na koncu prodajo za 2000 al 1500 EUR. To so tile "navadni" ljudje, ki rabijo avto za v štacuno pa na izlet in ne za "poslovne" potrebe.
anon-258854 sporočil: 470
[#2367895] 09.04.14 18:01 · odgovor na: anon-218461 (#2367677)
Odgovori   +    0
[jasnuk]
Eni pač kupijo avto za 10-15 let in 100-150k km. Takim je prav malo mar a ga na koncu prodajo za 2000 al 1500 EUR. To so tile "navadni" ljudje, ki rabijo avto za v štacuno pa na izlet in ne za "poslovne" potrebe.
Če daš za avto 35 jurejv in ga čez 15 let prodaš za 2000 eur ali pa če daš za avto 15 jurjev in ga čez 15 let prodaš za 500 eur, je bistvena razlika.

Kateri kupec je ravnal bolj preudarno, pa se lahko sami odločite.

Strani: 1