Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Omerzel vladi predlaga celovito, 80-milijonsko obnovo železnic po žledu
Strani: 1
sporočil: 1.741
S tem denarjem bi zgradili 8 kilometrov pregrešno dragih novih
avtocest. Celovita sanacija pa omogočala enake pogoje kot smo jih
imeli na železnicah že pred 20 in več leti. V Italiji pa gradijo
proge za 200 km na uro! Slovenija se na vseh področjih vrača 50 let
nazaj!
sporočil: 2.565
Spet neko preseravanje, Finance, malo raziščite kakšen smisel je
imel remont proge Grosuplje - Ribnica (50M €), da zdaj tam proga
sameva, potniškega prometa ni. Verjetno je rešitev zagonetke v
nekih bizarnih multiplikatorjih, ki nesmiseln projekt osmislijo ...
v multiplikatorskih nebesih.
sporočil: 7.023
Zadnja sprememba: anon-154207 27.03.2014 11:11
Kolikšna je torej udbošticunga?Zgleda, da zaokrožujejo kar za enih 100% navzgor, podobno kot pri drugem tiru, ki je čez noč (taktično?) postal pol cenejši.
sporočil: 2.499
A kdo zdaj zna povedati, koliko bi vse skupaj stalo nas in koliko
bi nam drugi poklonili?
Ne vem, zakaj me v želodcu stisne in se nagonsko primem za denarnico, kadar mi Samo Omerzel razklada o velikih poslih v njegovem ministrstvu.
Ne vem, zakaj me v želodcu stisne in se nagonsko primem za denarnico, kadar mi Samo Omerzel razklada o velikih poslih v njegovem ministrstvu.
sporočil: 1.734
80 milijonov za tistih nekaj kilometrov obnove?
Kolhoz pač, ki nima pravih lastnikov in lahko za vsak pič.. dim izsiljuje proračun.
Kolhoz pač, ki nima pravih lastnikov in lahko za vsak pič.. dim izsiljuje proračun.
sporočil: 6.948
Ne vem, morda ne razumem, ampak do sedaj sem bil prepričan, da so
Slovenske železnice gospodarska družba, res da v državni lasti, pa
vendar gospodarska družba za katero veljajo zakoni kot za ostale
gospodarske družbe. Saj pravim, lahko se motim, bojim pa se, da se
ne. Kako lahko vlada vlaga denar v gospodarsko družbo? Kaj bo na to
porekla EU? Seveda se bodo reševali z nekim novim zakonom.
O najetju kreditov gospod minister govori seveda popolnoma lahkotno, saj ga bo obesil tako in tako nam davkoplačevalcem, ki to vedno tiho požremo.
O najetju kreditov gospod minister govori seveda popolnoma lahkotno, saj ga bo obesil tako in tako nam davkoplačevalcem, ki to vedno tiho požremo.
sporočil: 219
V tem primeru pa skorajda ni nobenega misterija v ozadju (upam) in
je stvar mnogo bolj preprosta. Pa upam, da ne bom izdal kakšne hude
državne skrivnosti. Namreč v kraju Ortnek malo pred Ribnico sa
nahaja skladišče naftnih derivatov, kjer država hrani svoje
strateške rezerve raznih goriv in podobnega sranja. Ker je to
vsedržavno skladišče je jasno, da je kar veliko prometa v in iz
njega. Upam, da se vsi strinjamo, da je prevoz takih vrst tovora
veliko varnejši in cenejši po železnici, kot pa po cestah. To je
bil največji razlog za obnovo tega kraka.
V načrtu je bila tudi obnova proge do Ribnice in Kočevja, kjer bi po obnovi zopet stekel potniški promet. Zaenkrat pa se je, zaradi pomanjkanja denarja kajpak, obnova ustavila in se prestavila nekam v nedoločeno najbrž boljšo bodočnost :).
Predvidevam, da bo to opravila že naslednja vlada, takrat ko bomo vsi srečni živeli v demokratičnem novem socializmu.
LP
V načrtu je bila tudi obnova proge do Ribnice in Kočevja, kjer bi po obnovi zopet stekel potniški promet. Zaenkrat pa se je, zaradi pomanjkanja denarja kajpak, obnova ustavila in se prestavila nekam v nedoločeno najbrž boljšo bodočnost :).
Predvidevam, da bo to opravila že naslednja vlada, takrat ko bomo vsi srečni živeli v demokratičnem novem socializmu.
LP
sporočil: 2.565
Poznam Ortnek, samo potem ne vem, zakaj gradijo podhode za potnike
naprej od Ortneka, v Ribnici, kjer ni ne vlakov ne potnikov. Mogoče
zato, ker je prevoz potnikov zgubaški posel?
Strani: 1