Strani: 1

Konasnica sporočil: 1.741
[#2358539] 27.03.14 10:37
Odgovori   +    11
S tem denarjem bi zgradili 8 kilometrov pregrešno dragih novih avtocest. Celovita sanacija pa omogočala enake pogoje kot smo jih imeli na železnicah že pred 20 in več leti. V Italiji pa gradijo proge za 200 km na uro! Slovenija se na vseh področjih vrača 50 let nazaj!
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2358562] 27.03.14 10:53
Odgovori   +    12
Spet neko preseravanje, Finance, malo raziščite kakšen smisel je imel remont proge Grosuplje - Ribnica (50M €), da zdaj tam proga sameva, potniškega prometa ni. Verjetno je rešitev zagonetke v nekih bizarnih multiplikatorjih, ki nesmiseln projekt osmislijo ... v multiplikatorskih nebesih.
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2358571] 27.03.14 10:58
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-154207 27.03.2014 11:11
Kolikšna je torej udbošticunga?

Zgleda, da zaokrožujejo kar za enih 100% navzgor, podobno kot pri drugem tiru, ki je čez noč (taktično?) postal pol cenejši.
anon-256706 sporočil: 2.499
[#2358602] 27.03.14 11:15
Odgovori   +    6
A kdo zdaj zna povedati, koliko bi vse skupaj stalo nas in koliko bi nam drugi poklonili?
Ne vem, zakaj me v želodcu stisne in se nagonsko primem za denarnico, kadar mi Samo Omerzel razklada o velikih poslih v njegovem ministrstvu.
anon-235506 sporočil: 1.734
[#2358660] 27.03.14 11:50
Odgovori   +    4
80 milijonov za tistih nekaj kilometrov obnove?

Kolhoz pač, ki nima pravih lastnikov in lahko za vsak pič.. dim izsiljuje proračun.
anon-247964 sporočil: 6.948
[#2358687] 27.03.14 12:16
Odgovori   +    3
Ne vem, morda ne razumem, ampak do sedaj sem bil prepričan, da so Slovenske železnice gospodarska družba, res da v državni lasti, pa vendar gospodarska družba za katero veljajo zakoni kot za ostale gospodarske družbe. Saj pravim, lahko se motim, bojim pa se, da se ne. Kako lahko vlada vlaga denar v gospodarsko družbo? Kaj bo na to porekla EU? Seveda se bodo reševali z nekim novim zakonom.
O najetju kreditov gospod minister govori seveda popolnoma lahkotno, saj ga bo obesil tako in tako nam davkoplačevalcem, ki to vedno tiho požremo.
anon-11190 sporočil: 719
[#2358741] 27.03.14 13:03
Odgovori   +    3
pa obvezno namestiti vremenske hišice na vsake 200m...
anon-8475 sporočil: 219
[#2358864] 27.03.14 14:54 · odgovor na: anon-126255 (#2358562)
Odgovori   +    0
V tem primeru pa skorajda ni nobenega misterija v ozadju (upam) in je stvar mnogo bolj preprosta. Pa upam, da ne bom izdal kakšne hude državne skrivnosti. Namreč v kraju Ortnek malo pred Ribnico sa nahaja skladišče naftnih derivatov, kjer država hrani svoje strateške rezerve raznih goriv in podobnega sranja. Ker je to vsedržavno skladišče je jasno, da je kar veliko prometa v in iz njega. Upam, da se vsi strinjamo, da je prevoz takih vrst tovora veliko varnejši in cenejši po železnici, kot pa po cestah. To je bil največji razlog za obnovo tega kraka.
V načrtu je bila tudi obnova proge do Ribnice in Kočevja, kjer bi po obnovi zopet stekel potniški promet. Zaenkrat pa se je, zaradi pomanjkanja denarja kajpak, obnova ustavila in se prestavila nekam v nedoločeno najbrž boljšo bodočnost :).
Predvidevam, da bo to opravila že naslednja vlada, takrat ko bomo vsi srečni živeli v demokratičnem novem socializmu.
LP
anon-321633 sporočil: 386
[#2358875] 27.03.14 15:11
Odgovori   +    0
Državljani pa mu predlagamo 80 metrsko kolonoskopijo.
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2358876] 27.03.14 15:12 · odgovor na: anon-8475 (#2358864)
Odgovori   +    0
Poznam Ortnek, samo potem ne vem, zakaj gradijo podhode za potnike naprej od Ortneka, v Ribnici, kjer ni ne vlakov ne potnikov. Mogoče zato, ker je prevoz potnikov zgubaški posel?
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2358967] 27.03.14 16:49 · odgovor na: (#2358931)
Odgovori   +    1
V tem času je Kangler postavil novo vzpenjačo, spodnjo in zgornjo postajo.

Strani: 1