Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek 100 evrov za nemško vinjeto

Strani: 1

anon-187668 sporočil: 5.835
[#2355862] 24.03.14 12:23
Odgovori   +    27
"... nas kilometer z vinjeto stane 15 centov. Nemca bo prevožen kilometer stal 0,8 centa."
Pohvaljeni, ker ste nazorno prikazali, kako je Slovenija na področju davkov zelo drugačna od Nemčije.
dronyx sporočil: 4.602
[#2355890] 24.03.14 12:46
Odgovori   +    26
"... nas kilometer z vinjeto stane 15 centov. Nemca bo prevožen kilometer stal 0,8 centa."
To pa je matematika! Koliko te res stane prevožen kilometer moraš izračunati tako, da deliš ceno vinjete z dejansko prevoženimi kilometri. Koliko kilometrov avtocest ima neka država je pri tem izračunu povsem nepomembno.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2355892] 24.03.14 12:48
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (24.03.2014 12:50)
bc123a sporočil: 48.253
[#2355893] 24.03.14 12:49
Odgovori   +    16
Slovenski avtocestni križ meri 746 kilometrov, kar pomeni pa nas kilometer z vinjeto stane 15 centov. Nemca bo prevožen kilometer stal 0,8 centa.
Ker seveda vsak nemec prevozi na leto vse nemske avtoceste?
chef sporočil: 2.986
[#2355894] 24.03.14 12:50 · odgovor na: bc123a (#2355893)
Odgovori   +    3
Sem priredil, ker je bilo neustrezno prikazano. Matematika pa ni nova :)
anon-156040 sporočil: 22
[#2355898] 24.03.14 12:52
Odgovori   +    34
Zadnja sprememba: anon-156040 24.03.2014 12:54
Sklep tega prispevka, koliko stanejo Slovenca AC, je pa prav nenavaden. Zgornji podatek o številu km avtocest v Nemčiji in Sloveniji bi se bolj ustrezno komentiralo takole: Pri nas očitno na milijon prebivalcev pride 373 km avtocest, v Nemčiji pa le 162 km! Torej imamo pri nas očitno več kot dvakrat gostejše omrežje avtocest kot Nemci. Kaj je največji problem v Sloveniji: pričakujemo, da bomo čisto povsod imeli boljši standard (po prebivalcu) kot v mnogo bogatejših državah.
anon-156040 sporočil: 22
[#2355923] 24.03.14 13:01 · odgovor na: dronyx (#2355890)
Odgovori   +    13
Natanko tako. Po tej logiki bi komentirali, da Ruse vinjete (če bi imeli vinjete) na prevožen km stanejo le 0,001 centa. Ker se verjetno vsak dan vozijo v službo iz Vladivostoka v Moskvo.
najobj sporočil: 31.920
[#2355939] 24.03.14 13:14 · odgovor na: chef (#2355894)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 24.03.2014 13:14
[chef]
Sem priredil, ker je bilo neustrezno prikazano. Matematika pa ni nova :)
... ja, matematika bi bila nova, če bi napisal, da bi slovenski avtocestni križ moral merit 13 tisoč kilometrov, če bi se Slovenci res hoteli primerjat z Nemci ...
MM1411 sporočil: 4.807
[#2355940] 24.03.14 13:14
Odgovori   +    3
Ja kdo je pa kriv Nemcem, če nimajo denarja da bi si kupili dražje vinjete - standard jim pada, zato bodo prišli v obljubljeno deželo pod Alpami, njeeee
najobj sporočil: 31.920
[#2355964] 24.03.14 13:31 · odgovor na: (#2355953)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 24.03.2014 13:33
[aktion]
> [bc123a]
> > Slovenski avtocestni križ meri 746 kilometrov, kar pomeni pa nas kilometer z vinjeto stane 15 centov. Nemca bo prevožen kilometer stal 0,8 centa.
> Ker seveda vsak nemec prevozi na leto vse nemske avtoceste?
Menda je cena vinjete odvisna od stroškov avtocest. Ti pa so odvisni od števila km.
... ja, ker Nemec ne troši goriva, ko prevozi vseh 13 tisoč kilometrov, da ga prevožen kilometer stane 0,8 centa ...

P.S.: jebala vas matematika ...
dronyx sporočil: 4.602
[#2355972] 24.03.14 13:37
Odgovori   +    6
Če bi mene imenovali za šefa Darsa takoj uvedem cestnino za Trojanske predore v višini 4,99 evra. Nenazadnje tudi v Avstriji poleg vinjete plačuješ cestnino za daljše predore.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2355976] 24.03.14 13:39
Odgovori   +    8
hecno, kako na "financarskem" forumu ljudem ni jasna relacija cene in "ekonomije obsega".... kolko ma Nemčija prebivalcev? ...75-80 miljonov? kolko od teh ima avto in bo ziher potrebovalo letno vinjeto? ...10-20% prebivalstva? kolko "tujcem" se jo bo tudi splačalo kupit?
...recmo, da jih bodo na leto prodali 10, 15 miljonov.... kolko dnarja bi potem "pobrali" na km avtoceste samo z letnimi vinjetami? približno tolko, kot pri nas na km avtoceste pobere dars (v totalu)! ;)

vrjetno pa še mnogo več... saj bo treba prištet še vinjete za krajše obdobje in bodo (kljub neugodnemu "maxxovemu kriteriju" km/glavo prebivalca) pobrali še veliko več...
point torej ni v dolžini kilometrov, temveč v številu uporabnikov... ;)
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2355993] 24.03.14 13:55 · odgovor na: dronyx (#2355890)
Odgovori   +    4
[dronyx]
>"... nas kilometer z vinjeto stane 15 centov. Nemca bo prevožen kilometer stal 0,8 centa."

To pa je matematika! Koliko te res stane prevožen kilometer moraš izračunati tako, da deliš ceno vinjete z dejansko prevoženimi kilometri. Koliko kilometrov avtocest ima neka država je pri tem izračunu povsem nepomembno.
Ne bi se ravno strinjal s tabo. Po moje je logika izračuna cene pravilna. Dejanske dolžine avtocest so fiksno dejstvo, kolikokrat pa to uporabljaš, je stvar vsakega posameznika. Dokler ne bo uvedeno elektronsko cestinjenje, je lahko edini primerljivi način ta, ki je uporabljen v članku. Ista logika lahko velja tudi npr za cene smučarskih vozovnic. Dolžine prog in cene vozovnic so fiksne, koliko pa presmučaš, je druga stvar.
anon-156040 sporočil: 22
[#2356005] 24.03.14 14:13 · odgovor na: drugmirko (#2355976)
Odgovori   +    10
Vendar kljub vsemu ostaja osupljivo dejstvo: pri nas imamo očitno več kot dvakrat več avtocest po prebivalcu kot Nemci. Da ne omenimo tisočev kilometrov lokalnih cest in sto tisoč razpršenih hiš po hribih in dolinah, do katerih je treba pripeljati vodovod in elektriko, pa nove in nove ceste ter mostove, ko stare odnesejo plazovi in povodnji. To velja verjetno tudi za številne druge stvari (bančne podružnice in pošte v vsaki malo večji vasi), kjer so že vzdrževalni stroški infrastrukture strašljivi - glede na naš realni ekonomski output in realno število davkoplačevalcev. In potem pričakujemo še to, da bomo imeli skandinavski standard sociale in šolstva (seveda ob naši produktivnosti). Ta narod se sploh ne zaveda svojih popolnoma nerealnih pričakovanj.
vrac sporočil: 11.068
[#2356017] 24.03.14 14:27 · odgovor na: chef (#2355894)
Odgovori   +    4
[chef]
Sem priredil, ker je bilo neustrezno prikazano. Matematika pa ni nova :)
Ni problem matematika, pravi problem pri tem izračunu je logika, ki je ri izračunu v članku ni, he,he, he... Nemčija ima 80 milijonov prebivalcev in 13.000 kilometrov avtocest, Slovenija pa 2 milijona ljudi in 600 kilometrov avtocest. torej pride na Slovenca skoraj dvakratnik dolžine avtoceste,primerjalno z nemškim državljanom... Ergo, slovenske ceste so še poceni...
anon-292686 sporočil: 763
[#2356048] 24.03.14 15:14 · odgovor na: anon-187668 (#2355862)
Odgovori   +    0
[menim]
> "... nas kilometer z vinjeto stane 15 centov. Nemca bo prevožen kilometer stal 0,8 centa."

Pohvaljeni, ker ste nazorno prikazali, kako je Slovenija na področju davkov zelo drugačna od Nemčije.
Hvala, ker je bilo spet(!) in še enkrat(!) prikazano, kje se razploženje Slovenije nahaja (sicer že dlje časa). Slovenija bi morala iti že davno na ulice in trge in ponoviti proteste z začetka svojega nastanka in z vsem njihovim nabojem!
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2356050] 24.03.14 15:17 · odgovor na: anon-156040 (#2356005)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-126255 24.03.2014 15:19
[maxxx]
In potem pričakujemo še to, da bomo imeli skandinavski standard sociale in šolstva (seveda ob naši produktivnosti). Ta narod se sploh ne zaveda svojih popolnoma nerealnih pričakovanj.
Slovenske avtoceste se same odplačujejo, po zaslugi geostrateške pozicije Slovenije. Tu se križajo V in X koridor ter Pirnska avtocesta. Poleg tega 2/3 prihodkov DARS dobijo od tovornega prometa. Slovenija si toliko avtocest lahko privošči zaradi tranzitnega tovornega prometa in te primerjave z Nemčijo (km/št. prebivalcev) nimajo velikega smisla. Hrvaška pozicija je bistveno slabša, njihova A1 je praktično prazna in AC morajo financirati iz proračuna. Tako so slovenske AC dober posel, ekonomsko povsem upravičen in še je prostora za nove krake, ki se bodo sami odplačali.
pobalin sporočil: 14.456
[#2356059] 24.03.14 15:29 · odgovor na: vrac (#2356017)
Odgovori   +    2
[vrac]
Ni problem matematika, pravi problem pri tem izračunu je logika, ki je ri izračunu v članku ni, he,he, he... Nemčija ima 80 milijonov prebivalcev in 13.000 kilometrov avtocest, Slovenija pa 2 milijona ljudi in 600 kilometrov avtocest.
Jap, ampak za vsaj približno celostno sliko manjka še dvoje: davki na gorivo in povprečno število letno prevoženih km. Brez zadnjega podatka primerjava pokaže, da imamo Slovenci podobno gostoto AC na km2 kot Nemci, na prebivalca več kot dvakrat tolikšno, od litra bencina pa smo leta 2010 plačevali dobro petino manj trošarine kot Nemci*:

20.273 m2 : 357.168 m2 = 1 : 17,6
2.055.496 preb. : 80.585.700 preb. = 1 : 39,2
746 km : 13.000 km = 1 : 17,4
0,50 : 0,65 EUR/l = 1 : 1,3*

* približne ocene iz grafov na str. 41 in 55. dokumenta iz aprila 2011.
www.transportenviron...merged.pdf

Če ima kdo bolj sveže in natančne podatke, naj me prosim popravi.
anon-308864 sporočil: 4
[#2356155] 24.03.14 17:40 · odgovor na: dronyx (#2355890)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 24.03.14 15:57
neglede, cena je manjša v Nemčiji za večjo ponudbo
moon sporočil: 1.623
[#2356261] 24.03.14 19:50 · odgovor na: dronyx (#2355972)
Odgovori   +    3
[dronyx]
Če bi mene imenovali za šefa Darsa takoj uvedem cestnino za Trojanske predore v višini 4,99 evra. Nenazadnje tudi v Avstriji poleg vinjete plačuješ cestnino za daljše predore.
Seveda. In z zbranim denarjem bi kolegu plačal za postavitev senzorjev za prdce v odstavnih nišah predorov.
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#2356287] 24.03.14 20:35 · odgovor na: moon (#2356261)
Odgovori   +    5
[moon]
> [dronyx]
> Če bi mene imenovali za šefa Darsa takoj uvedem cestnino za Trojanske predore v višini 4,99 evra. Nenazadnje tudi v Avstriji poleg vinjete plačuješ cestnino za daljše predore.

Seveda. In z zbranim denarjem bi kolegu plačal za postavitev senzorjev za prdce v odstavnih nišah predorov.
V Avstriji plačuješ le za predore, ki so daljši od 5km. Takih, kot je naš trojnaski jih je polna Avstrija in so brezplačni
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2356297] 24.03.14 20:54 · odgovor na: FIN-368181 (#2356287)
Odgovori   +    0
[FIN-368181]
> [moon]
> > [dronyx]
> > Če bi mene imenovali za šefa Darsa takoj uvedem cestnino za Trojanske predore v višini 4,99 evra. Nenazadnje tudi v Avstriji poleg vinjete plačuješ cestnino za daljše predore.
>
> Seveda. In z zbranim denarjem bi kolegu plačal za postavitev senzorjev za prdce v odstavnih nišah predorov.


V Avstriji plačuješ le za predore, ki so daljši od 5km. Takih, kot je naš trojnaski jih je polna Avstrija in so brezplačni
Slovenija ima v resnici precej krajše predore, kot so plačljivi avstrijski. Najdaljši dvocevni avtocestni predor v Sloveniji je predor Trojane (2.931 m), slovenski del predora Karavanke pa je dolg 3.450 m.
prerok sporočil: 3.248
[#2356303] 24.03.14 21:14
Odgovori   +    4
Dragi avtor - nemške avtoceste nikoli, nikdar, never fucking ever niso bile zastonj. Nemška država je imela drugačno logiko kot balkanski lopovski klavci in sicer - davkoplačevalci so že plačali gradnjo avtocest in tudi dajejo denar za njihovo vzdrževanje, zatorej ni prvavično in ni smiselno, da jim še enkrat računamo za storitev, ki so jo že plačali. Edini, ki jim moralno lahko računamo za storitev so tisti, ki z vožnjo po avtocesti direktno služijo - avtoprevozniki.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2356833] 25.03.14 13:58 · odgovor na: anon-126255 (#2356050)
Odgovori   +    1
[Karaya]
> [maxxx]
> In potem pričakujemo še to, da bomo imeli skandinavski standard sociale in šolstva (seveda ob naši produktivnosti). Ta narod se sploh ne zaveda svojih popolnoma nerealnih pričakovanj.

Slovenske avtoceste se same odplačujejo, po zaslugi geostrateške pozicije Slovenije. Tu se križajo V in X koridor ter Pirnska avtocesta. Poleg tega 2/3 prihodkov DARS dobijo od tovornega prometa. Slovenija si toliko avtocest lahko privošči zaradi tranzitnega tovornega prometa in te primerjave z Nemčijo (km/št. prebivalcev) nimajo velikega smisla. Hrvaška pozicija je bistveno slabša, njihova A1 je praktično prazna in AC morajo financirati iz proračuna. Tako so slovenske AC dober posel, ekonomsko povsem upravičen in še je prostora za nove krake, ki se bodo sami odplačali.
Se pravi, da lahko ukinemo vinjete ? :)
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2356981] 25.03.14 15:31 · odgovor na: anon-1445 (#2356833)
Odgovori   +    1
Ko bodo odplačani dolgovi DARS, bi cestnine iz tovornega prometa morale zadostovati za redno vzdrževanje AC križa.
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2357389] 26.03.14 02:19 · odgovor na: prerok (#2356303)
Odgovori   +    1
[prerok]
Dragi avtor - nemške avtoceste nikoli, nikdar, never fucking ever niso bile zastonj. Nemška država je imela drugačno logiko kot balkanski lopovski klavci in sicer - davkoplačevalci so že plačali gradnjo avtocest in tudi dajejo denar za njihovo vzdrževanje, zatorej ni prvavično in ni smiselno, da jim še enkrat računamo za storitev, ki so jo že plačali. Edini, ki jim moralno lahko računamo za storitev so tisti, ki z vožnjo po avtocesti direktno služijo - avtoprevozniki.

folk je glup in misl da so tiste previsoke dajatve na liter bencina odpustki za nebesa..al kaj že..
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2357390] 26.03.14 02:19 · odgovor na: prerok (#2356303)
Odgovori   +    1
[prerok]
Dragi avtor - nemške avtoceste nikoli, nikdar, never fucking ever niso bile zastonj. Nemška država je imela drugačno logiko kot balkanski lopovski klavci in sicer - davkoplačevalci so že plačali gradnjo avtocest in tudi dajejo denar za njihovo vzdrževanje, zatorej ni prvavično in ni smiselno, da jim še enkrat računamo za storitev, ki so jo že plačali. Edini, ki jim moralno lahko računamo za storitev so tisti, ki z vožnjo po avtocesti direktno služijo - avtoprevozniki.

folk je glup in misl da so tiste previsoke dajatve na liter bencina odpustki za nebesa..al kaj že..

Strani: 1