Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Cenovni boj med trgovci. Kdo bo močnejši?
Strani: 1
sporočil: 1.010
Vse to da pride do znižanje cen pripomore le konkurenca in več kot
jo je boljše je za nas. Kakšen učinek bo prineslo to znižanje cen
Mercatorju je veliko vprašanje. Veliko potrošnikom se je Mercator
zameril, zato ne verjamem, da se bodo tako na lahko vrnili nazaj.
Tale taktika je po moje le kratkoročna rešitev, glede na to da pa
bodo Mercator prodali, pa je za veliko potrošnikov prej minus kot
plus. Spar niha od dobrega na slabo, dikontarji imajo pač svojo
ponudbo in delež kupcev, vendar ta v prihodnje ne bo naraščala.
Veliko je oz. še bo pridobil pa Tuš. Imajo največjo ponudbo
slovenskih izdelkov, konkurenčne cene in gledano bolj na široko
tudi največ dodane vrednost, kar pa v teh časih najbolj šteje in to
tudi potrošniki iščemo!
sporočil: 498
Mercatorjevo "znižanje" je bolj za lase privlečeno, saj je obenem
ukinil 10% popuste, ki jih je imel ob torkih in četrtkih. Paleta
zdelkov, ki so kao najcenejši v Sloveniji (z izključenim Leclercom)
je pa sestavljena s silno muko.
Kdo z malo razsodnosti bo pa recimo dal skoraj 10 EUR za kg "Čevapčičev sarajevskih Ave Grill", ki so tudi kao najcenejši.
Gre le za marketinško akcijo z celo negativnim vplivom na tošl tistih, ki so izkoriščali torke in četrtke.
Kdo z malo razsodnosti bo pa recimo dal skoraj 10 EUR za kg "Čevapčičev sarajevskih Ave Grill", ki so tudi kao najcenejši.
Gre le za marketinško akcijo z celo negativnim vplivom na tošl tistih, ki so izkoriščali torke in četrtke.
sporočil: 498
Zapisati besede "Tuš" in "konkurenčne cene" v isti stavek je precej
hrabro. Razen seveda, če ni avtor v to osebno vpleten :)
Strani: 1