Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Omerzel: Močno verjamem, da bomo projekt drugega tira izpeljali
Strani: 1
sporočil: 1.047
"Ciljamo na to, da bo električna energija zamenjala fosilna
goriva." Električno energijo bomo pa dobili s sežiganjem prdecev?
sporočil: 21.898
[sirota]ne, pahor bo kolesaril in poganjal dinamo 10 ur zapored vsak dan
"Ciljamo na to, da bo električna energija zamenjala fosilna goriva." Električno energijo bomo pa dobili s sežiganjem prdecev?
sporočil: 30.415
Pred gradnjo drugega tira nam se ponuja nekaj zanimivih
številk:
1. Kitajci bodo za gradnjo najvišje ležeče železnice na svetu, na Tibetu, v dolžini 253 km, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse, porabili 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...Torej, Kitajci bodo za kilometer proge porabili 6.000.000 evrov.
2. Drugi železniški tir Koper – Divača, v dolžini 24 km, je projekt vreden 1,3 milijarde (ni končna vrednost!). Za gradnjo kilometra proge je predvidenih 55.000.000 evrov????!!!!
3. Rekonstrukcija, elektrifikacija in nadgradnje železniške proge Pragersko–Hodoš (109 km), bo stala 465 milijonov (Delo je dne 16.5.2013 pisalo, da bo stala 329,84 milijonov!!) oz. 4.266.000 milijonov po kilometru!!!???? Cena verjetno ni končna!
V cenah je vgrajen slovenski nacionalni interes, plenjenje, ropanje...
1. Kitajci bodo za gradnjo najvišje ležeče železnice na svetu, na Tibetu, v dolžini 253 km, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse, porabili 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...Torej, Kitajci bodo za kilometer proge porabili 6.000.000 evrov.
2. Drugi železniški tir Koper – Divača, v dolžini 24 km, je projekt vreden 1,3 milijarde (ni končna vrednost!). Za gradnjo kilometra proge je predvidenih 55.000.000 evrov????!!!!
3. Rekonstrukcija, elektrifikacija in nadgradnje železniške proge Pragersko–Hodoš (109 km), bo stala 465 milijonov (Delo je dne 16.5.2013 pisalo, da bo stala 329,84 milijonov!!) oz. 4.266.000 milijonov po kilometru!!!???? Cena verjetno ni končna!
V cenah je vgrajen slovenski nacionalni interes, plenjenje, ropanje...
sporočil: 630
Zadnja sprememba: simonagruden 18.03.2014 14:32
Čaki čaki, a jest to prov slišim glede fosilnih? Zakaj se pa pol
TEŠ6 zida? Aja, pardon, tist je za zasebne interese. :)A pri enotni vozovnici bo imel z Urbano tud najboljši župan kej prste zraven? :)
sporočil: 14.015
Zadnja sprememba: anon-238577 18.03.2014 14:37
[simonagruden]Saj je povedal, da bomo iz fosilnih goriv naredili elektriko in se bomo potem vozili na elektriko, kaj ti ni jasno?
Čaki čaki, a jest to prov slišim glede fosilnih? Zakaj se pa pol TEŠ6 zida? Aja, pardon, tist je za zasebne interese. :)
sporočil: 3.220
Ti težko! Še preden se bo luna obrnila 4 krat tebe ne bo več na
stolčku, ki ga zasedaš.
sporočil: 2.617
Oni upa, da NLB-ja ne bo več potrebno dokapitalizirat, ta verjame,
da bo drugi tir. Treba je priznati, da so v izjavah zelo ekzaktni.
sporočil: 7.023
"Omerzel: Močno verjamem, da bomo projekt drugega tira
izpeljali"
Ga boste res?
Kljub temu, da je projekt okleščen udbošticunge? Pol prejšnjega predračuna!!!
Aja, bodo naknadno nastala dodatna in večdela, pa aneksi bodo padali kot za stavo.
A tisti, ki so prvotno izračunali (dvojno) vrednost še vedno prejemajo enako plačo? Hm, morda že višjo.
Ga boste res?
Kljub temu, da je projekt okleščen udbošticunge? Pol prejšnjega predračuna!!!
Aja, bodo naknadno nastala dodatna in večdela, pa aneksi bodo padali kot za stavo.
A tisti, ki so prvotno izračunali (dvojno) vrednost še vedno prejemajo enako plačo? Hm, morda že višjo.
sporočil: 1.729
Kot se spomnem, je popovič rekel, da drugega tira pred 2020 nao, to
je mislil na prvo lopato, ne na narejen tir.
Ker so primorske novice hujskači za nacionalni interes, so že nekajkrat imeli članke, da je nemogoče naredit ta tir izpod maljarde, bolj verjetno maljarda in pol. Kar pa je 10x več kot tir do Trsta.
Ker so primorske novice hujskači za nacionalni interes, so že nekajkrat imeli članke, da je nemogoče naredit ta tir izpod maljarde, bolj verjetno maljarda in pol. Kar pa je 10x več kot tir do Trsta.
sporočil: 1.741
S temi političnimi kadri, brez znanja, izkušenj in kompetenc taga
projekta še dolgo ne bo. Dobro ga nategujejo! Če bi bil pravi
minister bi vsakega najprej vprašal kaj je naredil v svoji
profesionalni karieri, potem pa verjel zgodbicam uradnikov kako se
nič ne da! Zdaj je že jasno, da je podlegel uradniškim,
birokratskim lobijem in železničarski mafiji! Škoda, lahko bi kaj
novega in drugačnega naredil, kot se dela na železnicah že 20 let!
Ali ni Bratuškova napovedala kako znajo vse in kako bodo z mladimi
kadri delali povsem drugače kot prej!?
sporočil: 2.565
Omrezel v oddaji Točka preloma iz dne 29. oktobra 2013. "Gradbeno
dovoljene bo v začetku leta 2014". Kot kaže, revizije sploh še niso
začeli, gradbeno dovoljenje je še daleč.
Pri 24:30.
4d.rtvslo.si/arhiv/t.../174245089
Kakšnega pretiranega smisla te ocene vrednosti nimajo. Cel projekt mora iti v enem kosu na razpis, po principu "gradnje na ključ". Vse ostalo je korupcija.
Pri 24:30.
4d.rtvslo.si/arhiv/t.../174245089
Kakšnega pretiranega smisla te ocene vrednosti nimajo. Cel projekt mora iti v enem kosu na razpis, po principu "gradnje na ključ". Vse ostalo je korupcija.
sporočil: 9.333
Naslov: "Omerzel: Močno verjamem, da bomo projekt drugega tira
izpeljali"
Močno verjeti ni dovolj, zmrzal
preti vselej - zastoj ni zastonj.
Sodražan
Močno verjeti ni dovolj, zmrzal
preti vselej - zastoj ni zastonj.
Sodražan
sporočil: 723
Ciljamo na to, da bo električna energija zamenjala fosilna goriva,
pravi mojster Omerzel.
Elektrika bo iz vtičnice in vse bo OK.
Elektrika bo iz vtičnice in vse bo OK.
sporočil: 3.028
[sirota]Sploh ne, TEŠ bomo uštekali v malo večjo vtičnico, pa bo full ekološki, podobno kot elektro-avtomobili (še brez CO2 taks).
"Ciljamo na to, da bo električna energija zamenjala fosilna goriva."
Električno energijo bomo pa dobili s sežiganjem prdecev?
vijoličnekrave.press ;-)
sporočil: 287
Morda bi lahko tire tam, kjer vozi vlak le 3x tedensko pobrali in
jih položili "kot drugi tir". In investicija bi bila cenejša
:)
Šalo na stran. Pozni smo vsaj 20 let. Ponudnikov po svetu je vedno več, tehnologija se ceni, in posledično je infrastruktura po svetu vse cenejša. V Slovenislaviji pa vse dražje in dražje, izvajalci pa vse manj sposobni in pohlepni. Mi zmoremo, a bo treba marsikaj spremeniti. Predvsem način razmišljanja.
Šalo na stran. Pozni smo vsaj 20 let. Ponudnikov po svetu je vedno več, tehnologija se ceni, in posledično je infrastruktura po svetu vse cenejša. V Slovenislaviji pa vse dražje in dražje, izvajalci pa vse manj sposobni in pohlepni. Mi zmoremo, a bo treba marsikaj spremeniti. Predvsem način razmišljanja.
Strani: 1