5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novi Porsche boxster bo nosil tudi Hidriin pečat

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2350505] 16.03.14 16:20
Odgovori   +    7
Hidriine komponente iz aluminija, vgrajene v vodno črpalko, bodo nove modele Porschejevega boxterja poganjale od prihodnjega leta.
Veste, kako izgleda vodna črpalka, kaj poganja, iz česa je sestavljena, koliko stane in koliko lahko stane nekaj sestavnih delov za tako črpalko?
www.atu.de/ersatz-un...er-ii-987/

Stavim, da Hidria za tiste nespecificirane polizdelke, ki jih dobavlja proizvajalcu vodnih črpalk in pravemu dobavitelju Porscheja, dobi prgišče evrov. Bodimo velikodušni in jim naklonimo malo verjetnih 20 evrov na črpalko. To pomnožimo s 25500, kolikor so lani prodali vseh Boxterjev in njim sorodnih Caymanov, pa dobimo malo več kot pol milijona prihodkov na leto.

Ni malo za majhno podjetje, je pa malo več kot ništrc za korporacijo s 150 milijoni prihodkov, ki jih večinoma ustvari z enako in tudi manj profanimi izdelki, samo ne za tako zvenečo končno destinacijo. Kaj se lahko zgodi 30 let starim privatnim firmam iz čisto spodobnih evropskih držav, ki delajo kovinske polizdelke po manj kot 4€/kos, se da prebrati tukaj:
www.automobilwoche.d...-insolvent

Zato upam, da Finance d.o.o. za objavljanje teh nabuhlih puhlosti in eklatantnih nesmislov vsaj izstavljajo zajetne račune firmi, ki se napihuje, kot bi bila silno pomemben dobavitelj Porscheja ipd. Kako fascinantno prepoznaven dobavitelj avtomobilske elite je korporacija Hidria, ki je nedavno celo prevzela neko nemško družinsko podjetje, lahko ugotovite tako, da vtipkate Hidria v iskalnik nekaterih najvidnejših spletišč za avtomobilsko industrijo:
www.automobilwoche.de/
www.just-auto.com
www.autonews.com

Na zadnjem, ki je že desetletja vodilno ime na svojem področju, lahko najdete evforičen članek iz leta 2007, ki danes pokaže vso tragikomičnost razvoja dogodkov zadnjih let:
“Slovenia is not a low-cost country anymore,” Seljak says. “We don’t like that term.”
But now that they have, they have trouble finding people to do the work. As EU citizens, Slovenians can simply go where the higher wages are. Wages here are rising. It’s the classic model of prosperity.
So what is Hidria doing? Growing its own. Hidria is channeling profits back into the company, building an institute where it will train its future engineers and developers.
Slovenia will not have a brain drain, this company says, because it won’t let them get over the hills to Italy. Hidria trains them, it employs them and it keeps them.
It’s a novel approach. Will it work? Will LCC companies stay leading competitive centers? Will they keep their talent?
I bet yes. The engine is just getting warmer.
www.autonews.com/art...3/71027032
XDOME sporočil: 137
[#2350563] 16.03.14 19:22 · odgovor na: pobalin (#2350505)
Odgovori   +    5
Ha ha, he he....


Hidrio, (oziroma Iskro Rotomatiko, po starem) je itak Domel (oziroma Iskra tovarna elektromotorjev in gospodinjskih aparatov, po starem) po političnem nalogu moral(a) postavit...

Za tiste Rožlete, ki tega ne veste...

Strani: 1