Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek C4 cactus: občutljiv na dotik, odporen na udarce

Strani: 1

anon-218461 sporočil: 539
[#2326781] 06.02.14 18:51 · odgovor na: (#2326607)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-218461 06.02.2014 18:51
Se strinjam. Prave inovacije ob pravem času. Automobil bo pod tono. Odlično.

/
Mercedes Benz recimo ima še boljšo inovacijo. Da bi zmanjšali maso so v novo C klaso vgradili 41 litrski tank namesto 60 litrskega :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2327486] 08.02.14 01:39
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: drugmirko 08.02.2014 01:44
kako ne "razkrivajo" kako velik in močan je "varčni" dizel.... glede na to, da imajo v vozilih te velikosti samo 1.6l in 2.0l dizle in da je Cactus bolj "šparoven", je jasno, da bo mel 1.6 litrskega... pa še to "bolj švohnega" od dveh, ki jih majo na voljo (90 in 110 konjev).... uvajajo pa tudi njihove nove, izboljšane verzije (nižji izpusti CO2, NOx, saj,večja moč), zato je za sklepat, da je eden od dveh dizlov "navadni" 1.6l HDI90, drugi pa novejši, "euro 6" 1.6l BlueHDI99... :). škoda le, da mu niso dali tudi najmočnejšega tricilindričnega turbo bencinca THP130!
in tistih 965 kil bo najbrž težek samo tanajbolj "plešast" tricilindrični bencinski atmosferc, VTi82... vendar bodo vrjetno tudi ostali dokaj blizu ene tone, kar pa definitivno je lep dosežek...

avtek mi je pa fajn... sicer ne maram teh "kvaziterenskih" SUV-jev ampak, po drugi strani pa ta, kljub suvovskem izgledu na fotkah, v živo najbrž ne bo zgledal kot "SUV", ker.... Juke, Captur in 2008 so ene 8-9 cm višji, Kašika pa 12cm.... tale pa je celo nižji od navadnega C4!!!
in tudi njegov koncept poenostavitve ter opustitve ovečnega luksuza in navlake v notranjosti današnjih avtov, se mi prav dopade! marsičesa, kar današnji avti kao "morajo" met, v lajfu niti približno ne rabimo (recimo, odkar imam v avtu klimo, se ne spomnem, da bi odpiral okna na zadnjih vratih...)
in če mi kej "nizkocenovnega" zaradi pomanjkanja opreme in cenejših materialov res zgleda žalostno, se mi pri temu zdi, da mu to, česar nima, le še dodaja nenavaden šarm... tole definitivno JE bolj "osnoven" avto v primerjavi z "main streamom", niti približno pa ni "nizkocenovnik"!
upam le, da bo tudi cena temu primerna. če bo, bi znal bit uspešen. sam ne pričakujem "Sanderovih 7. jurjev"... zame bo sprejemljivo že, če bo kakšna 2 jurja cenejši od primerljivo motoriziranega 2008... če bo mel ceno med 10 in 15 jurji, bo pa izvrstno!

Strani: 1