Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nissanov električni leaf okužil sto tisoč kupcev

Strani: 1

anon-325713 sporočil: 25
[#2315865] 20.01.14 18:07
Odgovori   +    1
čas vnosa: 20.01.14 17:44
Milač,tole si napisal v članku septembra 2012: "K nam bo iz angleške tovarne pripeljal januarja prihodnje leto". Torej,kaj je s tem?
anon-71539 sporočil: 420
[#2316015] 21.01.14 00:27 · odgovor na: (#2315736)
Odgovori   +    2
[porkamizerija]
razni savdijci, dubajci, norvežani in podobni naftni srečneži niso merilo za ostali svet, saj ne vejo kam bi z denarjem. drugi ne načrpajo miljonov vsak dan, da bi takole razmetavali z njimi.
Nissan Leaf je idealen avto za vse, ki dnevno naredijo med 60-120km (kuća-posao-kuća). Lahko si izračunaš sam, jaz ti bom pomagal na hitro:

Varčen dizelaš: poraba diesel 7EUR/100km
Leaf: poraba električna energija 1EUR/100km (lahko pa tudi ceneje, obstajajo javne polnilnice, ki so zaenkrat brezplačne)

Varčen dizelaš: 15.000 EUR, financiranje (6%) 900 EUR/leto
Leaf: 25.000 (po subvenciji 5000EUR) (2% zeleni kredit) 500 EUR/leto

Izguba vrednosti:
Varčen dizelaš: 40% v treh letih = 3000 EUR/leto
Leaf: 30% v treh letih = 5833 EUR/leto

Leaf imam manj rednih servisov, nima menjave olja. Edino tveganje so baterije, samo po sedanjih podatkih izgubijo v sedmih letih ca. 15%.

Končna bilanca:
100 km/dan, 20.000 km/leto
Varčen dizelaš: 1400 EUR diesel + 900 EUR financiranje + 3000 EUR izguba vrednosti = 5300 EUR
Leaf: 200 EUR elektrika + 500 EUR financiranje + 5800 izguba vrednosti (pa po moje bo nižja) = 6500 EUR.

Torej že sedaj je Leaf zelo blizu malim dizelašom (za 100 EUR na mesec pač plačaš moderno igračko, ki je celo koristna zate in okolico). Pa manj je tveganja z motorjem, nekaj tveganja pa je z baterijo. Če cena Leafa pade za 20% ni več računice za motorje z notranjim izgorevanjem. V dveh letih bo to realnost.
anon-325713 sporočil: 25
[#2316156] 21.01.14 10:32 · odgovor na: anon-71539 (#2316015)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 21.01.14 10:15
[Muchacho]
Nissan Leaf je idealen avto za vse, ki dnevno naredijo med 60-120km (kuća-posao-kuća)....
Vse kar si napisal je sicer res,problem je samo en: avtomobila,kot je Nissan Leaf,žel ne moreš imeti kot prvi (ali edini) avto! Res je,večinoma ljudje delajo do 120 km dnevno,ampak problem so daljše vožnje,recimo Lj-Koper-Lj., ali Lj.-Mb.-Lj.! V takem primeru je žal tak avto praktično neuporaben. Leaf ne pride niti iz Kopra do Ljubljane z enim polnjenjem (vmes je 300 metrov višinske razlike),razen če bi se vozil 60 km/h po lokalnih cestah. Zaenkrat je rešitev še vedno v Plug-in hibridih (npr.Ampera,ali novi BMW i3 z range extenderjem).
anon-71539 sporočil: 420
[#2316290] 21.01.14 14:03 · odgovor na: anon-325713 (#2316156)
Odgovori   +    0
[shark222]
> [Muchacho]

> Nissan Leaf je idealen avto za vse, ki dnevno naredijo med 60-120km (kuća-posao-kuća)....

Vse kar si napisal je sicer res,problem je samo en: avtomobila,kot je Nissan Leaf,žel ne moreš imeti kot prvi (ali edini) avto!
Res je ali pa tudi ne - odvisno kam se voziš. Idealen je do službe in nazaj. Zaenkrat je nekaj več kombinatorike, če greš na daljšo razdaljo, ker infrastruktura še ni pripravljena. Bolj je bil moj odgovor namenjen zgornjemu komentarju, da naj bi bila zadeva draga. Tesla je še drag, samo je luksuzen avto. Nissan Leaf ni drag, samo še ni povsem uporaben v vseh scenarijih, samo to ni problem avtomobila samega. Še zmeraj se mi zdi fantastičen napredek pri EV, glede na razmere dve leti nazaj.
anon-167244 sporočil: 31
[#2317638] 23.01.14 11:25 · odgovor na: (#2316583)
Odgovori   +    0
Če ne bi toliko jamrali glede elektro infrastrukture - kaj pa infrastruktura fosilnih goriv? So naftne ploščadi zastonj? Pa rafinerije? Pa bencinski servisi in cisterne? Pa tankerji in razni izlivi nafte?

Strani: 1