1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 4
1 ura
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
1 ura
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 ura
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
3 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
8 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vodič - kako uvoziti rabljen avto iz drugih držav EU

Strani: 1

anon-251880 sporočil: 6.972
[#2271228] 17.11.13 18:41
Odgovori   +    10
Gledam cene "starih avtomobilov" v Nemčiji, skoraj nova ali stara leto ali dva, hitro je tretjina ali polovica nižja cena, pa še garancijo dobiš za dve leti.
jezst sporočil: 4.758
[#2272171] 18.11.13 16:57 · odgovor na: anon-251880 (#2271228)
Odgovori   +    0
In koliko pridejo potem še davščine na rabljen avto v Slovenistanu? Npr. za 2 leti star avto 2000ccm diesel, ki stane 15K?
anon-312799 sporočil: 224
[#2272372] 18.11.13 22:07
Odgovori   +    19
čas vnosa: 18.11.13 20:13
Zakon o progresivnem obdavčevanje avtomobilov glede na izpust je v bil sprejet zato, da se državljanom prepreči, da bi lahko poceni kupili nekaj let stare odlično ohranjene in vzdrževane avtomobile v tujini in uvoznikom in prodajalcem novih omogoči ekstra dobičke. To je samo še eden od ukrepov tako imenovanje "vlade" v škodo večine in korist nekaj posameznikom. Včasih se mi zdi kar neverjetno, kakšen teror vse smo pripravljeni mirno prenašati. Obljubljali so nam namreč svobodo in tržni sistem...
anon-188487 sporočil: 2.260
[#2272500] 19.11.13 08:24
Odgovori   +    23
Mater, ko to bereš, dobiš vtis, da so ta vozila pripeljana z Marsa in se slučajnjo imenujejo avtomobili, ne pa da se vse dogaja na enotnem(!?) trgu EU. Neskončna zasranost življenja z birokracijo!! Da o davkarskem skubljenju ne govorimo!
milos9 sporočil: 1.046
[#2272587] 19.11.13 10:00 · odgovor na: jezst (#2272171)
Odgovori   +    2
Vsaj 22 odstotkov, ostalo (DMV) je odvisno od izpustov. Pri povprečnem dizlu računajte na dobrih 30 odstotkov skupnih davkov.
jezst sporočil: 4.758
[#2272666] 19.11.13 11:30 · odgovor na: milos9 (#2272587)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: jezst 19.11.2013 11:30
[milos9]
Vsaj 22 odstotkov, ostalo (DMV) je odvisno od izpustov. Pri povprečnem dizlu računajte na dobrih 30 odstotkov skupnih davkov.
Jebote, DDV za ta isti avto je bil že plačan v Nemčiji ob nakupu novega. Kje je potem dodana vradnost, na katero plačujemo davek??? Saj avto je manj vreden, torej gre za odvzeto vrednost in bi morala država v resnici nekaj primakniti. Pri nakupu starega avta pač ni dodane vrednosti, gre za ČISTI NATEG!
anon-242169 sporočil: 9
[#2273220] 19.11.13 19:58 · odgovor na: (#2272749)
Odgovori   +    3
[janezpizdek]
Jebeš ti takšno "skupno tržišče Eu", na katerem se v zvezi z nakupom vozil v drugih državah EU, še vedno veselo uporablja termin "uvoz", na katerem se moramo jebati s homologacijo že v drugi državi EU homolgiranih vozil in na katerem se raznorazne gnjide lahko pasejo na nesreči in izsiljevanju kupcev, ki s tem de facto ne morejo užiti prostega pretoka blaga po EU. Temeljna ideja EU postane tako en navaden fumis vaginalis! V imenu česa že, mater vam lopovsko, gnjide birokratske butalske slovenistanske?!

Politične lokalne tolpe birokratov v posamičnih EU državah, raznoraznih priseskov in gnjid, ki so kobajagi nujni posredniki pri šopingu EU državljanov in tolpe političnih sluzavcev, zlorabljajo potrebo EU državljanov po osebni mobilnosti in svobodi gibanja in nas izsiljujejo z davki, homologacijami in drkanjem v um. Eklatantno izničenje temeljne ideje EU! Komunisti izvajajo svojo nasilnouravnilovsko doktrino tak, da računajo davke na kubike, kot bi kubiki imeli vpliv na karkoli. Fuj takšna EU!

Pripravljen sem spoštovati samo takšno EU, ki države EU integrira najmanj na način držav USA ali bolje.

Ali pa vsaj toliko, da nas naša lokalna hajduško-reketarska državna tolpa ne jeba s "homologacijami" in "uvozi", ker sta homologacija in uvoz neposredno v koliziji z idejo in dogovorom o skupnem trgu na katerm naj bi bil pretok blaga že narejeneag po skupnih standardih, ljudi in storitev prost politićarsko-birokratskega fritzlovskega pogojevanja, izživljanja in posiljevanja.

Naj vas spomnim, pred vstopom v EU smo bili prisiljeni homologirati in aterstirati tudi vse mobilne telefone, gospodinjske aparate, vse druge proizvode, kot bi Slovenija kobajagi imela drugačne paramatre od drugih, oz potrebo po drugačnih parametrih.

No, za telefone, gospodinjske aparate in vse ostalo, celo za pogoje raminga, je to bilo z dnevom vstopa v EU odpravljeno in dos edaj še bolj liberalizirano da se opdavijo vse ovire.

Kje se je tu izgubila neizvedena odprave smrdljive homologacije za vozila, je pa meni veliki misterij.

Kaj je v zvezi z vozili tako drugačnega in kaj konretno je sposobna slovenska birokracija izmeriti, česar nista proizvajalec Mercedes in nemški državni laboratoriji, pa bi jaz zelo rad slišal. Ts.ts.s.ts. Kakšni banditi!

EU zame ne obstaja vse dokler se lokalnim birokratsko-sociopatskim fritzlekom Slovenistana dopušča, da izražajo dvom v homologacijo nemške države izdane za vozilo tako odličnih proizvajalcev, kot so Mercedes, Porsche, BMW; Audi, ipd.

Ne rečem, če gre za uvoz neposredno iz USA ali Južne Koreje, ki nista državi EU, čeprav se tudi to da urediti z medsebojnim priznavanjem homologacij.

Da o davčnemu izživljanju komunisto-boljševističnih lokalnih hajduških tolp hlastajočih po haračih, niti ne govorimo.

Če je celotna EU to, da mi ni treba pokazati passporta, ko iz Avstrije prehajam v Slovenijo, moram pa pokazati homologacijo zveličavne slovenske butalske ter inkometetne, sicer, birokracije, potem se jaz takšni EU zlahka odpovem.

P: EU v resnici ne obstaja! EU je pičkodimna fatamorganska žvaka za seljaka!

LP shaman
Zanimivo razmišljanje, v katerem je mogoče (žal) razbrati tudi precej resnice.
bc123a sporočil: 48.253
[#2273234] 19.11.13 20:09 · odgovor na: (#2272749)
Odgovori   +    11
[janezpizdek]
Kje se je tu izgubila neizvedena odprave smrdljive homologacije za vozila, je pa meni veliki misterij.
Tudi meni. Upostevaj se, da niti znotraj slovenije do pred nekaj leti ni bilo mogoce povsem brez ovir "uvoziti" avta iz gorice v ljubljano, si moral kar lepo tablice menjati, ker seveda je nekemu tepcu uradniku bilo ful pomembno, da ima avto v gorici oznako GO, tisti v Ljubljani pa LJ. Pa gre za kurcevo zepno drzavico z 2 mio ljudi, ki jo prevozis v treh urah!
EU zame ne obstaja vse dokler se lokalnim birokratsko-sociopatskim fritzlekom Slovenistana dopušča, da izražajo dvom v homologacijo nemške države izdane za vozilo tako odličnih proizvajalcev, kot so Mercedes, Porsche, BMW; Audi, ipd.
Tako je.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2273670] 20.11.13 09:56 · odgovor na: (#2272749)
Odgovori   +    7
[janezpizdek]
Jebeš ti takšno "skupno tržišče Eu", na katerem se v zvezi z nakupom vozil v drugih državah EU, še vedno veselo uporablja termin "uvoz", na katerem se moramo jebati s homologacijo že v drugi državi EU homolgiranih vozil in na katerem se raznorazne gnjide lahko pasejo na nesreči in izsiljevanju kupcev, ki s tem de facto ne morejo užiti prostega pretoka blaga po EU. Temeljna ideja EU postane tako en navaden fumis vaginalis
Se globoko strinjam s citiranim in enako z nadaljnjim tekstom celega posta.

Sicer pa je tako ubadanje s postopki 'uvoza' in jebanje s homologacijo, v bistvu "fighting a losing battle".
Veliko bolj bi bili uporabni nasveti in informacije, v katerih EU državah so glede teženja z 'uvozom in homologacijo' ter z nabijanjem DMV in podobnih haračev manj prfuknjeni kot v Butalah, ter seveda zraven opisati postopke, kako bi lahko avto registriral kar lepo v eni drugi državi EU.
Ne vem zakaj bi človek sploh hotel imeti slovensko registracijo, če obstajajo legalni načini voziti avto pod kako drugo EU registracijo.
BBlue sporočil: 55
[#2274285] 20.11.13 17:11 · odgovor na: milos9 (#2272587)
Odgovori   +    2
huh, kje si pa to izračunal? 30% DMV-ja je že kar potraten cestni dirkač. če znaš pravilno zapeljat nakup, potem lahko plačaš npr 19% nemškega DDV-ja in se izogneš 22%. mal branja pomaga prišparat 3%.

povprečni diesel po letniku 2008 z recmo EURO4 motorjem in CO2 okoli 165 g/km te pride DMV 13%... skratka, ni glih krize. Če pa je že euro5 in pod 150g/km potem s pa že na 8ih%.

kakor sem gledal te lahko pride isti model, novejši letnik in z novejšim motorjem, ceneje od starejšega avta (npr par mesecev starej in zaradi tega po osnovi cenej) glih zarad tega bedastga dodatna na euro standard in ima za 10g nižji co2.

bolj eko avto, pa je bolj đabe...kar se tiče DMV aka "luksuznega" davka:)
milos9 sporočil: 1.046
[#2274639] 21.11.13 02:08 · odgovor na: BBlue (#2274285)
Odgovori   +    2
30 % skupnih davkov, vse piše
milos9 sporočil: 1.046
[#2274640] 21.11.13 02:13 · odgovor na: jezst (#2272666)
Odgovori   +    2
Od trgovca kupiš brez davka, od fizične osebe z ddv, placas le dmv - vse je v tekstu
BBlue sporočil: 55
[#2275463] 21.11.13 20:06 · odgovor na: milos9 (#2274640)
Odgovori   +    4
pri pravni in fizični osebi je isto - pri prvem si končni kupec, pri drugem je bil DDV že plačan. če je avto starejši od 6m ima več kot 6.000km, potem kot fizična oseba vedno kupiš po bruto (z DDV) glede na državo - kot eu rezident si zavezan DDV plačat v eni od eu držav in ti ga v slo ni treba doplačevat. kot rečeno, razen pri novih vozilih.

sam ne ga jet na iskat na dansko kjer je DDV-ja 25%:)
anon-38795 sporočil: 647
[#2282564] 30.11.13 22:46 · odgovor na: milos9 (#2272587)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-38795 30.11.2013 22:52
Halo, 22% + dmv??? Očitno še nisi kupil avta v tujini...

Nisem že dolgo študiral tega ampak prav zaradi nebuloze "najmanj 30%" sem malo pogledal

tegale BMW 320d 105KW touring 14000eur:
bit.ly/ImQaE1

Torej maš 120g co2, pa euro5 torej je DMV 2%
cena piše MwSt NICHT ausweisbar pa privat prodajalec je torej je ddv bil plačan in se pri nas še enkrat ne plačuje.

torej 280EUR DMVja pa recmo da so 14 dnevne preizkusne tablice ene 120EUR (kolikor se spomnim so bile cenejše ko sva z bratom uvažala njegov avto) pa še 100 homolomo od oka.... pa benz - konkretni BMW je glede na poštno številko še kar blizu v Nemčiji ampak pač iščeš lahko tudi bližje nam... Mislim da je še kaka malenkost (ne vem a je še eko taksa ampak tudi to ni več kot 100eur)
Pa še Verhandlungsbasis je tko da če je ok avto še ene par 100 eurčkov lahko zbijete ceno če ste resni.

Seveda pa v Nemčiji ne kupim avta od kakega turćine al pa "našeg braća". Mal grdo od mene ampak izkušnje te pač neki naučijo ane. Zihr so tud pošteni med njimi ampak tistga 1ga med 1000 nimam cajta in dnarja iskat :P

Jao jao teoretiki....
milos9 sporočil: 1.046
[#2285659] 04.12.13 11:43 · odgovor na: anon-38795 (#2282564)
Odgovori   +    0
Nisem še kupil, a vseeno vse štima
marko15 sporočil: 46
[#2289642] 10.12.13 13:21 · odgovor na: milos9 (#2285659)
Odgovori   +    0
Mene pa zanima če kdo zna razložit kaj točno pomeni "MwSt NICHT ausweisbar" proti "MwSt ausweisbar"?

Kot jaz razumem, če iz Nemčije izvaža avto pravna oseba, lahko brez DDV kupi samo avto, kjer je "MwSt ausweisbar", če kupuje fizična oseba, je pa vseeno?

Pa še drugače: kdaj pa sploh je tako, da je "MwSt NICHT ausweisbar"? Kadar je bil avto v Nemčiji kupljen tako, da DDV ni bil plačan? (torej Taxi, Rent-a-car, ...)?
notomi sporočil: 768
[#2294805] 17.12.13 09:56
Odgovori   +    1
(janezpizdek) JE ZADEL glavico na žebljico! Ima prav, na žalost!
V tujini so stari avtomobili precej cenejši in konkurenčni so tudi uvoženi z vsemi dajatvami!
Pred kratkim sem iskal ponudbo pri KREATIVNIH NAJEMIH in moram povedati, da so mi odgovorili zelo korektno, s profesionalnostjo in odprto kalkulacijo njihovih stroškov,...,če bi avto uvozil, bi ga sigurno preko tega podjetja!
Klepec sporočil: 844
[#2297947] 21.12.13 13:03 · odgovor na: marko15 (#2289642)
Odgovori   +    0
[marko15]
Mene pa zanima če kdo zna razložit kaj točno pomeni "MwSt NICHT ausweisbar" proti "MwSt ausweisbar"?

Kot jaz razumem, če iz Nemčije izvaža avto pravna oseba, lahko brez DDV kupi samo avto, kjer je "MwSt ausweisbar", če kupuje fizična oseba, je pa vseeno?

Pa še drugače: kdaj pa sploh je tako, da je "MwSt NICHT ausweisbar"? Kadar je bil avto v Nemčiji kupljen tako, da DDV ni bil plačan? (torej Taxi, Rent-a-car, ...)?
MwSt = Mehrwertsteuer = DDV
ausweisbar = izkazljiv, določljiv

In še bistvo: DDV ni določljiv takrat, ko je PRODAJALEC fizična oseba. Če je pa prodajalec pravna oseba, moraš pa DDV plačati.
anon-327192 sporočil: 1.234
[#2332472] 16.02.14 09:40 · odgovor na: (#2272749)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 15.02.14 20:56
[janezpizdek]
Jebeš ti takšno "skupno tržišče Eu", na katerem se v zvezi z nakupom vozil v drugih državah EU, še vedno veselo uporablja termin "uvoz", na katerem se moramo jebati s homologacijo že v drugi državi EU homolgiranih vozil in na katerem se raznorazne gnjide lahko pasejo na nesreči in izsiljevanju kupcev, ki s tem de facto ne morejo užiti prostega pretoka blaga po EU. Temeljna ideja EU postane tako en navaden fumis vaginalis! V imenu česa že, mater vam lopovsko, gnjide birokratske butalske slovenistanske?!

Politične lokalne tolpe birokratov v posamičnih EU državah, raznoraznih priseskov in gnjid, ki so kobajagi nujni posredniki pri šopingu EU državljanov in tolpe političnih sluzavcev, zlorabljajo potrebo EU državljanov po osebni mobilnosti in svobodi gibanja in nas izsiljujejo z davki, homologacijami in drkanjem v um. Eklatantno izničenje temeljne ideje EU! Komunisti izvajajo svojo nasilnouravnilovsko doktrino tak, da računajo davke na kubike, kot bi kubiki imeli vpliv na karkoli. Fuj takšna EU!

Pripravljen sem spoštovati samo takšno EU, ki države EU integrira najmanj na način držav USA ali bolje.

Ali pa vsaj toliko, da nas naša lokalna hajduško-reketarska državna tolpa ne jeba s "homologacijami" in "uvozi", ker sta homologacija in uvoz neposredno v koliziji z idejo in dogovorom o skupnem trgu na katerm naj bi bil pretok blaga že narejeneag po skupnih standardih, ljudi in storitev prost politićarsko-birokratskega fritzlovskega pogojevanja, izživljanja in posiljevanja.

Naj vas spomnim, pred vstopom v EU smo bili prisiljeni homologirati in aterstirati tudi vse mobilne telefone, gospodinjske aparate, vse druge proizvode, kot bi Slovenija kobajagi imela drugačne paramatre od drugih, oz potrebo po drugačnih parametrih.

No, za telefone, gospodinjske aparate in vse ostalo, celo za pogoje raminga, je to bilo z dnevom vstopa v EU odpravljeno in dos edaj še bolj liberalizirano da se opdavijo vse ovire.

Kje se je tu izgubila neizvedena odprave smrdljive homologacije za vozila, je pa meni veliki misterij.

Kaj je v zvezi z vozili tako drugačnega in kaj konretno je sposobna slovenska birokracija izmeriti, česar nista proizvajalec Mercedes in nemški državni laboratoriji, pa bi jaz zelo rad slišal. Ts.ts.s.ts. Kakšni banditi!

EU zame ne obstaja vse dokler se lokalnim birokratsko-sociopatskim fritzlekom Slovenistana dopušča, da izražajo dvom v homologacijo nemške države izdane za vozilo tako odličnih proizvajalcev, kot so Mercedes, Porsche, BMW; Audi, ipd.

Ne rečem, če gre za uvoz neposredno iz USA ali Južne Koreje, ki nista državi EU, čeprav se tudi to da urediti z medsebojnim priznavanjem homologacij.

Da o davčnemu izživljanju komunisto-boljševističnih lokalnih hajduških tolp hlastajočih po haračih, niti ne govorimo.

Če je celotna EU to, da mi ni treba pokazati passporta, ko iz Avstrije prehajam v Slovenijo, moram pa pokazati homologacijo zveličavne slovenske butalske ter inkometetne, sicer, birokracije, potem se jaz takšni EU zlahka odpovem.

P: EU v resnici ne obstaja! EU je pičkodimna fatamorganska žvaka za seljaka!

LP shaman
če se pelješ iz romunije do portugalske in pustiš vse nalepke za cestnine na prvi šipi v Lizboni nič več ven iz avta ne vidiš !

To je EU kot v srednjem veku, kjer so za vsakim ovinkom bile mitnice, ki so pobirale mitnino !

Fuck EU
anon-327192 sporočil: 1.234
[#2332481] 16.02.14 09:41 · odgovor na: anon-188487 (#2272500)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 15.02.14 20:53
[kokodar]
Mater, ko to bereš, dobiš vtis, da so ta vozila pripeljana z Marsa in se slučajnjo imenujejo avtomobili, ne pa da se vse dogaja na enotnem(!?) trgu EU. Neskončna zasranost življenja z birokracijo!! Da o davkarskem skubljenju ne govorimo!
zato bo EU skupaj z nami končala na smetišču zgodovine
anon-13049 sporočil: 55
[#2347208] 11.03.14 10:49 · odgovor na: anon-20668 (#2273670)
Odgovori   +    0
Veliko bolj bi bili uporabni nasveti in informacije, v katerih EU državah so glede teženja z 'uvozom in homologacijo' ter z nabijanjem DMV in podobnih haračev manj prfuknjeni kot v Butalah, ter seveda zraven opisati postopke, kako bi lahko avto registriral kar lepo v eni drugi državi EU.
Ne vem zakaj bi človek sploh hotel imeti slovensko registracijo, če obstajajo legalni načini voziti avto pod kako drugo EU registracijo.
Enostavno, ce imas gotovino za nakup avta. Gres v tujo lizing hiso, vzames avto na lizing, ki jim ga placas v celoti takoj.. in naslednjih xy let se vozis s tujimi tablicami.. povsem legalno..
anon-280035 sporočil: 121
[#2366727] 08.04.14 11:13 · odgovor na: milos9 (#2272587)
Odgovori   +    0
Ali obstaja možnost, da avto registriraš v tujini (npr. Avstrija, Nemčija,..) in se voziš s tujimi tablicami? Ali moraš za to imeti osebne dokumente te države?
anon-280035 sporočil: 121
[#2366734] 08.04.14 11:21 · odgovor na: anon-13049 (#2347208)
Odgovori   +    0
[Freddy]
> Veliko bolj bi bili uporabni nasveti in informacije, v katerih EU državah so glede teženja z 'uvozom in homologacijo' ter z nabijanjem DMV in podobnih haračev manj prfuknjeni kot v Butalah, ter seveda zraven opisati postopke, kako bi lahko avto registriral kar lepo v eni drugi državi EU.
> Ne vem zakaj bi človek sploh hotel imeti slovensko registracijo, če obstajajo legalni načini voziti avto pod kako drugo EU registracijo.

Enostavno, ce imas gotovino za nakup avta. Gres v tujo lizing hiso, vzames avto na lizing, ki jim ga placas v celoti takoj.. in naslednjih xy let se vozis s tujimi tablicami.. povsem legalno..
A to je edina možnost?

Kaj pa možnost, da kot 'državljan' EU vozim švedski avto?
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2572830] 08.01.16 18:53
Odgovori   +    1
Kaj pa kakšen članek, "kako uvoziti nov avtomobil iz EU tujine".
Model, ki zanima mene, je po njihovi maloprodajni ceni v Italiji cenejši 10% na Slovaškem pa kar 20%.
milos9 sporočil: 1.046
[#2573025] 10.01.16 11:43 · odgovor na: anon-180464 (#2572830)
Odgovori   +    0
Dobra tema, v kratkem,...

Kateri modeli in v kateri državi pa so toliko cenejši, cene avtoval v Sloveniji so namreč večinoma med nižjimi v EU, je pa treba upoštevati popuste
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2573166] 11.01.16 11:21 · odgovor na: milos9 (#2573025)
Odgovori   +    1
Primer Toyota, primerjava s spletnih strani
www.toyota.si/ in www.toyota.sk/

Najcenejši Aygo, pri nas 9.090€, na Slovaškem 8.140€
Yaris: pri nas 11.600, na Slovaškem 9.790
Najdražji Yaris: pri nas 18.500, na Slovaškem 15.190
...
milos9 sporočil: 1.046
[#2573167] 11.01.16 11:25 · odgovor na: anon-180464 (#2573166)
Odgovori   +    0
Zanimivo, hvala
anon-420870 sporočil: 1
[#2632251] 13.12.16 10:17
Odgovori   +    0
čas vnosa: 13.12.16 09:42
V odctavku o COC nisem razumel, kaj pomeni zadnji stavek "Žal vam v primeru klonov afere VW tudi COC nič ne pomaga."
Razmišljam namreč ravno o uvozu VW Tourana...
FIN-544124 sporočil: 2.846
[#2854046] 01.07.20 12:46
Odgovori   +    0
Tudi trgovci z rabljenimi vozili pripeljejo takšan vozila iz tujine in uredijo vse okrog papirjev in ostalih zadev. Avtomobil dobite pri trgovcu v Sloveniji.

Seveda tudi trgovec nekaj zasluži. Ampak storški so, kot je že v članku navedeno, da se pelješ v Nmčijo, tam prenočiš, in seveda vse ostale stroške od začasnih tablic in potem hoja ali vožnja na FURS in ves čas, ki ga porabiš.

Ko vse sešteješ in po vrhu še nekaj dni dopusta je večkrat ceneje, če vozilo pripelje trgovec z rabljenimi avtomobili.

In še enkrat glede davkov v Sloveniji, kot sem že omenil v drugem prispevku. Vsak dan opažam čedalje več vozil s tujimi regustracijami, ki jih vozijo naši ljudje.

Kakšna dva tedna nazaj je prišel kolega. Ima drug avtomobil, ki pa je sedaj registriran v Avstriji.

Strani: 1