Strani: 1

anon-49458 sporočil: 2.114
[#2263876] 08.11.13 12:43
Odgovori   +    3
Meni je maska katastrofalna.
kixs sporočil: 1.232
[#2263899] 08.11.13 13:22
Odgovori   +    6
Mislim, da na splosno ni problem v oblikovalcih, pac pa o tistih, ki odlocajo kateri design bodo izbrali oz. postavijo okvirje designa - tu je premalo domisljije oz. drznosti.

lp
anon-293132 sporočil: 134
[#2264204] 09.11.13 07:31
Odgovori   +    8
"...v zadnjih petih letih je Kia podvojila svojo globalno prodajo, leta 2012 je prodala več kot 2,7 milijona vozil."
Mislim, da slednji stavek pove za vse med nami več kot tisoč drugih pridevnikov. Konec dneva se vse meri v denarju, ki ga ustvarja prodaja. Mislim, da se Volkswagnu dobesedno kolca ob takšnih novica, ob katerih jim je verjetno še kako žal, da niso pred leti dvignili plače Schreyerju za 10x, da bi le ostal pri njih. Da je kazen božja še večja, proda Kia pri nas več cee'dov kot Volkswagen golfov.
vrac sporočil: 11.068
[#2264305] 09.11.13 11:07 · odgovor na: anon-293132 (#2264204)
Odgovori   +    1
[Niki11]
"...v zadnjih petih letih je Kia podvojila svojo globalno prodajo, leta 2012 je prodala več kot 2,7 milijona vozil."
Mislim, da slednji stavek pove za vse med nami več kot tisoč drugih pridevnikov. Konec dneva se vse meri v denarju, ki ga ustvarja prodaja. Mislim, da se Volkswagnu dobesedno kolca ob takšnih novica, ob katerih jim je verjetno še kako žal, da niso pred leti dvignili plače Schreyerju za 10x, da bi le ostal pri njih. Da je kazen božja še večja, proda Kia pri nas več cee'dov kot Volkswagen golfov.
Seveda je oblika zelo pomembna, ne nazadnje kupujemo avtomobile s čustvi, v nasprotnem bi ljudje kupovali predvsem najcenejše avtomobile in tiste z najbolj ekonomično porabo ter poceni vzdrževanjem, pa temu ni tako. Sam Schreyer bi brez ustrezne strategije Kie lahko naredil zelo malo ali nič. Sicer je pa Golf tudi brez Schreyerja absolutno na prvem mestu v svojem avtomobilskem razredu, tudi oblikovno.
anon-322512 sporočil: 85
[#2264623] 09.11.13 18:00
Odgovori   +    9
čas vnosa: 08.11.13 18:12
pr nas bi bil pa na zavodu
anon-293545 sporočil: 1.093
[#2265553] 11.11.13 09:40
Odgovori   +    0
Kaj pa domače znanje, na katerega stavimo pri nas?
notomi sporočil: 768
[#2265857] 11.11.13 13:29
Odgovori   +    0
Pri nas bi bil pa morda res na zavodu, saj znanje in sposobnosti niso cenjene. Če si mlad nimaš šans...na žalost! Priznana je le goljufija in kraja. Le tako premoženje in znanje je naša država verificirala...barab ne preganja, udeleženci največje goljufije Patrie, so še vedno svobodni!
anon-293132 sporočil: 134
[#2268511] 13.11.13 22:16 · odgovor na: kixs (#2263899)
Odgovori   +    0
Prav zato je Kia naredila tukaj izjemno potezo. Schreyerja je iz glavnega oblikovalca povzdignila v enega izmed treh članov uprave, kar predstavlja brez dvoma osnovo za vso tisto oblikovalsko drznost, ki jo klasični ekonomisti ne razumejo - zato pa imamo na svetu tako veliko oblikovno nezanimivih avtomobilov. Kia se je z drznim in verjetno enim izmed najboljših avtomobilskih oblikovalcev na svetu temu izognila v velikem krogu. Je pa lepo, da to opazijo celo nemški mediji, ki tradicionalno radi spregledajo vse, kar ni 100% VW, BMW, Audi ali MB.

Strani: 1