Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek O čem razmišljata Romeo in Julija?

Strani: 1

anon-234197 sporočil: 888
[#2242744] 11.10.13 10:53
Odgovori   +    2
Kakšno osladno R&J nabijanje ... Kot da smo potrošnik tipa amerišk ovca!

Avto je pa zanimiv.
anon-237381 sporočil: 924
[#2242878] 11.10.13 12:21 · odgovor na: anon-234197 (#2242744)
Odgovori   +    0
A je kdo že dejansko vozil kak avto koncerna VW z elekričnim zavijanjem. Kakšna je razlika do občutka za cesto v primerjavi s servom?
chef sporočil: 2.986
[#2242903] 11.10.13 12:34 · odgovor na: anon-237381 (#2242878)
Odgovori   +    0
Malo bolje se prilagaja glede na hitrost, ampak tezko recem, koliko bo povprecen uporabnik to opazil. Je pa nekaj prihranka pri tezi, ker je manj "krame"
gt001 sporočil: 786
[#2242981] 11.10.13 13:24 · odgovor na: chef (#2242903)
Odgovori   +    2
[chef]
Je pa nekaj prihranka pri tezi, ker je manj "krame"
konkretno pri VW grupi prihranka pri masi krame ni, ker imajo svinjsko tezke elektromotorje 6-7kg, kar je na nivoju mase hidravlicne krame klasicnega servo volana.

sem na hitro preletel se benchmark za mazdo in bmw, in so razlike v masi znotraj parsto gramov.
chef sporočil: 2.986
[#2243102] 11.10.13 14:41 · odgovor na: gt001 (#2242981)
Odgovori   +    0
Kako tezak pa je celotni hidravlicni sistem pri VW?:)
gt001 sporočil: 786
[#2243116] 11.10.13 14:55 · odgovor na: chef (#2243102)
Odgovori   +    1
konkretno za golfa (ker imam podateke tako za servo, kot el. volan) -
servo: crpalka z rezervoarjem, nosilci in cevmi: 7,4kg
elektro: motor z instalacijo 7,8kg.

mercede ima npr. pol lazje el. motorje

podatki iz a2mac1.net
anon-157433 sporočil: 3.720
[#2244107] 13.10.13 10:15
Odgovori   +    0
Romeo vsekakor razmišlja samo o seksu, zato tudi vsa tusta poetičnost in dramatičnost... :)
0709FRASX sporočil: 155
[#2244588] 14.10.13 08:45
Odgovori   +    6
Logika izbrane prispodobe R&J je v tem, da je avto namenjen mlajšim kupcem s plitvejšo denarnico. Starejši (30+) si bodo kupili octavio combi. Vse prav. Vendar ljudem v marketingu bi bilo treba enkrat dopovedati, da Slovenija ni Nemčija, in da zato ne morejo preslikavati nemške stvarnosti v slovenske potrošniške glave. Tale avto bo zaradi brezposelnosti in mizernih zaslužkov nadpovprečnega deleža slovenske mlajše generacije tudi za marsikaterega 30+ potrošnika zgolj mokre sanje - morda ne za debila s kakovostno socialno mrežo, vsekakor pa za diplomanta, ki mora shajati brez nje ;)

Strani: 1