Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Rastlinjak na štirih kolesih

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2202384] 27.08.13 09:26
Odgovori   +    2
Če je bila Citroënova Xsara Picasso dolga let hit tudi med slovenskimi družinami, to njegovemu nasledniku ni uspelo najbolje.
Gotovo bi mu uspelo, če bi bil cenovno tako ugoden kot Xsara Picasso, ki so jo dolga leta zelo uspešno prodajali s precej dražjim, funkcionalno pa ne veliko boljšim naslednikom.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2202534] 27.08.13 11:50 · odgovor na: pobalin (#2202384)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 27.08.2013 11:51
[pobalin]
> Če je bila Citroënova Xsara Picasso dolga let hit tudi med slovenskimi družinami, to njegovemu nasledniku ni uspelo najbolje.

Gotovo bi mu uspelo, če bi bil cenovno tako ugoden kot Xsara Picasso, ki so jo dolga leta zelo uspešno prodajali s precej dražjim, funkcionalno pa ne veliko boljšim naslednikom.
eh... mislim, da je pogostost C4 Picassov na naših cestah znak kar spodobne "uspešnosti" tega modela. tudi kar se funkcionalnosti tiče mu ne gre kej dost očitat se pa strinjam, da je je Xsara Picasso za svojo velikost zelo funkcionalen avto (vendarle je bila orenk manjši avto od C4P; -20cm v dolžino in -8cm v širino, kar je skoraj za "avtom. razred" manj). in oba sta bila "vesela" avtomobila z še danes nenavadnim in zanimivim dizajnom (kar za konkurenco ni glih značilno... čitaj, naprimer kakšen takratni Ford C-Max). vseeno ali sta ti bila lepa ali grda, še danes pa nikakor ne moreš reč, da sta dolgočasna.
Xsarina cena (in vsporedna prodaja) pa je bla pač posledica velikosti in starosti... ko so naredili C3 Picasso je itak šla svojo pot...

tisto, kar je fajn pri novem modelu, je to, da so ohranlili vse "dobre" lastnosti predhodnikov (vesel, "butast" in zanimiv dizajn ter visoko funkcionalnost), zraven pa orenk dvignili kvaliteto izdelave!
sem preštefnal tega, novega in moram reč, da je odličen! predvsem pa od spredaj in zadaj skoraj ne zgleda "monovolumen"! in kljub temu, da bi si osebno vseeno želel kak knof več na centralni konzoli moram reč, da je kombinacija touch screena IN gumbov ob njem zelo dobra... grafika je čitliva, virtualni gumbi (recimo klima, radio) zelo veliki, "drevesna globina" menijev pa zaradi sedmih obekranski gumbov redko presega število 2! kar -za razliko od Audijevega MMI-ja, ki sem ga mel v A4 B8- naredi iskanje in upravljanje željene funkcije zelo enostavno!
ampak, knofi so vseeno knofi in uporabljaš jih lahko "na slepo", z otipom, tudi v popolni temi... na ta zaslon pa je, tudi če je "page" samo eden, vseeno treba gledat, saj ti prsti ne dajejo "povratne informacije"... kar med vožnjo ni glih fajn. ampak, moda je moda in to nam je bodočnost....
novi Picasso je pa vseeno zelo kul avto!
pobalin sporočil: 14.456
[#2203384] 28.08.13 10:14 · odgovor na: drugmirko (#2202534)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
eh... mislim, da je pogostost C4 Picassov na naših cestah znak kar spodobne "uspešnosti" tega modela. tudi kar se funkcionalnosti tiče mu ne gre kej dost očitat se pa strinjam, da je je Xsara Picasso za svojo velikost zelo funkcionalen avto (vendarle je bila orenk manjši avto od C4P; -20cm v dolžino in -8cm v širino, kar je skoraj za "avtom. razred" manj).
Je mogoče prav ta razlika "enega razreda" v deželah, z vedno manjšimi družinami in plačami ter tesnimi parkirnimi mesti in garažami kaj prispevala k veliki razliki med prvim in drugim Picassojem? Plus konkurenca, ki je dokazala, da niso vsi kupci enoprostorcev nujno ljubitelji romanske radoživosti, ampak imajo raje bolj nemško puščobo. Poleg tega je segment nekako v času prihoda C4 Picasso nehal rasti, kmalu zatem pa je prišla še kriza.
Marketinško produktna politika, ki se ravna po majavi inercijski filozofiji, da nov model napumpaš pri merah, opremi in ceni, pa se bo to poznalo samo na večjih maržah in boljšem imidžu firme, je kot plovba velike ladje blizu obale. Lahko se izide, lahko pa tudi ne.
Xsarina cena (in vsporedna prodaja) pa je bla pač posledica velikosti in starosti... ko so naredili C3 Picasso je itak šla svojo pot...
Nizka cena po dobi amortizacije, jasno. Ampak oblika Xsare Picasso je izredno dobro prenašala svoja leta, njena velikost je bila pa čisto zadostna za klasično družinsko rabo. C3 Picasso je cca 20 cm krajši, torej... se človek vpraša, kaj bi bilo, če bi še danes prodajali vse tri hkrati.

Priznam pa, da sem v že tako poznih letih, da me touch-screen USB-MP3-BT-SATNAV-CAM-WEB-AUTO-ALL-CONNECT-RADAR-E TC top šit oprema z veliko kroma ali ekstra laka prav nič ne omaje. Za to panogo sem torej tržno nezanimiv osebek, ki naj kupuje rabljene avte z garancijo in top šit preparate za podaljšanje vitalnosti. :-)

Strani: 1