13 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Japonec vozi proti vrhu kompaktnega razreda

Strani: 1

anon-293132 sporočil: 134
[#2197354] 21.08.13 10:35
Odgovori   +    3
Oblikovno se Toyota res popravlja, a je še vedno preveč azijatska v primerjavi z evropsko ponudbo ali pa ponudbo znamk, ki so si prav zato omislile svoje evropske oblikovalske centre za modele, ki jih prodajajo zgolj v Evropi. Če lahko Kia naredi v Nemčiji oblikovalski center in najame verjetno najboljšega evropskega oblikovalca Petra Schreyerja za svoje modele, bi lahko naredili kaj temu podobnega tudi pri Toyoti. Je pa konec dneva zato vsaj jasno, zakaj proda Kia pri nas več cee'dov kot Toyota aurisov ali pa nenazadnje Volkswagen golfov, pa je recept v bistvu zelo preprost.
vrac sporočil: 11.068
[#2197439] 21.08.13 11:47 · odgovor na: anon-293132 (#2197354)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 21.08.2013 11:55
Kia stavi tudi na ugodno ceno, zato je v Sloveniji tudi tako uspešna. Sicer pa na evropskem trgu v povprečju ni ravno tako. Še vedno sta Aurus in Golf najbolje prodajana modela, čeprav je Kia zares naredila v zadnjih letih pri prodaji največji korak naprej.

Sicer pa ne vem kaj ti misliš z "aziatskim oblikovanjm" pri Toyoti? Resnica je ravno nasprotna. Ko so Japonci pred leti s svojo avtomobilsko industrijo zasedli svet, so vsi večji avtomobilski proizvajalci, tudi evropski, prevzeli poslovno filozofijo Japoncev, tudi obliko.
anon-286052 sporočil: 317
[#2197440] 21.08.13 11:47 · odgovor na: anon-293132 (#2197354)
Odgovori   +    2
[Niki11]
Oblikovno se Toyota res popravlja, a je še vedno preveč azijatska v primerjavi z evropsko ponudbo ali pa ponudbo znamk, ki so si prav zato omislile svoje evropske oblikovalske centre za modele, ki jih prodajajo zgolj v Evropi. Če lahko Kia naredi v Nemčiji oblikovalski center in najame verjetno najboljšega evropskega oblikovalca Petra Schreyerja za svoje modele, bi lahko naredili kaj temu podobnega tudi pri Toyoti. Je pa konec dneva zato vsaj jasno, zakaj proda Kia pri nas več cee'dov kot Toyota aurisov ali pa nenazadnje Volkswagen golfov, pa je recept v bistvu zelo preprost.
Kia proda več cidov kot toyota aurisova iz istega razloga kot je pred 25 leti zastava prodala več jugov kot toyota corol. (v sloveniji jasno). jugo je bil cenejši takrat, cid je cenejši danes. yugo florida (morda se ga se kdo spomni) je oblikoval Giugiaro, pa zaradi tega to se ni bil avto. morda cidu pri prodaji pomaga dolga garancija, kar pa je zgolj marketinski trik. dejansko stanje je da se toyota ne bo kvarila in garancije ne rabi
anon-297107 sporočil: 330
[#2197903] 21.08.13 15:14
Odgovori   +    0
Preberite si kakšen nemški test o toti kišti na kolah
anon-218461 sporočil: 539
[#2198290] 21.08.13 21:52 · odgovor na: anon-297107 (#2197903)
Odgovori   +    0
In kaj pravijo?
anon-293132 sporočil: 134
[#2198616] 22.08.13 10:32 · odgovor na: vrac (#2197439)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-293132 22.08.2013 10:45
Zadeve se spreminjajo, čeprav dejansko drži, da so pred leti evropske znamke posnemale določene poslovne modele od japonskih, a so vsi skupaj v zadnjih nekaj letih zaradi izrazitega lastniškega izčrpavanja podjetji s strani lastnikov (najbolj očitno so to počeli pri PSA) razvojno zaspali. Potem je prišla še svetovna kriza... Hkrati so se pred 10 leti prebudili Korejci z izrazito lokalnim pristopom, ki so ga podprli z velikimi razvojnimi vlaganji. Danes pa žanjejo in to na veliko, saj beleži Kia že dobrih deset let največjo prodajno rast med vsemi proizvajalci - če se ne motim je bil za nekaj prodajnih odstotkov enkrat morda dvakrat boljši le Porsche. Prav tako drži, da kumulativno gledano ni imel v zadnjih desetih letih nobeden avtomobilski proizvajalec tako visoke prodajne rasti, kot jo je imela in jo še ima prav Kia - kar velja v svetovnem in slovenskem merilu. Podobno velja za dobiček, ki predstavlja v realni ekonomiji edino podlago za nadaljnji razvoj - dobiček beležijo danes poleg Kie in Hyundaia predvsem nemški premijski proizvajalci. Recept, ki ga je uvedla Kia z evropskim pristopom k oblikovanju, razvoju in izdelavi je očitno pravi, svoje pa dodajo še 7-letna garancija in ustrezna cena.
anon-293132 sporočil: 134
[#2198649] 22.08.13 10:45 · odgovor na: vrac (#2197439)
Odgovori   +    1
Zadeve se spreminjajo, čeprav dejansko drži, da so pred leti evropske znamke posnemale določene poslovne modele od japonskih, a so vsi skupaj v zadnjih nekaj letih zaradi izrazitega lastniškega izčrpavanja podjetji s strani lastnikov (najbolj očitno so to počeli pri PSA) razvojno zaspali. Potej je prišla še svetovna kriza... Hkrati so se pred 10 leti prebudili Korejci z izrazito lokalnim pristopom, ki so ga podprli z velikimi razvojnimi vlaganji. Danes pa žanjejo in to na veliko, saj beleži Kia že dobrih deset let največjo prodajno rast med vsemi proizvajalci - če se ne motim je bil za nekaj prodajnih odstotkov enkrat morda dvakrat boljši le Porsche. To Prav tako drži, da kumulativno gledano ni imel v zadnjih desetih letih nobeden avtomobilski proizvajalec tako visoke prodajne rasti, kot jo je imela in jo še ima prav Kia - kar velja v svetovnem in slovenskem merilu. Podobno velja za dobiček, ki predstavlja v realni ekonomiji edino podlago za nadaljnji razvoj - dobiček beležijo danes poleg Kie in Hyundaia predvsem le še nemški premijski proizvajalci. Recept, ki ga je uvedla Kia z evropskim pristopom k oblikovanju, razvoju in izdelavi je očitno pravi, svoje pa dodajo še 7-letna garancija in ustrezna cena.
anon-293132 sporočil: 134
[#2198663] 22.08.13 10:52 · odgovor na: anon-286052 (#2197440)
Odgovori   +    0
Brez dvoma predstavlja 7-letna garancija del marketinga, je pa dejstvo, da je 7-letna garancija boljša od 3-letne, saj dviguje vrednost rabljenega vozila. Kar potrjujejo tako izsledki EURO TAXA kot dejanske cene rabljenih modelov znamke Kia, ki zgubijo manj z leti kot ostali avtomobili enakih razredov. To, da je treba za veljavno garancijo avtomobil servisirati, pa itak velja za vse znamke.
vrac sporočil: 11.068
[#2198716] 22.08.13 11:13 · odgovor na: anon-293132 (#2198649)
Odgovori   +    0
Dobiček imajo tudi japonski prozvajalci, predvsem toyota je bila najbolj dobičkonosen avtomobilski proizvajalec pred časom, izgubo imajo samo v določenih četrtletjih, pa še to zaradi izrednih odpisov v določenem trenutku.
vrac sporočil: 11.068
[#2198718] 22.08.13 11:14 · odgovor na: anon-293132 (#2198649)
Odgovori   +    0
Dobiček imajo tudi japonski prozvajalci, predvsem toyota je bila najbolj dobičkonosen avtomobilski proizvajalec pred časom, izgubo imajo samo v določenih četrtletjih, pa še to zaradi izrednih odpisov v določenem trenutku.

Strani: 1