Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Japonec vozi proti vrhu kompaktnega razreda
Strani: 1
sporočil: 134
Oblikovno se Toyota res popravlja, a je še vedno preveč azijatska v
primerjavi z evropsko ponudbo ali pa ponudbo znamk, ki so si prav
zato omislile svoje evropske oblikovalske centre za modele, ki jih
prodajajo zgolj v Evropi. Če lahko Kia naredi v Nemčiji
oblikovalski center in najame verjetno najboljšega evropskega
oblikovalca Petra Schreyerja za svoje modele, bi lahko naredili kaj
temu podobnega tudi pri Toyoti. Je pa konec dneva zato vsaj jasno,
zakaj proda Kia pri nas več cee'dov kot Toyota aurisov ali pa
nenazadnje Volkswagen golfov, pa je recept v bistvu zelo preprost.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 21.08.2013 11:55
Kia stavi tudi na ugodno ceno, zato je v Sloveniji tudi tako
uspešna. Sicer pa na evropskem trgu v povprečju ni ravno tako. Še
vedno sta Aurus in Golf najbolje prodajana modela, čeprav je Kia
zares naredila v zadnjih letih pri prodaji največji korak
naprej.Sicer pa ne vem kaj ti misliš z "aziatskim oblikovanjm" pri Toyoti? Resnica je ravno nasprotna. Ko so Japonci pred leti s svojo avtomobilsko industrijo zasedli svet, so vsi večji avtomobilski proizvajalci, tudi evropski, prevzeli poslovno filozofijo Japoncev, tudi obliko.
sporočil: 317
[Niki11]Kia proda več cidov kot toyota aurisova iz istega razloga kot je pred 25 leti zastava prodala več jugov kot toyota corol. (v sloveniji jasno). jugo je bil cenejši takrat, cid je cenejši danes. yugo florida (morda se ga se kdo spomni) je oblikoval Giugiaro, pa zaradi tega to se ni bil avto. morda cidu pri prodaji pomaga dolga garancija, kar pa je zgolj marketinski trik. dejansko stanje je da se toyota ne bo kvarila in garancije ne rabi
Oblikovno se Toyota res popravlja, a je še vedno preveč azijatska v primerjavi z evropsko ponudbo ali pa ponudbo znamk, ki so si prav zato omislile svoje evropske oblikovalske centre za modele, ki jih prodajajo zgolj v Evropi. Če lahko Kia naredi v Nemčiji oblikovalski center in najame verjetno najboljšega evropskega oblikovalca Petra Schreyerja za svoje modele, bi lahko naredili kaj temu podobnega tudi pri Toyoti. Je pa konec dneva zato vsaj jasno, zakaj proda Kia pri nas več cee'dov kot Toyota aurisov ali pa nenazadnje Volkswagen golfov, pa je recept v bistvu zelo preprost.
sporočil: 134
Zadnja sprememba: anon-293132 22.08.2013 10:45
Zadeve se spreminjajo, čeprav dejansko drži, da so pred leti
evropske znamke posnemale določene poslovne modele od japonskih, a
so vsi skupaj v zadnjih nekaj letih zaradi izrazitega lastniškega
izčrpavanja podjetji s strani lastnikov (najbolj očitno so to
počeli pri PSA) razvojno zaspali. Potem je prišla še svetovna
kriza... Hkrati so se pred 10 leti prebudili Korejci z izrazito
lokalnim pristopom, ki so ga podprli z velikimi razvojnimi
vlaganji. Danes pa žanjejo in to na veliko, saj beleži Kia že
dobrih deset let največjo prodajno rast med vsemi proizvajalci - če
se ne motim je bil za nekaj prodajnih odstotkov enkrat morda
dvakrat boljši le Porsche. Prav tako drži, da kumulativno gledano
ni imel v zadnjih desetih letih nobeden avtomobilski proizvajalec
tako visoke prodajne rasti, kot jo je imela in jo še ima prav Kia -
kar velja v svetovnem in slovenskem merilu. Podobno velja za
dobiček, ki predstavlja v realni ekonomiji edino podlago za
nadaljnji razvoj - dobiček beležijo danes poleg Kie in Hyundaia
predvsem nemški premijski proizvajalci. Recept, ki ga je uvedla Kia
z evropskim pristopom k oblikovanju, razvoju in izdelavi je očitno
pravi, svoje pa dodajo še 7-letna garancija in ustrezna cena.
sporočil: 134
Zadeve se spreminjajo, čeprav dejansko drži, da so pred leti
evropske znamke posnemale določene poslovne modele od japonskih, a
so vsi skupaj v zadnjih nekaj letih zaradi izrazitega lastniškega
izčrpavanja podjetji s strani lastnikov (najbolj očitno so to
počeli pri PSA) razvojno zaspali. Potej je prišla še svetovna
kriza... Hkrati so se pred 10 leti prebudili Korejci z izrazito
lokalnim pristopom, ki so ga podprli z velikimi razvojnimi
vlaganji. Danes pa žanjejo in to na veliko, saj beleži Kia že
dobrih deset let največjo prodajno rast med vsemi proizvajalci - če
se ne motim je bil za nekaj prodajnih odstotkov enkrat morda
dvakrat boljši le Porsche. To Prav tako drži, da kumulativno
gledano ni imel v zadnjih desetih letih nobeden avtomobilski
proizvajalec tako visoke prodajne rasti, kot jo je imela in jo še
ima prav Kia - kar velja v svetovnem in slovenskem merilu. Podobno
velja za dobiček, ki predstavlja v realni ekonomiji edino podlago
za nadaljnji razvoj - dobiček beležijo danes poleg Kie in Hyundaia
predvsem le še nemški premijski proizvajalci. Recept, ki ga je
uvedla Kia z evropskim pristopom k oblikovanju, razvoju in izdelavi
je očitno pravi, svoje pa dodajo še 7-letna garancija in ustrezna
cena.
sporočil: 134
Brez dvoma predstavlja 7-letna garancija del marketinga, je pa
dejstvo, da je 7-letna garancija boljša od 3-letne, saj dviguje
vrednost rabljenega vozila. Kar potrjujejo tako izsledki EURO TAXA
kot dejanske cene rabljenih modelov znamke Kia, ki zgubijo manj z
leti kot ostali avtomobili enakih razredov. To, da je treba za
veljavno garancijo avtomobil servisirati, pa itak velja za vse
znamke.
sporočil: 11.068
Dobiček imajo tudi japonski prozvajalci, predvsem toyota je bila
najbolj dobičkonosen avtomobilski proizvajalec pred časom, izgubo
imajo samo v določenih četrtletjih, pa še to zaradi izrednih
odpisov v določenem trenutku.
sporočil: 11.068
Dobiček imajo tudi japonski prozvajalci, predvsem toyota je bila
najbolj dobičkonosen avtomobilski proizvajalec pred časom, izgubo
imajo samo v določenih četrtletjih, pa še to zaradi izrednih
odpisov v določenem trenutku.
Strani: 1