Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Opel bo dvigal ugled, ne pa tudi cen avtomobilov
Strani: 1
sporočil: 105
Ja opel je zanimiva zgodba sem bil uporabnik njihovih vozil 15 let.
Oblikovno so bili vedno na nivoju, kvaliteta pogonskega agregata pa
jim je vedno šepala (velikokrat sem bil na servisih (opel Vectra
120.000 temperaturni sistem, hladilnik niso mogli popravit
prodal..vzel novega opel astra GTC 150 KM diesel, pri 70.000 sel
vstrajnik cena 1.800 Eur takoj prodal..zamenjal za opel coso BW pri
1.500 kilometrih šel vžig (vlečna služba mi ga je vlekla iz garaže)
prodal se malo stegnil in kupil novega Golfa R line-1,4 TSI zelo
zadovoljen 75.000 km.Prodajalec Golfa mi je rekel, ko boste kupili
golfa in se navadili na njegovo notranjost boste ostali naš kupec.
In res je.
Predlagam oplu:
1.Dvig garancije na 5 let.
2.Nespremeljiva politika prodajnih cen (brez popustov). Opel je toliko vreden in pika. Raje kupcu pomagajte z ugodnimi leasingi, odobritvami tudi če nekoliko odstopa od pogojev, pokažite kupcu, da želite da kupi vaš avto. Če pa vidite da je kupec vaša stranka že 3 generacije pa mu lahko malo popustite v ceni. (meni niste nič ko sem po opel corsi BW kupoval opel corso OPC in sem šel po golfa.)
3.Dvigniti kvaliteto..Če glavna tovarna odstopa od kvalitete, se prodajalci združite in vse naredite ...če se kupcu pokvari avto (kupec naj samo poklice vi mu pripeljete avto in pokvarjenega odpeljete in mu ga pripeljete nazaj - to mora delovati v nulo da malo kompenzirate slabše motorje od konkurence. In to kupcu tudi poveste ko mu prodate avto.(pri nam ste 5 let brez skrbi). Namesto popustov -2.000 Eur raje ta denar namenite v poprodajno storitev če gre avtu kaj narobe.
4.Potrebno je dvigniti ugled znamke (Opel Adam je zadetek v polno. Tudi Insignia je odlična tako po kvaliteti in ceni. (kar vam tudi kažejo prodajni rezultati.) Opela Astre je glede na predhodnico premalo na naših cestah (to je občutek - premalo poznam številke.) Izjemno bo pomembna nova opel Corsa - če bo to malo večji Adam bo to zadetek v polno. Ampak glede na spy foto se bojim da temu ne bo tako - škoda.
Predlagam oplu:
1.Dvig garancije na 5 let.
2.Nespremeljiva politika prodajnih cen (brez popustov). Opel je toliko vreden in pika. Raje kupcu pomagajte z ugodnimi leasingi, odobritvami tudi če nekoliko odstopa od pogojev, pokažite kupcu, da želite da kupi vaš avto. Če pa vidite da je kupec vaša stranka že 3 generacije pa mu lahko malo popustite v ceni. (meni niste nič ko sem po opel corsi BW kupoval opel corso OPC in sem šel po golfa.)
3.Dvigniti kvaliteto..Če glavna tovarna odstopa od kvalitete, se prodajalci združite in vse naredite ...če se kupcu pokvari avto (kupec naj samo poklice vi mu pripeljete avto in pokvarjenega odpeljete in mu ga pripeljete nazaj - to mora delovati v nulo da malo kompenzirate slabše motorje od konkurence. In to kupcu tudi poveste ko mu prodate avto.(pri nam ste 5 let brez skrbi). Namesto popustov -2.000 Eur raje ta denar namenite v poprodajno storitev če gre avtu kaj narobe.
4.Potrebno je dvigniti ugled znamke (Opel Adam je zadetek v polno. Tudi Insignia je odlična tako po kvaliteti in ceni. (kar vam tudi kažejo prodajni rezultati.) Opela Astre je glede na predhodnico premalo na naših cestah (to je občutek - premalo poznam številke.) Izjemno bo pomembna nova opel Corsa - če bo to malo večji Adam bo to zadetek v polno. Ampak glede na spy foto se bojim da temu ne bo tako - škoda.
sporočil: 1.625
Zadnja sprememba: anon-266747 14.08.2013 09:51
Naj se opel raje zgleduje po slovenskih komunajzerjih. Če hočejo
hitro propasti.
sporočil: 134
"Nemški Opel v lasti ameriškega General Motorsa se je v zadnjih
letih tehnično približal sestrski znamki Chevrolet. " To pove tako
rekoč vse o novodobnem Oplu, ki je dejansko v tehničnem smislu na
ravni korejskega Chevroleta. Kaj predstavlja Chevrolet, je pa več
kot jasno - tehnično zastarel in oblikovno večinoma pust izdelek,
ki lahko konkurira na trgu predvsem z nizko ceno. Po vseh ostalih
plateh pa sta Chevrolet in Opel daleč zadaj. Je prav žalostno, ko
pogledaš, kaj je dosegel v zadnjih letih Opel in kako nizko je
padel in kaj je recimo v zadnjem desetletju uspelo Kiji z evropskim
pristopom in njenim evropskim oblikovalskim pristopom, potem se pa
Oplovci in njim podobni sprašujejo, kako je lahko cee'd po prodaji
daleč boljši pri nas od astre, golfa in megana? Zelo enostavno, če
vlagaš v razvoj, potem tudi žanješ, če ne vlagaš v razvoj in
prevzemaš staro GM tehnologijo, se pa ubadaš z izgubo in okrnjenim
ugledom. Zelo preprosto.
sporočil: 3.218
Opel se mora najprej ukvarjati z dvigom kvalitete. Dvig ugleda
pride vzročno za tem.
Strani: 1