Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Trije koraki Darsa za rešitev iz brezna prezadolženosti
Strani: 1
sporočil: 447
Prestrukturiranje
To besedo poslušam že od osamosvojitve.
Ko smo se osamosvajali sem misli, da ne bom več poslušal besede stabilizacija...
Pa so naši slovenski politiki; cvet evropske demokracije iznašli novo...
To besedo poslušam že od osamosvojitve.
Ko smo se osamosvajali sem misli, da ne bom več poslušal besede stabilizacija...
Pa so naši slovenski politiki; cvet evropske demokracije iznašli novo...
sporočil: 3.052
Korak 3: Izboljšana cenovna politika... napoved podražitev?? Kaj
drugega mi ob takem govorjenju, pri tej vladni ekipi, ne pade na
pamet!
sporočil: 48
celoten dars z vsemi njegovimi dolgovi in z vso njegovo
infrastrukturo(avtocestami itd) vred dati tuji družbi v najem za
neko obdobje. cilj je popolna razbremenitev obveznosti države do
darsa in njegovih dolgov. dogovori se samo nivo kvalitete
infrastrukture,ki se prevzame ob izteku pogodbe in če je vse ok, se
pogodba podaljša in pobira koncesnina.
sporočil: 70
Prijatelj je pred kratkim za to, da je prevozil Italijo od Trsta do
Francije plačal 98 EUR. Cestnina na Hrvaškem do Splita je 30 EUR; v
obeh primerih več, kot s povprečnim osebnim avtomobilom damo za
bencin za to prevoženo razdaljo.
Že pred mesecem bi pri nas morali podražiti vinjete vsaj za 5 krat, bolje za deset krat. Saj ko bo Evropa zagnala vik in krik, cene vinjet oktobra lahko vrnemo na današnje. Če mi plačujemo nemškim bankam za nasedle naložbe v Grčiji, naj nam še Nemci pomagajo odplačevati cestne kredite.
Ampak, kakor je pri nas v navadi, na koncu bodo ceste v privatnih rokah, nam pa bodo ostali dolgovi.
Že pred mesecem bi pri nas morali podražiti vinjete vsaj za 5 krat, bolje za deset krat. Saj ko bo Evropa zagnala vik in krik, cene vinjet oktobra lahko vrnemo na današnje. Če mi plačujemo nemškim bankam za nasedle naložbe v Grčiji, naj nam še Nemci pomagajo odplačevati cestne kredite.
Ampak, kakor je pri nas v navadi, na koncu bodo ceste v privatnih rokah, nam pa bodo ostali dolgovi.
sporočil: 2.154
Lahko se mu smeje, ja. Ne vem, kaj gospod tam dela in kakšne ima
reference. Ampak očitno ne kaj dosti.
Jaz rešitev vidim v nižanju plač vodstvenega kadra, odpuščanju nepotrebnih "parazitov", ki so prišli po politični poti ter višanju cestnin za tovornjake.
LP
Jaz rešitev vidim v nižanju plač vodstvenega kadra, odpuščanju nepotrebnih "parazitov", ki so prišli po politični poti ter višanju cestnin za tovornjake.
LP
sporočil: 1.225
[devte]To so pregresne misli. Nase lepe ceste dati v roke tujcem. Kako lahko splos pomislis na kaj takega. Zgradili smo jih z nasim denarjem, z nasimi slovenskimi pridnimi gradbenimi rocicami. No bosanske in siptarske so tudi malo pomagale. Dati ceste v najem tujcem je VELEIZDAJA.
celoten dars z vsemi njegovimi dolgovi in z vso njegovo infrastrukturo(avtocestami itd) vred dati tuji družbi v najem za neko obdobje. cilj je popolna razbremenitev obveznosti države do darsa in njegovih dolgov. dogovori se samo nivo kvalitete infrastrukture,ki se prevzame ob izteku pogodbe in če je vse ok, se pogodba podaljša in pobira koncesnina.
Tako bi verjetno napletal Veber-Luksic kompanija.
Poleg tega je DARS verjetno velik bancni avtomat za svete tovarise. Renti si pa tile tovarisi verjetno ne bodo kar tako zlahka odpovedali. Saj za to so se pa ja borili. In rusili Janso, kaj neda!
sporočil: 6.948
Mene predvsem zanima zakaj še nimamo elektronskega cestninjenja
tovornih vozil. Dokler bodo posamezni lobiji močnejši kot je
interes davkoplačevalcev je vse skupaj le zavajanje državljanov.
Odsotnost odgovornost tako na ministrstvu kot na DARS-u je že
bajeslovna.
sporočil: 83
Ajaajajaj, kakšno nakladanje... Eno in isto vedno beremo pri vseh
državnih firmah, od železnic, do Adrie Airways, itd... Kot da bi
vsi imeli isti šiml. Al pa istega svetovalca. ... Jao, jao, samo še
bog se nas lahko usmili, drugega nam ob takih genijih res ne
preostane
sporočil: 30.415
Dolg je zavarovan s 100-odstotnim državnim poroštvom, torej dolg bo
vrnila država. Na dan 31.12.2012 je bilo zaposlenih 1220 v pisarnah
in 6 z lopatami. Povprečna bruto plača je 1.665 evrov. Če dars
prodamo za 1 evro smo naredili odličen posel. Odličen? Super
odličen! Losali smo se 1.300 zajedalcev in njihovih plač, pa še 3
milijard dolga, in še koncesnina je naša. Hrvatje za svoje prazne
avtoceste želijo 3,5 milijard koncesnine.
sporočil: 3.436
Hi hi hi, sancta simplicitas!
Vsak, ki je zadolžen do ušeš, sanja o prestrukturiranju dolga.
Če pa je monopolist, lahko svojemu modrovanju doda še zvišanje cen!
Vsak, ki je zadolžen do ušeš, sanja o prestrukturiranju dolga.
Če pa je monopolist, lahko svojemu modrovanju doda še zvišanje cen!
sporočil: 450
Prijatelj je pred kratkim za to, da je prevozil Italijo od Trsta do Francije plačal 98 EUR.To seveda niti pomotoma ni res !!!
Cestnina na razdalji Trst -> Ventimiglia pride 53.70 EU.
Gre za razdaljo približno 700km, kar pomeni, da na tej razdalji porabiš en velik tank goriva cca 60 litrov, kar znese od oka 100 EU.
Torej za gorivo daš skoraj 2x več!
sporočil: 447
Mislim, da je tukaj plačal še tunelnino (recimo Frejus) ali pa vsaj
del avtocest na francoskem ozemlju odvisno kam je šel v
Francijo...
Lp
Lp
sporočil: 450
Zadnja sprememba: anon-128335 16.07.2013 11:05
Lahko gre tudi preko Avstrije in Nemčije, pa bo plačal samo
Avstrijsko vinjeto.Fréjus pride 41.40 EUR
sporočil: 70
Kdaj a si rpevozil to pot?
60 l za slabih 700 km?
Če za avtodomom tiščiš 150 km/h.
Računa sicer nisem videl, mu pa verjamem prej kot Michelinu.
Za Marseille se jaz tudi ne bi vozil okrog Alp!
Michelin route palnner:
131.92 €With a Dieselvehicle
Toll 53.70 € | Petrol 78.22 € | Road tax €
67.86 €With an electric vehicle
Toll 53.70 €| Electricity 14.16 €
Time07h08with 06h24on motorways
Distance682 kmwith 659 kmon motorways
60 l za slabih 700 km?
Če za avtodomom tiščiš 150 km/h.
Računa sicer nisem videl, mu pa verjamem prej kot Michelinu.
Za Marseille se jaz tudi ne bi vozil okrog Alp!
Michelin route palnner:
131.92 €With a Dieselvehicle
Toll 53.70 € | Petrol 78.22 € | Road tax €
67.86 €With an electric vehicle
Toll 53.70 €| Electricity 14.16 €
Time07h08with 06h24on motorways
Distance682 kmwith 659 kmon motorways
sporočil: 3
čas vnosa: 16.07.13 10:54
To pa so koraki v stilu drzavnega podjetja. Cimpreje ce se ni
prepozno prodati.
sporočil: 4.944
Državni Dars, ki ga vodi Matjaž Knez, ima za skoraj tri milijarde evrov dolga. Rešitev vidijo v prestrukturiranju posojil, aktivnem upravljanju z dolgom in v izboljšanju cenovne politikeHmmmmm, brez velikih besed in kresanja modrih misli močno diši po podražitvi že tako daleč predrage vinjete.
PS.
Prestrukturiranje, aktivno upravljanje, izboljšanje cenovne politike, ... pyzda zeeeeeh, en velik dolgčas je poslušat te vaške nakladancije. Način financiranja in gradnje avtocest je tipičen socialistično-kolhozniško-Zokije-jev model: "u svatbu bez qrca".
sporočil: 450
Zadnja sprememba: anon-128335 16.07.2013 12:20
Jaz zaupam najbolj svojim lastnim podatkom.Pot med Trstom in Ventimiglio prevozim vsaj enkrat letno. Pardon 2x če štejem tudi povratek in letos sem jo že prevozil.
150 km/h boš bolj težko vozil po italijanskih cestah, saj so po večini zabasane s prometom, še posebej odsek med Brescio in Trstom. Prav tako na tej relaciji še nisem videl avtodoma, ki bi tiščal 150 km/h. Bi bilo zanimivo videti na odseku med Genovo in Tortono.
sporočil: 2.561
Tako kot na Slovenskih Železnicah, so tudi na DARS-u politični
talibani za direktorje vedno izbirali takšne ljudi, ki znajo
pripovedovati lepe pravljice za lahko noč. Ko se bomo končno
zbudili, pa bodo DARS, SŽ in po novem še TEŠ morali preiti v
upravljanje tujega koncesionarja za kakšnih 50 let. Pa mirno morje,
pa en Kučan vas gleda !
sporočil: 77
In tega ne zna narediti svetovalec uprave, g. Cotić, ker nima
znanja in izkušenj. 6 let delovne dobe :)
sporočil: 3.853
Dolg bi prestrukturirali po boljši obrestni mer. Pa koga
nategujejo. Slovenija danes ne dobi kredita po normalnih pogojih
kot so bili takrat ko so ceste gradili. Mogoče so za njih višje
obresti boljši pogoji, da lahko murgeljsko južnjaška mafija bo
boljših obrestih opere še nekaj nakradenega denarja.
sporočil: 14.015
[S2A]
Že pred mesecem bi pri nas morali podražiti vinjete vsaj za 5 krat, bolje za deset krat. Saj ko bo Evropa zagnala vik in krik, cene vinjet oktobra lahko vrnemo na današnje.Res je, to bi bila dobra in učinkovita poteza pred turistično sezono, tudi če bi veljala samo začasno za nekaj mesecev.
Domorodci smo letne vinjete itak ža kupili, turisti pa po novih cenah ... če bi bruseljska gospoda kaj pizdila, lahko mirno rečemo, da so sami zahtevali uravnoteženje javnih financ ...
sporočil: 4.404
u pičkumater,banda...po nemčiji,belgiji,nizozemskem sem se vozu
zastojn, ker gre za vzdržebvanje iz cene benza in tako bi moral bit
tud pri nas,ne pa za plače v JS...tkole je,pizdeki.. če prodate se
bo število smrtnih žrtev povečalo za 100% ker se bo le malokdo
vozil po predragih ac
sporočil: 11.404
DARS ima predvsem preveč zaposlenih. Brez zmanjšanja števila
zaposlenih ne bo nikoli zmogel odplačati dolga. Če bodo cene preveč
navili, potem bodo prometni tokovi Slovenijo preprosto zaobšli.
sporočil: 1.093
"ob čim nižjih stroških za tovorna vozila cestniniti celotno
avtocestno omrežje, ne le sedanjih devet desetin"
Kako ob čim nižjih stroških za tovorna vozila?
Tovornjak naredi škoda za 23.000 avtomobilov, kar pomeni, da državljani direktno subvencioniramo tovorni promet. Preko DARSa, tovornjakarji uveljavljajo davek od zasebnih voznikov. To je skrajnje nepošteno, saj izvajajo komercialno dejavnost in cestnino plačujejo vsi, tako da ne gre za ogrožanje konkurenčnosti. Naj tovornjakarji plačajo škodo, ki jo naredijo, ne pa "čim nižje stroške".
Kako ob čim nižjih stroških za tovorna vozila?
Tovornjak naredi škoda za 23.000 avtomobilov, kar pomeni, da državljani direktno subvencioniramo tovorni promet. Preko DARSa, tovornjakarji uveljavljajo davek od zasebnih voznikov. To je skrajnje nepošteno, saj izvajajo komercialno dejavnost in cestnino plačujejo vsi, tako da ne gre za ogrožanje konkurenčnosti. Naj tovornjakarji plačajo škodo, ki jo naredijo, ne pa "čim nižje stroške".
sporočil: 3.523
Rešitev za problem prezadolženosti na Darsu vidijo v treh
korakih.
Jaz vidim rešitev v enem koraku - prodaja DARS-a.
Jaz vidim rešitev v enem koraku - prodaja DARS-a.
Strani: 1