Strani: 1

anon-287213 sporočil: 447
[#2171553] 16.07.13 10:12
Odgovori   +    29
Prestrukturiranje

To besedo poslušam že od osamosvojitve.

Ko smo se osamosvajali sem misli, da ne bom več poslušal besede stabilizacija...

Pa so naši slovenski politiki; cvet evropske demokracije iznašli novo...
anon-221230 sporočil: 3.052
[#2171556] 16.07.13 10:15
Odgovori   +    24
Korak 3: Izboljšana cenovna politika... napoved podražitev?? Kaj drugega mi ob takem govorjenju, pri tej vladni ekipi, ne pade na pamet!
devte sporočil: 48
[#2171558] 16.07.13 10:19
Odgovori   +    20
celoten dars z vsemi njegovimi dolgovi in z vso njegovo infrastrukturo(avtocestami itd) vred dati tuji družbi v najem za neko obdobje. cilj je popolna razbremenitev obveznosti države do darsa in njegovih dolgov. dogovori se samo nivo kvalitete infrastrukture,ki se prevzame ob izteku pogodbe in če je vse ok, se pogodba podaljša in pobira koncesnina.
anon-271952 sporočil: 70
[#2171564] 16.07.13 10:24
Odgovori   +    9
Prijatelj je pred kratkim za to, da je prevozil Italijo od Trsta do Francije plačal 98 EUR. Cestnina na Hrvaškem do Splita je 30 EUR; v obeh primerih več, kot s povprečnim osebnim avtomobilom damo za bencin za to prevoženo razdaljo.
Že pred mesecem bi pri nas morali podražiti vinjete vsaj za 5 krat, bolje za deset krat. Saj ko bo Evropa zagnala vik in krik, cene vinjet oktobra lahko vrnemo na današnje. Če mi plačujemo nemškim bankam za nasedle naložbe v Grčiji, naj nam še Nemci pomagajo odplačevati cestne kredite.
Ampak, kakor je pri nas v navadi, na koncu bodo ceste v privatnih rokah, nam pa bodo ostali dolgovi.
anon-297342 sporočil: 416
[#2171565] 16.07.13 10:24
Odgovori   +    8
To so pravljice za lahko noč.
0703Boski sporočil: 2.154
[#2171570] 16.07.13 10:26
Odgovori   +    9
Lahko se mu smeje, ja. Ne vem, kaj gospod tam dela in kakšne ima reference. Ampak očitno ne kaj dosti.
Jaz rešitev vidim v nižanju plač vodstvenega kadra, odpuščanju nepotrebnih "parazitov", ki so prišli po politični poti ter višanju cestnin za tovornjake.
LP
anon-197386 sporočil: 1.225
[#2171573] 16.07.13 10:30 · odgovor na: devte (#2171558)
Odgovori   +    10
[devte]
celoten dars z vsemi njegovimi dolgovi in z vso njegovo infrastrukturo(avtocestami itd) vred dati tuji družbi v najem za neko obdobje. cilj je popolna razbremenitev obveznosti države do darsa in njegovih dolgov. dogovori se samo nivo kvalitete infrastrukture,ki se prevzame ob izteku pogodbe in če je vse ok, se pogodba podaljša in pobira koncesnina.
To so pregresne misli. Nase lepe ceste dati v roke tujcem. Kako lahko splos pomislis na kaj takega. Zgradili smo jih z nasim denarjem, z nasimi slovenskimi pridnimi gradbenimi rocicami. No bosanske in siptarske so tudi malo pomagale. Dati ceste v najem tujcem je VELEIZDAJA.
Tako bi verjetno napletal Veber-Luksic kompanija.
Poleg tega je DARS verjetno velik bancni avtomat za svete tovarise. Renti si pa tile tovarisi verjetno ne bodo kar tako zlahka odpovedali. Saj za to so se pa ja borili. In rusili Janso, kaj neda!
anon-247964 sporočil: 6.948
[#2171575] 16.07.13 10:35
Odgovori   +    9
Mene predvsem zanima zakaj še nimamo elektronskega cestninjenja tovornih vozil. Dokler bodo posamezni lobiji močnejši kot je interes davkoplačevalcev je vse skupaj le zavajanje državljanov. Odsotnost odgovornost tako na ministrstvu kot na DARS-u je že bajeslovna.
anon-64563 sporočil: 83
[#2171579] 16.07.13 10:36
Odgovori   +    9
Ajaajajaj, kakšno nakladanje... Eno in isto vedno beremo pri vseh državnih firmah, od železnic, do Adrie Airways, itd... Kot da bi vsi imeli isti šiml. Al pa istega svetovalca. ... Jao, jao, samo še bog se nas lahko usmili, drugega nam ob takih genijih res ne preostane
anon-64563 sporočil: 83
[#2171580] 16.07.13 10:38
Odgovori   +    12
Angeli, pošljite nam Angelo!
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2171582] 16.07.13 10:41
Odgovori   +    15
Dolg je zavarovan s 100-odstotnim državnim poroštvom, torej dolg bo vrnila država. Na dan 31.12.2012 je bilo zaposlenih 1220 v pisarnah in 6 z lopatami. Povprečna bruto plača je 1.665 evrov. Če dars prodamo za 1 evro smo naredili odličen posel. Odličen? Super odličen! Losali smo se 1.300 zajedalcev in njihovih plač, pa še 3 milijard dolga, in še koncesnina je naša. Hrvatje za svoje prazne avtoceste želijo 3,5 milijard koncesnine.
anon-256011 sporočil: 3.436
[#2171585] 16.07.13 10:48
Odgovori   +    10
Hi hi hi, sancta simplicitas!
Vsak, ki je zadolžen do ušeš, sanja o prestrukturiranju dolga.
Če pa je monopolist, lahko svojemu modrovanju doda še zvišanje cen!
anon-128335 sporočil: 450
[#2171588] 16.07.13 10:50 · odgovor na: anon-271952 (#2171564)
Odgovori   +    7
Prijatelj je pred kratkim za to, da je prevozil Italijo od Trsta do Francije plačal 98 EUR.
To seveda niti pomotoma ni res !!!

Cestnina na razdalji Trst -> Ventimiglia pride 53.70 EU.

Gre za razdaljo približno 700km, kar pomeni, da na tej razdalji porabiš en velik tank goriva cca 60 litrov, kar znese od oka 100 EU.

Torej za gorivo daš skoraj 2x več!
anon-287213 sporočil: 447
[#2171591] 16.07.13 10:54 · odgovor na: anon-271952 (#2171564)
Odgovori   +    2
Mislim, da je tukaj plačal še tunelnino (recimo Frejus) ali pa vsaj del avtocest na francoskem ozemlju odvisno kam je šel v Francijo...

Lp
anon-128335 sporočil: 450
[#2171593] 16.07.13 10:56 · odgovor na: anon-287213 (#2171591)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-128335 16.07.2013 11:05
Lahko gre tudi preko Avstrije in Nemčije, pa bo plačal samo Avstrijsko vinjeto.
Fréjus pride 41.40 EUR
shevchenko sporočil: 21.898
[#2171601] 16.07.13 11:05
Odgovori   +    5
vinjete se bodo podrazile, jasno. letna bo kmalu 200
anon-271952 sporočil: 70
[#2171617] 16.07.13 11:17 · odgovor na: anon-128335 (#2171588)
Odgovori   +    0
Kdaj a si rpevozil to pot?
60 l za slabih 700 km?
Če za avtodomom tiščiš 150 km/h.
Računa sicer nisem videl, mu pa verjamem prej kot Michelinu.
Za Marseille se jaz tudi ne bi vozil okrog Alp!

Michelin route palnner:
131.92 €With a Dieselvehicle
Toll 53.70 € | Petrol 78.22 € | Road tax €

67.86 €With an electric vehicle
Toll 53.70 €| Electricity 14.16 €
Time07h08with 06h24on motorways
Distance682 kmwith 659 kmon motorways
jezst sporočil: 4.758
[#2171635] 16.07.13 11:29
Odgovori   +    3
Korak 3: Izboljšana cenovna politika
Tole se mi sliši nevarno znano...
anon-320861 sporočil: 3
[#2171637] 16.07.13 11:30
Odgovori   +    4
čas vnosa: 16.07.13 10:54
To pa so koraki v stilu drzavnega podjetja. Cimpreje ce se ni prepozno prodati.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2171659] 16.07.13 11:51
Odgovori   +    4
Državni Dars, ki ga vodi Matjaž Knez, ima za skoraj tri milijarde evrov dolga. Rešitev vidijo v prestrukturiranju posojil, aktivnem upravljanju z dolgom in v izboljšanju cenovne politike
Hmmmmm, brez velikih besed in kresanja modrih misli močno diši po podražitvi že tako daleč predrage vinjete.

PS.
Prestrukturiranje, aktivno upravljanje, izboljšanje cenovne politike, ... pyzda zeeeeeh, en velik dolgčas je poslušat te vaške nakladancije. Način financiranja in gradnje avtocest je tipičen socialistično-kolhozniško-Zokije-jev model: "u svatbu bez qrca".
anon-128335 sporočil: 450
[#2171684] 16.07.13 12:16 · odgovor na: anon-271952 (#2171617)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-128335 16.07.2013 12:20
Jaz zaupam najbolj svojim lastnim podatkom.

Pot med Trstom in Ventimiglio prevozim vsaj enkrat letno. Pardon 2x če štejem tudi povratek in letos sem jo že prevozil.

150 km/h boš bolj težko vozil po italijanskih cestah, saj so po večini zabasane s prometom, še posebej odsek med Brescio in Trstom. Prav tako na tej relaciji še nisem videl avtodoma, ki bi tiščal 150 km/h. Bi bilo zanimivo videti na odseku med Genovo in Tortono.
7175S sporočil: 2.561
[#2171724] 16.07.13 12:57
Odgovori   +    3
Tako kot na Slovenskih Železnicah, so tudi na DARS-u politični talibani za direktorje vedno izbirali takšne ljudi, ki znajo pripovedovati lepe pravljice za lahko noč. Ko se bomo končno zbudili, pa bodo DARS, SŽ in po novem še TEŠ morali preiti v upravljanje tujega koncesionarja za kakšnih 50 let. Pa mirno morje, pa en Kučan vas gleda !
anon-32601 sporočil: 77
[#2171725] 16.07.13 12:59
Odgovori   +    4
In tega ne zna narediti svetovalec uprave, g. Cotić, ker nima znanja in izkušenj. 6 let delovne dobe :)
anon-3185 sporočil: 1.620
[#2171738] 16.07.13 13:05 · odgovor na: (#2171731)
Odgovori   +    5
[slorevez]
..es stinkt nach Scheiße
Es ist eine Scheisse.
anon-19718 sporočil: 3.853
[#2171753] 16.07.13 13:16
Odgovori   +    4
Dolg bi prestrukturirali po boljši obrestni mer. Pa koga nategujejo. Slovenija danes ne dobi kredita po normalnih pogojih kot so bili takrat ko so ceste gradili. Mogoče so za njih višje obresti boljši pogoji, da lahko murgeljsko južnjaška mafija bo boljših obrestih opere še nekaj nakradenega denarja.
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2171865] 16.07.13 14:18 · odgovor na: anon-271952 (#2171564)
Odgovori   +    3
[S2A]
Že pred mesecem bi pri nas morali podražiti vinjete vsaj za 5 krat, bolje za deset krat. Saj ko bo Evropa zagnala vik in krik, cene vinjet oktobra lahko vrnemo na današnje.
Res je, to bi bila dobra in učinkovita poteza pred turistično sezono, tudi če bi veljala samo začasno za nekaj mesecev.
Domorodci smo letne vinjete itak ža kupili, turisti pa po novih cenah ... če bi bruseljska gospoda kaj pizdila, lahko mirno rečemo, da so sami zahtevali uravnoteženje javnih financ ...
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2171914] 16.07.13 14:50
Odgovori   +    5
u pičkumater,banda...po nemčiji,belgiji,nizozemskem sem se vozu zastojn, ker gre za vzdržebvanje iz cene benza in tako bi moral bit tud pri nas,ne pa za plače v JS...tkole je,pizdeki.. če prodate se bo število smrtnih žrtev povečalo za 100% ker se bo le malokdo vozil po predragih ac
sopranos sporočil: 11.404
[#2171950] 16.07.13 15:11
Odgovori   +    2
DARS ima predvsem preveč zaposlenih. Brez zmanjšanja števila zaposlenih ne bo nikoli zmogel odplačati dolga. Če bodo cene preveč navili, potem bodo prometni tokovi Slovenijo preprosto zaobšli.
anon-293545 sporočil: 1.093
[#2172220] 16.07.13 21:01
Odgovori   +    0
"ob čim nižjih stroških za tovorna vozila cestniniti celotno avtocestno omrežje, ne le sedanjih devet desetin"

Kako ob čim nižjih stroških za tovorna vozila?

Tovornjak naredi škoda za 23.000 avtomobilov, kar pomeni, da državljani direktno subvencioniramo tovorni promet. Preko DARSa, tovornjakarji uveljavljajo davek od zasebnih voznikov. To je skrajnje nepošteno, saj izvajajo komercialno dejavnost in cestnino plačujejo vsi, tako da ne gre za ogrožanje konkurenčnosti. Naj tovornjakarji plačajo škodo, ki jo naredijo, ne pa "čim nižje stroške".
blink sporočil: 3.523
[#2172278] 16.07.13 23:43
Odgovori   +    0
Rešitev za problem prezadolženosti na Darsu vidijo v treh korakih.

Jaz vidim rešitev v enem koraku - prodaja DARS-a.

Strani: 1