2 sek
DAF Trucks s tremi nagradami fleet news
5 min
Nemški prometni minister bo testiral samovozeči tovornjak družbe MAN
16 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
47 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Obnova Ižanke poteka 'lagano sportski'

Strani: 1 2

anon-287297 sporočil: 1.075
[#2158091] 27.06.13 20:02
Odgovori   +    26
Jaz bi se raje vprašal zakaj ne delajo kolesarske steze?
anon-35163 sporočil: 30.643
[#2158096] 27.06.13 20:18 · odgovor na: anon-287297 (#2158091)
Odgovori   +    15
Ker jo nimajo kje.

Če si kdaj dobro pogledal Ižanko v njenem "naravnem", nepopravljenem stanju si opazil dve vzporedni razpoki v asfaltu, približno pol metra do meter od roba ceste, ki gresta bolj ali manj po celotni dolžini. Na fotografiji ob članku je razpoka slučajno samo na levi strani. Ti dve razpoki vedno zazijata kako leto ali dve po vsaki obnovi, označujeta pa rob prvotne, leta 1848 zgrajene ceste. Ta je bila zgrajena na butarah dračja, zaradi česar plava na močvari, medtem ko se robovi posedajo v jarke. Če tega dračja ne bi bilo, bi se pogreznilo vse.
anon-287297 sporočil: 1.075
[#2158100] 27.06.13 20:27 · odgovor na: anon-35163 (#2158096)
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: anon-287297 27.06.2013 20:30
Zato se je treba obnove lotiti bolj temeljito. Del, ki so ga popravili pred parimi leti se drži zelo dobro in se je tam lepo voziti. Če so znali zrihtati leta 1848 bi znali zrihtati tudi danes. Če pa se ne čutijo sposobni sprojektirati ene kolesarske steze, lahko pokličejo Nizozemce, ki imajo že stoletja izkušenj s projektiranjem na vodi. Še ena neumna, kje bo pa potem pločnik?
anon-251880 sporočil: 6.972
[#2158101] 27.06.13 20:27 · odgovor na: anon-35163 (#2158096)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-251880 27.06.2013 20:28
[mataj]
Ker jo nimajo kje.

Če si kdaj dobro pogledal Ižanko v njenem "naravnem", nepopravljenem stanju si opazil dve vzporedni razpoki v asfaltu, približno pol metra do meter od roba ceste, ki gresta bolj ali manj po celotni dolžini. Na fotografiji ob članku je razpoka slučajno samo na levi strani. Ti dve razpoki vedno zazijata kako leto ali dve po vsaki obnovi, označujeta pa rob prvotne, leta 1848 zgrajene ceste. Ta je bila zgrajena na butarah dračja, zaradi česar plava na močvari, medtem ko se robovi posedajo v jarke. Če tega dračja ne bi bilo, bi se pogreznilo vse.



Spoštovani prijatelj, o teh butarah sem toliko že slišal, res je, da je za takratne obremenitve parizerjev in zapravljivčkov to bilo čisto dovolj, in dosti ožja je bila ta bela cesta iz Lblane na Ig.

Ižanka je vedno skrapocalo vsakega obnavljanja, so tehnologije po katerih se bi dalo kaj narediti, je pa tudi res , da to ni cesta za šleperje in dreiaksarje.

Za vzorčen primer vzemi avtocesto na istem območju, koliko rekonstrukcij je že bilo?

Edino je še možno, da so te adaptacije načrtne , da se cuza denar, namesto enkrat naredi in konec za trideset let.Gledam ceste na Nizozemskem,ki se delajo v enakem drekastem terenu, pa ni takih defektov.
Mogoče bo odgovoril kakšen kompetenten človek za nizke močvirnate gradnje.
anon-271953 sporočil: 133
[#2158103] 27.06.13 20:32
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: anon-271953 27.06.2013 20:34
Temu se reče organizacija dela. Nemci so napravili organizacijo dela za objekt v Libiji in na njemu doma preždeli dve leti. Med tem časom je ranjka Yugoslavija dela že dve leti. A glej ga zlomka. Nemci so končali prej od imenovane juge.Efektivnega dela so imeli samo 8 mesecev na terenu. SCT-jev Zidar to še predobre ve. Očitno so ostali refleksi od takrat. V sosednji Avstriji bi delal polnih 16ur, v dogovoru z krajani verjetno 24ur, da bi bilo tega čimprej konec. Vsakodnevne vožnje naokrog nam pobirajo denar. Šiviljini podrepniki so zračunal da bo v blagajno zaradi tega kapnil novi Milijon €. Pa si mislijo po svoje uradniki: J***E se domačini po domače, saj nam nič ne morete.
V nedeljo sem se še peljal mimo, postavili so že zaporo, uradno dovoljenje pa so imeli šele od ponedeljka dalje.
Omenjeno dračje v prejšnjem članku ni nobena raca, ampak resničnost. Na svetu je to edini tak primer.
Vinci sporočil: 5.933
[#2158108] 27.06.13 20:44
Odgovori   +    9
Tako počasi poteka verjetno tudi zato, ker finančna konstrukcija projekta ni povsem zaprta.
anon-287297 sporočil: 1.075
[#2158109] 27.06.13 20:47 · odgovor na: anon-251880 (#2158101)
Odgovori   +    10
S to razliko, da na Nizozemskem tudi šleparji vozijo po takih cestah:)

Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.
bc123a sporočil: 48.253
[#2158113] 27.06.13 20:53 · odgovor na: anon-271953 (#2158103)
Odgovori   +    5
[portic]
V sosednji Avstriji bi delal polnih 16ur, v dogovoru z krajani verjetno 24ur, da bi bilo tega čimprej konec.
S stalisca gradbenika je pac tako, da se mu nikakor ne splaca recimo najeti 3x delovne sile, ki bi potem zgradila zadevo v 1/3 casa, potem bi pa vsi ostali brez dela... meni gre dosti bolj na zivce to, da se spravljajo recimo avtoceste zapirat od junija do septembra, sredi turisticne sezone. Letos so celo v Portoruzu odprli cestno gradbisce kroznega krizisca prakticno ob zacetku sezone, prejsnji teden...
anon-251880 sporočil: 6.972
[#2158118] 27.06.13 20:59 · odgovor na: anon-287297 (#2158109)
Odgovori   +    7
[Kamon]
S to razliko, da na Nizozemskem tudi šleparji vozijo po takih cestah:)

Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.


Lahko tudi Kitajce, ki bodo delali ceste v bližini in sicer na Madžarskem, še en nepomemben podatek, kitajci so pred osmimi leti v bližini Pekinga naredili osempasovnico, štiri v eno smer in v drugo v dolžini 80 km v devetih mesecih, samo za spominjanje na Zidarjeve in Černigojeve izvedbe.
kixs sporočil: 1.232
[#2158130] 27.06.13 21:18 · odgovor na: bc123a (#2158113)
Odgovori   +    10
Enako se dogaja z obnovo avtocest. Zaprejo 8km avtoceste od Brezic do Mokric za tri tedne, ker morajo sanirat par odsekov odvodnjavanja. Ko se peljes, ni nikoli videt kaksnih delavcev. Vse skupaj je enih 5x50m za popravit in ne vem po katerih standardih to pacajo 3 tedne! Ce je problem cena, se naj zaradi mene zmenijo za enako placilo, pa ceprav naredijo vse skupaj v treh dneh.

Pri nas se vse dela "langzam und shkart"!

lp
anon-35163 sporočil: 30.643
[#2158145] 27.06.13 22:01 · odgovor na: anon-287297 (#2158109)
Odgovori   +    1
Da se, ampak bi morali zmetati ven tiste butare in narediti cesto kot se spodobi. To ne bi bilo ne kratkotrajno, ne poceni. Pri obvoznici je priprava terena trajala par let. Malo hitrejša alternativa bi bila gradnja na stebrih, ta pa je precej draga.
anon-293340 sporočil: 135
[#2158156] 27.06.13 22:31
Odgovori   +    15
Lahko prosim za prevod ? A smo že v jugi ?
kixs sporočil: 1.232
[#2158168] 27.06.13 23:06 · odgovor na: anon-293340 (#2158156)
Odgovori   +    13
Kakor vidis, nikoli odsli... :(
duhbrezvu sporočil: 124
[#2158264] 28.06.13 07:39 · odgovor na: anon-271953 (#2158103)
Odgovori   +    15
Zadeva je preprosta. Če bi bi hotel investitor, da se naredi hitro bi to dal v razpis. Ker pa tega očitno ni bilo v razpisu pa to zgleda tkole: cene so itak zlo nizke,če je več kot 30 stopinj moraš za delavce vsake 3 ure organizirati 30 minut odmora v senci, po 8 urah mora priti popolnoma druga ekipa. To vse stane in ker vem, da je finančna konstrukcija te obnove zelo na majavih tleh, bi se lahko zgodilo, da bi se na ful delalo 3 tedne potem bi pa na pol narejeno cesto -zaprto seveda izvajalci zapustili, ker ni fičnikov. Tko se pa dela v ritmu, s katerim se je strinjal investitor in je recimo dosti časa, da se zapre finančna konstrukcija investicije.
Lep primer je MOL in opankovič, cesta 30 Avg. je bil razpis isto narejen tko na izi dela se od 7-17 ure. potem pa prvi dan pride opankovič osebno in jim ukaže, da se dela vsak dan od 7-21 ure in to vsak dan nedelja, prazniki itd. in potem ti si se zmenil za ceno, imaš ful dodatnih stroškov glede ekip in ljudi, če ne delaš po zakonu te lahko obišče inšpektor in je visoka kazen, če se upreš pa verjemi NIKOLI ampak res NIKOLI več ne boš delal v LJUBLJANI. In potem pač izvajalci trpijo in delajo in isto je z Čopovo.
Tko pač to je v naši banana republjik.
anon-251880 sporočil: 6.972
[#2158306] 28.06.13 08:53 · odgovor na: (#2158195)
Odgovori   +    4
[denac]
> [m1j]
> > [Kamon]

Za dobrih 100km Ljubljana-Koper (pretežno 4-pasovnica) pa več kot 30 let!!!!!!

Ja točno, in potem naj bomo prijazna država, vabljiva za tuje investitorje, folk bo kar drl v našo deželico, potem še objava lestvice uspešnosti na področju gospodarstva in lopovščine , na eni smo na nivoju Nigra in Čada, na drugi pa na top gun poziciji, italijanska Comora so vajenci.
anon-315753 sporočil: 138
[#2158365] 28.06.13 09:40 · odgovor na: duhbrezvu (#2158264)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 28.06.13 08:44
[duhbrezvu]
Zadeva je preprosta. Če bi bi hotel investitor, da se naredi hitro bi to dal v razpis. Ker pa tega očitno ni bilo v razpisu pa to zgleda tkole: cene so itak zlo nizke,če je več kot 30 stopinj moraš za delavce vsake 3 ure organizirati 30 minut odmora v senci, po 8 urah mora priti popolnoma druga ekipa. To vse stane in ker vem, da je finančna konstrukcija te obnove zelo na majavih tleh, bi se lahko zgodilo, da bi se na ful delalo 3 tedne potem bi pa na pol narejeno cesto -zaprto seveda izvajalci zapustili, ker ni fičnikov. Tko se pa dela v ritmu, s katerim se je strinjal investitor in je recimo dosti časa, da se zapre finančna konstrukcija investicije.
Lep primer je MOL in opankovič, cesta 30 Avg. je bil razpis isto narejen tko na izi dela se od 7-17 ure. potem pa prvi dan pride opankovič osebno in jim ukaže, da se dela vsak dan od 7-21 ure in to vsak dan nedelja, prazniki itd. in potem ti si se zmenil za ceno, imaš ful dodatnih stroškov glede ekip in ljudi, če ne delaš po zakonu te lahko obišče inšpektor in je visoka kazen, če se upreš pa verjemi NIKOLI ampak res NIKOLI več ne boš delal v LJUBLJANI. In potem pač izvajalci trpijo in delajo in isto je z Čopovo.
Tko pač to je v naši banana republjik.
Zgoraj opisan način dela in financiranja obnove cest ni samo Opankovičev ampak kar večinski v SLO. V Mariboru oz. malo izven centra se je pred kakšnimi parimi leti redno dogajalo, da so zaradi pomanjkanja fičnikov nujno vzdrževalna dela na odsekih dolgih od par 100 metov do ca. 500 metrov dela trajala leto in več... V posmeh vsem tistim, ki so tam stanovali in se vozili... BALKAN. ČE pa je kdo dreznil in povprašal zakaj tako dolgo traja, pa so ti naštevili 1 milijon "tehničnih" ovir, ki so bile vsakemu butalcu znane kot laži...
novica sporočil: 5.397
[#2158410] 28.06.13 10:04 · odgovor na: anon-293340 (#2158156)
Odgovori   +    4
[bad brains]
Lahko prosim za prevod ? A smo že v jugi ?
Dragi bad brains (to ni slovensko, angleško pa tudi ne, kaj ne?) izvolite približen prevod; počasi/sproščeno/brezbrižno športno.
novica
anon-297981 sporočil: 52
[#2158512] 28.06.13 11:05
Odgovori   +    7
...da o kanalizaciji ne govorimo, na Ižanki imajo še greznice , tko kot v pamtiveku,..Rakovo Jelšo je pa Janković "zrihtal",..tako kanalizacijo, kot cesto..ampak dilema je, ker so po večini "črnogradnje",..pa nekega "izplena" ni,..novinarčki, sest v avto pa iti na teren,..povohat probleme od blizu,..!!
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2158673] 28.06.13 13:05
Odgovori   +    5
Čudovita in varna kolesarska izkušnja vsaj 1 na toooliko let...tudi za turiste...ob 8 zjutraj ponavadi ena od obeh bagr ekip (5+5 - nič več) še sestankuje...posamezniki zato glumijo majmune in prebijajo zaporo z avti tako da se bagru postavijo na pot; ta mal pošafla in čez 5 minut spusti šmuglarje mimo. Bolje čakat kot 15min se vozit daleč na okrog. Zdi se res kot polprojekt (oziroma finančno nezaprta zadeva kot je nekdo napisal)...kolesarsko stezo bodo pustili za druge čase....da bodo spet lahko rili kot pred 2 leti. Ižanko so rihtali v občini IG že 2 leti nazaj. TAKRAT bi bilo potrebno napasti po celi dolžini...Zdaj se spet štuka - m po m.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2158788] 28.06.13 14:54
Odgovori   +    1
v zakonu bi moralo pisat, da če ne gre za slepo ulico se dela izvajajo od 6 zjutraj do 10 zvečer. če gre za pomembnejši cestni odsek pa še dlje.
anon-290760 sporočil: 419
[#2158861] 28.06.13 16:19
Odgovori   +    8
Če nekdo, ki živi ob Ižanski ni sposoben povedati stavka v slovenščini, bi se lahko vsaj ti Mihajlović potrudil in nam prevedel to balkanščino. Pa tudi okrog direktnih prevodov v slovenščino bi se lahko mnogo pogovarjali(ne mislim Financ, ampak na sploh v celotnem slovenskem medijskem prostoru). Sicer pa v slovenskem govornem območju mi Ustava RS zagotavlja medije v čistem slovenskem jeziku. Že dolgo več niste zanimivi s tem balkanskim slengom.
fabiani sporočil: 4.454
[#2158864] 28.06.13 16:24 · odgovor na: anon-287297 (#2158109)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: fabiani 28.06.2013 16:25
[Kamon]
S to razliko, da na Nizozemskem tudi šleparji vozijo po takih cestah:)

Jaz res ne vem kako lahko folk verjame, da se čez barje ne da zgraditi ene ornk ceste. Seveda ob pogoju, da se najame Nizozemce.
Sem za in za kolesarsko tudi! Saj ne more biti dražje kot so bile zidar-černigojeve ceste. Pa bo mir za 20-30 let!
simonagruden sporočil: 630
[#2158947] 28.06.13 18:47
Odgovori   +    3
Jaz sem pa mislila, da bodo tudi kolesarsko uredil, če že razkopavajo, ampak bi lahko vedela, da je županković zraven in da bo treba spet čez dve leti razkopavat in zapirat cesto na novo. Glavn, da majo prjatli posel, pa da kaka provizija v žep kapne. Nekdo je omenil Čopovo ... v dveh letih se mi zdi, da že tretjič razkopavajo. Kokr da dve leti nazaj niso vedl, da je še kaj za poštimat.
anon-287297 sporočil: 1.075
[#2158975] 28.06.13 19:50
Odgovori   +    5
A še kdo misli, da se ne bi dalo zgraditi ceste čez barje?

postimg.org/image/waan7tyjr/
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2159047] 28.06.13 22:10
Odgovori   +    2
'Obnova Ižanke poteka 'lagano sportski'

Pa kaj bi morali Ižanko prenavljati kaj hitreje kot npr avtocesto ?
anon-320369 sporočil: 1
[#2159120] 29.06.13 08:02
Odgovori   +    1
čas vnosa: 28.06.13 21:50
gospodić mihajlovič mal bo treba potrpet se malo man vozit po ižanski cesti pa nas ovirat pri gradnji ceste pločnikov imamo namreč popolno zaporo ki pa jo skozi odstranjujete in ne upoštevate prometne ureditve ter se vozite nekateri tudi po 20 sem in tja in pasete firbce ceste namreč nemoremo pripeljati z helikopterjom pa jo postavit treba jo je fizično zgraditi rad bi videl vas da samo stojite in gledate delavce ko delajo od 7 zjutraj pa do 9,30 ne pa do 17 kot vi omenjate čeprav bi bilo tudi 10 ur fizičnega dela dovol.Delamo po 14 ur vse dneve sobote nedelje in praznike dela potekajo po terminskih planih in bodo zaključena v roku
pobalin sporočil: 14.456
[#2159262] 29.06.13 12:48
Odgovori   +    7
Spoštovani g. Mihajlović. Če želite spoznati izraz "lagano sportski" v polnem pomenu, si vzemite nekaj časa in šefov odpustek, pa se med malico z ex-Metalke podajte na 10-15-minuten sprehod proti vzhodu do Tabora. Tam je namreč že vsaj tričertrt leta razritih okrog 100 metrov Rozmanove ulice in Tabora pa menda še malo levo in desno. Človek bi rekel, da gre za strašno poglobljeno in dovršeno sanacijo z epohalnimi arheološkimi najdbami vred, a bi se zmotil. Gre samo za še en pravi balkanski žur. Samo da dela!
rub15 sporočil: 1.344
[#2159483] 30.06.13 06:52 · odgovor na: (#2159478)
Odgovori   +    0
[aktion]
Ceste so narejene tako, da jih je treba popravljat. Drag projekt, potem pa goljufije pri kvaliteti materiala, tanjši sloji, slaba organizacija, neresna podkupljena kontrola.... Glavno, da so donacije najboljšim v Ljubljani.
Ižanka je državna cesta.

www.ljubljana.si/si/...etail.html

V tem obvestilu je tudi pojasnjeno, da bo tudi kolesarska steza; nekateri v tej temi sprašujejo zakaj je ne bo.
anon-287297 sporočil: 1.075
[#2159556] 30.06.13 11:53 · odgovor na: rub15 (#2159483)
Odgovori   +    2
No ja bomo videli. Ampak potem se bo kolesarska staeza končala pri odcepu za Mateno naprej je pa ne bo. Tisti del, ki so ga nazadnje obnovili namreč nima kolesarske steze. Aja pa če to pomeni kolesarska steza, kjer je skupaj s pločnikom in te premetava gor pa dol je skoraj bolje da je ne bi bilo.
rub15 sporočil: 1.344
[#2159797] 30.06.13 22:37 · odgovor na: (#2159760)
Odgovori   +    0
[aktion]
> [rub15]
> Ižanka je državna cesta.
>

Žepi so isti.
Če gledam čisto neobremenjeno, ne vem zakaj bi moral pri vsakem poslu nekdo nekaj postrani zaslužiti.

Strani: 1 2