9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2149933] 17.06.13 08:55
Odgovori   +    44
eviva comunisma e la liberta lalalalalaa ...

kje je shiptar Mišić da pojasni kako se oživlja paradne konje??
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2149935] 17.06.13 08:57
Odgovori   +    55
Pa da vidimo to letalsko akrobacijo, kako bo Adria v enem letu iz ultra-visokocenovnika postala nizkocenovnik ...

bo letela bolj nizko in bolj počasi?

p.s.
Gregor iz Doba pri Domžalah pa pravi, da je itak vedno bila nizkocenovnik :)
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2149942] 17.06.13 09:04
Odgovori   +    17
"Irci želijo čim hitrejšo evropske komisije o tem, ali je bila Adria Airways deležna nedovoljene državne pomoči. "
Andreja Lončar, v stavku manjka samostalnik!
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2149947] 17.06.13 09:08
Odgovori   +    43
Zadnja sprememba: anon-171153 17.06.2013 09:14
Za nedovoljeno pomoč Adrii in izgube v preteklih letih stojijo, ne boste verjeli, čisto konkretna imena. Maks Tajnikar, Bogo Kovač, Jože Mencinger....
Vsi zagovorniki nacionalinteresa!
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2149948] 17.06.13 09:09 · odgovor na: ognjenorezilo (#2149933)
Odgovori   +    18
[ognjenorezilo]
eviva comunisma e la liberta lalalalalaa ...

kje je shiptar Mišić da pojasni kako se oživlja paradne konje??
Vlečni konj se trenutno ukvarja z reševanjem slovenskega gospodarstva in usklajevanjem provizij!
anon-256706 sporočil: 2.499
[#2149950] 17.06.13 09:10
Odgovori   +    28
A niso eni trdili, da se reševanje Irske ni obneslo? Kjerkoli pogledam, so uspešnejši od nas.
Kar se mene tiče, bom potoval s čenejšim, hitrejšim, prilagodljivejšim... Nacionalni ponos naj si pa Klemenčič za uho zatakne, kajti umazal ga je.
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2149956] 17.06.13 09:14
Odgovori   +    25
Adria nikoli ne more biti nizkocenovnik. nikoli!!

Njihovi najbolj polni leti so na relacijah, kjer potnike vozijo do vozoišč ala VIE, FRA, MUC. Če hočejo ostati del špila, morajo ostati v SA, kar prinese določena pravila igre.

Ryanairov poslovni ni zgolj "poceni karte", je vsa logistika, ki stoji za tem:
- poceni letališča
- poceni sloti (za pravico letenja na določeni liniji)
- doplačila za prtljago (tega se ne moreš iti znotraj SA)
- optimiranje porabe goriva (ki gre do skrajnosti, kjer je že vprašljiva varnost)
- nestavkajoče osebje (poskusi znižati plačo adrijinim stevardesam)
- poenotena flota (adria bi za začetek morala prešaltati na turboprope za večino svojih linij)
...

Adrija ne bo nikoli nizkocenovnik. Nikoli.
Upam, da se motim - upravi želim srečo.
QRK sporočil: 2.505
[#2149966] 17.06.13 09:19
Odgovori   +    29
Adria se je sama zrinila s trga, s pomočjo zapriseženih komunistov. Počasi bo dogovorni ekonomiji le odklenkalo.
anon-67839 sporočil: 648
[#2149982] 17.06.13 09:32
Odgovori   +    20
HA! Tako je tudi prav. Denar, pobran z davki, pač ni namenjen polnjenju praznih blagajn neuspešnih podjetij, pa naj bo nekdo še tako ponosen nanje. Upam, da bo Ryanairju uspelo (ja, zloben sem), ker če mi ne moremo zaustaviti te štale, jo bojo pa drugi. Pufi pa seveda ostanejo nam, samo nam.
anon-117019 sporočil: 1.616
[#2149985] 17.06.13 09:34
Odgovori   +    15
To sporočilo je izbrisal avtor (15.02.2016 23:51)
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2149986] 17.06.13 09:35
Odgovori   +    6
Adria nizkocenovnik? Ha, ha, ha...
anon-247964 sporočil: 6.948
[#2149994] 17.06.13 09:40
Odgovori   +    21
Naša vlada pa še kar dela natančno to. Ni bil dovolj Elan za streznitev, ti pokvarjenci se bodo streznili šele, ko bodo zablode svojega pajdaškega kapitalizma plačevali iz svojega lastnega žepa, ne pa iz žepa davkoplačevalcev.
Le kdo bo porezal vrvice ponorelim marionetam: Stepišnik, Gašpar Gašpar, mojškra ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2149999] 17.06.13 09:44 · odgovor na: anon-274438 (#2149956)
Odgovori   +    15
[zmrda]
Adrija ne bo nikoli nizkocenovnik. Nikoli.
Upam, da se motim - upravi želim srečo.
Seveda adria ne more biti nizkocenovnik tocno zaradi razlogov, ki si jih opisal. Je regijski prevoznik z mocno navezavo na velike hube in tamkajsnje prevoznike. Ampak znotraj tega trznega segmenta bo morala biti konkurencna in preziveti brez denarnih pomoci - takrat pa ji tudi Ryanairove pritozbe ne bodo mogle skoditi, ne glede na njen poslovni model.
anon-226535 sporočil: 2.703
[#2150004] 17.06.13 09:47
Odgovori   +    14
a jebatga komunisti, malo ste se zajebali, ker ste rinili v eu. hehe. najbrz ste ciljali na delitev velikodusne eu financne pogace po vzoru spanije in grcije, fasali pa hiter konec sanj o velikodusnosti zahodne evrope do vzhodnih razcapanih postkomunistov, ter ozke klesce trzne regulamentacije. no, zato ste se pac malo bolj znesli doma nad lastnim narodom, saj za to ste tudi trenirali 50 let, ane. ampak pocasi je game over. in ker ste se malo prevec zakalkulirali, ker bo slovenija dozivela bankrot, bo zglada kaksen od vas visel na stangi. bo se veselo, tovarisi.
anon-197386 sporočil: 1.225
[#2150008] 17.06.13 09:53
Odgovori   +    16
Hvala ti podjetje Raynair in Michael O'Leary (CEO), da se boris, sicer neposredno, za normalizacijo razmer v Sloveniji. Ta drzava in drzava smo ljudje potrbuje nekaj veliki susov v betice, da se bo kaj spreminilo na bolje.
anon-256011 sporočil: 3.436
[#2150017] 17.06.13 09:57
Odgovori   +    18
AA je že nizkocenovnik. Zaenkrat sicer samo za družino Virant in ostale politične družine.
anon-274438 sporočil: 2.890
[#2150050] 17.06.13 10:20 · odgovor na: anon-117019 (#2149985)
Odgovori   +    4
[crnagradnja]
Pa kaj spet hočejo tile kapitalisti?
Tovariši in tovarišice, zaprimo meje, ker tujega nočemo in svojega ne damo!
A res ne bo nihče poskrbel za naš nacionalni ineteres?
.... res nam malo manjka, da se najde kaki bedak, ki bo take stresal
Khem... Lukšič?
anon-76818 sporočil: 4.031
[#2150063] 17.06.13 10:31
Odgovori   +    14
Ryanair bi prek Bruslja zrinil Adrio Airways s trga
Tale naslov je pa malo mimo, ha ?

Bolje bi bilo: "Irski Ryanair se pogumno bori proti nedovoljenemu razmetavanju slovenskega davkoplačevalskega denarja za ohranjanje propadlih podjetij."

Hvala Bogu, da vsaj Irci (motivirani s svojimi zakonitimi in upravičenimi poslovnimi interesi) poskušajo rešiti slovenske davkoplačevalce pred nadaljnjim ropanjem s strani lokalne mafije.

Upam, da se bo našel še kak evropski konkurent, ki bo podobno pritisnil na EK v zvezi z nedovoljeno pomočju Cimosu, Elanu, MLM, Peku, SVEI, itd...

Yes, I'm a lowlife traitor and an antipatriotic scum - and I like it.
anon-8705 sporočil: 746
[#2150109] 17.06.13 11:17 · odgovor na: anon-117019 (#2149985)
Odgovori   +    3
[crnagradnja]
Pa kaj spet hočejo tile kapitalisti?
Tovariši in tovarišice, zaprimo meje, ker tujega nočemo in svojega ne damo!
A res ne bo nihče poskrbel za naš nacionalni ineteres?
.... res nam malo manjka, da se najde kaki bedak, ki bo take stresal
Pol pa letimo na relaciji Maribor Ljubljana...
anon-76818 sporočil: 4.031
[#2150114] 17.06.13 11:22
Odgovori   +    12
Če prostotržnega kapitalizma ne znamo uvesti sami, nam ga bodo pa tujci.

Seveda pod pogojem, da se kako tuje podjetje sploh še zanima za kakršenkoli posel na tem čudaškem slovenskem 2-milijonskem mikrotrgu. Se mi zdi, da je Ryanair v tem smislu bolj izjema. Ostali so več ali manj dvignili roke in se jim ne da več niti težit Evropski Komisiji. So stroški lobiranja pri EK verjetno večji od potencialnega dobička, ki bi ga imeli s prodorom na "privlačni" slovenski trg. Lepo bodo pustili, da se Slovenci še naprej gremo nacionalsocializem na davkoplačevalske stroške, ko pa bodo v mukah nacionalinteresništva po gradbeni pocrkale še druge industrije, bodo tujci brez vsakih stroškov in naporov vstopili na popolnoma izpraznjeno bojno polje (primer Strabag).

Slovenci bomo preko nacionalinteresništva opravili posel za njih - po lastni neumnosti bomo sami uničili vso domačo konkurenco, ne da bi bilo tujcem za to treba s prstom mignit.

Sicer pa čestitke Ryanairu, da se jim sploh še ljubi borit za take drobtinice.
pobalin sporočil: 14.456
[#2150175] 17.06.13 12:17 · odgovor na: bc123a (#2149999)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Je regijski prevoznik z mocno navezavo na velike hube in tamkajsnje prevoznike.
Močno se sprašujem o tej slavni navezavi na veliko botro iz Vaterlanda, odkar me Nemci redno vabijo na svoje lete v daljne kraje z odhodom - iz Italije.
bc123a sporočil: 48.253
[#2150287] 17.06.13 13:32 · odgovor na: pobalin (#2150175)
Odgovori   +    3
[pobalin]
> [bc123a]
> Je regijski prevoznik z mocno navezavo na velike hube in tamkajsnje prevoznike.

Močno se sprašujem o tej slavni navezavi na veliko botro iz Vaterlanda, odkar me Nemci redno vabijo na svoje lete v daljne kraje z odhodom - iz Italije.
razlog se verjetno skriva tudi v letaliscu Brnik...
anon-277932 sporočil: 61
[#2150373] 17.06.13 14:21
Odgovori   +    0
bogi nasi piloti in stevardese, v prihodnjih letih jih bo vecina pristala na zavodu.
anon-237417 sporočil: 2.617
[#2150444] 17.06.13 15:20
Odgovori   +    3
Očitno bodo morali fantki pri Adrii, Ryanair-u malček razložiti princip nacionalnega interesa. Vsak namreč ne razume takšnih inteligentih pristopov.
anon-37744 sporočil: 1.345
[#2150505] 17.06.13 16:31
Odgovori   +    1
Hmmm a potme pa bodo nasi komunisti in post in ex komunisti z ryanair dzabe leteli?! hehehe, ka rproc z adrio.. pa naj folk dela za irce..-.
anon-258674 sporočil: 148
[#2150537] 17.06.13 17:18
Odgovori   +    1
Adria naj se od Dolomiti Air uci kaj so to turbopropi in kako je treba opremiti potnisko kabino in kako streci potnikom tokom leta.
Destinacije kamor Adria leti MUC, VIE, FRA, ZUR kar klicejo po turbopropih. Verjetno pa bi bilo potrebno dodati se kaksen HUB zraven in se povezati se s kom drugim ne samo sloneti na jodlarskih HUBIh in cakati kot glinast golob na zadnji strel
anon-104671 sporočil: 1.205
[#2150591] 17.06.13 19:12
Odgovori   +    2
Ne da bi branil AA, vendar tudi Ryanair ni brez greha.

Ryanair je sam tat, ki kriči držite lopova.

Njegov poslovni model temelji na državnih subvencijah, ki jih dobi od lokalnih skupnosti, da na določenih letališčih sploh prisataja. Torej ne le, da Ryanair ne plačuje povsod letaliških pristojbin, ponekod mu celo morajo plačati, da tam pristane. Zaradi tovrstne prakse je Ryanair sam v postop zaradi nedovoljenih državnih pomoči. Plačujejo mu v Anglouemu, Alicantu, Carcassonu, Charleroiju, Dortmundu.

Brez teh pomoči bi lani imel Ryanair 350 mio. izgub.
Urban sporočil: 11
[#2150598] 17.06.13 19:59
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: Urban 17.06.2013 20:04
Spomnimo se, da je Ryanair letel tudi v Maribor in takrat dobival subvencije. Ko je denarja zmanjkalo in lokalna skupnost ni prispevala novih subvencij, je pač linijo ukinil.

Vsak si pač sam izbira, ali bo kupoval izdelke in storitve pri eni ali drugi družbi, trgovini... Tudi avto, kruh, ali pa obleka imajo lahko povsem drugo nakupno ceno in vrednost za potrošnika (kvaliteta, kvantiteta, prijaznost usluge, uveljavljane garancije ali pritožb za opravljene storitve...) Velikokrat je kakšen izdelek zelo poceni! Ali ga vedno zato tudi kupimo?

Ryanairova cenovna ponudba je zagotovo nadvse ugodna za kupca. Kaj pa tista druga stran zgodbe? Npr:
www.youtube.com/watc...ata_player

Kot rečeno, vsak se odloča sam!

Strani: 1