Strani: 1

anon-251880 sporočil: 6.972
[#2114935] 15.05.13 19:40
Odgovori   +    34
samo še cena, pol grem po limit v Kopersko Banko za enih petnajst let, da me čisto pri miru pustijo, pol pa še kreditek za nekaj let, glih prov.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2115000] 15.05.13 21:56 · odgovor na: anon-251880 (#2114935)
Odgovori   +    6
Entry AMG 63 cca 150.000 EUR.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2115001] 15.05.13 21:56
Odgovori   +    20
Bom ponovil. Nehajte nategovati ljudi z vašimi laboratorijskimi porabami goriva, ki z realnostjo nima ničesar skupnega. Drugače pa, čestitke Lešniku za dosežek.
anon-157433 sporočil: 3.720
[#2115004] 15.05.13 22:03
Odgovori   +    12
Bencinski S 500, poganja ga 5,5 litrski V8 biturbo, sedaj zmore 335 kilovatov (455 konjskih moči) in v povprečju porabi 8,6 litra bencina na sto kilometrov.

:) Ja, ja...
slovenecnb1 sporočil: 5.591
[#2115008] 15.05.13 22:19
Odgovori   +    8
Avionska poraba goriva je bila vedno zvezda stalnica Mercedesov in kar nekaj jih je ki so presedlali z debelimi denarnicami na Toyoto
anon-58746 sporočil: 3.738
[#2115010] 15.05.13 22:26
Odgovori   +    10
lep avto, a z vsemi dodatki in šaro izgublja prvinskost....senzor tu, tam, nekaj piska, opozarja, pa računalnik, navigacija, lučke tu tam..samo še avomat za kavo, hladilnik...in..dnevna soba na kolesih?.....kje je tu izvirni užitek v vožnji, bolj malo...res lahko uživaš le da te vozi šofer in se sprostiš na zadnjih sedežih...če je to point.
anon-310071 sporočil: 2
[#2115068] 16.05.13 05:28
Odgovori   +    23
čas vnosa: 15.05.13 23:57
Čestitke Lešniku, pa vse slabo ljudem na ljubljanski fakulteti arhitekture, ki so ga trikrat zavrnili. Človek mora res iti v tujino, da uspe!!
anon-305353 sporočil: 122
[#2115148] 16.05.13 08:39
Odgovori   +    4
Pa ravno včeraj sem videla model S 65 AMG 12 V biturbo v Mariboru. Da te zvije, če imaš rad avtomobile. Sta si pa na zunaj zelo podobna. Če samo pogledaš kakšna je amaturka pri novem - joj, jaz sem ženska obsedena z avtomobili. Je pa res, da imam raje BMV, mogoče pa je čas, da menjam.
Tako, zdaj pa grem takoj po srečko za super loto za miljonček, pol pa v nakup ;)

(vzdevek madam)
Tarkovsky sporočil: 33
[#2115164] 16.05.13 08:51
Odgovori   +    3
Kak lektor Financam ne bi škodil.
anon-151710 sporočil: 77
[#2115184] 16.05.13 09:05
Odgovori   +    5
Daimler S
vedno bolj grd, vedno bolj japijevski, preveč vpadljiv, mehansko vedno bolj problematičen.
Upam da je vsaj obdržal super udobnost in umirjenost pri vožnji.
anon-294684 sporočil: 148
[#2115331] 16.05.13 10:59
Odgovori   +    3
po treh letih vam bo zarustal, crknala bo masaža, nova bo kakega jurčka. Nikoli več ne kupim teh jajc.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2116060] 16.05.13 20:13 · odgovor na: (#2115071)
Odgovori   +    6
[alek14]
> [aleksander]
> Bom ponovil. Nehajte nategovati ljudi z vašimi laboratorijskimi porabami goriva, ki z realnostjo nima ničesar skupnega. Drugače pa, čestitke Lešniku za dosežek.

V demokraciji je vse naša krivda. He, he. :)
Imam nov, nemški avto, ki by the book porabi 4,5 l/100km, pa ga pod 6 l/100km težko dobim.

Žal je tako, da je EU sprejela standard po katerem morajo avtomobili zmanjšati povprečno porabo na 5l do 2012. Težava je v tem, ker je dogovor baziral na "dogovoru", da se meri poraba po stari normi, ki pa je v EU obvezna.
Nova norma je že v pripravi en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle

a ne bo (še dolgo?) sprejeta, ker bi škodila proizvajalcem, kjer so odstopanja velika. To pa so zlasti nemški avtomobili. Ti lobirajo (zlasti VAG (VW-Audi-Seat-Škoda...)), da se prava poraba ne bi objavljala.
Problem je ker ni standardov glede izvajanja testov, ki jih lahko izvajajo v inertnem okolju (skoraj v vakuumski cevi, če hočeš), z izključenimi vsemi porabniki v avtu (celo alternator izklopijo, tako da se elektrika napaja izključno iz akumulatorja), najbrž so gume ustrezno obrušene, tla gladka kot šipa in verjetno imajo še veliko fint, o katerih se nam niti še sanja ne. Skratka nateg potrošnikov in zakonodaje...
sober sporočil: 406
[#2116720] 17.05.13 11:51 · odgovor na: anon-294684 (#2115331)
Odgovori   +    3
[privatnik 77]
po treh letih vam bo zarustal, crknala bo masaža, nova bo kakega jurčka. Nikoli več ne kupim teh jajc.
sej, moj frend ima ML 07, kupil je praktično novega, pa je šlo vse, kar lahko gre, ima pa 230.000 km ( 2x zračno vzmetenje, turbina, menjalnik, oba zadnja fedra...) pa ni šans, da kdaj sploh pomislim o nakupu takih jajc.
poleg tega so mu na MB rekli, če jim pošlje računalnik, ko je crknil, v tovarno, da mu za novega dajo 30% sconto hahaha....
nič ti ni jasno, kajti če ti tak avto ukradejo, v tovarni lahko računalnik enostavno ugasnejo in je avto oz motor neuporaben.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2117096] 17.05.13 16:43 · odgovor na: sober (#2116720)
Odgovori   +    4
[sober]
> [privatnik 77]
> po treh letih vam bo zarustal, crknala bo masaža, nova bo kakega jurčka. Nikoli več ne kupim teh jajc.

sej, moj frend ima ML 07, kupil je praktično novega, pa je šlo vse, kar lahko gre, ima pa 230.000 km ( 2x zračno vzmetenje, turbina, menjalnik, oba zadnja fedra...) pa ni šans, da kdaj sploh pomislim o nakupu takih jajc.
poleg tega so mu na MB rekli, če jim pošlje računalnik, ko je crknil, v tovarno, da mu za novega dajo 30% sconto hahaha....
jaz mam pa od istega letnika un francoski šrot od citroena... ampak, na hudiču šlamapastemu v vsem tem cajtu ni crknlo še nič... :(
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2117179] 17.05.13 18:11 · odgovor na: (#2116262)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > > [aleksander]
> > > Bom ponovil. Nehajte nategovati ljudi z vašimi laboratorijskimi porabami goriva, ki z realnostjo nima ničesar skupnega. Drugače pa, čestitke Lešniku za dosežek.
> >
> > V demokraciji je vse naša krivda. He, he. :)
> > Imam nov, nemški avto, ki by the book porabi 4,5 l/100km, pa ga pod 6 l/100km težko dobim.
> >
> > Žal je tako, da je EU sprejela standard po katerem morajo avtomobili zmanjšati povprečno porabo na 5l do 2012. Težava je v tem, ker je dogovor baziral na "dogovoru", da se meri poraba po stari normi, ki pa je v EU obvezna.
> > Nova norma je že v pripravi en.wikipedia.org/wik...ving_Cycle
> >
> > a ne bo (še dolgo?) sprejeta, ker bi škodila proizvajalcem, kjer so odstopanja velika. To pa so zlasti nemški avtomobili. Ti lobirajo (zlasti VAG (VW-Audi-Seat-Škoda...)), da se prava poraba ne bi objavljala.
>
> Problem je ker ni standardov glede izvajanja testov, ki jih lahko izvajajo v inertnem okolju (skoraj v vakuumski cevi, če hočeš), z izključenimi vsemi porabniki v avtu (celo alternator izklopijo, tako da se elektrika napaja izključno iz akumulatorja), najbrž so gume ustrezno obrušene, tla gladka kot šipa in verjetno imajo še veliko fint, o katerih se nam niti še sanja ne. Skratka nateg potrošnikov in zakonodaje...

Nategi so, vendar gre za čisto izkoriščanje predpisa. Avto za test sicer ni nič prirejen (= je enak kot ga kupiš). Gre za to, da so testni pogoji taki, da pride poraba zelo nizka. Vsi 4 valjni avtomobili imajo najnižjo porabo nekje okoli 60-70 km/h. Tam npr. moj BMW doseže porabo malce nad 3l/100 km. Problem testa je v tem, da se v celoti opravlja v bližini te optimalne hitrosti. Proizvajalci so zadnji 10 let zelo znižali notranje trenje motorja, ki pri 70 km/h omogoča tako nizko porabo. Ko se peljem normalno 140 km/h, je pa poraba 6l/100km. Pri hitrostih nižjih od 60 km/h, pa poraba spet silno narašča (nižje prestave!). Da bi dosegli realen rezultat, bi morali mestno vožnjo simulirati pri nižjih hitrostih, zunaj mesta pa pri večjih (npr. dalj časa pri 130 km/h). Pri mestni vožnji bi to kazalo početi s prižgano klimo in začeti z mrzlim motorjem.
Kakorkoli, rezultat je takšen, da tisto kar objavijo kot poraba v mestni vožnji dosežeš na relaciji, medtem ko je poraba v dejanski mestni vožnji približno 2X to kar objavijo kot relacijska vožnja..
anon-55222 sporočil: 6
[#2117336] 17.05.13 22:43
Odgovori   +    0
Globalni TV oglas za novi Mercedes S so pa tudi pomagali narediti Slovenci! :)
BojanRi sporočil: 5.518
[#2118205] 19.05.13 17:36 · odgovor na: anon-310071 (#2115068)
Odgovori   +    2
Lešnik lahko da za tri svete maše, da ga niso sprejeli v Sloveniji, ker bi potonil v povprečju in iz njega ne bi bilo nič.

Strani: 1