Strani: 1

anon-310190 sporočil: 40
[#2055977] 21.03.13 09:56
Odgovori   +    0
Fructal .... Lj mlekarne ....NKMB ..... eni prodani drugi propadajo .... mlatenje prazne slame. Kaj se pa dejansko dogaja? Komunikacija med denarnico in trženjem bogega slovenca ne prenese tega nakladanja. Vse lepo in prav ampak kaj to pomaga janezu, metki, frnaclnu .... in kakšni dosežki so sploh to? Zakaj te "agencije" ne delajo kaj pametnega kot recimo svetovanje podjetju - "izvoz naših produktov" (to nas bo edino rešilo) v tujino in naj tam potem merijo uspešnost s poplavo izdelkov/uslug, ki so tako "dodelani" , v vsakem pomenu, da bi naši ostali na "dnu police" Doma pa nakladanje ... bla bla "kratkoročna in dolgoročna trženjska in komunikacijska strategija, dostopne raziskave za objektivno spremljanje rezultatov, partnersko sodelovanje, prodorne kreativne ideje, hrabrost in odločnost pri odločanju, odkritost pri pogovorih, širina pri razumevanju ožjega in širšega." Zbudite se!

Strani: 1