36 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
51 min
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
57 min
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 ura
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
1 ura
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
7 ur
Praznik narave v Izoli

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bralci so preizkušali toyotine hibride

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2054533] 20.03.13 11:17
Odgovori   +    15
Niso hibridi za Slovence.

Mora bit dizel, pa da črno kadi. Pa da se Slovenčki lahko sekirajo, kaj vse je treba menjat in koliko koštajo deli. Dize, turbo, dvomasni vzstrajnik, menjava DSG menjalnika na vsake par let.
Avto, ki 400.000 km samo dela in dela, tako kot Prius, ni za klenega Slovenca. Pa seveda ne smemo pozabit na ročni športni veksler, ki ponuja neizmerne športne užitke z zastoji na semaforiziranih križiščih in seveda subvencionirano trošarino na dizelsko gorivo z obilico rakotvornih delcev. :)
anon-304780 sporočil: 448
[#2054563] 20.03.13 11:27 · odgovor na: ogo (#2054533)
Odgovori   +    8
Lool. Tole je pa izjava leta :)
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2055043] 20.03.13 16:03 · odgovor na: (#2054909)
Odgovori   +    2
[pirhovec]
1. z motorji na notranje izgorevanje
2. hibride (tele Toyote iz članka)
3. električne s podaljšanim dosegom z ICE motorjem (Chevy Volt/Opel Ampera, Fisker Karma)
4. električne (Tesla model S, Nissan Leaf)

Testiranje hibridov zdaj je kot testiranje Windows Vista.

p: nikdar ne bi kupil hibrida, moj prehod bo v naslednjih petih letih naravnost s točke 1 na točko 4
Se strinjam da so hibridi iz točke 2 zgrešena zadeva (razen kot vmesno mašilo), ampak kaj je pa tako narobe s 3. kategorijo?
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2055317] 20.03.13 19:41 · odgovor na: (#2055163)
Odgovori   +    4
[pirhovec]
> [matjazfinance]
> > [pirhovec]
> > 1. z motorji na notranje izgorevanje
> > 2. hibride (tele Toyote iz članka)
> > 3. električne s podaljšanim dosegom z ICE motorjem (Chevy Volt/Opel Ampera, Fisker Karma)
> > 4. električne (Tesla model S, Nissan Leaf)
> >
> > Testiranje hibridov zdaj je kot testiranje Windows Vista.
> >
> > p: nikdar ne bi kupil hibrida, moj prehod bo v naslednjih petih letih naravnost s točke 1 na točko 4
>
> Se strinjam da so hibridi iz točke 2 zgrešena zadeva (razen kot vmesno mašilo), ampak kaj je pa tako narobe s 3. kategorijo?

V enem avtu imaš podvojeno/potrojeno pogonsko mehaniko iz točke 1, 2 in 4 (ICE motor, el. generator, baterije, el. motor), kar je drago in cenovno nekonkurenčno proti konkurenci 1, 2 in 4. Problem je tudi prostor, kam zbasati vse to.
No, ni vse podvojeno.
V hibridu 'tipa 2' (Toyota Prius npr) ICE motor tudi direktno poganja avto, kar pomeni vso to mehaniko prenosa (in menjalnik) kot pri klasičnem avtu, pa še komplikacije s kombiniranjem ICE in elektromotornega pogona.
V plug-in hibridu ('električar z generatorjem', npr. Chevy Volt/Opel Ampera) imaš pa pogon pravzaprav povsem električni, imaš pa še svoj generator električne energije. Resda moraš s sabo vlačit še ICE motor (in gorivo), a do določene mere se splača, ker dobiš precej večjo avtonomijo. Če si pogosto v krajih, kjer nimaš možnosti filat štroma (ali nimaš časa čakati na polnenje baterij), to gotovo pride prav.

Točka 3 je zasnova, ki jo imajo dizelske lokomotive. :)
Ja. Pa saj s tem ni nič narobe.

Strani: 1