Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bralci so preizkušali toyotine hibride
Strani: 1
sporočil: 3.087
Niso hibridi za Slovence.
Mora bit dizel, pa da črno kadi. Pa da se Slovenčki lahko sekirajo, kaj vse je treba menjat in koliko koštajo deli. Dize, turbo, dvomasni vzstrajnik, menjava DSG menjalnika na vsake par let.
Avto, ki 400.000 km samo dela in dela, tako kot Prius, ni za klenega Slovenca. Pa seveda ne smemo pozabit na ročni športni veksler, ki ponuja neizmerne športne užitke z zastoji na semaforiziranih križiščih in seveda subvencionirano trošarino na dizelsko gorivo z obilico rakotvornih delcev. :)
Mora bit dizel, pa da črno kadi. Pa da se Slovenčki lahko sekirajo, kaj vse je treba menjat in koliko koštajo deli. Dize, turbo, dvomasni vzstrajnik, menjava DSG menjalnika na vsake par let.
Avto, ki 400.000 km samo dela in dela, tako kot Prius, ni za klenega Slovenca. Pa seveda ne smemo pozabit na ročni športni veksler, ki ponuja neizmerne športne užitke z zastoji na semaforiziranih križiščih in seveda subvencionirano trošarino na dizelsko gorivo z obilico rakotvornih delcev. :)
sporočil: 3.976
[pirhovec]Se strinjam da so hibridi iz točke 2 zgrešena zadeva (razen kot vmesno mašilo), ampak kaj je pa tako narobe s 3. kategorijo?
1. z motorji na notranje izgorevanje
2. hibride (tele Toyote iz članka)
3. električne s podaljšanim dosegom z ICE motorjem (Chevy Volt/Opel Ampera, Fisker Karma)
4. električne (Tesla model S, Nissan Leaf)
Testiranje hibridov zdaj je kot testiranje Windows Vista.
p: nikdar ne bi kupil hibrida, moj prehod bo v naslednjih petih letih naravnost s točke 1 na točko 4
sporočil: 3.976
[pirhovec]No, ni vse podvojeno.
> [matjazfinance]
> > [pirhovec]
> > 1. z motorji na notranje izgorevanje
> > 2. hibride (tele Toyote iz članka)
> > 3. električne s podaljšanim dosegom z ICE motorjem (Chevy Volt/Opel Ampera, Fisker Karma)
> > 4. električne (Tesla model S, Nissan Leaf)
> >
> > Testiranje hibridov zdaj je kot testiranje Windows Vista.
> >
> > p: nikdar ne bi kupil hibrida, moj prehod bo v naslednjih petih letih naravnost s točke 1 na točko 4
>
> Se strinjam da so hibridi iz točke 2 zgrešena zadeva (razen kot vmesno mašilo), ampak kaj je pa tako narobe s 3. kategorijo?
V enem avtu imaš podvojeno/potrojeno pogonsko mehaniko iz točke 1, 2 in 4 (ICE motor, el. generator, baterije, el. motor), kar je drago in cenovno nekonkurenčno proti konkurenci 1, 2 in 4. Problem je tudi prostor, kam zbasati vse to.
V hibridu 'tipa 2' (Toyota Prius npr) ICE motor tudi direktno poganja avto, kar pomeni vso to mehaniko prenosa (in menjalnik) kot pri klasičnem avtu, pa še komplikacije s kombiniranjem ICE in elektromotornega pogona.
V plug-in hibridu ('električar z generatorjem', npr. Chevy Volt/Opel Ampera) imaš pa pogon pravzaprav povsem električni, imaš pa še svoj generator električne energije. Resda moraš s sabo vlačit še ICE motor (in gorivo), a do določene mere se splača, ker dobiš precej večjo avtonomijo. Če si pogosto v krajih, kjer nimaš možnosti filat štroma (ali nimaš časa čakati na polnenje baterij), to gotovo pride prav.
Točka 3 je zasnova, ki jo imajo dizelske lokomotive. :)Ja. Pa saj s tem ni nič narobe.
Strani: 1