6 min
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču
7 min
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
17 min
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
27 min
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
47 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
47 min
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
1 ura
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
1 ura
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
2 uri
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
2 uri
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
2 uri
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
3 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
4 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
4 ure
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
4 ure
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
5 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
5 ur
Klet Vipava 1894 ima novega enologa
6 ur
Volitve na Hrvaškem: HDZ 61 mandatov, SDP 42 1
10 ur
Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Octavia, prerasla je svoj razred

Strani: 1

anon-287297 sporočil: 1.075
[#2048832] 15.03.13 13:52
Odgovori   +    10
Tokrat se pogovor z znanci ni ustavil ob ceni, kot denimo pri rapidu, za katerega je tudi direktor Škode Slovenija Petr Podlipny ob tej priložnosti dejal, da so pri cenovni politiki sprva naredili napako. Eden izmed vstopnih modelov octavije (1.2 TSI (77kW/105 KM), oprema Ambition) stane 16.990 evrov, po opremi in motorju podobna druga generacija octavie je bila v času njene prodaje za okoli 1.600 evrov dražja.
A to je mišljeno, da so postavili previsoko ceno za Rapida? Ker z vsem spoštovanjem do Octavije, ampak 17000 evrov je pa preveč.
anon-130092 sporočil: 524
[#2048955] 15.03.13 14:50
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: anon-130092 15.03.2013 14:57
Octavia prve generacije (1997-2000), levo na prvi sliki. Po mojih izkušnjah eden izmed najbolj vzdržljivih, uporabnih avtov kar so jih kdajkoli naredili. Na naših cestah jih je ogromno v odličnem stanju glede na leta.

Skratka prostoren, poskočen, vzdržljiv, malo porabi. Cca. max 8 L na 100 km, oz. povprečno 7 L 100 km, kar je za od 13 do 16 let star avto vrhunsko. Ob nakupu novih avtomobilov je bila cena smešno nizka (tudi če primerjamo s takratnim Passatom oz. Golfom IV, ki je praktično enak avto, čeprav so takrat govorili, da je Škoda bistveno slabša verzija). Veliko serijske opreme za tisti čas, ki povečini še danes deluje. Poznam vsaj enega lastnika ki ima 400.000+ kilometrov pa še vedno gre, itd. Skratka tu so se Čehi v povezavi seveda z Nemci res izkazali.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2049019] 15.03.13 15:40
Odgovori   +    6
Predvsem se mi zdijo škode predrage... Za ta denar dobiš tudi boljši avto.
chef sporočil: 2.986
[#2049034] 15.03.13 15:53 · odgovor na: (#2049021)
Odgovori   +    9
Dokaj primerljiv avto, ja.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2049210] 15.03.13 18:36
Odgovori   +    3
kak hecno zgleda "moja" prva generacija zraven ta nove octavie... bi ju kuj zamenjal... ;)

lpA
chef sporočil: 2.986
[#2049305] 15.03.13 20:14 · odgovor na: anon-287297 (#2048832)
Odgovori   +    4
Ja, z rapidom so začeli previsoko (pomoje diktat mame), zdaj pa je nekih dva tisoč evrov cenejši pa še kak popust staro za novo. Cena nove octavie je zdaj stvar vsakega posameznika, enim je preveč, drugim ok glede na to, kar ponuja glede na konkurenco. Vsak se bo sam odločil, iz prve roke pa povem, da je bil folk presenečen, kaj lahko Škoda naredi (kljub pregovorno dobrim izdelkom iz VAG koncerna)
anon-247152 sporočil: 631
[#2049308] 15.03.13 20:17 · odgovor na: (#2049058)
Odgovori   +    7
[pirhovec]
meni se zdi sportage precej več avta in precej več uporabnosti avta za isti denar kot vstopna octavia, pri spomladansko cvetočih cestah in ulicah povsod po Sloveniji pa že skoraj rabiš SUV, da ti ni treba živčno voziti slaloma med vsemi luknjami in flikami

pa še gorsko kolo na strehi sportaga izgleda neprimerno bolje kot na octaviji :)

da ne omenjam vožnje čez ležeče policaje, ki se v Butalah množijo kot gobe po dežju, z octavio boš na najvišjih hitro kaj odtrgal
Če primerjaš ceno in kvaliteto ima KIA najboljše avtomobile, pa 7 letna garancija.....
MF-322973 sporočil: 35
[#2049343] 15.03.13 20:58
Odgovori   +    2
Lep in zanimiv avto.
anon-293562 sporočil: 110
[#2049350] 15.03.13 21:04 · odgovor na: anon-247152 (#2049308)
Odgovori   +    11
7 letna garancija če hodiš na pooblaščene servise, drgač ne velja. Tam pa ti nabijejo ceno servisa v nebo, hehe, Another one bites the dust...
anon-157995 sporočil: 481
[#2049360] 15.03.13 21:13 · odgovor na: anon-247152 (#2049308)
Odgovori   +    9
Če primerjaš ceno in kvaliteto ima KIA najboljše avtomobile, pa 7 letna garancija.....
Ja ti njim garantiraš, da boš 7 let hodil na njihov servis :)
Mislim, da škoda dosti boljše obrži vrednost z časom, kot KIA.
anon-247152 sporočil: 631
[#2049398] 15.03.13 21:48 · odgovor na: anon-293562 (#2049350)
Odgovori   +    4
[Mr. Cool]
7 letna garancija če hodiš na pooblaščene servise, drgač ne velja. Tam pa ti nabijejo ceno servisa v nebo, hehe, Another one bites the dust...
Servisi so malo čez 200 eur....
BojanRi sporočil: 5.518
[#2049426] 15.03.13 22:25 · odgovor na: anon-130092 (#2048955)
Odgovori   +    3
Jaz vozim prvi model že 12 let, razen rednih servisov ni crknilo nič.
anon-287297 sporočil: 1.075
[#2049682] 16.03.13 10:29 · odgovor na: chef (#2049305)
Odgovori   +    6
Pred ene desetimi leti so Octavie stale od 11 do 14 tisoč evrov, dons pa od 17 so 20 tisoč evrov. So naredil kr en skok v ceni. Sploh glede na to, da dobiš za ene 14 tisoč solidnega Korejca. Poraba pa tud ni tolk majhna 7 do 7,5 L je ene 2 litra več kot stare Octavie. Dizel bo pa itak draži tko da si hitro na 20 tisoč. Tako, da napovedujem, da bo prodaja te generacije slabša, ker je prvo Octavio folk kupoval zaradi zalo ugodne cene glede na konkurenco in tistih 5 do 6 litrov porabe.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2049813] 16.03.13 12:53 · odgovor na: anon-287297 (#2049682)
Odgovori   +    3
S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno. Je pa res da bo velika večina kupcem vzela "mlinčke" ter bazično opremo.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2049815] 16.03.13 12:55 · odgovor na: anon-247152 (#2049398)
Odgovori   +    3
[tatankaiyotanka8]
> [Mr. Cool]
> 7 letna garancija če hodiš na pooblaščene servise, drgač ne velja. Tam pa ti nabijejo ceno servisa v nebo, hehe, Another one bites the dust...

Servisi so malo čez 200 eur....
Kateri servisi? Predpisanih rednih servisov je več vrst.

Če misliš na osnovni servis, ki pride vsako leto ali 15.000 km, ko se zamenja olje in oljni filter, je za avto tipa Škoda Octavia ali Kia Ceed- Hyundai i30 karkoli čez 100 EUR nateg.
Toliko namreč plačam za menjavo olja in filtra na uradnem VW servisu za Golfa V, s tem da bi lahko to cifro še znižal, če bi olje kupil sma in ga prinesel namesto da mi računajo svojega.

Sem pa seveda že slišal, kako korejske firme nategujejo pri servisih. Namamijo vas na dolgoletno garancijo, seveda pa morate v tem času plačevati zasoljene servise, s čimer vas lepo molzejo, bedake kot ste.

Samo idiot kupi nov korejski avto (že nasploh je nakup novega avta precej stran vržen dnar), splača se kvečjemu kupiti kakega lepo ohranjenga rabljenega Hyundai bencinarja, ker ga dobiš za drobiž in ponavadi so vzdržljivi.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2049855] 16.03.13 13:37 · odgovor na: dz1975 (#2049813)
Odgovori   +    1
[dz1975]
S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno.
Hja, dva jurja tudi ni tako malo. Poleg tega, dva jurja več pomeni tudi večje stroške kredita (če vzameš kredit), pa vsako leto nekaj več od kasko zavarovanja (kjer je strošek zavarovanja odvisen od vrednosti avta), pa se tudi počasi nabere...
anon-226010 sporočil: 3.863
[#2049996] 16.03.13 17:02 · odgovor na: dz1975 (#2049813)
Odgovori   +    4
[dz1975]
S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno. Je pa res da bo velika večina kupcem vzela "mlinčke" ter bazično opremo.
Pasat je razred višje (primerjaj s Superb). Octavio moraš z Golfom primerjat.
Dotor sporočil: 269
[#2050072] 16.03.13 18:48 · odgovor na: anon-226010 (#2049996)
Odgovori   +    4
[jesterjay]
> [dz1975]
> S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno. Je pa res da bo velika večina kupcem vzela "mlinčke" ter bazično opremo.

Pasat je razred višje (primerjaj s Superb). Octavio moraš z Golfom primerjat.

Tako je, ampak redko kdo ve ta podatek.

Octavia ni pasat, ampak je golf z ritjo oziroma je jetta.

Octavia sodi v razred golfa, astre, megana, aurisa.

Pasat sodi v razred mondea, lagune, avensisa, superba.

Imam pa vprašanje za mojstre iz skode, ki ga na tem portalu postavljam že tretjič...

Če mislijo poriniti octavio v razred pasata, avensisa, mondea.. Kam bodo potem porinili superba?

Dotor
dz1975 sporočil: 2.264
[#2050569] 17.03.13 13:50 · odgovor na: Dotor (#2050072)
Odgovori   +    2
Saj to sem tudi želel izpostaviti: da je Octavia (samo) eno dobro plačo cenejša od prestižnejšega in za razred večjega Passata...
bobek13 sporočil: 4.301
[#2052890] 19.03.13 09:18 · odgovor na: BojanRi (#2049426)
Odgovori   +    0
[BojanRi]
Jaz vozim prvi model že 12 let, razen rednih servisov ni crknilo nič.
jaz pa 15... ;) pa je že marsikaj šlo, večinoma v zadnjih letih, pa še to večina reči ranga 100 do max 200€ stroška... ;)

lpA

Strani: 1