Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Octavia, prerasla je svoj razred
Strani: 1
sporočil: 1.075
Tokrat se pogovor z znanci ni ustavil ob ceni, kot denimo pri rapidu, za katerega je tudi direktor Škode Slovenija Petr Podlipny ob tej priložnosti dejal, da so pri cenovni politiki sprva naredili napako. Eden izmed vstopnih modelov octavije (1.2 TSI (77kW/105 KM), oprema Ambition) stane 16.990 evrov, po opremi in motorju podobna druga generacija octavie je bila v času njene prodaje za okoli 1.600 evrov dražja.A to je mišljeno, da so postavili previsoko ceno za Rapida? Ker z vsem spoštovanjem do Octavije, ampak 17000 evrov je pa preveč.
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 15.03.2013 14:57
Octavia prve generacije (1997-2000), levo na prvi sliki. Po mojih
izkušnjah eden izmed najbolj vzdržljivih, uporabnih avtov kar so
jih kdajkoli naredili. Na naših cestah jih je ogromno v odličnem
stanju glede na leta.Skratka prostoren, poskočen, vzdržljiv, malo porabi. Cca. max 8 L na 100 km, oz. povprečno 7 L 100 km, kar je za od 13 do 16 let star avto vrhunsko. Ob nakupu novih avtomobilov je bila cena smešno nizka (tudi če primerjamo s takratnim Passatom oz. Golfom IV, ki je praktično enak avto, čeprav so takrat govorili, da je Škoda bistveno slabša verzija). Veliko serijske opreme za tisti čas, ki povečini še danes deluje. Poznam vsaj enega lastnika ki ima 400.000+ kilometrov pa še vedno gre, itd. Skratka tu so se Čehi v povezavi seveda z Nemci res izkazali.
sporočil: 4.301
kak hecno zgleda "moja" prva generacija zraven ta nove octavie...
bi ju kuj zamenjal... ;)
lpA
lpA
sporočil: 2.986
Ja, z rapidom so začeli previsoko (pomoje diktat mame), zdaj pa je
nekih dva tisoč evrov cenejši pa še kak popust staro za novo. Cena
nove octavie je zdaj stvar vsakega posameznika, enim je preveč,
drugim ok glede na to, kar ponuja glede na konkurenco. Vsak se bo
sam odločil, iz prve roke pa povem, da je bil folk presenečen, kaj
lahko Škoda naredi (kljub pregovorno dobrim izdelkom iz VAG
koncerna)
sporočil: 631
[pirhovec]Če primerjaš ceno in kvaliteto ima KIA najboljše avtomobile, pa 7 letna garancija.....
meni se zdi sportage precej več avta in precej več uporabnosti avta za isti denar kot vstopna octavia, pri spomladansko cvetočih cestah in ulicah povsod po Sloveniji pa že skoraj rabiš SUV, da ti ni treba živčno voziti slaloma med vsemi luknjami in flikami
pa še gorsko kolo na strehi sportaga izgleda neprimerno bolje kot na octaviji :)
da ne omenjam vožnje čez ležeče policaje, ki se v Butalah množijo kot gobe po dežju, z octavio boš na najvišjih hitro kaj odtrgal
sporočil: 110
7 letna garancija če hodiš na pooblaščene servise, drgač ne velja.
Tam pa ti nabijejo ceno servisa v nebo, hehe, Another one bites the
dust...
sporočil: 481
Če primerjaš ceno in kvaliteto ima KIA najboljše avtomobile, pa 7 letna garancija.....Ja ti njim garantiraš, da boš 7 let hodil na njihov servis :)
Mislim, da škoda dosti boljše obrži vrednost z časom, kot KIA.
sporočil: 631
[Mr. Cool]Servisi so malo čez 200 eur....
7 letna garancija če hodiš na pooblaščene servise, drgač ne velja. Tam pa ti nabijejo ceno servisa v nebo, hehe, Another one bites the dust...
sporočil: 1.075
Pred ene desetimi leti so Octavie stale od 11 do 14 tisoč evrov,
dons pa od 17 so 20 tisoč evrov. So naredil kr en skok v ceni.
Sploh glede na to, da dobiš za ene 14 tisoč solidnega Korejca.
Poraba pa tud ni tolk majhna 7 do 7,5 L je ene 2 litra več kot
stare Octavie. Dizel bo pa itak draži tko da si hitro na 20 tisoč.
Tako, da napovedujem, da bo prodaja te generacije slabša, ker je
prvo Octavio folk kupoval zaradi zalo ugodne cene glede na
konkurenco in tistih 5 do 6 litrov porabe.
sporočil: 2.264
S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs.
comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno. Je
pa res da bo velika večina kupcem vzela "mlinčke" ter bazično
opremo.
sporočil: 3.976
[tatankaiyotanka8]Kateri servisi? Predpisanih rednih servisov je več vrst.
> [Mr. Cool]
> 7 letna garancija če hodiš na pooblaščene servise, drgač ne velja. Tam pa ti nabijejo ceno servisa v nebo, hehe, Another one bites the dust...
Servisi so malo čez 200 eur....
Če misliš na osnovni servis, ki pride vsako leto ali 15.000 km, ko se zamenja olje in oljni filter, je za avto tipa Škoda Octavia ali Kia Ceed- Hyundai i30 karkoli čez 100 EUR nateg.
Toliko namreč plačam za menjavo olja in filtra na uradnem VW servisu za Golfa V, s tem da bi lahko to cifro še znižal, če bi olje kupil sma in ga prinesel namesto da mi računajo svojega.
Sem pa seveda že slišal, kako korejske firme nategujejo pri servisih. Namamijo vas na dolgoletno garancijo, seveda pa morate v tem času plačevati zasoljene servise, s čimer vas lepo molzejo, bedake kot ste.
Samo idiot kupi nov korejski avto (že nasploh je nakup novega avta precej stran vržen dnar), splača se kvečjemu kupiti kakega lepo ohranjenga rabljenega Hyundai bencinarja, ker ga dobiš za drobiž in ponavadi so vzdržljivi.
sporočil: 3.976
[dz1975]Hja, dva jurja tudi ni tako malo. Poleg tega, dva jurja več pomeni tudi večje stroške kredita (če vzameš kredit), pa vsako leto nekaj več od kasko zavarovanja (kjer je strošek zavarovanja odvisen od vrednosti avta), pa se tudi počasi nabere...
S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno.
sporočil: 3.863
[dz1975]Pasat je razred višje (primerjaj s Superb). Octavio moraš z Golfom primerjat.
S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno. Je pa res da bo velika večina kupcem vzela "mlinčke" ter bazično opremo.
sporočil: 269
[jesterjay]
> [dz1975]
> S primerljivim motorjem (2.0 tdi) in opremo (elegane vs. comfortline) je Octavia dva jurja cenejša od Passata...pogumno. Je pa res da bo velika večina kupcem vzela "mlinčke" ter bazično opremo.
Pasat je razred višje (primerjaj s Superb). Octavio moraš z Golfom primerjat.
Tako je, ampak redko kdo ve ta podatek.
Octavia ni pasat, ampak je golf z ritjo oziroma je jetta.
Octavia sodi v razred golfa, astre, megana, aurisa.
Pasat sodi v razred mondea, lagune, avensisa, superba.
Imam pa vprašanje za mojstre iz skode, ki ga na tem portalu postavljam že tretjič...
Če mislijo poriniti octavio v razred pasata, avensisa, mondea.. Kam bodo potem porinili superba?
Dotor
sporočil: 2.264
Saj to sem tudi želel izpostaviti: da je Octavia (samo) eno dobro
plačo cenejša od prestižnejšega in za razred večjega Passata...
sporočil: 4.301
[BojanRi]jaz pa 15... ;) pa je že marsikaj šlo, večinoma v zadnjih letih, pa še to večina reči ranga 100 do max 200€ stroška... ;)
Jaz vozim prvi model že 12 let, razen rednih servisov ni crknilo nič.
lpA
Strani: 1