Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra
Strani: 1 2
sporočil: 464
Kje so te stolpnice in ta most? Je samo računalniško narejeno, ali
je kje v resnici slikan.
sporočil: 448
Eh kr majo nej to skorpucalo. Moja mašinca pije 9,3 lit. 95-ke na
100 km. Pa se nič ne pritožujem.
sporočil: 5.199
Zadnja sprememba: tstih 22.02.2013 12:43
[Rac]Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
sporočil: 4.590
Če bi bil problem samo čas za malico, bi eden zaslužil od oka 15%
manj. Glede upokojevanja nisem seznanjen s številkami, a recimo da
to prinese še dodatnih 10%. Po mojem še vedno obstaja precejšnja
razlika. To razliko bi bilo treba iskati v plačevanju nacionalnih
interesov, mnogo preplačanih avtocestah, itd.
sporočil: 293
[tstih]Brez dopustov in odsotnosti zaradi zdravstvenih razlogov približno 1 leto manj na vsakih 16 let dela (pol ure na 8 ur).
> [Rac]
> Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
sporočil: 2.641
[tstih]
> [Rac]
Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.Seveda ne. Sem ravno včeraj rojeval pri obrazložitvi tujcu, kaj je plačana malica in prevoz na delo. Njegovega komentarja ne bom navajal.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.02.2013 13:01
[tstih]Ne vem, zakaj ste se klali s temi odmori za malico in podobnimi malenkostmi, namesto da bi skoz porinili najpomembnejso spremembo: da so kolektivne pogodbe obvezne samo delavce, ki so clani sindikata, podpisnika kolektivne pogodbe. Ostali se lahko vclanijo v sindikat, ali pa sprejmejo ponudbo delodajalca, ki je drugacna kot KP.
> [Rac]
> Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
Malice so proti temu postranska zadeva.
sporočil: 2.790
In kolk litrov nafte je šlo v izdelavo te pločevinaste iluzije, ali
zakaj smo s tranzicijo vsaj 30 let prepozni.
sporočil: 1.195
Naj mi eden pove a je vse te oblikovalce e-avtomobilov trofazen tok
pošteno pref..al al js nimam okusa?
sporočil: 249
Povprečno 0,9, le z dizlom 2,2 litratorej je 0,9l le marketinški trik, ki upošteva da prvih 50km naredi na elektriko (kar seveda ni zastonj) za drugih 50 pa porabi 0,9l nafte. Sicer bi ob povprečni porabi 2,2l/100km to pomenilo 1,1 l, ampak OK, smo razumeli point. Še preden zvem ceno, me podatek ne impresionira za tako neuporabno vozilo.
sporočil: 2.986
Miloš ni nič kriv - postavljanje galerije je iz predpotopnih časov
in časovno potratno približno toliko kot peš računanje
4324234*3123289341.
Sem zmanjšal resolucijo in na novo zapisal, mislim da je ok.
Sem zmanjšal resolucijo in na novo zapisal, mislim da je ok.
sporočil: 13.178
[bc123a]Jah nekako so morali upravičiti svoj udoben naslonjač v JU:) Saj vidiš, da je 210. člen ostal notri. Primer ki ga ti navajaš je pa po imo itak neustaven;)
> [tstih]
> > [Rac]
> > Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
>
> Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
Ne vem, zakaj ste se klali s temi odmori za malico in podobnimi malenkostmi, namesto da bi skoz porinili najpomembnejso spremembo: da so kolektivne pogodbe obvezne samo delavce, ki so clani sindikata, podpisnika kolektivne pogodbe. Ostali se lahko vclanijo v sindikat, ali pa sprejmejo ponudbo delodajalca, ki je drugacna kot KP.
Malice so proti temu postranska zadeva.
sporočil: 1.128
Edino en proble je tukaj... ko bo človek kupil ta avto, bo zaradi
visoke cene v primerjavi z "običajnim" požrešnešem ugotovil, da
zaradi razlike v ceni ta novi avtoček dejansko popije 30l nafte na
100km :)
p.s. Razvoj pa gre vseeno v pravo smer...
p.s. Razvoj pa gre vseeno v pravo smer...
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 22.02.2013 17:20
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na
število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se
obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel
verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega
SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko
rekel, da jim gre slabo.Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.
No zaenkrat vsaj kakor jaz vem izgleda s prodajo bolj slabo. Slabih 200 prodanih Zoetov v 2 mesecih, reklam na youtubu od nikoder, v Sloveniji ne duha ne sluha... Sicer naj bi se resna prodaja začela šele v Aprilu, vendar dvomim, da je to razlog za slabo prodajo... Kot sem čul sem in tja se je Renault tako zašuštral s tem razvojem električnih vozil, da so na robu propada.
sporočil: 13.178
[0817Suhad]Hmm, predstavil si samo opisno. Daj še malo s številkami, da vidimo kako gre baje tesli res dobro;)
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko rekel, da jim gre slabo.
Hmm, daj podkrepi svojo zadnji trditev s številkami;)
Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.
No zaenkrat vsaj kakor jaz vem izgleda s prodajo bolj slabo. Slabih 200 prodanih Zoetov v 2 mesecih, reklam na youtubu od nikoder, v Sloveniji ne duha ne sluha... Sicer naj bi se resna prodaja začela šele v Aprilu, vendar dvomim, da je to razlog za slabo prodajo... Kot sem čul sem in tja se je Renault tako zašuštral s tem razvojem električnih vozil, da so na robu propada.
sporočil: 13.528
Zgleda ko uni tricikel iz Only fools and horses :
www.personalmag.rs/m...nload3.htm
www.personalmag.rs/m...nload3.htm
sporočil: 2.641
[nandeljc]Vprašal me je Cuba , N. Korea ? pa sem odgovoril : ne Karba.
Lol, zihr ti je zabrusil "Fuck, where are we, in Cuba...maybe Venezuela"
sporočil: 48.253
[0817Suhad]No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko rekel, da jim gre slabo.
Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.
sporočil: 134
"Preostalih 450 kilometrov naredimo z dizelskim motorjem z le
desetlitrsko posodo za gorivo, ki ima povprečno porabo 2,2
litra."
Kar pomeni, da bo poraba dejansko zelo blizu slabim trem litrom. Glede na oblikovne kompromise v smislu prevoza potnikov in prtljage, je zadeva zopet namenjena le filmskim in ostalim jet set zvezdam. Dejanska realnost za družinske prevoze pa bo verjetno ostal Kiin Rio s 3,3 litrsko povprečno porabo goriva, kjer se lahko v avtu pelje pet ljudi in še kup prtljage - in seveda ob veliko, veliko nižji nakupni ceni.
Kar pomeni, da bo poraba dejansko zelo blizu slabim trem litrom. Glede na oblikovne kompromise v smislu prevoza potnikov in prtljage, je zadeva zopet namenjena le filmskim in ostalim jet set zvezdam. Dejanska realnost za družinske prevoze pa bo verjetno ostal Kiin Rio s 3,3 litrsko povprečno porabo goriva, kjer se lahko v avtu pelje pet ljudi in še kup prtljage - in seveda ob veliko, veliko nižji nakupni ceni.
sporočil: 1.009
[bc123a]Ne najdem. A tole?
> [0817Suhad]
No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
www.nytimes.com/2012....html?_r=0
Nice negativnega v tem reviewu.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.02.2013 19:33
[Crni.]
> [bc123a]
> > [0817Suhad]
> No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
Ne najdem. A tole?
www.nytimes.com/2012....html?_r=0
nene,
www.google.com/webhp?hl=en#hl=en&sclient=psy-ab&q=nyt+tesla+disaster
Part 1:
www.nytimes.com/2013...d=all&_r=0
Part 2:
wheels.blogs.nytimes...g-network/
Part 3:
wheels.blogs.nytimes...it-doesnt/
Linke na tesline odgovore imas v drugem in tretjem clanku, se mi zdi.
Ameriska javnost je ob tem razklana, valjda ekologi branijo teslo - jaz sem s tistimi, ki pravijo, da si Tesla z napadi dela skodo. Se veliko bolj neumnim ljudem kot je John M. Broder bodo morali prodajati avtomobile, ce bodo zeleli imeti spodoben biznis.
Se posebej ze mi zdi nefer kritika s strani Tesle, da bi pac moral napolniti avto do konca, potem ko je ze eno uro "tankal" na navadni polnilni postaji (ker so tesline preredke). Sorry, nekaj zdrave pameti bi moral imeti tudi Elon Musk in njegovi inzenirji - ne mores cloveku, ki je eno uro cakal med polnjenjem in kljub temu ostal z avtovleko, reci, da "a na pumpi tudi tankas samo cetrt tanka"!
Se tole se splaca prebrati, ceprav je biased v smer elektricnih avtov:
spectrum.ieee.org/te...york-times
sporočil: 48.253
[pirhovec]Prebral sem vse clanke, vkljucno s tistim od urednice in kritiziranje novinarje s strani tesla fanboyev je prav smesno. Seveda je Broder tumpast idiot (tega ne zanikam), ampak veliko klientele avtomobilskih proizvajalcev bo take. In veliko jih bo samo pisano pogledalo ob avtu, ki ga moras na superchargerju polniti eno uro, na navadnem chargerju pa en dan (Broder ga je polnil eno uro in s tem pridobil 30 milj ranga ali nekaj taksnega, kar ni bilo dovolj za zadnjo rundo poti).
www.bloomberg.com/ne...mover.html
Mimogrede, glede najine debate pred mesecem. Sedaj sem bral se malo o tesli. Supercharger stations so rangirane na 100KW vsaka, in rabijo eno uro, da napolnijo avto. Fajn za sminkerijo, popolnoma neuporabno za mase. Ampak za to je treba nekaj racunanja, da ugotovis da zadeva enostavno ne gre skup s podobo avta, kot ga ima sedanji potrosnik.
sporočil: 48.253
[pirhovec]To vem in to mi je jasno.
Pomiri se, tesla model S ne kupujete bc123a-ji, in prav je tako. Ta avto kupujejo ljudje, ki zelo dobro vedo, za kaj dajejo 100k usd in kaj dobijo za ta denar. To tudi ni njihov edini avto.
Do 2015 bo zunaj model za 30k usd.Tudi to vem in komaj cakam, da vidim, kako bodo resili problem polnjenja in matematiko, ki pride s tem.
en.wikipedia.org/wik...a_BlueStar
sporočil: 1.856
Zadnja sprememba: pomurski 22.02.2013 23:22
Jaz ga vozim pod tremi litri.Po avtocesti za tovornjakom.
Sicer pa zanimiv slučaj, da imata oba Kia Rio. Ali sta oba primerka modro rumene barve?
Strani: 1 2