Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra

Strani: 1 2

anon-310612 sporočil: 352
[#2019549] 22.02.13 11:28
Odgovori   +    5
Električni pa 0.5 eur/100km...
fcajt sporočil: 4.335
[#2019588] 22.02.13 11:39
Odgovori   +    10
in koliko ur mora delati zanj povprečen švaba in koliko povprečen sloven'c ?
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2019648] 22.02.13 11:58 · odgovor na: fcajt (#2019588)
Odgovori   +    13
Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
anon-238000 sporočil: 464
[#2019664] 22.02.13 12:03
Odgovori   +    0
Kje so te stolpnice in ta most? Je samo računalniško narejeno, ali je kje v resnici slikan.
anon-304780 sporočil: 448
[#2019668] 22.02.13 12:05
Odgovori   +    1
Eh kr majo nej to skorpucalo. Moja mašinca pije 9,3 lit. 95-ke na 100 km. Pa se nič ne pritožujem.
tstih sporočil: 5.199
[#2019777] 22.02.13 12:42 · odgovor na: anon-11907 (#2019648)
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: tstih 22.02.2013 12:43
[Rac]
Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2019808] 22.02.13 12:52 · odgovor na: tstih (#2019777)
Odgovori   +    10
Če bi bil problem samo čas za malico, bi eden zaslužil od oka 15% manj. Glede upokojevanja nisem seznanjen s številkami, a recimo da to prinese še dodatnih 10%. Po mojem še vedno obstaja precejšnja razlika. To razliko bi bilo treba iskati v plačevanju nacionalnih interesov, mnogo preplačanih avtocestah, itd.
anon-53517 sporočil: 293
[#2019822] 22.02.13 12:57 · odgovor na: tstih (#2019777)
Odgovori   +    2
[tstih]
> [Rac]
> Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.

Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
Brez dopustov in odsotnosti zaradi zdravstvenih razlogov približno 1 leto manj na vsakih 16 let dela (pol ure na 8 ur).
anon-116591 sporočil: 2.641
[#2019827] 22.02.13 12:58 · odgovor na: tstih (#2019777)
Odgovori   +    12
[tstih]
> [Rac]
Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
Seveda ne. Sem ravno včeraj rojeval pri obrazložitvi tujcu, kaj je plačana malica in prevoz na delo. Njegovega komentarja ne bom navajal.
bc123a sporočil: 48.253
[#2019833] 22.02.13 12:59 · odgovor na: tstih (#2019777)
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: bc123a 22.02.2013 13:01
[tstih]
> [Rac]
> Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.

Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.
Ne vem, zakaj ste se klali s temi odmori za malico in podobnimi malenkostmi, namesto da bi skoz porinili najpomembnejso spremembo: da so kolektivne pogodbe obvezne samo delavce, ki so clani sindikata, podpisnika kolektivne pogodbe. Ostali se lahko vclanijo v sindikat, ali pa sprejmejo ponudbo delodajalca, ki je drugacna kot KP.

Malice so proti temu postranska zadeva.
anon-228757 sporočil: 2.790
[#2019870] 22.02.13 13:15
Odgovori   +    0
In kolk litrov nafte je šlo v izdelavo te pločevinaste iluzije, ali zakaj smo s tranzicijo vsaj 30 let prepozni.
castro12 sporočil: 133
[#2019989] 22.02.13 13:58
Odgovori   +    1
.ebala vas galerija. a to miloš ne zna al kako :P
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2020192] 22.02.13 15:17 · odgovor na: castro12 (#2019989)
Odgovori   +    9
Naj mi eden pove a je vse te oblikovalce e-avtomobilov trofazen tok pošteno pref..al al js nimam okusa?
0514In1 sporočil: 249
[#2020210] 22.02.13 15:24
Odgovori   +    8
Povprečno 0,9, le z dizlom 2,2 litra
torej je 0,9l le marketinški trik, ki upošteva da prvih 50km naredi na elektriko (kar seveda ni zastonj) za drugih 50 pa porabi 0,9l nafte. Sicer bi ob povprečni porabi 2,2l/100km to pomenilo 1,1 l, ampak OK, smo razumeli point. Še preden zvem ceno, me podatek ne impresionira za tako neuporabno vozilo.
chef sporočil: 2.986
[#2020212] 22.02.13 15:25 · odgovor na: castro12 (#2019989)
Odgovori   +    0
Miloš ni nič kriv - postavljanje galerije je iz predpotopnih časov in časovno potratno približno toliko kot peš računanje 4324234*3123289341.
Sem zmanjšal resolucijo in na novo zapisal, mislim da je ok.
anon-232311 sporočil: 1.049
[#2020288] 22.02.13 15:54 · odgovor na: anon-116591 (#2019827)
Odgovori   +    1
Lol, zihr ti je zabrusil "Fuck, where are we, in Cuba...maybe Venezuela"
čarli sporočil: 13.178
[#2020430] 22.02.13 17:09 · odgovor na: bc123a (#2019833)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [tstih]
> > [Rac]
> > Oba delata približno enako časa, le da eden naredi v tem času precej več.
>
> Ne delata isto. Pri reformi trga dela se je čez palec naračunalo, da zaradi časa za malico, ki se pri nas šteje v delovni čas, v celotni delovni dobi naš delavec dela kar nekaj let manj. In ima povrhu ugodnejše pogoje za upokojevanje.

Ne vem, zakaj ste se klali s temi odmori za malico in podobnimi malenkostmi, namesto da bi skoz porinili najpomembnejso spremembo: da so kolektivne pogodbe obvezne samo delavce, ki so clani sindikata, podpisnika kolektivne pogodbe. Ostali se lahko vclanijo v sindikat, ali pa sprejmejo ponudbo delodajalca, ki je drugacna kot KP.

Malice so proti temu postranska zadeva.
Jah nekako so morali upravičiti svoj udoben naslonjač v JU:) Saj vidiš, da je 210. člen ostal notri. Primer ki ga ti navajaš je pa po imo itak neustaven;)
anon-167126 sporočil: 1.128
[#2020438] 22.02.13 17:14
Odgovori   +    6
Edino en proble je tukaj... ko bo človek kupil ta avto, bo zaradi visoke cene v primerjavi z "običajnim" požrešnešem ugotovil, da zaradi razlike v ceni ta novi avtoček dejansko popije 30l nafte na 100km :)

p.s. Razvoj pa gre vseeno v pravo smer...
anon-130092 sporočil: 524
[#2020445] 22.02.13 17:18 · odgovor na: (#2020404)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-130092 22.02.2013 17:20
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko rekel, da jim gre slabo.

Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.

No zaenkrat vsaj kakor jaz vem izgleda s prodajo bolj slabo. Slabih 200 prodanih Zoetov v 2 mesecih, reklam na youtubu od nikoder, v Sloveniji ne duha ne sluha... Sicer naj bi se resna prodaja začela šele v Aprilu, vendar dvomim, da je to razlog za slabo prodajo... Kot sem čul sem in tja se je Renault tako zašuštral s tem razvojem električnih vozil, da so na robu propada.
čarli sporočil: 13.178
[#2020452] 22.02.13 17:23 · odgovor na: anon-130092 (#2020445)
Odgovori   +    4
[0817Suhad]
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko rekel, da jim gre slabo.
Hmm, predstavil si samo opisno. Daj še malo s številkami, da vidimo kako gre baje tesli res dobro;)

Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.

No zaenkrat vsaj kakor jaz vem izgleda s prodajo bolj slabo. Slabih 200 prodanih Zoetov v 2 mesecih, reklam na youtubu od nikoder, v Sloveniji ne duha ne sluha... Sicer naj bi se resna prodaja začela šele v Aprilu, vendar dvomim, da je to razlog za slabo prodajo... Kot sem čul sem in tja se je Renault tako zašuštral s tem razvojem električnih vozil, da so na robu propada.
Hmm, daj podkrepi svojo zadnji trditev s številkami;)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2020575] 22.02.13 18:28
Odgovori   +    3
Zgleda ko uni tricikel iz Only fools and horses :
www.personalmag.rs/m...nload3.htm
anon-116591 sporočil: 2.641
[#2020578] 22.02.13 18:29 · odgovor na: anon-232311 (#2020288)
Odgovori   +    3
[nandeljc]
Lol, zihr ti je zabrusil "Fuck, where are we, in Cuba...maybe Venezuela"
Vprašal me je Cuba , N. Korea ? pa sem odgovoril : ne Karba.
bc123a sporočil: 48.253
[#2020601] 22.02.13 18:49 · odgovor na: anon-130092 (#2020445)
Odgovori   +    8
[0817Suhad]
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko rekel, da jim gre slabo.

Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.
No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
anon-293132 sporočil: 134
[#2020626] 22.02.13 19:08
Odgovori   +    8
"Preostalih 450 kilometrov naredimo z dizelskim motorjem z le desetlitrsko posodo za gorivo, ki ima povprečno porabo 2,2 litra."
Kar pomeni, da bo poraba dejansko zelo blizu slabim trem litrom. Glede na oblikovne kompromise v smislu prevoza potnikov in prtljage, je zadeva zopet namenjena le filmskim in ostalim jet set zvezdam. Dejanska realnost za družinske prevoze pa bo verjetno ostal Kiin Rio s 3,3 litrsko povprečno porabo goriva, kjer se lahko v avtu pelje pet ljudi in še kup prtljage - in seveda ob veliko, veliko nižji nakupni ceni.
anon-53475 sporočil: 1.009
[#2020635] 22.02.13 19:14 · odgovor na: bc123a (#2020601)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [0817Suhad]
No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
Ne najdem. A tole?

www.nytimes.com/2012....html?_r=0

Nice negativnega v tem reviewu.
bc123a sporočil: 48.253
[#2020668] 22.02.13 19:33 · odgovor na: anon-53475 (#2020635)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 22.02.2013 19:33
[Crni.]
> [bc123a]
> > [0817Suhad]
> No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.

Ne najdem. A tole?

www.nytimes.com/2012....html?_r=0

nene,

www.google.com/webhp?hl=en#hl=en&sclient=psy-ab&q=nyt+tesla+disaster

Part 1:
www.nytimes.com/2013...d=all&_r=0

Part 2:
wheels.blogs.nytimes...g-network/

Part 3:
wheels.blogs.nytimes...it-doesnt/

Linke na tesline odgovore imas v drugem in tretjem clanku, se mi zdi.

Ameriska javnost je ob tem razklana, valjda ekologi branijo teslo - jaz sem s tistimi, ki pravijo, da si Tesla z napadi dela skodo. Se veliko bolj neumnim ljudem kot je John M. Broder bodo morali prodajati avtomobile, ce bodo zeleli imeti spodoben biznis.

Se posebej ze mi zdi nefer kritika s strani Tesle, da bi pac moral napolniti avto do konca, potem ko je ze eno uro "tankal" na navadni polnilni postaji (ker so tesline preredke). Sorry, nekaj zdrave pameti bi moral imeti tudi Elon Musk in njegovi inzenirji - ne mores cloveku, ki je eno uro cakal med polnjenjem in kljub temu ostal z avtovleko, reci, da "a na pumpi tudi tankas samo cetrt tanka"!

Se tole se splaca prebrati, ceprav je biased v smer elektricnih avtov:

spectrum.ieee.org/te...york-times
pomurski sporočil: 1.856
[#2020669] 22.02.13 19:33 · odgovor na: anon-293132 (#2020626)
Odgovori   +    2
bc123a sporočil: 48.253
[#2020776] 22.02.13 21:18 · odgovor na: (#2020768)
Odgovori   +    4
[pirhovec]
www.bloomberg.com/ne...mover.html
Prebral sem vse clanke, vkljucno s tistim od urednice in kritiziranje novinarje s strani tesla fanboyev je prav smesno. Seveda je Broder tumpast idiot (tega ne zanikam), ampak veliko klientele avtomobilskih proizvajalcev bo take. In veliko jih bo samo pisano pogledalo ob avtu, ki ga moras na superchargerju polniti eno uro, na navadnem chargerju pa en dan (Broder ga je polnil eno uro in s tem pridobil 30 milj ranga ali nekaj taksnega, kar ni bilo dovolj za zadnjo rundo poti).

Mimogrede, glede najine debate pred mesecem. Sedaj sem bral se malo o tesli. Supercharger stations so rangirane na 100KW vsaka, in rabijo eno uro, da napolnijo avto. Fajn za sminkerijo, popolnoma neuporabno za mase. Ampak za to je treba nekaj racunanja, da ugotovis da zadeva enostavno ne gre skup s podobo avta, kot ga ima sedanji potrosnik.
bc123a sporočil: 48.253
[#2020797] 22.02.13 21:40 · odgovor na: (#2020784)
Odgovori   +    2
[pirhovec]
Pomiri se, tesla model S ne kupujete bc123a-ji, in prav je tako. Ta avto kupujejo ljudje, ki zelo dobro vedo, za kaj dajejo 100k usd in kaj dobijo za ta denar. To tudi ni njihov edini avto.
To vem in to mi je jasno.
Do 2015 bo zunaj model za 30k usd.
en.wikipedia.org/wik...a_BlueStar
Tudi to vem in komaj cakam, da vidim, kako bodo resili problem polnjenja in matematiko, ki pride s tem.
pomurski sporočil: 1.856
[#2020862] 22.02.13 23:09 · odgovor na: (#2020770)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: pomurski 22.02.2013 23:22
Jaz ga vozim pod tremi litri.
Po avtocesti za tovornjakom.

Sicer pa zanimiv slučaj, da imata oba Kia Rio. Ali sta oba primerka modro rumene barve?

Strani: 1 2