Strani: 1

gt001 sporočil: 786
[#2013783] 18.02.13 22:27
Odgovori   +    0
pri predelavi m1 => n1 se pri določenih vozilih (kangoo, berlingo, doblo etc.) na osnovi PRAVILNIK-a O ZAHTEVAH ZA PREKATEGORIZACIJO VOZIL zmanjša tudi število sedežev iz 5 na 4.

Pravilnik namreč zahteva, da je del nosilnosti namenjen prevozu tovora večji od dela nosilnosti za prevoz potnikov (prvilnik, točka 12). V tem primeru se pri predelavi vozila z vozila odstrani vzglavnik ter varnostni pas petega sedeža, pritrdišča pa se zablindirajo, da samomontaža ni več možna.
anon-142871 sporočil: 48
[#2014637] 19.02.13 15:02
Odgovori   +    0
POVEDATI JE ŠE POTREBNO, DA MORE TOVORNO VOZILO VSAKOLETO NA TEHNIČNI PREGLED, MEDTEM KO ZA POTNIŠKO VELJA DA GRDO PRVIČ NA TEHNIČNI PREGLED ŠELE ČETRTO LETO.
anon-162321 sporočil: 502
[#2017296] 21.02.13 09:59
Odgovori   +    1
Po eni strani se mi zdi pametno, da so s povišanjem DMV omejili razmetavanje denarja za drage nove avtomobile. Po drugi strani so emisije CO2 zelo butast kriterij, veliko boljši je vrednost vozila. In končno, ko pomislim, kam gre ves ta denar od zbranih davkov, me vse mine in se mi spet zdi, da bi bilo bolje, ko bi ta denar pokasirali vsaj prodajalci avtomobilov...

Strani: 1