Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ali se mi splača potniško vozilo predelati v tovorno?
Strani: 1
sporočil: 786
pri predelavi m1 => n1 se pri določenih vozilih (kangoo,
berlingo, doblo etc.) na osnovi PRAVILNIK-a O ZAHTEVAH ZA
PREKATEGORIZACIJO VOZIL zmanjša tudi število sedežev iz 5 na
4.
Pravilnik namreč zahteva, da je del nosilnosti namenjen prevozu tovora večji od dela nosilnosti za prevoz potnikov (prvilnik, točka 12). V tem primeru se pri predelavi vozila z vozila odstrani vzglavnik ter varnostni pas petega sedeža, pritrdišča pa se zablindirajo, da samomontaža ni več možna.
Pravilnik namreč zahteva, da je del nosilnosti namenjen prevozu tovora večji od dela nosilnosti za prevoz potnikov (prvilnik, točka 12). V tem primeru se pri predelavi vozila z vozila odstrani vzglavnik ter varnostni pas petega sedeža, pritrdišča pa se zablindirajo, da samomontaža ni več možna.
sporočil: 48
POVEDATI JE ŠE POTREBNO, DA MORE TOVORNO VOZILO VSAKOLETO NA
TEHNIČNI PREGLED, MEDTEM KO ZA POTNIŠKO VELJA DA GRDO PRVIČ NA
TEHNIČNI PREGLED ŠELE ČETRTO LETO.
sporočil: 502
Po eni strani se mi zdi pametno, da so s povišanjem DMV omejili
razmetavanje denarja za drage nove avtomobile. Po drugi strani so
emisije CO2 zelo butast kriterij, veliko boljši je vrednost vozila.
In končno, ko pomislim, kam gre ves ta denar od zbranih davkov, me
vse mine in se mi spet zdi, da bi bilo bolje, ko bi ta denar
pokasirali vsaj prodajalci avtomobilov...
Strani: 1