Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tovornjakarji obtičali na odstavnih pasovih
Strani: 1
sporočil: 2.807
Klobasa spet nekaj klobasa brez osnove. Zjutraj sem se ob 5.30
peljal proti Italiji iz LJ. Počivališča so bila polna, tudi
odstavni pasi pred cestninskimi, da o Fernetičih ne govorimo. Ne
vem o kakšnem protiukrepu s strani Italije govori, saj je na večini
AC v severni italiji prepovedan promet za tovornjake nad 7,5t,
verjetno ne Sloveniji na čast. Ne da bi zagovarjal DARS,so
vrednisvojga dnarja, pa venda tipično slovensko,avtoprevozniki
morajo takoj nekoga okrivit. Povsod čakamo(jo)....
sporočil: 4.335
Zadnja sprememba: fcajt 11.02.2013 10:35
"Izločanje ni način, nam je povedal Klobasa, ki Darsu raje predlaga
pluženje cest. »Pred kolono vozil naj spustijo pluga. Izločanje ne
bo potrebno, zdrsi se ne bodo dogajali,« je prepričan." ...... na darsu šparajo; da bo za regres in 13.plačo ... pa zunanje odvetnike in kakšno orng odpravnino ...
sporočil: 1.493
Ko bo gospod Klobasa na avtocesti lahko gledal tovornjake, ki se ne
izločijo in to ob vseh tablah na avtocestah, ki sporočajo, da se
vozniki tovornjakov morajo izločiti iz prometa in bo zaradi tega
pač stal na miru na avtocesti, potem mi bo pa lahko solil pamet -
sicer pa ne!
sporočil: 48.253
Klobasa spet klobasa. Sleper, tudi ce pelje po spluzeni cesti, je
relativno nevarna in nestabilna zadeva, ker se cest pac ne da
spluziti "na suho", sploh medtem ko se snezi!
sporočil: 6.948
Gospod Klobasa verjetno pričakuje, da bo za plugi peljal še poseben
fen, ki bo ceste še posušil.
Zdaj grem pa na malico, štruklji s klobaso (driska sledi!)!
Zdaj grem pa na malico, štruklji s klobaso (driska sledi!)!
sporočil: 632
Očitno so katastrofalne izkušnje izpred meseca dni pristojne
izučile in radikalno izločajo tovornjake, kar je čisto prav. Poleg
zapore je potreben tudi stalen nadzor na celotni dolžini primorske
AC, saj je za 12-urni prometni infarkt dovolj le en zagaman
tovornjakar, ki je ušel skozi zaporo in se potem postavi počez na
prvem klancu.
sporočil: 5.518
No kot vedno je odpovedala zdrava kmečka pamet. Verjetno imajo
ubogi kamionarji vedno zraven hrano in pijačo, tako da ni panike.
Če koga sneg moti se naj preseli v tople južne kraje kjer snega ne
poznajo in ne bo imel težav s tem. Ja pa ljubi Bog, ljudje saj je
vendar zima, bi k temu dodal gospodarski minister.
sporočil: 379
Naj upoštevako Klobasov predlog in njemu osebno tudi izdajo račun
za vse zdrse in z njim povezane stroške.
sporočil: 1.616
Kaj pa marinci?
Saj smo vendar v Nato paktu.
Woow, kako bi bilo cool.
1000-2000 helikopterjev in tisoče ameriških marincev, ki s padali padajo na našo več deset tisoč kilometrsko avtocesto.
Še film bi lahko posneli "Highway Mission 3D"...
Saj smo vendar v Nato paktu.
Woow, kako bi bilo cool.
1000-2000 helikopterjev in tisoče ameriških marincev, ki s padali padajo na našo več deset tisoč kilometrsko avtocesto.
Še film bi lahko posneli "Highway Mission 3D"...
sporočil: 1.413
Klobaso, pa kuhančka, nafte, da dela Webasto, kakšno žensko ali
moškega,( sedaj so drugi časi, vsi enaki, vsi enakopravni), pa
jutri še krof na račun davkoplačevalcev, pa bo no complaints.
Op. Darsovci lahko jutri krof pojedo, kar v bazah.
Op. Darsovci lahko jutri krof pojedo, kar v bazah.
sporočil: 399
berem to tvoje klobasanje in opažam, da nimaš pojma o problematiki
kamionov. Kako bi ti privoščil, da stojiš na nekemu odstavnemu
pasu, zaradi nesposobnosti upravljalca cest.Ta je tudi brihtna,
večina italijanskih cest ima prepoved za kamione...halo...si se že
vozil od Trsta do Benetk?
Sedaj pa te vprašam, kako misliš, izgleda biti 24 ur v kabini, na odstavnemu pasu? Tudi cenjeni DARS nima urejene WI-FI mreže, da bi človek v kamionu čas lahko zabil ob internetu. Potem je tukaj vprašanje zračnih izpustov, ker je treba, če uporabljaš webasto, vsake toliko časa zagnati motor...poraba goriva???? Najlažje je pisati na pamet, ne da bi vsaj malo pomislil tudi, kako pa misli druga stran.Da o hrani, pijači in seveda o higieni je tu škoda govoriti...pa, da tebe junak vidim 24 ut na odstavnem pasu, pa te navija v želodcu!!!!
Nesposobnost DARSA se vidi tudi na neodprtemu parkirišču v Mariboru in pri Trebnjem!!!Koliko let je že narejena AC mimo Maribora?Ni čudno, da imate zgubo!
Sedaj pa te vprašam, kako misliš, izgleda biti 24 ur v kabini, na odstavnemu pasu? Tudi cenjeni DARS nima urejene WI-FI mreže, da bi človek v kamionu čas lahko zabil ob internetu. Potem je tukaj vprašanje zračnih izpustov, ker je treba, če uporabljaš webasto, vsake toliko časa zagnati motor...poraba goriva???? Najlažje je pisati na pamet, ne da bi vsaj malo pomislil tudi, kako pa misli druga stran.Da o hrani, pijači in seveda o higieni je tu škoda govoriti...pa, da tebe junak vidim 24 ut na odstavnem pasu, pa te navija v želodcu!!!!
Nesposobnost DARSA se vidi tudi na neodprtemu parkirišču v Mariboru in pri Trebnjem!!!Koliko let je že narejena AC mimo Maribora?Ni čudno, da imate zgubo!
sporočil: 1.413
Zadnja sprememba: anon-30785 11.02.2013 15:31
[mako44]Težak je kruh kamionista, kdor ni izkusil, pač ne ve. Misli , da se mu lepo godi. Rim, Firence, Pisa, v glavnem pa vidiš AC , skladišča, umazanijo in kurbe. Kakšen star kos kruha v vrečki tudi prav pride, ko te lovijo ure.
berem to tvoje klobasanje in opažam, da nimaš pojma o problematiki kamionov. Kako bi ti privoščil, da stojiš na nekemu odstavnemu pasu, zaradi nesposobnosti upravljalca cest.Ta je tudi brihtna, večina italijanskih cest ima prepoved za kamione...halo...si se že vozil od Trsta do Benetk?
Sedaj pa te vprašam, kako misliš, izgleda biti 24 ur v kabini, na odstavnemu pasu? Tudi cenjeni DARS nima urejene WI-FI mreže, da bi človek v kamionu čas lahko zabil ob internetu. Potem je tukaj vprašanje zračnih izpustov, ker je treba, če uporabljaš webasto, vsake toliko časa zagnati motor...poraba goriva???? Najlažje je pisati na pamet, ne da bi vsaj malo pomislil tudi, kako pa misli druga stran.Da o hrani, pijači in seveda o higieni je tu škoda govoriti...pa, da tebe junak vidim 24 ut na odstavnem pasu, pa te navija v želodcu!!!!
Nesposobnost DARSA se vidi tudi na neodprtemu parkirišču v Mariboru in pri Trebnjem!!!Koliko let je že narejena AC mimo Maribora?Ni čudno, da imate zgubo
sporočil: 48.253
[mako44]A je bolje, da 12 ur prezivijo pocez cez vse tri pasove (in isto rabijo webasto ter gorivo, razen ce so seveda se prekucnjeni), ob tem pa se mora zaradi njih ustaviti vsa slovenija?
berem to tvoje klobasanje in opažam, da nimaš pojma o problematiki kamionov. Kako bi ti privoščil, da stojiš na nekemu odstavnemu pasu, zaradi nesposobnosti upravljalca cest.Ta je tudi brihtna, večina italijanskih cest ima prepoved za kamione...halo...si se že vozil od Trsta do Benetk?
Sedaj pa te vprašam, kako misliš, izgleda biti 24 ur v kabini, na odstavnemu pasu?
Dajte se sprijazniti, ob resnem snezenju slovenske avtoceste niso primerne za voznjo z vlacilci. Kakor se mi zdi, tudi italijanske niso, da ne omenjamo dejstva, da avstrijci nimajo teh problemov tudi zato, ker si marsikateri tovornjakar, ki gre cez slovenijo niti v suhem in toplem ne drzne cez avstrijo.
sporočil: 7.095
Ne bluzi. Vsak kamionar, ki vozi v mednarodnem prometu ima s seboj
vsaj za 3-4 dni hrane in pijače. Webasta kot velikega potrošnika
goriva pa raje ne omenjaj, ker porabi v celem dnevu delovanja na
mestu manj goriva kot ga porabi kamion med Vrhniko in Postojno( cca
30 kilometrov), ko voznik obremenjuje motor do konca zaradi
stalnega klanca navzgor.
Današnji ukrep je glede na dogajanje v Italiji povsem na mestu. Če ne veš, podobno ob vsakem večjem napovedanem sneženju ukrepajo tudi švicarji.
Pametni šoferji so na takšne stvari pripravljeni in v vremenu kakršen je trenutno, celo veseli, da sojijo na počivališču, namesto da bi bili na cesti izpostavljeni povečanim nevarnostim.
Današnji ukrep je glede na dogajanje v Italiji povsem na mestu. Če ne veš, podobno ob vsakem večjem napovedanem sneženju ukrepajo tudi švicarji.
Pametni šoferji so na takšne stvari pripravljeni in v vremenu kakršen je trenutno, celo veseli, da sojijo na počivališču, namesto da bi bili na cesti izpostavljeni povečanim nevarnostim.
sporočil: 7.095
[bc123a]Nobene avtoceste v ekstremnih razmerah niso varne, kjerkoli po svetu. Spomnite se poročil iz medijev, kadarkoli sneži ali pa je ledeni dež so na avtocestah pizdarije, v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji,ZDA,..... kjerkoli. Prilagajati se je potrebno naravi, narava se nam ne bo.
> [mako44]
> berem to tvoje klobasanje in opažam, da nimaš pojma o problematiki kamionov. Kako bi ti privoščil, da stojiš na nekemu odstavnemu pasu, zaradi nesposobnosti upravljalca cest.Ta je tudi brihtna, večina italijanskih cest ima prepoved za kamione...halo...si se že vozil od Trsta do Benetk?
> Sedaj pa te vprašam, kako misliš, izgleda biti 24 ur v kabini, na odstavnemu pasu?
A je bolje, da 12 ur prezivijo pocez cez vse tri pasove (in isto rabijo webasto ter gorivo, razen ce so seveda se prekucnjeni), ob tem pa se mora zaradi njih ustaviti vsa slovenija?
Dajte se sprijazniti, ob resnem snezenju slovenske avtoceste niso primerne za voznjo z vlacilci. Kakor se mi zdi, tudi italijanske niso, da ne omenjamo dejstva, da avstrijci nimajo teh problemov tudi zato, ker si marsikateri tovornjakar, ki gre cez slovenijo niti v suhem in toplem ne drzne cez avstrijo.
sporočil: 10.519
Zadnja sprememba: kzupanc 11.02.2013 23:19
Slovenija je res v razsulu. Česa takega pred 20-imi leti nisem
pričakoval, še manj pa pred 5-imi leti. Obup.Zdaj sem gledal še druge komentarje in ocene. V Italiji ni bilo nič, pa niso dovoljevali prometa tovornjakov. Plužiti je možno in nujno ter seveda posuti, da je za plugom možna varna vožnja vseh zimsko opremljenih vozil. V ekstremno močnem sneženju, mrazu in burji je seveda drugače. Ampak ni vedno tako.
sporočil: 2.807
[mako44]Preden se po nepotrebnem razburjaš, preberikaj nekdo napiše. Jaz sem napisal dejstva, ki sem jih videl včeraj zjutraj in se nanašajo obenem na izjavo klobase. Sem pa veliko na cest, tudi na tej, ki jo omenjaš, in bi glede na večinoma arogantno in velikokrat nevarno obnašanje voznikov tovornjakov na AC (koncept močnejšega) včasih najraje videl, da jih ne bi bilo na AC. Verjamem, da ni lahko opravljati poklica avtoprevoznik, vendar zaradi tega ostali ne rabimo biti prizadeti oziroma ogroženi.
berem to tvoje klobasanje in opažam, da nimaš pojma o problematiki kamionov. Kako bi ti privoščil, da stojiš na nekemu odstavnemu pasu, zaradi nesposobnosti upravljalca cest.Ta je tudi brihtna, večina italijanskih cest ima prepoved za kamione...halo...si se že vozil od Trsta do Benetk?
Sedaj pa te vprašam, kako misliš, izgleda biti 24 ur v kabini, na odstavnemu pasu? Tudi cenjeni DARS nima urejene WI-FI mreže, da bi človek v kamionu čas lahko zabil ob internetu. Potem je tukaj vprašanje zračnih izpustov, ker je treba, če uporabljaš webasto, vsake toliko časa zagnati motor...poraba goriva???? Najlažje je pisati na pamet, ne da bi vsaj malo pomislil tudi, kako pa misli druga stran.Da o hrani, pijači in seveda o higieni je tu škoda govoriti...pa, da tebe junak vidim 24 ut na odstavnem pasu, pa te navija v želodcu!!!!
Nesposobnost DARSA se vidi tudi na neodprtemu parkirišču v Mariboru in pri Trebnjem!!!Koliko let je že narejena AC mimo Maribora?Ni čudno, da imate zgubo!
Strani: 1