Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovo velikega citroëna C6

Strani: 1

anon-51604 sporočil: 358
[#1937541] 27.12.12 00:23
Odgovori   +    11
Upajmo, da bodo ponudili novo različico, tokrat (še) bolj v slogu DS.
anon-292616 sporočil: 606
[#1937552] 27.12.12 00:42
Odgovori   +    11
Kul avto! Avto s karakterjem. Upam, da ponudijo čimprej kaj novega v tem slogu!
anon-287088 sporočil: 13
[#1937573] 27.12.12 06:02 · odgovor na: anon-292616 (#1937552)
Odgovori   +    7
Z avtom je tako kot z žensko. Če ni lepa in nima duše, ni zanimiva(prodajna).
anon-304508 sporočil: 276
[#1937589] 27.12.12 07:02
Odgovori   +    6
Predhodnjemu sogovorniku bi rad samo to rekel da ima ta avto še kako dobro dušo,ravno tako kot njegovi predhodniki.
anon-71411 sporočil: 215
[#1937645] 27.12.12 08:38 · odgovor na: anon-287088 (#1937573)
Odgovori   +    6
Ne vem, če to ravno drži. Zakaj so potem dolgočasno oblikovani Volkswagni in Audiji tako uspešni, tale C6 pa ne?
anon-293460 sporočil: 457
[#1937658] 27.12.12 08:51 · odgovor na: anon-71411 (#1937645)
Odgovori   +    5
[tercekto2]
Ne vem, če to ravno drži. Zakaj so potem dolgočasno oblikovani Volkswagni in Audiji tako uspešni, tale C6 pa ne?
Si pozabil na VW Phaetona, ki je takoj pogorel?
anon-93129 sporočil: 2.117
[#1937675] 27.12.12 09:11 · odgovor na: anon-293460 (#1937658)
Odgovori   +    4
[nelevnedesn]
> [tercekto2]
> Ne vem, če to ravno drži. Zakaj so potem dolgočasno oblikovani Volkswagni in Audiji tako uspešni, tale C6 pa ne?

Si pozabil na VW Phaetona, ki je takoj pogorel?
Enako tudi ta velik Peugeot, pa Renault. To je specifičen razred. Vsa čast Francozom, da se za razliko od ostalih vsaj trudijo konkurirat nemški trojici. Italijanov ni nikjer. Špancev, Švedov....
vrac sporočil: 11.068
[#1937716] 27.12.12 09:41 · odgovor na: anon-51604 (#1937541)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: vrac 27.12.2012 09:41
[junkers87]
Upajmo, da bodo ponudili novo različico, tokrat (še) bolj v slogu DS.
Zmeraj sem se čudil, zakaj Citren ne postavi na cesto replike DS-21 Žabe? če je uspelo BMW-ju z Minijem, Volkswagnu s Hroščem, Fiatu z modelom 500, ni vrag, da ne bi bil DS-21 ravno tako uspešnica. Retro oblike so skoraj vedno uspešnice. Recimo Porsche 911, ta je že desetletja z enako silhueto, pa si ga še vedno želijo vsi.
anon-293435 sporočil: 336
[#1937720] 27.12.12 09:46 · odgovor na: anon-71411 (#1937645)
Odgovori   +    3
[tercekto2]
Ne vem, če to ravno drži. Zakaj so potem dolgočasno oblikovani Volkswagni in Audiji tako uspešni, tale C6 pa ne?

zato ker zgleda da duša ni tolk pomembna...važn je dober geštel in seveda vzdžljivost :)
anon-222176 sporočil: 6
[#1937853] 27.12.12 11:34
Odgovori   +    6
Z žabo (ID-DS) tale avto ni imel kaj veliko skupnega. Če bi, bi bil verjetno uspešnejši.
Škoda, ker niso razumeli nostalgikov te znamke. Oblika je važna, revolucionarnost pa tudi. Ni treba, da je strašansko elektronska, da je le nekaj drugače kot je bilo. Spomnite se ene prečke za volan, smernikov na robu strehe, pa vožnje po treh kolesih...nič od tega v resnici ne rabiš, se pa odlično počutiš, če si drugačen :-) in žaba je bila in bo vedno drugačna od ostalih avtomobilov. Slava ji!!!
anon-44702 sporočil: 33
[#1937885] 27.12.12 12:10
Odgovori   +    0
anon-10980 sporočil: 214
[#1938299] 27.12.12 18:29 · odgovor na: anon-44702 (#1937885)
Odgovori   +    1
[pz227]
naslednik:

www.youtube.com/watc...RLLjIVXGDw
fantastično izgleda (pa fatalka tudi)
dz1975 sporočil: 2.264
[#1938421] 27.12.12 21:42 · odgovor na: anon-293460 (#1937658)
Odgovori   +    0
Phaeton je v svoji originalni izdaji res fail, samo je pa kot platforma za Bentley Continental prinesel VW grupi ogromne dobičke... ;)
drugmirko sporočil: 1.301
[#1938513] 27.12.12 23:46
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: drugmirko 27.12.2012 23:48
dejte ga lomit... ta avto je pogorel zato, ker ni mel spodobnih motorjev! njegova motorna ponudba se je nehala tam, kjer švabolika konkurenca šele pošteno začne! in v bistvu je v svojem celotnem prodajnem življenju mel samo en spodoben motor, to je 240 konjski 3.0l HDi, ki si ga je delil z Jaguarji! sej ne, da se proda kej veliko 4 litrskih A6-tk s 420 konjskimi V8 motorji, večina jih kupi "plešaste 2.0 traktorčke"... ampak, se pa proda veliko "plešastih 2.0 traktorčkov" ZARADI 420 konjske V8 A6-ke!!!
približno tolko, kot motorji, ga je pa tepel tudi "off the shelf engeneering", ki je bil še posebej viden v njegovi notranjosti... centralna konzola iz Puga 407, plastika armature iz C4 Mk1, obvolanske ročke iz C2... sej s tem načeloma ni nič narobe, vendar bi se morali potrudit, da v C6 te stvari zgledajo malo bolj "nobel" (al pa bi že v ostalih morale zgledat "je*ačko")... kupca, ki pride zapravit 50k evrov, take stvari ne smejo že na daleč "žulit v oči"!
je bil pa C6 "poligon" in razlog za nastanek DS linije in te "napake" niso ponovili pri najdražjem in najprestižnejšem DS-u, DS5! si dam kej odrezat, da ga ni junaka, ki bi na oko zmogel prepoznat, da je DS5 v bistvu izjemno "spedenan" C4 Picasso... :)!

mi je pa žal C6-ke... definitivno EDINI sedem let star avto, za katerim se še danes vsakič obrnem, ko ga vidim, pa čeprav ga vidim vsaj 2-3krat tedensko!
definitivno najudobnejši avto svojega razreda in DEFINITIVNO veliko boljši avto, kot je to videt iz njegovega tržnega uspeha... ali, kot je v testu rekel največji avtomobilistični cinik, Jeremy Clarkson:

"...a true Citroen should wobble around the road like a boat! but this... this corners rather well!!"

rip C6... upam, da si bodo še kdaj upali ali dovolili naredit kej podobno odbitega! je svet veliko lepši, če kdaj kej "štrli" iz povprečja konfekcije...

Strani: 1