Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Renaultu gre prodaja avtomobilov v EU najbolj slabo
Strani: 1
sporočil: 106
Štiri renoje sem zvozil. Glede na to, kakšno sranje je tazadnji,
Laguna, petega definitivno ne bom. Nikoli.
sporočil: 8.460
[nikolajcek]Kaj je šlo narobe?
Štiri renoje sem zvozil. Glede na to, kakšno sranje je tazadnji, Laguna, petega definitivno ne bom. Nikoli.
sporočil: 402
[nikolajcek]A imaš slučajno dizla ?
Štiri renoje sem zvozil. Glede na to, kakšno sranje je tazadnji, Laguna, petega definitivno ne bom. Nikoli.
sporočil: 2.360
[pezdon]Ne. V planu imajo novega Smarta. Sicer pa so novo lakirnico naredili tako, da nimajo ravno v načrtu zapret.
a bodo v novem mestu zaprli to tovarno psevdo avtov?
sporočil: 545
Žal je tako, ampak pri teh modelih in obliko, me ne čudi. Pa tudi
tehnika je zelo občutljiva- posebno turbo je zelo šibka točka.
sporočil: 106
Nimam dizla.
Narobe pa gre vse. Škripa, dvakrat crknila servo pumpa, dvakrat pol zglobov na podvozju, notranjost se lušči, ne dela elektrika za prikolico (montirana na Renaultu), po petih leti zarostane zajle za parkirno, nove samo v kompletu z motorčkom za 600€ (avto vreden 4.000), občasno podivjano gretje oz. hlajenje, čikgumi lega na cesti, nikakvi pospeški (laguna je 2.0 bencinar, prej sem vozil megana 1.6 bencinarja), ..., v glavnem nedomišljene malenkosti ki pijejo živce.
Ravno zaradi želje po zanesljivosti in nepokvarljivosti sem kupil auslauf model.
Zato me ne čudi, da jim je prodaja najbolj padla. Ker nove avtomobile kupujejo tisti, ki jih rabijo, za voziti, to pa Renault zadnje čase definitivno ni.
Enako kot Gorenje, recimo.
Narobe pa gre vse. Škripa, dvakrat crknila servo pumpa, dvakrat pol zglobov na podvozju, notranjost se lušči, ne dela elektrika za prikolico (montirana na Renaultu), po petih leti zarostane zajle za parkirno, nove samo v kompletu z motorčkom za 600€ (avto vreden 4.000), občasno podivjano gretje oz. hlajenje, čikgumi lega na cesti, nikakvi pospeški (laguna je 2.0 bencinar, prej sem vozil megana 1.6 bencinarja), ..., v glavnem nedomišljene malenkosti ki pijejo živce.
Ravno zaradi želje po zanesljivosti in nepokvarljivosti sem kupil auslauf model.
Zato me ne čudi, da jim je prodaja najbolj padla. Ker nove avtomobile kupujejo tisti, ki jih rabijo, za voziti, to pa Renault zadnje čase definitivno ni.
Enako kot Gorenje, recimo.
sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 14.12.2012 15:17
Enkrat je nekdo lepo napisal, da se pri Francozih kupujeta sir in
vino, ne pa tehnika...Za ta denar, kot ga odšteješ za nov renault ali pa celo še kak euro manj, lahko danes kupiš sodoben nov avto znamke hyundai/kia, s katerim skoraj nimaš sranja.
sporočil: 8.460
[nikolajcek]Ne vem men se ne zdi nič strašnega, če je avto star 5 let in z 150k kilometri, je treba dol. stvari zamenjat.
Nimam dizla.
Narobe pa gre vse. Škripa, dvakrat crknila servo pumpa, dvakrat pol zglobov na podvozju, notranjost se lušči, ne dela elektrika za prikolico (montirana na Renaultu), po petih leti zarostane zajle za parkirno, nove samo v kompletu z motorčkom za 600€ (avto vreden 4.000), občasno podivjano gretje oz. hlajenje, čikgumi lega na cesti, nikakvi pospeški (laguna je 2.0 bencinar, prej sem vozil megana 1.6 bencinarja), ..., v glavnem nedomišljene malenkosti ki pijejo živce.
Ravno zaradi želje po zanesljivosti in nepokvarljivosti sem kupil auslauf model.
Zato me ne čudi, da jim je prodaja najbolj padla. Ker nove avtomobile kupujejo tisti, ki jih rabijo, za voziti, to pa Renault zadnje čase definitivno ni.
Enako kot Gorenje, recimo.
Pletenico se najbrž da menjat na kakem nepoblaščenem servisu
Gretje/hlajenje- servis/kontrola hladilne tekočine, klime
Zglobi- način vožnje in kvaliteta cestišča
Servo pumpa- mogoče dotrajanost, sicer me čudi da dvakrat
Elektrika- najverjetneje šlamparija na servisu
Će te motijo pospeški nisi ravno nedeljski voznik, s kilometri pa pride tudi obraba.
sporočil: 106
[hostamox]To ni od 150 kkm, to je od 0 km dalje. Potrošni material pri avtu, ki v 5 letih zgubi 3/4 nove vrednosti ne more stati 600€. Nachbau ne obstaja, samo ena firma v Lj, ki za 75€ naredi nove zajle.
> [nikolajcek]
> Nimam dizla.
>
> Narobe pa gre vse. Škripa, dvakrat crknila servo pumpa, dvakrat pol zglobov na podvozju, notranjost se lušči, ne dela elektrika za prikolico (montirana na Renaultu), po petih leti zarostane zajle za parkirno, nove samo v kompletu z motorčkom za 600€ (avto vreden 4.000), občasno podivjano gretje oz. hlajenje, čikgumi lega na cesti, nikakvi pospeški (laguna je 2.0 bencinar, prej sem vozil megana 1.6 bencinarja), ..., v glavnem nedomišljene malenkosti ki pijejo živce.
> Ravno zaradi želje po zanesljivosti in nepokvarljivosti sem kupil auslauf model.
>
> Zato me ne čudi, da jim je prodaja najbolj padla. Ker nove avtomobile kupujejo tisti, ki jih rabijo, za voziti, to pa Renault zadnje čase definitivno ni.
> Enako kot Gorenje, recimo.
Ne vem men se ne zdi nič strašnega, če je avto star 5 let in z 150k kilometri, je treba dol. stvari zamenjat.
Pletenico se najbrž da menjat na kakem nepoblaščenem servisu
Gretje/hlajenje- servis/kontrola hladilne tekočine, klime
Zglobi- način vožnje in kvaliteta cestišča
Servo pumpa- mogoče dotrajanost, sicer me čudi da dvakrat
Elektrika- najverjetneje šlamparija na servisu
Će te motijo pospeški nisi ravno nedeljski voznik, s kilometri pa pride tudi obraba.
Servisiran je redno, brez varčevanja.
Imam več avtomobilov, ki so iz druge, ali pa tudi 8. roke :-), pa niso niti približno tak klump kot tale laguna (pa sem prvi lastnik).
Pa tudi servisirat se jih da za kulturen denar.
sporočil: 8.460
Mogoče ravno zaradi tega hitro izgublja ceno, ker so dragi deli in
ne najboljše kvalitete.
S tem je nakup relativno poceni, a ja vzdrževanje toliko dražje.
Vsako podjetje ima svoj način služenja denarja.
MIslim da je blo ravno pri renaultu, ko je bila ena luč dražja od druge (L/D)- ker se enih več razbije.
S tem je nakup relativno poceni, a ja vzdrževanje toliko dražje.
Vsako podjetje ima svoj način služenja denarja.
MIslim da je blo ravno pri renaultu, ko je bila ena luč dražja od druge (L/D)- ker se enih več razbije.
Strani: 1