24 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
54 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek V Beograd z vlakom le še enkrat dnevno

Strani: 1

anon-236083 sporočil: 17
[#1903987] 02.12.12 10:54
Odgovori   +    16
Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
in smo zaprti na brdoviti Balkan!
Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
anon-238577 sporočil: 14.015
[#1904012] 02.12.12 11:16 · odgovor na: anon-236083 (#1903987)
Odgovori   +    23
[ivanhribar]
Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
in smo zaprti na brdoviti Balkan!
Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.
Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#1904014] 02.12.12 11:16
Odgovori   +    17
Čudno res, pri takšni odločnosti naših glede posodabljanja železnic bomo v kratkem lahko vse proge ukinili, saj nas bodo vse mednarodne povezave obšle. Ne vem zakaj plačujemo drage študije izvedljivosti in ne vem kaj še, ostali pa gradijo in modernizirajo proge - mimo Slovenije, da ne bo pomote.
QRK sporočil: 2.505
[#1904020] 02.12.12 11:22
Odgovori   +    13
Joj! Niso poslušali dr. Tureka, da se da še zadolževati, pa naj vlaki kar prazni vozijo. To, je pa, če nisi obveščen.
anon-236083 sporočil: 17
[#1904040] 02.12.12 11:37 · odgovor na: anon-238577 (#1904012)
Odgovori   +    18
[fibonaci]
> [ivanhribar]
> Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
> Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
> in smo zaprti na brdoviti Balkan!
> Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.

Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
lahko se pelješ na Dunaj...traja dve uri dlje kot na začetku 20.stoletja.
V Ribnico, Kočevje vlak ne vozi.
V Tržič, na Vrhniko pomnijo samo še stari ljudje.
Iz Celja v Slovenj Gradec so vrli titovi velenjčani podrli progo.
V Borovško vas, v Rateče so se vozili preveč domoljubni Slovenci.
Proga iz Gorice čez Kras v Trst je bila prenevarna komunistom.
V Pulj, prodani in podarjeni Pulj, vlak ne vozi po slovenskih tirih nikogar več.

Iz Prevalj na Korrroško bo vozil vedno več samorastnikov, lačnih kruha in dela!
kimi12345 sporočil: 515
[#1904041] 02.12.12 11:37
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: kimi12345 02.12.2012 11:39
Vseeno mi je za vlake ki gredo na jug. Ampak Budimpešta pa Beljak to pa je katastrofa. Če bi imeli vsaj normalno progo do Budimpešte in en normalen vlak, bi se nam število turistov precej povečalo, ampak ker ga nimamo gredo tursti raje na druge po oddaljenosti enako oddaljene ampak hitreje dosegljive destinacije. Za Beljak pa je povezava na železnico za München kar pa je katastrofa, sedaj bom moral izgleda vedno z avtom v Slovenijo za vikend. Sicer pa ne rabimo novih postaj, ker so postaje čisto v redu (tudi če izgledajo malo bolj tako tako) prvo kar rabimo so novi tiri po katerih se da vozit 200km/h. Tam se odloča uspešnost železniškega prometa (torej koliko časa potuješ) ne pa koliko časa stojiš na postaji v Ljubljani, Mariboru ali Kranju. Važno je v koliko časa prideš iz LJ v Koper če je primerljivo z avtomobilom bo kdo zamenjal avtomobil za vlak, če ne bo pač ostalo tako kot je. Sramota je to da vlak iz LJ do MS vozi več kot 5 ur. V petih urah si v Nemčiji z ICE vlakom iz Münchena do Berlina (kar je enako okrog 550km).
anon-238577 sporočil: 14.015
[#1904054] 02.12.12 11:45 · odgovor na: anon-236083 (#1904040)
Odgovori   +    9
[ivanhribar]

Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.
anon-236083 sporočil: 17
[#1904059] 02.12.12 11:49 · odgovor na: anon-238577 (#1904054)
Odgovori   +    12
[fibonaci]
> [ivanhribar]
>
> Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
>

Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.
Fibonaci prijateljsko, je mogoče!
A pozabil si preddejanje: odstraniti sedanjo mafijo!
anon-238577 sporočil: 14.015
[#1904068] 02.12.12 11:58 · odgovor na: anon-236083 (#1904040)
Odgovori   +    15
[ivanhribar]

lahko se pelješ na Dunaj...traja dve uri dlje kot na začetku 20.stoletja.
tudi tu menda ni več nobenega mednarodnega vlaka, iz Ljubljane do Šentilja moraš zamenjati najmanj 2 ali celo 3 lokalne vlake...

dokler potem v Spilfeldu ne prideš na normalno moderno železnico.

btw, v Gradcu železniški promet še vedno čisto normalno funkcionira, pa imajo še vedno staro k.u.k. železniško postajo, seveda moderno obnovljeno, ampak niti ne kaj dosti razširjeno, investirali so edino v ureditev trga in podzemnega prehoda proti mestu... pa seveda v številne podvoze in protihrupne ograje, ki so postavljene praktično po vsem mestu, tako da tudi najbližji stanovalci vlake komaj slišijo, vidijo pa sploh ne.
anon-238577 sporočil: 14.015
[#1904080] 02.12.12 12:09 · odgovor na: anon-236083 (#1904059)
Odgovori   +    8
[ivanhribar]
>
> Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.

Fibonaci prijateljsko, je mogoče!
A pozabil si preddejanje: odstraniti sedanjo mafijo!
Seveda, ta ljubljanski kolodvor je tipičen mafijaški primer za učbenike. Vsem bi se dopadlo, če bi mesto imelo super moderen kolodvor, narediš eno poceni maketo, danes je to najmanjši problem, dokler narod ne nasede na lepe risbice in zahteva od politike, naj se naredi pa ni važno koliko stane...

od tu naprej pa mafija dobro obvlada izvedbo takega družbeno koristnega posla :)
anon-198069 sporočil: 399
[#1904109] 02.12.12 12:50 · odgovor na: kimi12345 (#1904041)
Odgovori   +    8
se strinjam tudi jaz..za jug me res ne zanima kaj preveč, škoda povezav Benetke, Beljak, Švica, Munchen. Seveda, posodobit to železnico.
Se spominjam, kot majhen otrok sem v Brezovici parno lokomotivo, ki je bila na prvem tiru postaje Brezovica v smer Vrhnika. Komunisti, uspešneži, iničili progo do Trbiža, proga do Tržiča, proga do Kočevja se obnavlja počasneje, kot v času A-O monarhije. Drugi tir proge Maribor-Šentilj ste tračnice šenkali Albaniji. Koliko ste dobili od tega...a ja...socialistična pomoč samodržca TITA prijatelju Enverju.
Škoda, uničujete še to, kar ostaja....res, samo še lokalni vlaki bodo ostali.
pinkfloyyd sporočil: 658
[#1904114] 02.12.12 12:55
Odgovori   +    6
Nov oglas slovenske turistične agencije:
"Turisti, študenti, avanturisti - Slovenija vas čaka! (opomba: mednarodne poceni železniške in letalske povezave ne obstajajo več, pridite z vlakom/letalom do bližnjega Gradca, Trsta, Benetk, Dunaja, Zagreba, Budimpešte, potem si sami najdite prevoz-lahko tudi peš)"
pinkfloyyd sporočil: 658
[#1904115] 02.12.12 12:55
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pinkfloyyd 02.12.2012 12:58
:(
anon-245582 sporočil: 5.963
[#1904119] 02.12.12 13:01 · odgovor na: anon-238577 (#1904068)
Odgovori   +    3
+
Na, zdaj si pa naredo s*anje. Si jim dal idejo za nove študije, analize, svetovalce, itd. To so resne zadeve, se ne smeš tak za=bavat. wink

P. S. F totem Maribori naj obnovijo železniško postajo. ffff
macon sporočil: 12.861
[#1904130] 02.12.12 13:13
Odgovori   +    12
To je popolnoma v skladu s tem, da nas bodo transportne poti obšle, ker smo zmedena mafijska država. Zadnji žebelj v krsto pa bodo novi hitri progi Avstrija-Trst in Madžarska-Rijeka, potem se bo pretovor izognil luki Koper.
anon-51551 sporočil: 1.517
[#1904143] 02.12.12 13:23 · odgovor na: macon (#1904130)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-51551 02.12.2012 13:25
[macon]
To je popolnoma v skladu s tem, da nas bodo transportne poti obšle, ker smo zmedena mafijska država. Zadnji žebelj v krsto pa bodo novi hitri progi Avstrija-Trst in Madžarska-Rijeka, potem se bo pretovor izognil luki Koper.
Tako je tudi prav !! V stanju, kakršnem smo, si naravnost želim, da se nas začne celotna Evropa izogibat "kot hudič križa"! Drugega si ne zaslužimo. Pozivam pa oblast, da ČIMPREJ ogradi z zidom celotno državo. Mogoče, a še to dvomim, bi potem raji možgani začeli delovati !
sporočil: 5.640
[#1904170] 02.12.12 13:54
Odgovori   +    5
izgleda da vsi sosedi slutijo, da bomo lahko kmalu začeli samo še potovanje navzgor, zato tako zapirajo limije ?

pa tak fajn smo bli press
jurijjurij sporočil: 4.944
[#1904172] 02.12.12 13:57 · odgovor na: anon-238577 (#1904012)
Odgovori   +    6
[fibonaci]
> [ivanhribar]
> Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
> Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
> in smo zaprti na brdoviti Balkan!
> Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.

Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
Hehehehe, po vseh teh ukinitvah mednarodnih vlakov in povezav se bomo namesto prevažali z njimi samo še igrali z modelčki Mehanotehnike Izola, kajti njihov katalog kar "poka po šivih" od tovrstnih izdelkov. In SLO železničarska mafija bi se morala skrčiti iz 10000 ljudi na kakšnih 3000, ostali mešalci megle pa iz železničarske sinekure v realni sektor in na trg s konkurenco, česar jih je seveda "na smrt" strah. Oni bi raje direkt v penzijo.

BTW.
Prjatu fibonaci tvoja skepsa glede superduper modernizacije železniškega omrežja je upravičena in naši vložki vanjo so(bodo), tako kaže, res tvegana investicija. Lahko pa zlobnim tujcem aka zajebanim kapitalistom prepustimo posodobitev našega železniška omrežja, tako da bodo potem na brzino in na izi s supermodernimi kompozicijami drveli skozi Slovenijo dalje na Balkan in naprej.
sporočil: 5.640
[#1904177] 02.12.12 14:01
Odgovori   +    2
A zato se naš presidente raje vozi z avioni za 80.000 efrotov na let !??
anon-218461 sporočil: 539
[#1904191] 02.12.12 14:08
Odgovori   +    4
Pozabili ste napisat, da je ukinitev povezave tudi zaradi novega cenika. Hrvaške železnice namreč zahtevaju 700 000 EUR za uporabo njihove infrastrukture in to samo za en vlak. Enostavno ni več rentabilno, če je sploh kdaj bilo?
anon-238577 sporočil: 14.015
[#1904373] 02.12.12 15:55 · odgovor na: jurijjurij (#1904172)
Odgovori   +    1
[jurijjurij]

Hehehehe, po vseh teh ukinitvah mednarodnih vlakov in povezav se bomo namesto prevažali z njimi samo še igrali z modelčki Mehanotehnike Izola, kajti njihov katalog kar "poka po šivih" od tovrstnih izdelkov. In SLO železničarska mafija bi se morala skrčiti iz 10000 ljudi na kakšnih 3000, ostali mešalci megle pa iz železničarske sinekure v realni sektor in na trg s konkurenco, česar jih je seveda "na smrt" strah. Oni bi raje direkt v penzijo.
xexe, če imaš kakšne dobre zveze v Mehanotehniki, bi lahko naredili kak super duper China express na liniji Ljubljana-Peking, čas vožnje uro ali dve, toliko še imajo ljudje potrpljenja da bi gledali v živo, Zoki pa bo ziher dal kakšen primeren plac za predstave...

pa da zajebemo cel svet, da si ne bodo mislili kaj smo mi :))
jurijjurij sporočil: 4.944
[#1904407] 02.12.12 16:21 · odgovor na: (#1904391)
Odgovori   +    2
[gsavli]
> [fibonaci]
> > [jurijjurij]
> >
> > Hehehehe, po vseh teh ukinitvah mednarodnih vlakov in povezav se bomo namesto prevažali z njimi samo še igrali z modelčki Mehanotehnike Izola, kajti njihov katalog kar "poka po šivih" od tovrstnih izdelkov. In SLO železničarska mafija bi se morala skrčiti iz 10000 ljudi na kakšnih 3000, ostali mešalci megle pa iz železničarske sinekure v realni sektor in na trg s konkurenco, česar jih je seveda "na smrt" strah. Oni bi raje direkt v penzijo.
> >
>
> xexe, če imaš kakšne dobre zveze v Mehanotehniki, bi lahko naredili kak super duper China express na liniji Ljubljana-Peking, čas vožnje uro ali dve, toliko še imajo ljudje potrpljenja da bi gledali v živo, Zoki pa bo ziher dal kakšen primeren plac za predstave...
>
> pa da zajebemo cel svet, da si ne bodo mislili kaj smo mi :))

Vsa sreča, da se da tudi manjšo železniško postajo (če bo prišlo do krčenja projekta) narediti za ful keša. Županković to dobro obvlada, kar je pokazal na primeru stožiškega fuzbal stadiona, ki po ceni na eno sedišče ne zaosatja za alianz ali veltins areno. Tako lahko naredimo tudi železniško postajo za 1000 potnikov dnevno, ki bo koštala 2 mrd EUR. Samo prave ljudi je treba zraven spustit.
Yeah, you are right.
153 sporočil: 9.333
[#1904413] 02.12.12 16:33
Odgovori   +    2
Še malo pa bo vozil le
še vlak brez voznega
reda, sem ter tja, sred
balkanskega nereda ?

Sodražan
anon-238577 sporočil: 14.015
[#1904415] 02.12.12 16:37 · odgovor na: (#1904391)
Odgovori   +    3
[gsavli]

Vsa sreča, da se da tudi manjšo železniško postajo (če bo prišlo do krčenja projekta) narediti za ful keša. Županković to dobro obvlada, kar je pokazal na primeru stožiškega fuzbal stadiona, ki po ceni na eno sedišče ne zaosatja za alianz ali veltins areno. Tako lahko naredimo tudi železniško postajo za 1000 potnikov dnevno, ki bo koštala 2 mrd EUR. Samo prave ljudi je treba zraven spustit.
xexe, če pa še malo podaljšamo perone proti Mostam, pa imamo lahko na strehi še novo letališče, vse skupaj za dodatnih skromnih par milijardic, saj bo tudi EU kaj prispevala ...

zakaj bi samo v Riu imeli letališče v centru, ali smo mi kaj slabši?
anon-203277 sporočil: 2.441
[#1904544] 02.12.12 18:27
Odgovori   +    1
Kmalu bomo popolnoma izolirana država z imenom Butalsko komunistična kraljevina.
anon-163619 sporočil: 1.991
[#1904567] 02.12.12 18:37 · odgovor na: akozelj (#1904247)
Odgovori   +    4
[akozelj]
Vlak na jug z nepovratno karto ,rentabilna poteza železnice .Navali narod trenirkarjev.
Si me prehitel. Sem hotel predlagati, da linija Ljubljana-Beograd ostane, tista Beograd-Ljubljana, se pa zaradi mene tudi lahko ukine. ☺

Strani: 1