Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: STA: Odstopil Tomaž Podnar, vodja kardiologije na pediatrični kliniki
Strani: 1
sporočil: 1.950
Saj sploh ni več kaj komentirati, škoda energije. Edino kar nam
preostane je popolna državljanska nepokorščina na način, da
enostavno nehamo plačevati davke in prispevke, potem se naj pa
javni sektor gre konje na svoj račun. Žal pa smo Slovenci to
nesposobni storiti. Ajde Miško, idi dalje!
sporočil: 4.311
[Florenca]O tem, da se ne splača zgubljati energije za komentiranje razmer na otroški srčni kirurgiji bi se skorajda strinjal, moti me pa naslednje:
Saj sploh ni več kaj komentirati, škoda energije.
Edino kar nam preostane je popolna državljanska nepokorščina na način, da enostavno nehamo plačevati davke in prispevke, potem se naj pa javni sektor gre konje na svoj račun. Žal pa smo Slovenci to nesposobni storiti. Ajde Miško, idi dalje!Si že kdaj pomislila, da če bi se nehalo plačevati davke ob totalni državljanski nepokorščini, še s svojimi konji ne bi nikamor prišla? Mogoče po AC, ki se financira direktno, potem pa pot pod noge, ker cest ne bi več nihče vzdrževal? Ampak predvidevam, da so tvoje noge na nivoju tvojega rezoniranja problemov in ne bi daleč prišla, vsekakor bi pa bila v isti kaši kot zaposleni v JS.
sporočil: 14.456
Ministrica za zdravje Milojka Kolar Celarc pa naj bi se v naslednjih dneh sestala s starši otrok v programu otroške srčne kirurgije.Res jim bo odleglo!!!
Ministrica je sicer napovedala, da bo v kratkem sprejela tudi odločitev o prihodnosti programa otroške srčne kirurgije.Miladojkin kompleks božanske vsevednosti, moči in razsodnosti...
sporočil: 11.068
[MarijanMacek]Načeloma se strinjam, vendar glede cest nimaš prav. Vzdrževanje cest plačamo vozniki ob registraciji vozila, pa tudi deloma se te financirajo, če se, iz cene goriva. Vidi se pa ne.
> [Florenca]
> Saj sploh ni več kaj komentirati, škoda energije.
O tem, da se ne splača zgubljati energije za komentiranje razmer na otroški srčni kirurgiji bi se skorajda strinjal, moti me pa naslednje:
> Edino kar nam preostane je popolna državljanska nepokorščina na način, da enostavno nehamo plačevati davke in prispevke, potem se naj pa javni sektor gre konje na svoj račun. Žal pa smo Slovenci to nesposobni storiti. Ajde Miško, idi dalje!
Si že kdaj pomislila, da če bi se nehalo plačevati davke ob totalni državljanski nepokorščini, še s svojimi konji ne bi nikamor prišla? Mogoče po AC, ki se financira direktno, potem pa pot pod noge, ker cest ne bi več nihče vzdrževal? Ampak predvidevam, da so tvoje noge na nivoju tvojega rezoniranja problemov in ne bi daleč prišla, vsekakor bi pa bila v isti kaši kot zaposleni v JS.
sporočil: 4.311
[vrac]To kar plačaš pri registraciji lahko jemlješ za davek ali prispevek, podobno DDV in trošarino na gorivo. Ko se bo pa prispevek pri registraciji ukinil in merilo porabo cest, pa ne bo več davek ampak uporabnina. Vsaj jaz stvari tako razumem. Še vedno bo pa problem za nas kolesarske navdušence. Trenutno namreč še ne plačujemo uporabnine cest in kolesarskih stez.
> [MarijanMacek]
> > [Florenca]
> > Saj sploh ni več kaj komentirati, škoda energije.
>
> O tem, da se ne splača zgubljati energije za komentiranje razmer na otroški srčni kirurgiji bi se skorajda strinjal, moti me pa naslednje:
>
> >
Načeloma se strinjam, vendar glede cest nimaš prav. Vzdrževanje cest plačamo vozniki ob registraciji vozila, pa tudi deloma se te financirajo, če se, iz cene goriva. Vidi se pa ne.
sporočil: 10.890
To, to: uporabnina. Mislijo, da bodo s tem obogateli. Malo morgen.
Ljudje se ne bodo vozili po avtocesti, ampak po stranskih poteh,
ali pa sploh ne. Ti ki racunajo na dobicek so se ustrelili v
koleno.
Slovenci smo silno podjetni. Mi bomo sefi, narod bo placal tuje strokovnjake. Genialna resitev. Po vzoru ministrstev, ki zaposlujejo po nekajsto ljudi, potem pa vedno zmanjka se strokovnjak z to in ono. Zaposlijo novega, ali pa outsorcajo. Pa se malo vec inspektorjev bo treba.
Slovenci smo silno podjetni. Mi bomo sefi, narod bo placal tuje strokovnjake. Genialna resitev. Po vzoru ministrstev, ki zaposlujejo po nekajsto ljudi, potem pa vedno zmanjka se strokovnjak z to in ono. Zaposlijo novega, ali pa outsorcajo. Pa se malo vec inspektorjev bo treba.
Strani: 1