Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Deutsche Bahn dvignil roke od logističnega holdinga?
Strani: 1 2
sporočil: 1.616
Za ta denar lahko Intereuropo kupi Lovšin. Kar tako za hec. Kdo ve,
mogoče mu je še ostalo kaj drobiža od ropa stoletja.
sporočil: 5.640
Zadnja sprememba: 25.07.2012 07:30
madona sedaj pademo direktno v italjanski objem ! So že vedeli
zakaj so štrihali na novo mejne kamne na ex yugi-it meji iz leta
1920 ?
sporočil: 153
Naši bi samo sestankovali, halo, ta gnoj od železnic prodat za 1 €
takoj prvemu ki pride mimo, ne pa sestankovat še nadaljnih 10 let.
Pa Nemci niso butasti, vejo da bi se v primeru uspešnega dogovora o
prodaji spet našel kak "nacionalni interes" in celotna zadeva bi
tako padla v vodo - škoda časa in denarja.
sporočil: 2.226
To se zgodi ko namesto vodstva in lastnika železnic(država), vodijo
podjetje železničarski sindikalisti,ki ga na koncu saniramo vsako
leto davkoplačevalci ker sindikalisti mislijo da živimo v državi ki
ima polne žepe denarja za odplačevanje njihovih dolgov.Tako bomo
namesto globalno konkurenčnega podjetja dobili drek kjer se bodo še
vedno na račun zadolževanja države okoli korita pasli sindikalisti
SŽ-ja in zaposleni z nadpovprečnimi plačami in minimalno
produktivnostjo.Račun pa bomo kot vedno morali poravnati obubožani
slovenski davkoplačevalci in bankrotirana država.
sporočil: 1.607
glede na nenehni minus, bi bilo bolje zeleznice kar ukiniti, al pa
senkati, ce jih kdo sploh hoce.
sporočil: 1.470
Pišuka, jaz bi pa rekel, da Schenker zanimajo naše ne-železnične
kapacitete, ker ima to v planu (agresivno širitev in ohranjanje
pomena v okviru DB). Po tem, kar se v zadnjem času lansira v
medijih (da ne rečem, da se dogaja v ozadju pri dogovarjanjih), je
težko biti optimist glede Slovenije. Kaj nam na koncu sploh še
ostane, če se nismo pripravljeni odreči družbam, kjer so v akciji
t.i. vested interests? Za vas ne vem, a jaz počasi navijam za
scenarij, da Slovenija zaprosi za pomoč. Slabše verjetno ne bo,
očitno je namreč, da potrebujemo palico iz tujine.
sporočil: 32
Za SŽ je najbolje, če vse tire ven popipamo in namesto njih
zgradimo ceste.
Znebimo se zgubarskih železnic in njihovih sindikalistov ter zaženemo nov investicijski cikel.
Znebimo se zgubarskih železnic in njihovih sindikalistov ter zaženemo nov investicijski cikel.
sporočil: 1.616
Železnice? Pri nas imajo železnice samo eno funkcijo. Prevažat robo
za Luko Koper. Torej rabimo 2 železnici. Eno v Trst in drugo v
Reko. Tako bomo ujeli dve muhi na en mah, in rešili Luko Koper.
Drugače lahko samo razkladamo vagone tam gor pri madžarski meji.
sporočil: 18.363
Sem zadnjič bral v Delu intervju z dr. Mencigerjem. On je proti
prodaji državnega premoženja:-), ki naj bi ga zganjala sedanja
"komunistična vlada JJ". Je treba ukrepat preden bodo vse
razprodali in take.....Vidim pa, da je ostalo državnega premoženja
v teh dveh primerih (ki naj bi zagotavljal med rugim tudi penzije)
za mikroskopski vzorec. Za raziskovalne namene, recimo.....Bolje da
propade, kot da prodamo. Ko so firme vredne jih je škoda, ko so
nevredne, pa tako poceni se jih res ne izplača prodajat.....Never
end story, ki pa se bo morala enkrat končat. Sama od sebe, v
skrajnem primeru. Lep dan.
sporočil: 7.327
Dajte Švabom zakonsko podlago za odpustitev VSEH delavcev na SŽ, pa
bodo zagrabili. Kdo bo kupil vrečo brez dna z 10k zaposlenci, če pa
jih potrebuje okoli 3-5k za normalno (in dobičkonosno) delovanje? A
kje v imenu SŽ piše "SŽ, socialna ustanova, d.o.o."? Ali pa "SŽ,
proračunski porabnik, d.o.o."?
Pizda, jaz ne ločim več Grka od Slovenca. No, mogoče so Grki temnejših kocin, to pa je tudi vsa razlika.
Pizda, jaz ne ločim več Grka od Slovenca. No, mogoče so Grki temnejših kocin, to pa je tudi vsa razlika.
sporočil: 652
...e, Slovenija moja - bog te nima rad. Koliko moraš biti pameten,
da NE prepoznaš strateškega položaja luke Koper in njene vloge v
Evropi. Koliko moraš biti pameten, da ne prepoznaš iger DRŽAV,
lobijev in podjetij, ki bi rade izničile to pozicijo ? Čas pa teče,
politiki se manjavajo, strategije tudi in bomo lepo "popušili"...
sporočil: 164
Dajmo si nalit čistega vina: T.i. "strateški partner" ni nič
drugega kot kupec, ki naj kupi podjetje. Vsak pameten kupec, ki
resno mislit iz kupljenega imeti profit si postavi svoje vodstvo.
Iskanje partnerja, kar je postala glavna točka nasih vodstev je
izraz slabega vodenja podjetij, slabega menegmenta, ki ni sposoben
uspešno voditi podjetja ( tu prištevam tudi vlado z vsemi
svetovalci, ki vodi državo kot podjetje, kot jo pač vodi )! Pravo
vprašanje bi bilo , zakaj jih plačujemo, če svoje delo tako slabo
opravijo. In naj bo jasno: država ne vodi podjetja, podjetja vodijo
ljudje z dokaj znanimi imeni v imenu države!
Drugo pa je, zakaj bi nekdo kupil ( vlagal) sedaj v SŽ, če bo s takim vodenjem kmalu v stečaju in jo dobijo v celoti za par centov? In z njo še nadzor nad Luko Koper in ostalimi (še živimi) prevozniki?
Drugo pa je, zakaj bi nekdo kupil ( vlagal) sedaj v SŽ, če bo s takim vodenjem kmalu v stečaju in jo dobijo v celoti za par centov? In z njo še nadzor nad Luko Koper in ostalimi (še živimi) prevozniki?
sporočil: 138
NEMCI NISO, KLJUB 5 LETOM POGAJANJ, HOTELI PODMAZATI POLITIKE.NAŠI
VRLI POLITIKI GLEDAJO SAMO ZA SVOJ ŽEP,PRIŠEL BO OBRAČUNA DAN-NI
VEČ DALEČ.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 25.07.2012 10:52
II.TIRŽe imenovani drugi tir je problematičen že (pre)dolgo časa, oziroma še iz Jugoslavije, ko je bila to prednostna gospodarska in politična naloga tudi za sam razvoj Luke Koper. Ob tem je potrebno poudariti, da so gospodarstveniki in direktorji od vedno govorili, da je država zaradi neuresničenega drugega tira, pozabila na Luko Koper in jih prepustila negotovi usodi.
Obstoječi tir je že tako ali tako vseskozi problematičen, da o njegovem prehodu nad naravnovarstvenimi Obalnimi vodnimi viri, ki so tako velikokrat in vsakokrat ogroženi. Tako so posebej ogroženi tudi ob prihodih in izhodih tažkih vlakovnih kompozicijah iz Luke Koper, še posebej kadar gre za prevoz nevarnih snovi. Vseskozi smo si tudi zatiskali oči pred morebitnimi ekološkimi katastrofami, ki bi se lahko pripetile ob iztirjenju takšne kompozicije, ko bi onesnažilo vodne vire, zato je sreča, da vodo dobivamo tudi iz Hrvaške.
In v vseh teh letih ni bilo mogoče teh želja uresničiti, kjub velikemu gospodarskemu prispevku in pomenu, ki ga ima Luka Koper za Obalno gospodarstvo in tudi za Slovensko gospodarstvo.
Dosedanji direktorji in predsedniki uprav po kronološkem vrstnem redu:
Mirko Koršič, od 1.9.1957 do 4.8.1959
Danilo Petrinja, od 5.8.1959 do 13.4.1970
Egon Prinčič, od 14.4.1970 do 27.2.1975
Branko Magajna, od 28.2.1975 do 26.4.1977
Vojko Čok (v.d. direktorja), od 27.4.1977 do 9.10.1977
Bruno Korelič, od 10.10.1977 do 30.4.1982
Rudi Dujc, od 1.5.1982 do 30.6.1986
Bruno Korelič, od 1.7.1986 do 30.6.1990
Rudi Dujc, od 1.7.1990 do 11.7.1993
Bruno Korelič, od 12.7.1993 do 25.7.2005
Marjan Babič, (v.d. direktorja), od 26.7.2005 do 23.10.2005
Robert Časar, od 24.10.2005 do 15.6.2009
Gregor Veselko, od 16.6.2009 dalje
In niti en direktor od vseh naštetih ni uspel pri željeni posodobitvi želežniške proge, zato se bodo vsi na vrat na nos sedaj preusmerili na manjkajoči delček proge med Trstom in Koprom.
In ta proga bi merila samo 12 kilometrov, hkrati pa je ob znani obstoječi železni zavesi pomenilo, nepremostljivo bariero, ki se jo še do danes ni uspelo povezati.
In povsem za vzor bi nam še vedno lahko bila še znana ozkotirna proga Parenzana - Porečanka, ki je povezovala Istro s Trstom in obratno, že od leta 1902.
In takrat, so že vedeli zakaj.
sl.wikipedia.org/wik...%C4%8Danka
www.paren zana.net
www.parenzana.net/hr...otografije
Glede na hitrosti vlakov, ki jo dosegajo v sosednji Italiji z FrecciaRossa ali FrecciaArgenta, saj potrebujete iz Bologne v Milano le 1 uro in 5 minut.
www.trenitalia.com/c...16f90aRCRD
Pri nas pa potrebujete za pot iz Nove Gorice v Koper, z dvama postankoma v Sežani in Divači, s tem, da v Divači vlak ki pelje iz Ljubljane, ne čaka tega iz Nove Gorice, mimogrede razlika med njima je le par minut, tako, da morajo vsi potniki še dodatno čakati novega iz smeri Ljubljane. Zato ni nobeno presenečenje, da za to pot potrebujete precej več kot 3 ure.
Da ob tem ne govorimo o japonskih vlakih ali francoskih Alstomovih AGV, ki tam konkurirajo že letalom, saj so že davnega leta 1981 dosegli hitrost 260 km/h in 2007 že dosegli hitrostni rekord 575 km/h.
www.alstom.com/
Tudi glede cest se je naš razvoj dobesedno ustavil, saj je pri nas na Obali, potrebno npr.za pot iz Portoroža do Izole, v poletnih mesecih, z malo sreče 45 minut ali več, kar je skoraj pot, ki jo porabimo za v Ljubljano. Vemo kakšne so potrebe obstoječega mednarodnega prometa in je zato zelo žalostno in obenem zaskrbljujoče gledati nepretrgane kolone, ki s prižganimi lučmi in avtomobili stojijo pod razbeljenim soncem. Potrata živcev, potrata časa, potrata denarja, potrata zaupanja,...
Kolikor pogledamo na konec obstoječe hitre ceste in v Strunjansko dolino, ki je del obstoječega naravnega parka, potem bomo z velikimi mukami speljali tam še hitro (avto)cesto, ki se bo priključila Luciji, Portorožu, Sečovljam in Dragonji. Kako naš projekt zaostaja, nam najbolj priča nova avtocesta, ki se je razvila iz Istrskega ipsilona in se konča na križišču pri Plovaniji nad Sečovljami in Dragonjo.
Ubogi dragi nam turisti, državljani, prebivalci, ki imemo take vladarje, ki na tak svojstven način skrbijo za nas.
sporočil: 8.635
Deutsche Bahn dvignil roke od logističnega holdinga?
............... in rdeči talibani slavijo zmago!mrš
............... in rdeči talibani slavijo zmago!mrš
sporočil: 454
Državna srebrnina je postala navaden rjavi pleh. Zgodilo se bo to,
da kmalu ne bomo imeli v upravljanju niti lastne države, kaj šele
takšnih podjetij, ki jim je padla vrednost za najmanj 15 krat.
sporočil: 29
2. Konferenca o predlogu oblikovanja Slovenskega logističnega
Holdinga, Grad Brdo pri Kranju, dne 14. januar 2011:
www.youtube.com/watc...re=related
1. Konferenca o predlogu oblikovanja Slovenskega logističnega Holdinga, Grad Brdo pri Kranju, dne 13. september 2010:
Prvi del:
www.youtube.com/watc...re=related
Drugi del:
www.youtube.com/watc...r_embedded
www.youtube.com/watc...re=related
1. Konferenca o predlogu oblikovanja Slovenskega logističnega Holdinga, Grad Brdo pri Kranju, dne 13. september 2010:
Prvi del:
www.youtube.com/watc...re=related
Drugi del:
www.youtube.com/watc...r_embedded
sporočil: 942
Hehe, a partnerstvo pomeni, da Švaba vloži tistih 9 miljardk (plus
kak dodaten kuferček za Janeza), slovenska vlada pa ostane 51%
lastnik? Komunisti bi radi nategnili Nemce...stavim, da so se, po
obisku JJ & Co, Nemci valjali po tleh od smeha.
sporočil: 2.703
sej fajn dokler ne zacnes nakladat o italiji z nekimi brezveznimi
linki. trenitalia je v kurcu. ukinja vse lokalne in medregijske
storive ker ji ne gre in ne gre s stemi butastimi frecciarossa na
trgu. sedaj so prisiljeni izkoriscat monopol da prisilijo
uporabnike k apgrejdu, ceprav se uporabnikom ne splaca
cena/kvaliteta storitve. naredis abonament in ti kar rezejo vlake
po tekocem traku, ti in tvoj biznis pa jebitase. edina res smiselna
in rentabilna proga je milano rim, ki je konkurencna vsaj letalskim
prevozom, vse ostalo je tipicna italjanka nesposobnost organizacije
in planiranja. tko da ne seri z linkanjem mediterana ki je enako
kot balkan. res smo bebci, ampak ita nam ne sme bit zglede.
sporočil: 258
no pa smo tam - donosnost bo kot izgleda tudi v sloveniji dobila
svoj
pomen. vlada naj raje premisli in odloči ali bo podprla pristaniško
dejavnost ali pristaniško dejavnost in železnice. razlika je velika
in predvsem pri drugi opciji dražja za davkoplačevalce (no pingvini
so tu izključeni iz kalkulacije).
pomen. vlada naj raje premisli in odloči ali bo podprla pristaniško
dejavnost ali pristaniško dejavnost in železnice. razlika je velika
in predvsem pri drugi opciji dražja za davkoplačevalce (no pingvini
so tu izključeni iz kalkulacije).
sporočil: 2.339
"Deutsche Bahn dvignil roke od logističnega holdinga?"
Če je vsakomur jasno, da 'priložnost zamujena, ne vrne se nobena', pa glede odstopa od pogajanj še ni uradnih izjav. Časi so resda slabi in tudi na sprejetje kriznih strateških smernic na ravni EU (konsolidacija bančnih in fiskalnih politik, vlaganje v energetiko, transport,..?), še čakamo.
Veliki posli se redko zgodijo čez noč in nekateri tudi propadejo.
Če je vsakomur jasno, da 'priložnost zamujena, ne vrne se nobena', pa glede odstopa od pogajanj še ni uradnih izjav. Časi so resda slabi in tudi na sprejetje kriznih strateških smernic na ravni EU (konsolidacija bančnih in fiskalnih politik, vlaganje v energetiko, transport,..?), še čakamo.
Veliki posli se redko zgodijo čez noč in nekateri tudi propadejo.
sporočil: 14.712
[crnagradnja]Ko je postal šef Intereurope je kupil za milijon evrov njihovih delnic in me zanima ali jih ima še vedno?
Za ta denar lahko Intereuropo kupi Lovšin. Kar tako za hec. Kdo ve, mogoče mu je še ostalo kaj drobiža od ropa stoletja.
sporočil: 161
Nobeden ni tako nor, da bo prišel v tako sovražno okolje kot je
Slovenija!Nemalo je politikov in ekonomistov, ki so v vseh teh
letih naščuvali narod proti vsemu kar ni "naše".Temu se na nek
način pridružujejo tudi mediji, ki vneto pišejo o vseh apokalipsah,
ki se dogajajo našim firmam in sploh gospodarstvu, modro pa molčijo
o pozitivnih praksah tujih firm pri nas.Potem imamo tu še neuke
lokalne šerife tipa Polšak, Kangler itd., pa smo tam!
Neverjetno, a je res: pri nas ni malo ljudi, ki menijo, da "naj vse hudič vzame, a drugi nas že ne bodo izkoriščali"!
Pri tem pa z gotovostjo rečem, da ni hujšega izkoriščevalca od naših domačih!
OK, ni sicer direktno tema, a indirektno vsekakor!
Neverjetno, a je res: pri nas ni malo ljudi, ki menijo, da "naj vse hudič vzame, a drugi nas že ne bodo izkoriščali"!
Pri tem pa z gotovostjo rečem, da ni hujšega izkoriščevalca od naših domačih!
OK, ni sicer direktno tema, a indirektno vsekakor!
sporočil: 78
Kaj nobenmu ne kane? Dajte tistim sindikalistom...SŽ legitimno
pravico do dela ne samo do mešanja štren in vrivanja ,,svojih,, ki
išejo samo pravice, delali pa ne bi. Naj se živijo iz članarin, ne
pa službena stanovanja, avte, telefone........
sporočil: 2.327
no ta pahorjev umorvor naj kar sam placa in pogoltne ta bednik se
je sopiril in objemal z tem svabcetom kot neki peder in tudi
naredil res pederski racun ki ga vedno narod placa .in sedaj je
stisnil rep med noge in iz politike hoce na preplacan predsedniski
stol da nam se naprej serje po glavi in nas sramoti v svetu . kako
beden volilni narod smo da imamo take bednike za predstavnike
naroda. in ker nima babe mu bo dimiceva kot spremljevalka.saj ji se
vedno zaupa in jo podpira ..RES BEDNA NAVEZA. no narod da ne boste
zgresili in ne pozabite iti volit tega svetnika ......
Strani: 1 2