36 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1 2

anon-117019 sporočil: 1.616
[#1768133] 25.07.12 07:11
Odgovori   +    24
Za ta denar lahko Intereuropo kupi Lovšin. Kar tako za hec. Kdo ve, mogoče mu je še ostalo kaj drobiža od ropa stoletja.
sporočil: 5.640
[#1768144] 25.07.12 07:28
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: 25.07.2012 07:30
madona sedaj pademo direktno v italjanski objem ! So že vedeli zakaj so štrihali na novo mejne kamne na ex yugi-it meji iz leta 1920 ?
anon-233076 sporočil: 153
[#1768151] 25.07.12 07:36
Odgovori   +    25
Naši bi samo sestankovali, halo, ta gnoj od železnic prodat za 1 € takoj prvemu ki pride mimo, ne pa sestankovat še nadaljnih 10 let. Pa Nemci niso butasti, vejo da bi se v primeru uspešnega dogovora o prodaji spet našel kak "nacionalni interes" in celotna zadeva bi tako padla v vodo - škoda časa in denarja.
anon-170731 sporočil: 2.226
[#1768216] 25.07.12 08:41
Odgovori   +    16
To se zgodi ko namesto vodstva in lastnika železnic(država), vodijo podjetje železničarski sindikalisti,ki ga na koncu saniramo vsako leto davkoplačevalci ker sindikalisti mislijo da živimo v državi ki ima polne žepe denarja za odplačevanje njihovih dolgov.Tako bomo namesto globalno konkurenčnega podjetja dobili drek kjer se bodo še vedno na račun zadolževanja države okoli korita pasli sindikalisti SŽ-ja in zaposleni z nadpovprečnimi plačami in minimalno produktivnostjo.Račun pa bomo kot vedno morali poravnati obubožani slovenski davkoplačevalci in bankrotirana država.
anon-86926 sporočil: 4.065
[#1768218] 25.07.12 08:42
Odgovori   +    17
So še ti pogruntali da železnice že leta furata dva sindikalista.
anon-175245 sporočil: 1.607
[#1768221] 25.07.12 08:42
Odgovori   +    10
glede na nenehni minus, bi bilo bolje zeleznice kar ukiniti, al pa senkati, ce jih kdo sploh hoce.
poopmezajebava sporočil: 1.470
[#1768233] 25.07.12 08:51
Odgovori   +    10
Pišuka, jaz bi pa rekel, da Schenker zanimajo naše ne-železnične kapacitete, ker ima to v planu (agresivno širitev in ohranjanje pomena v okviru DB). Po tem, kar se v zadnjem času lansira v medijih (da ne rečem, da se dogaja v ozadju pri dogovarjanjih), je težko biti optimist glede Slovenije. Kaj nam na koncu sploh še ostane, če se nismo pripravljeni odreči družbam, kjer so v akciji t.i. vested interests? Za vas ne vem, a jaz počasi navijam za scenarij, da Slovenija zaprosi za pomoč. Slabše verjetno ne bo, očitno je namreč, da potrebujemo palico iz tujine.
anon-272533 sporočil: 32
[#1768237] 25.07.12 08:54
Odgovori   +    11
Za SŽ je najbolje, če vse tire ven popipamo in namesto njih zgradimo ceste.

Znebimo se zgubarskih železnic in njihovih sindikalistov ter zaženemo nov investicijski cikel.
anon-117019 sporočil: 1.616
[#1768263] 25.07.12 09:14
Odgovori   +    8
Železnice? Pri nas imajo železnice samo eno funkcijo. Prevažat robo za Luko Koper. Torej rabimo 2 železnici. Eno v Trst in drugo v Reko. Tako bomo ujeli dve muhi na en mah, in rešili Luko Koper. Drugače lahko samo razkladamo vagone tam gor pri madžarski meji.
bigl sporočil: 18.363
[#1768275] 25.07.12 09:24
Odgovori   +    18
Sem zadnjič bral v Delu intervju z dr. Mencigerjem. On je proti prodaji državnega premoženja:-), ki naj bi ga zganjala sedanja "komunistična vlada JJ". Je treba ukrepat preden bodo vse razprodali in take.....Vidim pa, da je ostalo državnega premoženja v teh dveh primerih (ki naj bi zagotavljal med rugim tudi penzije) za mikroskopski vzorec. Za raziskovalne namene, recimo.....Bolje da propade, kot da prodamo. Ko so firme vredne jih je škoda, ko so nevredne, pa tako poceni se jih res ne izplača prodajat.....Never end story, ki pa se bo morala enkrat končat. Sama od sebe, v skrajnem primeru. Lep dan.
anon-170640 sporočil: 1.124
[#1768290] 25.07.12 09:35
Odgovori   +    2
jap , Borat pa nič !!
PetraS sporočil: 2.368
[#1768316] 25.07.12 09:47 · odgovor na: anon-175245 (#1768221)
Odgovori   +    4
sej so jih hotli, pa dat še par firm povrh, pa jih nočjo..
anon-45881 sporočil: 7.327
[#1768338] 25.07.12 09:59
Odgovori   +    15
Dajte Švabom zakonsko podlago za odpustitev VSEH delavcev na SŽ, pa bodo zagrabili. Kdo bo kupil vrečo brez dna z 10k zaposlenci, če pa jih potrebuje okoli 3-5k za normalno (in dobičkonosno) delovanje? A kje v imenu SŽ piše "SŽ, socialna ustanova, d.o.o."? Ali pa "SŽ, proračunski porabnik, d.o.o."?

Pizda, jaz ne ločim več Grka od Slovenca. No, mogoče so Grki temnejših kocin, to pa je tudi vsa razlika.
anon-137481 sporočil: 652
[#1768357] 25.07.12 10:06
Odgovori   +    6
...e, Slovenija moja - bog te nima rad. Koliko moraš biti pameten, da NE prepoznaš strateškega položaja luke Koper in njene vloge v Evropi. Koliko moraš biti pameten, da ne prepoznaš iger DRŽAV, lobijev in podjetij, ki bi rade izničile to pozicijo ? Čas pa teče, politiki se manjavajo, strategije tudi in bomo lepo "popušili"...
anon-177959 sporočil: 164
[#1768394] 25.07.12 10:23
Odgovori   +    5
Dajmo si nalit čistega vina: T.i. "strateški partner" ni nič drugega kot kupec, ki naj kupi podjetje. Vsak pameten kupec, ki resno mislit iz kupljenega imeti profit si postavi svoje vodstvo. Iskanje partnerja, kar je postala glavna točka nasih vodstev je izraz slabega vodenja podjetij, slabega menegmenta, ki ni sposoben uspešno voditi podjetja ( tu prištevam tudi vlado z vsemi svetovalci, ki vodi državo kot podjetje, kot jo pač vodi )! Pravo vprašanje bi bilo , zakaj jih plačujemo, če svoje delo tako slabo opravijo. In naj bo jasno: država ne vodi podjetja, podjetja vodijo ljudje z dokaj znanimi imeni v imenu države!

Drugo pa je, zakaj bi nekdo kupil ( vlagal) sedaj v SŽ, če bo s takim vodenjem kmalu v stečaju in jo dobijo v celoti za par centov? In z njo še nadzor nad Luko Koper in ostalimi (še živimi) prevozniki?
anon-252526 sporočil: 138
[#1768398] 25.07.12 10:25
Odgovori   +    9
NEMCI NISO, KLJUB 5 LETOM POGAJANJ, HOTELI PODMAZATI POLITIKE.NAŠI VRLI POLITIKI GLEDAJO SAMO ZA SVOJ ŽEP,PRIŠEL BO OBRAČUNA DAN-NI VEČ DALEČ.
murje sporočil: 5.120
[#1768457] 25.07.12 10:51
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: murje 25.07.2012 10:52
II.TIR

Že imenovani drugi tir je problematičen že (pre)dolgo časa, oziroma še iz Jugoslavije, ko je bila to prednostna gospodarska in politična naloga tudi za sam razvoj Luke Koper. Ob tem je potrebno poudariti, da so gospodarstveniki in direktorji od vedno govorili, da je država zaradi neuresničenega drugega tira, pozabila na Luko Koper in jih prepustila negotovi usodi.
Obstoječi tir je že tako ali tako vseskozi problematičen, da o njegovem prehodu nad naravnovarstvenimi Obalnimi vodnimi viri, ki so tako velikokrat in vsakokrat ogroženi. Tako so posebej ogroženi tudi ob prihodih in izhodih tažkih vlakovnih kompozicijah iz Luke Koper, še posebej kadar gre za prevoz nevarnih snovi. Vseskozi smo si tudi zatiskali oči pred morebitnimi ekološkimi katastrofami, ki bi se lahko pripetile ob iztirjenju takšne kompozicije, ko bi onesnažilo vodne vire, zato je sreča, da vodo dobivamo tudi iz Hrvaške.
In v vseh teh letih ni bilo mogoče teh želja uresničiti, kjub velikemu gospodarskemu prispevku in pomenu, ki ga ima Luka Koper za Obalno gospodarstvo in tudi za Slovensko gospodarstvo.

Dosedanji direktorji in predsedniki uprav po kronološkem vrstnem redu:
Mirko Koršič, od 1.9.1957 do 4.8.1959
Danilo Petrinja, od 5.8.1959 do 13.4.1970
Egon Prinčič, od 14.4.1970 do 27.2.1975
Branko Magajna, od 28.2.1975 do 26.4.1977
Vojko Čok (v.d. direktorja), od 27.4.1977 do 9.10.1977
Bruno Korelič, od 10.10.1977 do 30.4.1982
Rudi Dujc, od 1.5.1982 do 30.6.1986
Bruno Korelič, od 1.7.1986 do 30.6.1990
Rudi Dujc, od 1.7.1990 do 11.7.1993
Bruno Korelič, od 12.7.1993 do 25.7.2005
Marjan Babič, (v.d. direktorja), od 26.7.2005 do 23.10.2005
Robert Časar, od 24.10.2005 do 15.6.2009
Gregor Veselko, od 16.6.2009 dalje

In niti en direktor od vseh naštetih ni uspel pri željeni posodobitvi želežniške proge, zato se bodo vsi na vrat na nos sedaj preusmerili na manjkajoči delček proge med Trstom in Koprom.
In ta proga bi merila samo 12 kilometrov, hkrati pa je ob znani obstoječi železni zavesi pomenilo, nepremostljivo bariero, ki se jo še do danes ni uspelo povezati.
In povsem za vzor bi nam še vedno lahko bila še znana ozkotirna proga Parenzana - Porečanka, ki je povezovala Istro s Trstom in obratno, že od leta 1902.
In takrat, so že vedeli zakaj.
sl.wikipedia.org/wik...%C4%8Danka
www.paren zana.net
www.parenzana.net/hr...otografije

Glede na hitrosti vlakov, ki jo dosegajo v sosednji Italiji z FrecciaRossa ali FrecciaArgenta, saj potrebujete iz Bologne v Milano le 1 uro in 5 minut.
www.trenitalia.com/c...16f90aRCRD
Pri nas pa potrebujete za pot iz Nove Gorice v Koper, z dvama postankoma v Sežani in Divači, s tem, da v Divači vlak ki pelje iz Ljubljane, ne čaka tega iz Nove Gorice, mimogrede razlika med njima je le par minut, tako, da morajo vsi potniki še dodatno čakati novega iz smeri Ljubljane. Zato ni nobeno presenečenje, da za to pot potrebujete precej več kot 3 ure.

Da ob tem ne govorimo o japonskih vlakih ali francoskih Alstomovih AGV, ki tam konkurirajo že letalom, saj so že davnega leta 1981 dosegli hitrost 260 km/h in 2007 že dosegli hitrostni rekord 575 km/h.
www.alstom.com/

Tudi glede cest se je naš razvoj dobesedno ustavil, saj je pri nas na Obali, potrebno npr.za pot iz Portoroža do Izole, v poletnih mesecih, z malo sreče 45 minut ali več, kar je skoraj pot, ki jo porabimo za v Ljubljano. Vemo kakšne so potrebe obstoječega mednarodnega prometa in je zato zelo žalostno in obenem zaskrbljujoče gledati nepretrgane kolone, ki s prižganimi lučmi in avtomobili stojijo pod razbeljenim soncem. Potrata živcev, potrata časa, potrata denarja, potrata zaupanja,...
Kolikor pogledamo na konec obstoječe hitre ceste in v Strunjansko dolino, ki je del obstoječega naravnega parka, potem bomo z velikimi mukami speljali tam še hitro (avto)cesto, ki se bo priključila Luciji, Portorožu, Sečovljam in Dragonji. Kako naš projekt zaostaja, nam najbolj priča nova avtocesta, ki se je razvila iz Istrskega ipsilona in se konča na križišču pri Plovaniji nad Sečovljami in Dragonjo.
Ubogi dragi nam turisti, državljani, prebivalci, ki imemo take vladarje, ki na tak svojstven način skrbijo za nas.
anon-117019 sporočil: 1.616
[#1768505] 25.07.12 11:23 · odgovor na: murje (#1768457)
Odgovori   +    1
Rešitev je zelo enostavna. Vstopnina enih 1000€ na Črnemkalu.
anon-202018 sporočil: 8.635
[#1768531] 25.07.12 11:37
Odgovori   +    8
Deutsche Bahn dvignil roke od logističnega holdinga?

............... in rdeči talibani slavijo zmago!mrš
anon-230412 sporočil: 740
[#1768583] 25.07.12 11:58
Odgovori   +    1
vsi na kolesa
anon-209917 sporočil: 454
[#1768605] 25.07.12 12:08
Odgovori   +    3
Državna srebrnina je postala navaden rjavi pleh. Zgodilo se bo to, da kmalu ne bomo imeli v upravljanju niti lastne države, kaj šele takšnih podjetij, ki jim je padla vrednost za najmanj 15 krat.
anon-282166 sporočil: 29
[#1768630] 25.07.12 12:16
Odgovori   +    0
2. Konferenca o predlogu oblikovanja Slovenskega logističnega Holdinga, Grad Brdo pri Kranju, dne 14. januar 2011:

www.youtube.com/watc...re=related

1. Konferenca o predlogu oblikovanja Slovenskega logističnega Holdinga, Grad Brdo pri Kranju, dne 13. september 2010:

Prvi del:
www.youtube.com/watc...re=related

Drugi del:
www.youtube.com/watc...r_embedded
anon-206466 sporočil: 942
[#1768653] 25.07.12 12:27
Odgovori   +    5
Hehe, a partnerstvo pomeni, da Švaba vloži tistih 9 miljardk (plus kak dodaten kuferček za Janeza), slovenska vlada pa ostane 51% lastnik? Komunisti bi radi nategnili Nemce...stavim, da so se, po obisku JJ & Co, Nemci valjali po tleh od smeha.
anon-226535 sporočil: 2.703
[#1768880] 25.07.12 14:19 · odgovor na: murje (#1768457)
Odgovori   +    2
sej fajn dokler ne zacnes nakladat o italiji z nekimi brezveznimi linki. trenitalia je v kurcu. ukinja vse lokalne in medregijske storive ker ji ne gre in ne gre s stemi butastimi frecciarossa na trgu. sedaj so prisiljeni izkoriscat monopol da prisilijo uporabnike k apgrejdu, ceprav se uporabnikom ne splaca cena/kvaliteta storitve. naredis abonament in ti kar rezejo vlake po tekocem traku, ti in tvoj biznis pa jebitase. edina res smiselna in rentabilna proga je milano rim, ki je konkurencna vsaj letalskim prevozom, vse ostalo je tipicna italjanka nesposobnost organizacije in planiranja. tko da ne seri z linkanjem mediterana ki je enako kot balkan. res smo bebci, ampak ita nam ne sme bit zglede.
imocl sporočil: 258
[#1768902] 25.07.12 14:23
Odgovori   +    1
no pa smo tam - donosnost bo kot izgleda tudi v sloveniji dobila svoj
pomen. vlada naj raje premisli in odloči ali bo podprla pristaniško
dejavnost ali pristaniško dejavnost in železnice. razlika je velika
in predvsem pri drugi opciji dražja za davkoplačevalce (no pingvini
so tu izključeni iz kalkulacije).
anon-268539 sporočil: 2.339
[#1768929] 25.07.12 14:33
Odgovori   +    2
"Deutsche Bahn dvignil roke od logističnega holdinga?"

Če je vsakomur jasno, da 'priložnost zamujena, ne vrne se nobena', pa glede odstopa od pogajanj še ni uradnih izjav. Časi so resda slabi in tudi na sprejetje kriznih strateških smernic na ravni EU (konsolidacija bančnih in fiskalnih politik, vlaganje v energetiko, transport,..?), še čakamo.
Veliki posli se redko zgodijo čez noč in nekateri tudi propadejo.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#1769118] 25.07.12 16:25 · odgovor na: anon-117019 (#1768133)
Odgovori   +    1
[crnagradnja]
Za ta denar lahko Intereuropo kupi Lovšin. Kar tako za hec. Kdo ve, mogoče mu je še ostalo kaj drobiža od ropa stoletja.
Ko je postal šef Intereurope je kupil za milijon evrov njihovih delnic in me zanima ali jih ima še vedno?
anon-246449 sporočil: 161
[#1769133] 25.07.12 16:41
Odgovori   +    2
Nobeden ni tako nor, da bo prišel v tako sovražno okolje kot je Slovenija!Nemalo je politikov in ekonomistov, ki so v vseh teh letih naščuvali narod proti vsemu kar ni "naše".Temu se na nek način pridružujejo tudi mediji, ki vneto pišejo o vseh apokalipsah, ki se dogajajo našim firmam in sploh gospodarstvu, modro pa molčijo o pozitivnih praksah tujih firm pri nas.Potem imamo tu še neuke lokalne šerife tipa Polšak, Kangler itd., pa smo tam!
Neverjetno, a je res: pri nas ni malo ljudi, ki menijo, da "naj vse hudič vzame, a drugi nas že ne bodo izkoriščali"!
Pri tem pa z gotovostjo rečem, da ni hujšega izkoriščevalca od naših domačih!
OK, ni sicer direktno tema, a indirektno vsekakor!
cincatincabinca sporočil: 78
[#1769177] 25.07.12 17:15
Odgovori   +    1
Kaj nobenmu ne kane? Dajte tistim sindikalistom...SŽ legitimno pravico do dela ne samo do mešanja štren in vrivanja ,,svojih,, ki išejo samo pravice, delali pa ne bi. Naj se živijo iz članarin, ne pa službena stanovanja, avte, telefone........
anon-263608 sporočil: 2.327
[#1769193] 25.07.12 17:24
Odgovori   +    1
no ta pahorjev umorvor naj kar sam placa in pogoltne ta bednik se je sopiril in objemal z tem svabcetom kot neki peder in tudi naredil res pederski racun ki ga vedno narod placa .in sedaj je stisnil rep med noge in iz politike hoce na preplacan predsedniski stol da nam se naprej serje po glavi in nas sramoti v svetu . kako beden volilni narod smo da imamo take bednike za predstavnike naroda. in ker nima babe mu bo dimiceva kot spremljevalka.saj ji se vedno zaupa in jo podpira ..RES BEDNA NAVEZA. no narod da ne boste zgresili in ne pozabite iti volit tega svetnika ......

Strani: 1 2