Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Umetnine na štirih kolesih

Strani: 1

gt001 sporočil: 786
[#1703288] 25.05.12 10:33
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: gt001 25.05.2012 10:47
Karoserija je bila izdelana iz lahkega jekla
Jeklo je jeklo. Ni lahkega jekla s fizikalnega stalisca. Gostota je vedno pri ~7,8t/m^3

Kar je bilo pri 300SL inovativno oz. je naredilo avto lahek je sledece:
cevna konstrukcija sasije z tankostenskih cevi, ki je omogocila za tiste case fenomenalno vzvojno cvrstost avtomobila pri tezi osnovnega okvirja pod 90kg. Cel avto je imel slabih 1300kg.

Na podobni osnovi je razvitih vec supersportnih avtov.
Tudi AMG SLS (zanj imam podatke pri roki) je bil narejen na podoben koncept. Nosilna konstrukcija iz ALU profilov, oz. ALU masivnih ulitih delov na nosilnih mestih (vpetje koles, motorja, podrocje tunela etc.) Masa nosilne konstrukcije 241kg/cel avto ~1600-1700kg

vec na google, wikipedia (nemska!) itd.

Strani: 1