Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zaposlitev upokojenih voznikov

Strani: 1

foore sporočil: 12.753
[#1562075] 30.01.12 22:35
Odgovori   +    4
KOt da ne bi imeli mlade voznike na zavodu za zaposlovanje.....
kojot01 sporočil: 817
[#1562097] 30.01.12 23:01 · odgovor na: foore (#1562075)
Odgovori   +    6
[foore]
KOt da ne bi imeli mlade voznike na zavodu za zaposlovanje.....

To je sicer res, a če pomislimo drugače-če bi jaz bil lastnik prevozniškega podjetja, bi hudičevo premislil, preden bi nov tovornjak v vrednosti +100 000 € zaupal prepotentnemu mulcu, ki je ravno včeraj na stroške zavoda napravil izpit kot kao prekvalifikacija iz npr. slaščičarja v šoferja. Izkušnje so tukaj pač neprecenljive... :)
foore sporočil: 12.753
[#1562130] 30.01.12 23:49 · odgovor na: kojot01 (#1562097)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: foore 30.01.2012 23:52
[kojot01]
> [foore]
> KOt da ne bi imeli mlade voznike na zavodu za zaposlovanje.....


To je sicer res, a če pomislimo drugače-če bi jaz bil lastnik prevozniškega podjetja, bi hudičevo premislil, preden bi nov tovornjak v vrednosti +100 000 € zaupal prepotentnemu mulcu, ki je ravno včeraj na stroške zavoda napravil izpit kot kao prekvalifikacija iz npr. slaščičarja v šoferja. Izkušnje so tukaj pač neprecenljive... :)>
Če pa jasno pomisliva sposobnosti starejšega upokojenega šoferja, ki ima precej slabše fizične kot psihološke sposobnosti in ponavadi sploh ne bi napravil sposobnost opravljanja glede na zdravniško spričevalo, pa vse izkušnje nič več ne pomenijo....

Za tovornjak vrednosti 100 000 EU pa ta prepotentni mulec ni več mulec, saj da dobi vozniško dovoljenje za tak tovornjak mora preteči kar nekaj let , da dobi sploh dovoljenje za vožnjo takega tovornjaka.....
anon-128631 sporočil: 2.624
[#1562359] 31.01.12 09:38
Odgovori   +    1
Upokojen poklicni šofer se ve zakaj je upokojen. Ta članek je malo pravokativen.

NAmreč po podatkih, katere lahko vidimo na netu je pri tem poklicu izredno veliko okvar zdravja. Torej je zato upokojen.
TAko na zdravniški komisije nevem kako bo naredil psihofizične teste in opravljal delo v skaldu z NPK.

Podjetja se poslužujejo drugačnega načina dela. To je, da recimo nekdo iz skladišča opravlja delo šoferja in imajo zapolnjen polni delovni čas. LAhko pa ge vozit tusdi nekdo iz pisarne in tudi tako lahko rešijo problem.
Kolikor mi je znano je neka omejitev za najnižjo starost za poklicnega voznika. NA železnici je okrog 21 let.
kojot01 sporočil: 817
[#1562765] 31.01.12 13:23 · odgovor na: foore (#1562130)
Odgovori   +    0

Za tovornjak vrednosti 100 000 EU pa ta prepotentni mulec ni več mulec, saj da dobi vozniško dovoljenje za tak tovornjak mora preteči kar nekaj let , da dobi sploh dovoljenje za vožnjo takega tovornjaka.....
Danes mislim, da moraš biti star vsaj 21 let (še vedno premalo ) v mojih časih se je dalo izpit za šleper opravljati že pri 18 in to kar takoj-ko si napravil C kategorijo si imel avtomatsko priznano še B. Sam sem to možnost seveda izkoristil, čeprav od takrat nikoli nisem več sedel v kabino tovornjaka in sem popolnoma prepričan, da nimam zadostnih izkušenj, da jutri postanem šofer na špediciji.
Poznam primer človeka, ki je po poklicu slaščičar, pa ker ni bilo službe naredi izpit za tovornjak, nato za avtobus ne mine leto ali dve pa že veselo z busom vozi otroke v šolo...
Prav tako možakar star 59 (celo življenje šofer,redno upokojen, brez bolezni )še vedno vozi, ker ga je delodajalec prosil (in ga zelo dobro plačuje), češ da mulcem preprosto ne zaupa, ker so mu že (pa ne samo enkrat )sesuli kamion...
Na tak način (naredi izpit za kamion pa hop v šleper in na pot) sem izgubil tudi že prijatelja, ki je precenjeval svoje zmožnosti zletel dol z ravne ceste, padel iz kabine in umrl v zelo zgodnjih dvajsetih...
Malo se je potrebno ozreti na avtoceste in opazovati samomorilska prehitevanja tovornjakov, potem pa pogledati v kabino kdo upravlja večdesettonsko pošast-večina jih niti 30 nima...

Strani: 1