Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Facebook v Sloveniji lani zacvetel in še bo rasel
Strani: 1
sporočil: 13.629
Tudi zato FB počasi postaja nepregledna zmeda.
Razmerje med "številom uporabnikov" in "številom aktivnih uporabnikov" pa tudi precej zgovorno pove o "interakciji s strankami".
Nekaj je kliknit "I like", nekaj drugega se je pa "povezati z brandom".
Poleg tega pri aktivnosti močno izstopajo digitalni mediji, ki lahko izkoriščajo sinergije, kot tudi pravi sogovornik. Ampak pri medijih je pot do denarja še precej dlje kot pri ostalih branžah.
FB je že kul trženjsko orodje, ampak ne pa spet tolk kul in kul za vse, kot je hype trenutno.
Razmerje med "številom uporabnikov" in "številom aktivnih uporabnikov" pa tudi precej zgovorno pove o "interakciji s strankami".
Nekaj je kliknit "I like", nekaj drugega se je pa "povezati z brandom".
Poleg tega pri aktivnosti močno izstopajo digitalni mediji, ki lahko izkoriščajo sinergije, kot tudi pravi sogovornik. Ampak pri medijih je pot do denarja še precej dlje kot pri ostalih branžah.
FB je že kul trženjsko orodje, ampak ne pa spet tolk kul in kul za vse, kot je hype trenutno.
Strani: 1