Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Skozi to mesto ne vodi nobena cesta«

Strani: 1

gogi1 sporočil: 5.314
[#1403075] 18.10.11 00:14
Odgovori   +    3
in čas bi že bil, da se sliši skoraj petstoletne klice po boljši cestni povezavi.
V 500 letih pa bi si ja že lahko sami postavili cesto, če vam je drugi nočejo. Očitno ste lokalci edini, ki imate interes. Morda pa vas zavira ravno to, da vedno čakate druge.
anon-209529 sporočil: 21
[#1403090] 18.10.11 00:47
Odgovori   +    3
Bravo Janez, ko bi bilo slo državo kaj v hlačah, bi od Zidarja in drugih gradbenih baronov iztirjala 2 milijardi in bi bila tretja os takoj narejena. Seveda tega ne bo naredila, zato bo zadevo kompenzirala na malem človeku, ki se ne more boriti z državo, nima za odvetnike in mu ne preostane drugega, kot da plačuje kazni. Ni kaj, domiselna paradigma: denar leži na cesti, samo pobrat' ga je treba. Vendar cesta v Belo Krajino ne bo zato nič prej.
anon-85344 sporočil: 55
[#1403130] 18.10.11 06:47 · odgovor na: gogi1 (#1403075)
Odgovori   +    3
Bilo bi bolje, da si spavao
anon-270907 sporočil: 463
[#1403427] 18.10.11 09:35 · odgovor na: gogi1 (#1403075)
Odgovori   +    3
Iz prve roke vem, da Belokrajnci radi tarnajo, tisti sposobni pa itak vsi delajo v LJ ali NM. Ostali kar dobro živijo, ko je tam vse tako poceni. Standard je vsaj po bajtah gledano, visok. Če maš pa tam firmo, se pa zaposleni itak fokusirajo samo na svoje vino, jagenčke in klobase, boli jih k.. za ostalo.
anon-232734 sporočil: 4.441
[#1403436] 18.10.11 09:39 · odgovor na: anon-270907 (#1403427)
Odgovori   +    1
Da bi človeke vedel kaj je bistvo članka, mora iti članek brat od podpisa nazaj. Še en razlog več za ukinitev 80% občin je njegovo razmišljanje in prispevek k naši družbi. Mene bi tudi bolj zanimale šmarnice, jagenjčki in podobno, e bi bil moj domet država daj, daj.
anon-155791 sporočil: 30
[#1403480] 18.10.11 09:59
Odgovori   +    2
janez je eden redkih občinarjev, ki kaj dela... če bi imeli 20 janezov, bi morda kaj bilo s te Bele krajine... glede ceste je pa pač nujno, da je Bela krajina potrebuje!!!
anon-6504 sporočil: 281
[#1403508] 18.10.11 10:12
Odgovori   +    7
Projekt tretje razvojne osi (ali ceste v Belo krajino, pa še na Koroško obenem) je pač političen projekt, ki nima zveze ekonomiko vlaganj v infrastrukturo. Bela krajina ima trem cestami (čez Črmošnjice, Uršna sela in Jugorje) proti notranjosti Slovenije, in njihov povprečni letni dnevni promet za lani skupaj znaša manj kot 9.400 vozil (skupaj tovornih in osebnih, po posameznih cestah je ta podatek 3.255 - Črmošnjice, 4.331 - Jugorje in 1.808 Uršna sela). Lokalna politika pa je v preteklih letih ustavljala obnove obstoječih cest na račun pričakovanja gradnje tretje razvojne osi, za katero ni zmogla najti soglasja pri umeščanju v prostor.
Enaka je zgodba Koroške - da ne bo zgledalo, da govorim samo o eni cesti ali pokrajini. Kljub malce večji prometni obremenjenosti (skupaj na treh cestah 16.994 vozil) to ni zadostna obremenjenost cest, da bi bila gradnja nove ceste ekonomsko opravičena. In tudi tu lokalne oblasti niso znale v obdobju debelih krav pravočasno doseči soglasja o umestitvi v prostor za novo cesto, in zdaj je pač še dolgo ne bo. Krivda na žalost ni vedno v centru političnega odločanja, dostikrat jo je treba poiskati tudi na obrobju. Pri tretji razvojni osi je pač tako.
anon-232734 sporočil: 4.441
[#1403514] 18.10.11 10:15 · odgovor na: anon-6504 (#1403508)
Odgovori   +    2
Sej vemo kako to gre, ne rabiš razlagat, pač če cesta ne bo šla čez zemljo lokalnih brezveznikov, potem jo ne bo in zato je skrajno neumno, da se tkole prčijo eni lokalni funkcionarji namesto... no namesto da bi se spravili delat kaj koristnega zase in za državo.
anon-251880 sporočil: 6.972
[#1403822] 18.10.11 12:38
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-251880 18.10.2011 12:43
Bela Krajina, tako velika dežela, da prideš v njo, vodita dve cesti, no ja še una lokalna čez Uršna sela, vse tri so si enake po kvaliteti.Ovinki so tako zaviti, da se v hrbet pogledaš in to naj bi bile državne ceste okno v svet.kakšna skrb za pokrajino, ki je gostila partizane, da so se ognli ofenzivam, živelo jih je revno ljudstvo in ostalo še sedaj,tudi povojni politiki so jih pozabili na gostoljubje, edina velika poteza in darilo države je bila tovarna kondezatorjev, ki je pustila neozdravljive posledice za naravo in ljudi, nekaj časa je bila to vojaška tajnost, da se nahaja v vodah PCB in ostalih strupene substance.tema za raziskavo, koliko je rakavih obolenj, bil sem veliko po bolnicah,na določenem oddelku vsak Belokranjec tumor na možganih.

polni časopisi intervjujev z veljaki, Belokranjci bodo imeli oazo turizma ob Kolpi, to poslušam že petdeset let.

BK ima odličen izhod na morje in v centralno Bosno in dalje v Dalmacijo, a ni to idealno, na Kranjski strani niso sposobni prebiti enga usranga tunela in narediti vsaj hitre ceste.Vsega skupaj 20 km nove ceste .
anon-272388 sporočil: 3
[#1403869] 18.10.11 13:04
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-272388 18.10.2011 13:07
Namen članka je bil izpostaviti poltisočletno odmaknjenost za katero trpijo tako ljudje kot gospodarstvo že nekaj sto let. Le bedakom zgodovinska dejstva niso argumenti, teh pa v Sloveniji, na žalost, kar mrgoli.

Samo par besed:
@gogi1: Gradnja državne ceste ni nikoli bila domena lokalnih skupnosti. Nihče si v Sloveniji ni gradil ceste državne pomembnosti sam, ne v preteklosti ne sedaj.

@LockMastr: Ne razumem kaj ima Gregor Golobič veze s cestno povezavo Bele krajine s Slovenijo. Get over it.

@borut: Trasa celotne 3. osi, poudarek na celotne, za BK ni tako pomembna. Nam je deleč najbolj pomembna povezava na regionalni center, Novo mesto, in naprej na Ljubljano. Seveda je atm flux slab, če so ceste takšne kot so. Boljša cesta, večji flux. Glede na to koliko se vlaga v železnice in njih životarjenje in če je to ekonomsko opravičljivo, mislim, da bi tudi 3. os bila vsaj a propos tej logiki povsem opravičljiva.
anon-6504 sporočil: 281
[#1403942] 18.10.11 13:54 · odgovor na: anon-272388 (#1403869)
Odgovori   +    1
Tretja os - ali zgolj njen južni del (ali pa magari severni, z vidika ekonomske upravičenosti sta oba enako predimenzionirana) bi bila ekonomsko smiselna prej kot sanacija in nadgradnja obstoječega omrežja. Novogradnje na trasi tretje razvojne osi so zastavljene tako neprijetno, da je po prvih ocenah investicijska vrednost ceste na kilometer približno 30 odstotkov višja od cene, ki jo je Dars dosegel pri gradnji avtocestnega omrežja. Država zato ne more najti virov financiranja, prometne obremenitve pa ne zadoščajo, da bi pritegnile koncesionarje. Na žalost pa je bilo največ zamujenega v obdobju 2003-2008, ko bi kljub vsem protiargumentom bilo možno začeti gradnjo južnega dela tretje osi, če bi bilo doseženo soglasje med tremi občinami o poteku trase - kar poznaš bolje od mene. Kot poznaš bolje od mene tudi neposredne krivce za to. Država (ministrstvo za promet in druge pristojne institucije) se je takrat obnašala pragmatično: zavzela je stališče, da se ne bo ukvarjala z gradnjo oziroma financiranjem gradnje, dokler se ne bo lokalna skupnost sama poenotila o trasi. Enako je ravnala tudi na severnem delu osi.
Najslabše pa je, da smo več ali manj vsi v državi padli na foro tretje osi - čeprav njen osrednji del ni niti toliko upravičen kot sta severni in južni krak, pa že ta dva sta vprašljiva. Skratka, menim, da zaenkrat nihče v tej državi ne bo sprožil začetka gradnje tretje osi, in vse, kar ostane predstsvnikom lokalnih skupnosti, je pritisk, s katerim morajo doseči hitrejša obnavljanja, modernizacije in nadgradnje obstoječega omrežja. In še hudičevo dolgo bo možno tako na severu kot na jugu avtoceste ali hitre ceste omenjati zgolj tako, koj jo je občina Ravne v prospektu za prodajo kompleksa Rimski vrelec: hotel je od najbližje avtoceste oddaljen pribčližno 15 kilometrov (najbližja avtocesta je v Avstriji)...
anon-272388 sporočil: 3
[#1404019] 18.10.11 14:43 · odgovor na: anon-6504 (#1403942)
Odgovori   +    1
Ne bom komentiral kdo, kaj, kje in kako je kriv za periodo 2003-2008. Vem nekaj, ne pa dovolj, da bi to komentiral.

Vrednost vsake ceste se kaže v dolgem trajanju, ne v letu ali desetletju. Koliko in kako je to merljivo po obstoječih metodah ne vem, ker ne poznam metod merjenja upravičenosti cestnih investicij. Sem pa prepričan, da obstaja truma uradnikov, ki nam bo takoj razložila vse kvote in razloge na podlagi katerih je skrajno neumno karkoli tukaj graditi.

Vsi imajo/imate pred očmi kalkulacije upravičenosti na podlagi minljivih kriterijev in enačb, ki se jih nihče več ne bo spomnil čez desetletje. Te kalkulacije niso nikakšni absoluti. Absolutne so zgolj v tem, da argumentirajo trajni "ne".

Nihče pa ne vidi usod ljudi, okolij, skupnosti katerim se že stoletja pripoveduje iste neumnosti in opravičuje odmaknjenost. Ne le Belokranjcem, tudi mnogim drugim iz "marginalne" Slovenije. Pa vendar tudi mi vsi plačujemo davke in tudi naš denar je šel za izgradnjo AC križa, za dokapitalizacije NLB, za večkratne sanacije železnic, če omenim le nekatere. Brez besed, brez vprašanj.

Vendar pa govorimo o pičlih 40km hitre ceste med Novim mestom in Vinico. In nihče ne bo rekel in ne more reči, da cestna povezava ni ena izmed največjih blokad razvoja Bele krajine. 1 ura in pol do Ljubljane z avtom, 2 uri in pol z vlakom ... Racionalizacijo tega stanja prepuščam drugim.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#1404595] 18.10.11 22:00 · odgovor na: anon-6504 (#1403508)
Odgovori   +    0
[godec]
Projekt tretje razvojne osi (ali ceste v Belo krajino, pa še na Koroško obenem) je pač političen projekt, ki nima zveze ekonomiko vlaganj v infrastrukturo. Bela krajina ima trem cestami (čez Črmošnjice, Uršna sela in Jugorje) proti notranjosti Slovenije, in njihov povprečni letni dnevni promet za lani skupaj znaša manj kot 9.400 vozil (skupaj tovornih in osebnih, po posameznih cestah je ta podatek 3.255 - Črmošnjice, 4.331 - Jugorje in 1.808 Uršna sela). Lokalna politika pa je v preteklih letih ustavljala obnove obstoječih cest na račun pričakovanja gradnje tretje razvojne osi, za katero ni zmogla najti soglasja pri umeščanju v prostor.
Enaka je zgodba Koroške - da ne bo zgledalo, da govorim samo o eni cesti ali pokrajini. Kljub malce večji prometni obremenjenosti (skupaj na treh cestah 16.994 vozil) to ni zadostna obremenjenost cest, da bi bila gradnja nove ceste ekonomsko opravičena. In tudi tu lokalne oblasti niso znale v obdobju debelih krav pravočasno doseči soglasja o umestitvi v prostor za novo cesto, in zdaj je pač še dolgo ne bo. Krivda na žalost ni vedno v centru političnega odločanja, dostikrat jo je treba poiskati tudi na obrobju. Pri tretji razvojni osi je pač tako.
Cesto se gradi za prihodnje toikove, ne za sedanje. Namesto boljše povezave lahko ukrepaš tudi drugače - zapri eno cesto, obe preostali pa spremeni v ozki makadamski poti. Promet bo naekrat tako padel, da bo po tvoji logiki vsaka asfaltirana cesta na današnjem nivoju nepotrebna.
anon-6504 sporočil: 281
[#1404750] 19.10.11 00:00 · odgovor na: anon-159528 (#1404595)
Odgovori   +    1
Cesto se gradi za prihodnje toikove, ne za sedanje. Namesto boljše povezave lahko ukrepaš tudi drugače - zapri eno cesto, obe preostali pa spremeni v ozki makadamski poti. Promet bo naekrat tako padel, da bo po tvoji logiki vsaka asfaltirana cesta na današnjem nivoju nepotrebna.
Vedno sem vesel, ko srečam ljudi, ki znajo računati in tudi plačati vse, kar so si naračunali.....
anon-239456 sporočil: 124
[#1404760] 19.10.11 00:42
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-239456 19.10.2011 00:42
Ker Bela krajina ni imela ne železnice ne spodobne ceste, so bili zaradi visokih stroškov transporta izdelki predragi in zato nekonkurenčni.
Ja no, so pač imeli slabo izdelan poslovni načrt. Če ni ceste, je pač prevoz drag - ali zgradiš še cesto ali pa postaviš fabrko nekje, kjer cesta že obstaja.
anon-272388 sporočil: 3
[#1404917] 19.10.11 08:26 · odgovor na: anon-239456 (#1404760)
Odgovori   +    0
Seveda. Vedno sem vesel, ko srečam ljudi, ki tako temeljito razumejo probleme gradaške železolivarne.
anon-221237 sporočil: 3.746
[#1407157] 20.10.11 10:53
Odgovori   +    0
Odlično napisano to je kruta resnica Bele krajine, no zdej mi je lažje k sem zvedu da že 500 let prosimo za cesto.

Torej še naslednih 500 let ne bo ceste, ker tajkune ne zanima Bela krajina. Važno da policaji z radarji obirajo ljudi po 2 uri ko gredo iz službe-tisti ki jo še imajo.
anon-174178 sporočil: 106
[#1419043] 28.10.11 02:15
Odgovori   +    0
definitivno super ideja za avtocesto do bele krajine, oz do črnomlja ali celo vinice... TO JE OBVEZNO, kajti trenutna cesta je obupna, cudno da ni vec smrtnih zrtev no sej jih je ze tako veliko
anon-48899 sporočil: 1.153
[#1419052] 28.10.11 05:54
Odgovori   +    0
Samokritika bi bila dobrodošla ker je avtor kao zgodovinar.
Čakanje.Je to vse kar znate ali vam je ostalo od nekdaj?

Strani: 1