Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nova knjiga 2za1.si - plačaš enega, dobiš dva
Strani: 1
sporočil: 3.720
Hvala lepa za knjigo. Od 10 poskusov vnovčenja bonov v Istri, 9
gostincev zavrne s tem ali onim izgovorom in na koncu izpademo
stranke kot neki kekci. Če niste razčistili s tistimi, ki pri tem
sodelujejo, potem nima smisla, da izdajate knjige, ker je to nateg
nas kupcev.
sporočil: 370
Zadnja sprememba: anon-178283 31.05.2011 07:47
Ne kupim nikoli več, odkar ste uvedli, da je za kupon treba
povedati že ob naročilu.
sporočil: 2.986
Ker sam še nisem imel težav pri unovčevanju kuponov 2za1, me
zanima, na kakšne težave ste naleteli, da pišete o lopvščinah in
norcih? Iz izkušenj bi rekel, da do njih lahko pride, ko se stranka
ne drži pravil oz. navodil za unovčenje (več kuponov hkrati, naroči
nekaj kar ni na kuponu, ne pove za kupon...). Kar se tega tiče, da
prej opozoriš, mislim da je to od začetka, konec koncev pa, kaj je
to takšnega? Tudi recimo kakšna trgovina za uveljavljanja popusta
zahteva, da to sporočiš, preden se začne delat račun (Sparov dan za
upokojence recimo). Anyway, težko je premik naprej narest brez
konkretnih primerov oz. opisov težav :)
sporočil: 13.628
[vojc17]Bi se dalo dobiti konkretnejše podatke, pri katerih ponudnikih so bile težave in kakšne?
Hvala lepa za knjigo. Od 10 poskusov vnovčenja bonov v Istri, 9 gostincev zavrne s tem ali onim izgovorom in na koncu izpademo stranke kot neki kekci. Če niste razčistili s tistimi, ki pri tem sodelujejo, potem nima smisla, da izdajate knjige, ker je to nateg nas kupcev.
Ker na izdajo se uporabi po naših podatkih in ocenah med 20 in 30 tisoč kuponov 2za1, med tem veliko tudi na Primorskem. Pri takšni masi uporabe seveda prihaja občasno do kakšnih nesporazumov, še posebej takoj ob startu, če gostinec ne obvesti dovolj podrobno vsega osebja.
Vendar reklamacije zbiramo zelo podrobno in tudi takoj ukrepamo, če dobimo informacije, da so bile težave. In jih je zelo malo, tako da če jih je bilo v tem primeru 9 od 10, bi res potreboval več podatkov, da bi videli, kje so bile težave. Ker če bi bilo to običajno, potem sedaj ne bi izšla že tretja knjiga.
V primeru, da so kakršnekoli težave, bi seveda prosil, da jih čim prej javite na info@2za1.si , tako lahko hitro ukrepamo in uredimo, če je kaj narobe. Hvala za feedback.
sporočil: 13.628
[Trishab]Lahko malo bolj podrobno, kaj je težave in kje (pri katerem ponudniku). Hvala.
res je. to je prava lopovščina. ljudi imajo za norca
sporočil: 13.628
[FIN-389528]To je seveda stvar vsakega posameznika, ali mu je to, da mora vnaprej napovedati uporaba kupona večje breme kot je korist ob brezplačnem produktu.
Ne kupim nikoli več, odkar ste uvedli, da je za kupon treba povedati že ob naročilu.
Smo pa to spremenili na željo velikega števila ponudnikov, ki jo tudi razumemo - ker jih vedno več uporablja informacijske sisteme, ki zahtevajo sproten vnos naročil, imajo potem težave s stornacijami vnesenega, če takoj od začetka ne vnašajo kot storitev 2za1. Striktne sisteme pa imajo za nadzor, med drugim tudi lastnega osebja. Tako da to pravilo bo ostalo, konec koncev je takšna praksa pri večini kuponskih biznisov.
Strani: 1