Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Fotokopiranje v šolah gre v nos založnikom

Strani: 1

anon-257738 sporočil: 1.942
[#1227208] 29.05.11 23:07
Odgovori   +    8
Spet eni ki bi pristavili piskrček pa nič delali. To je zgleda v slo prava epidemija!
anon-51859 sporočil: 72
[#1227219] 29.05.11 23:21
Odgovori   +    21
Rešitev so učbeniki in delovni zvezki z odprtokodno licenco, ki si jih lahko vsak sname z interneta. Učitelji bi prispevali vsebino v zameno za reference pri svojem delu oz. enotedenski vložek svojega dela. Po želji.
anon-196131 sporočil: 321
[#1227255] 30.05.11 00:35
Odgovori   +    2
parodija brez konca.
anon-55050 sporočil: 958
[#1227278] 30.05.11 04:33
Odgovori   +    2
Fotokopiranje avtorskih del je, podobno kot kopiranje filmov in glasbe, kaznivo dejanje. Razlika je, da prvo delajo fizične osebe, to drugo pa se dogaja v podjetjih in fotokopirnicah. Inšpektorja v fotokopirnici pa nisem videl že nekaj let, tipično.
anon-228262 sporočil: 8
[#1227384] 30.05.11 07:45
Odgovori   +    13
Najprej naj cene učbenikov spravijo na ''evropsko'' raven, potem pa naj začnejo lužiti denar...
anon-198846 sporočil: 6
[#1227411] 30.05.11 08:00
Odgovori   +    1
Valicon verjetno, ne Valikon.


BTW: Najbolje, da drugi Sazas naredimo, še za tiskane medije.
anon-25524 sporočil: 256
[#1227458] 30.05.11 08:36 · odgovor na: anon-51859 (#1227219)
Odgovori   +    5
[trstenjak]
Rešitev so učbeniki in delovni zvezki z odprtokodno licenco, ki si jih lahko vsak sname z interneta. Učitelji bi prispevali vsebino v zameno za reference pri svojem delu oz. enotedenski vložek svojega dela. Po želji.
Pri tako neznosno velikih sredstvih, kot jih v učbenike vlaga ministrstvo bi jih že kdaj imeli. Če bi le MŠŠ bil sposoben sestaviti projektno skupino za definiranje formata in načina izdelave gradiv, bodisi klasičnih bodisi multimedijskih ter to sistematično izvajati.

Sedaj je to prepuščeno vsaki šoli in zanesenjaku posebej in prepogosto popolnoma neuporabna gradiva na najbolj eksotičnih platformah se očitno delajo samo zato, da se opere denar.

Zanimivo bi bilo dobiti podatek koliko gradiv financiranih s strani MŠŠ in EU se po vloženih milijonih € dejansko MNOŽIČNO uporablja pri pouku.


www.ck12.org/flexbook/
anon-243516 sporočil: 3.391
[#1227521] 30.05.11 09:00
Odgovori   +    6
Ali imaš, Lukšić, sploh kakšnega ravnatelja še na svoji strani? Trdim, da celo Gaber ni naredil toliko škode kot ti. A se sploh zavedaš poslanstva ministrstva, ki mu poveljuješ? Ponovno-trdim, da se ne zavedaš tega, saj sprejemaš odločitve, ki so v nasprotju celo same s seboj-kje je šele učenje!
anon-244484 sporočil: 3.467
[#1227580] 30.05.11 09:22
Odgovori   +    4
Zmanjšati število učbenikov na 1 po predmetu. Ne pa danes, ko imamo za vsak predmet 20 dovoljenih učbenikov. Kvantiteta je popolnoma dotolkla kvaliteto.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1227609] 30.05.11 09:32
Odgovori   +    2
Ja, nek tak dogovor kot na zahodu, kjer gre neko razumno nadomestilo avtorjem, bi bil seveda v redu...Preveč pohlepni ne smejo biti, sicer se zadeva lahko uredi tudi z zakonom.

Intelektualna lastnina je seveda umetno ustvarjanje monopolov, torej bi morali bit liberalci alergični nanjo...
anon-248322 sporočil: 1.501
[#1227674] 30.05.11 09:53 · odgovor na: anon-51859 (#1227219)
Odgovori   +    8
Točno tako. Učitelji so že tako ali tako stimulirani, da sodelujejo pri pripravi gradiv, ker jim to omogoča napredovanje v plačilnih razredih. Wiki style grediva. Lahko tudi Khan academy style. Že pred več leti je imel MIT celoten "open course ware". Edino pri nas ubogi založniki in avtorji vsakih nekaj let spreminjajo učbenike za matematiko za OŠ, kot da je v tem času nastala kakšna nova snov, ki jo je potrebno učiti v OŠ.
anon-227544 sporočil: 680
[#1227794] 30.05.11 10:42
Odgovori   +    1
Anarhist ni še nikoli nič spravil v red, pa tudi to pot ne bo. Ima preveč drugega dela z "razturanjem" tistega, kar še dobro deluje po vrtcih, šolah in športu.
anon-17378 sporočil: 8.998
[#1227835] 30.05.11 10:57 · odgovor na: anon-51859 (#1227219)
Odgovori   +    2
[trstenjak]
Rešitev so učbeniki in delovni zvezki z odprtokodno licenco, ki si jih lahko vsak sname z interneta. Učitelji bi prispevali vsebino v zameno za reference pri svojem delu oz. enotedenski vložek svojega dela. Po želji.

*****

Dobra ideja.
jato sporočil: 643
[#1227836] 30.05.11 10:58
Odgovori   +    0
razbiti je treba fotokopirne stroje
anon-109061 sporočil: 168
[#1227981] 30.05.11 11:37
Odgovori   +    1
kaj pa taksa, ki se placa na vse "stroje" in "nosilce podatkov" ob nakupu in bi naj bila "nadomestilo" za avtorske pravice? Vcasih sem se poigravala z idejo, da bi zahtevala nazaj denar, ki sem ga placala pri nakupu kaset in CDjev, na katere sem potem snemala svoje otroke in njihovo ščebetanje ...
anon-102973 sporočil: 36
[#1228241] 30.05.11 13:57
Odgovori   +    1
Se strinjam z trstenjak!!!
Rešitev so učbeniki in delovni zvezki z odprtokodno licenco, ki si jih lahko vsak sname z interneta.
sporočil: 119
[#1235876] 03.06.11 20:17
Odgovori   +    0
Za vsako pasjo raziskavo, za neobstoječe elektronske učbenike, za nepotrebne NPZje uspe ministrstvo za šolstvo najde denar, celo za Stožice so vse pokrili...

Učenci pustijo knjigice iz nacionalnega preverjanja znanja prazne in neizpolnjene (seveda jih ne dobijo za domov, ampak morajo ostati v šoli), medtem ko za potrebne delovne zvezke in učbenike ni denarja.

Strani: 1