Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Za novo progo Divača-Koper \'le\' 874,8 milijona evrov
Strani: 1 2
sporočil: 524
No to pa je bedarija na kvadrat! Lahko bi rekli only in Slovenia...
Če pogledaš samo 10 let vnaprej bo ob sednjem hitrem razvoju
Koprskega pristanišča le to prej ali slej potrebovalo dvotirno
hitro progo, te bedaki bodo šli delat pa enotirno... Disaster! To
je tako kot če bi naredil avtocesto samo za v eno smer. Tam kjer je
denar potreben ga ni, za bedarije kot so Patrie pa ni problema.
sporočil: 524
Da ne omenjam zadeve, da ko bodo čez 20 let spoznali, da bi pa le
bilo dobro imeti spodobno dvotirno progo do Kopra. Bo drugi tir
sigurno koštal še 900 milijonov €, kot pa zdaj ko bi "samo" 500
milijonov €. Res mi ni jasno kaj se gre ta vlada.
sporočil: 3.152
Upam staviti, da tuneli in viadukti ne bodo načrtovani tako, da bi
v prihodnosti dodal še dodatni tir.
sporočil: 207
Nekaj ne razumem: saj en tir imamo že sedaj. Bodo za 1 mrd položili
nove tirnice in pobarvali predore, al kaj?
sporočil: 104
Bolno. Točno tega sem se bal, da naši vrli politiki ne bodo šli v
konkretno širitev proge, temveč samo neko "štukanje".
Čas bo pokazal, da je odpoved enega tira bistveno hujša napaka od vseh avtocestnih kiksov skupaj (šentviški predor, pomurska "avtocesta", Rebernice...)
Čas bo pokazal, da je odpoved enega tira bistveno hujša napaka od vseh avtocestnih kiksov skupaj (šentviški predor, pomurska "avtocesta", Rebernice...)
sporočil: 95
ja res je.. bo treba iz države....ali pobit to vodstvo....ljudem
dajte dihat in ustvarjat---to pa je čista kraja vlade evropskega
denarja....za vse je kriva vlada
sporočil: 4.441
Ta članek je nejasen, ker ni pojasnjeno, ali gre za rekonstrukcijo
obstoječega tira ali gradnjo drugega tira po drugi trasi, karje
bistvena razlika.
sporočil: 226
mislimda če delaš traso za en tir ne more prav strašno več koštati
če narediš širše nasipe in mostove (tunele lahko vrtaš kasneje.
Bistvo je da imaš zemljo in traso pa da je sprojektirana za
250km/h! da se ne boš v koper vleku ko megla kot sedaj! (problem je
še od LJ do logatca). Kdaj bodo zrihtal progo da lahko ICS pelje od
MB do CElja hitreje kot 45km/h v povprečju
sporočil: 1.393
"Če tega ne bi storili, bi bilo črpanje sredstev EU resno ogroženo
zaradi časa, ki bi bil potreben za samo umeščanje v prostor za
dvotirno progo."
Človek bi pričakoval, da umeščanje dvotirne proge v prostor ni nič zahtevnejše kot umeščanje enotirne. V vsakem primeru pa je skrajno neodgovorno enotirno progo tako umestiti v prostor, da ne veš, če boš kasneje lahko položil 2. tir.
Človek bi pričakoval, da umeščanje dvotirne proge v prostor ni nič zahtevnejše kot umeščanje enotirne. V vsakem primeru pa je skrajno neodgovorno enotirno progo tako umestiti v prostor, da ne veš, če boš kasneje lahko položil 2. tir.
sporočil: 1.293
popovič je v zvezi z gradnjo nove luke v trstu rekel, da drugega
tira ne bo vsaj do leta 2020. zgleda, da tudi po tem datumu ne bo
nič. tako bo luka koper krepko zaostala za trstom in reko, in če
pomislimo ves nesposoben kader, ki so ga nastavili v luko, je
vprašanje, če bo sploh obstala.
sporočil: 801
Ob avtocesti bratstva in enotnosti so v stari Jugoslaviji
predvideli razširitev ceste, ki sicer ni bila nikoli realizirana.
Vendar so mislili naprej. Zdaj pa zgradimo avtocesto brez
odstavnega pasu v Prekmurju in bomo gradili enotirno železnico, da
bodo kasneje odkupovali zemljišča za drugi tir po mnogo višji ceni.
Butale!
A smo res Butalci, da nam lahko take buče prodajajo, mi pa jih plačamo z zlatom?!
Bomo tudi sol sejali??
A smo res Butalci, da nam lahko take buče prodajajo, mi pa jih plačamo z zlatom?!
Bomo tudi sol sejali??
sporočil: 218
No, povprečna hitrost vlaka ICS od MB - LJ je okoli 80 km/h, in je
kar dobro povprečje, če računaš, da so tu še postanki v PR, CE, ZM.
sporočil: 515
to se pa zgodi če imaš četico nesposobnih na vladi in na
ministrstvih. Najbolje da razpišemo referendum, ker zgleda se spet
pripravlja teren za naše prihodnje lupljenje.
sporočil: 7.095
Če se naredi povezava čez Italijo ( Trst) in da se naredi
mednarodni svetovni razpis, se da to progo zgraditi za polovico
manj denarja od navedenega denarja.
sporočil: 7.095
V Luko Reka lahko vploveja samo malo večji čolni. Abramovič bi imel
s svojo jahto že probleme. Njihov pomol je dolg vsega 200 metrov,
za vstop čez kvarner s tovornimi ladjami je zaradi podvodnega
reliefa priporočljivo uporabljati poleg normalnih pomorskih kart še
podmorniške. Večja nevarnost za Koper je Split kot Reka.
sporočil: 324
ne štekam, najbolj. Saj en tir Divača-Koper že obstaja. Kaj pomeni
da bodo sedaj delali še enega. A bosta pol dva ali samo eden. V
Slovenistanu je lahko seštevek 1+1 različen. Nič nenavadnega.
sporočil: 112
superrr,potem pa zidar - porr podpise se 2 aneksa za 150mio pa smo
ze skoraj na cilju:)
sporočil: 125
Zgradili bodo še en tir, ki pa bo potekal drugje kot že obstoječi.
Po obstoječem tiru bodo vlaki vozili proti Kopru, po novem pa od
Kopra navzgor proti Divači. 1+1 = 2
Zdaj štekaš ernest666?
Zdaj štekaš ernest666?
sporočil: 825
Denarja ni, en tir je že narejen, sedaj rabimo še drugega. Če EU ne
da za 2, mi pa nimamo, je logično, da ne bomo rinili v nekaj
takega.
Če jaz to prav razumem, me racionalnost in odločitev vlade ne presenečata.
Če jaz to prav razumem, me racionalnost in odločitev vlade ne presenečata.
sporočil: 7
Tako je! Sedaj obstaja samo še vprašanje kaj pomeni projekt
enotirna proga v tem primeru.
a) sam en tir na dvotirni trasi?
b) en tir na enotirni trasi?
Če je odgovor b) bomo če 20-30 let zmetali še enih 900+ mil v izgradnjo
a) sam en tir na dvotirni trasi?
b) en tir na enotirni trasi?
Če je odgovor b) bomo če 20-30 let zmetali še enih 900+ mil v izgradnjo
sporočil: 625
Drugi tir je popolna neumnost in zapravljanje denarja. Potrebno je
zgolj posodobiti že obstoječi tir. Preštejte število vlakov na dan
in vsem bo popolnoma jasno, da gre za drugi T6 - OGROMNO ZGREŠENO
NALOŽBO.
sporočil: 3.853
Sem proti uporabi davkoplačevalskega denarja za ta za državljane
nekoristen projekt. Ne morem verjeti, da se Slovenci ob tem sploh
ne oglasijo. V vrsti čakajo več let za nove kolke, vlada pa stran
meče denar za železnice.
Če se želi luka Koper in SŽ širiti naj vlagata svoj denar. Ker ga SŽ nima bi jih jaz prodal in naj novi kupec to zgradi, če v tem vidi posel.
Gre samo za to da SCT dobi delo in posledično preko tega, da padejo v žepe vladajočih strank v naprej dogovorjene provizije.
Če se želi luka Koper in SŽ širiti naj vlagata svoj denar. Ker ga SŽ nima bi jih jaz prodal in naj novi kupec to zgradi, če v tem vidi posel.
Gre samo za to da SCT dobi delo in posledično preko tega, da padejo v žepe vladajočih strank v naprej dogovorjene provizije.
sporočil: 78
Že sredi oktobra lani je ...torej že pred štirimi meseci. In kaj so
počeli te 4 mesece??? Papcali razliko vsote?? To pomeni, da če se
šlevijo še kakšno leto bodo ugotovili, da jim zmanjkuje časa in
denarja, pa bodo naredili le polovico tira. A ni še to ceneje?
Najbrž jim še ni uspelo olastniniti zemljišča, ki bi ga nato
odprodali ,,državi,,. Zato zavlačevanje. Kdo bo odgovarjal? Kdo
plačal dvojne predračune in ,,provizije,,. Kaj če državljan dobi
položnico za plačilo davka, a si tudi lahko čez pol leta premisli
in obvesti DURS, da njegov finančni položaj ne dovoljuje izplačila,
ker bo potem v prevelikem minusu in naj mu odpišejo dolg, še bolje,
če oni njemu nakažejo.?... do kam in do kdaj nas bodo takole ...
Strani: 1 2