5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Vlagajte v razvoj blagovne znamke

Strani: 1

anon-115931 sporočil: 292
[#1067181] 19.01.11 10:11
Odgovori   +    1
Če je 1.67 milijona obiskov po MOSSU je to najbolj obiskana stran v Sloveniji nasploh, ker ima 24ur samo cca. 700.000. Izklop je res zanimiva stran, čestitke.
FIN-386021 sporočil: 29
[#1068265] 19.01.11 20:14
Odgovori   +    0
@samo2005

Narobe razumeš, kajti eno je DOSEG, drugi so OBISKI.
Dosega ima 24ur.com res 700.000, obiskov pa okrog 14 milijonov. Žal pa je lestvica obiskanosti vidna le sodelujočim medijem v raziskavi in tistim (predvsem marketinškim agencijam), ki so kupili dostop do podatkov. Po podatkih iz lanskega septembra je lestvica po obiskanosti sledeča:

Mesto Spletna stran Število obiskov v mesecu
1. 24ur.com 14,2 mio
2. Najdi.si 7,9 mio
3. Siol.net 6,6 mio
4. RtvSlo.si 5,5 mio
5. Avto.net 3,5 mio
6. Zurnal24.si 3,3 mio
7. Bolha.com 2,4 mio
8. Zadovoljna.si 2,3 mio
9. Finance.si 1,7 mio
10. Izklop.com 1,6 mio
anon-115931 sporočil: 292
[#1068919] 20.01.11 10:23 · odgovor na: FIN-386021 (#1068265)
Odgovori   +    0
Ja razumem. Ker podatkov o obiskih ni na mossu sem mislil, da so to tisti obiski,ki so objavljeni. Objavljeni so različni obiski in prikazi. Vseh obiskov pa ni objavljenih.
FIN-386021 sporočil: 29
[#1069674] 20.01.11 17:18 · odgovor na: anon-115931 (#1068919)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-386021 20.01.2011 17:18
Objavljen je doseg, podatkov o obiskih pa iz neznanih razlogov na MOSS ne razkrivajo javno, lahko pa špekuliramo komu je v interesu (oz. kdo bi pri tem največ izgubil), da ti podatki niso objavljeni javno.
anon-115931 sporočil: 292
[#1069927] 20.01.11 21:36 · odgovor na: FIN-386021 (#1069674)
Odgovori   +    0
Merilo bi moral biti analytics in potem ne bi bilo spekulacij.

Strani: 1