Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pahor in Mehdorn skoraj prijatelja
Strani: 1
sporočil: 7.025
Mislim, da je prijateljstvo bolj enostransko. Še enega tako
velikega nesposobnega idiota je res težko odkriti.
sporočil: 5.933
Zakaj potem rabimo Mehdorna in sploh hodimo na volitve, če potem o
vsem odločajo sindikati?
sporočil: 3
Glede na Mehdornovo preteklost pri prestrukturiranju železnic v
Nemčji bi lahko rekli, da je sposoben človek. Z razliko od
nekaterih naših. Če bi imelo naše vodstvo pri SŽ vsaj kanček
njegovega znanja bi se izvlekli iz rdečih številk že pred
leti.
Mislim, da je naša zadnja možnost. Lahko, da se bo zgodil prevzem SŽ, a kaj je pri tem narobe. Lahko pa železniški promet kar takoj ukinemo ker je že zdaj zastarel in gre še tisto malo blaga na naše AC oz. čez Italijo, Hrvaško, itd
Mislim, da je naša zadnja možnost. Lahko, da se bo zgodil prevzem SŽ, a kaj je pri tem narobe. Lahko pa železniški promet kar takoj ukinemo ker je že zdaj zastarel in gre še tisto malo blaga na naše AC oz. čez Italijo, Hrvaško, itd
sporočil: 7.339
Ja kva je zdej Boratko, a nisi vsak teden na SŽ, torej praktično
šefe tam? A zdaj se boš pa distanciral?
sporočil: 2.998
Če bo odpor sindikatov prevelik, ne bomo silili z njo
Halo ?!?!
Ali strategijo države postavljajo sindikati ?!?! Ne morem verjeti, da to berem. To je povsem nelegitimno, ne gre za lastnino sindikatov, da lahko s tem razpolagajo.
Halo ?!?!
Ali strategijo države postavljajo sindikati ?!?! Ne morem verjeti, da to berem. To je povsem nelegitimno, ne gre za lastnino sindikatov, da lahko s tem razpolagajo.
sporočil: 373
to da bi Mehdorn sodeloval pri reorganizaciji SŽ ter jih združil v
skupni holding z Luko ter inter evropo je edina stvar, ki se mi zdi
pametna in je prišla od pahorja! sicer bomo pa tud to zajebal, ker
ga hrvatje že vabijo! me zanima kaj bo z luko koper ko bodo
italijani naredili predor ter železnico proti innsbrucku in pa
terminal ki ga bodo zgradili do 2016 ,še hrvatje naj pridobijo
mehdorna pa lahko in SŽ in Luka gredo rakom žvižgat :) !
sporočil: 2.226
Zadnja sprememba: anon-170731 13.01.2011 17:01
Sindikati na slovenskih železnicah so največja rak rana sistema
SŽ.Oni so v veliki meri krivi da je danes stanje v državnih
železnicah tako porazno in meji na bankrot železnic.
sporočil: 1.345
Zadnja sprememba: anon-37744 13.01.2011 17:00
Robi25Lj ... on je pokradel DB in so ga nagnali...balkan s ema za
provizije...nebo pa dolgo...dokler ga placujejo je vredi..ko pa ne
vec, pa gre naprej...naj ga kar Hrvati vzamejo, se bos potem krizal
in rekel , mater smo meli sreco!!!
sporočil: 411
Ob zelo ugodnem trateškem položaju je potrebno samo politiki
preprečiti, da vodi te firme, jih kadruje in
se vmešava v poslovanje. Kompetence je potrebno dati sposobnim direktojem (za dejanja naj tudi odgovarjajo in so dobro nagrajeni), da prvo počistijo, nato pa
pravilno zastavijo in vodijo. Edino to je pot do uspeha, prodaja tujcem pa je le izkaz nesposobnosti in nemoči.
se vmešava v poslovanje. Kompetence je potrebno dati sposobnim direktojem (za dejanja naj tudi odgovarjajo in so dobro nagrajeni), da prvo počistijo, nato pa
pravilno zastavijo in vodijo. Edino to je pot do uspeha, prodaja tujcem pa je le izkaz nesposobnosti in nemoči.
sporočil: 221
Ne vem, zakaj se sploh pogovarjajo še s sindikati SŽ? Idejo o
preoblikovanju je treba čim prej realizirati, prestrukturirati
podjetja, izvesti racionalizacijo in potem vprašati sindikate le,
kakšno je njihovo mnenje o novem podjetju.
sporočil: 933
dost je sindikalistov na železnicah, vlak do KP vozi včasih tudi 3
ure, s kolesom pridem v 4,5 ure! hec kaj
sporočil: 10.300
Sicer je to kar pišeš res. Jaz osebno mislim, da je Mehdorn
enostavno agent Deutsche Bahn...
Mislim, da bi v primeru Holdinga res prišlo do prevzema s strani DB. Težava je v tem, da SŽ opravljajo javno službo.... prevoz potnikov (pusti tovor, ta je komercialna reč).... In ne verjamem, da bi bil plebs pripravljen plačevat kaj bistveno več, da bi se nekatere linije izplačale....
LP
Mislim, da bi v primeru Holdinga res prišlo do prevzema s strani DB. Težava je v tem, da SŽ opravljajo javno službo.... prevoz potnikov (pusti tovor, ta je komercialna reč).... In ne verjamem, da bi bil plebs pripravljen plačevat kaj bistveno več, da bi se nekatere linije izplačale....
LP
sporočil: 1.393
[janko1]O tem, da bi jih pokradel ne vem ničesar. Res pa je, da ima sumljivo svetovalno pogodbo z Morgan Stanleyem, ki je bil prej izbran za IPO nemških železnic.
Robi25Lj ... on je pokradel DB in so ga nagnali...
Neposreden povod za izgon je bilo pa vohunjenje za sodelavci.
Strani: 1