Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Popolna liberalizacija trga poštnih storitev

Strani: 1

anon-92151 sporočil: 925
[#1045746] 02.01.11 08:32
Odgovori   +    5
Žal se pri takih "liberalizacijah" vedno znova pokaže, da trpi tisti del, ki je najbolj neprofitabilen a najbolj socialen: pošta v malih krajih in za preproste ljudi.
anon-182880 sporočil: 818
[#1045853] 02.01.11 13:01
Odgovori   +    11
13 let, da so spremenili par členov.

Temu se reče storilnost! hahaha
anon-244670 sporočil: 1.042
[#1045927] 02.01.11 15:08
Odgovori   +    0
Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
čarli sporočil: 13.178
[#1045961] 02.01.11 16:15 · odgovor na: anon-244670 (#1045927)
Odgovori   +    5
[zeele]
Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...
anon-117477 sporočil: 1.475
[#1045962] 02.01.11 16:15 · odgovor na: anon-244670 (#1045927)
Odgovori   +    4
[zeele]
Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
Ti si torej zagovornik vseh in vsakršnih monopolov, ali le poštnega za pisma do 50g?
anon-161335 sporočil: 11
[#1045992] 02.01.11 16:55
Odgovori   +    2
Ubogi Hauc, nic ni naredil v tej smeri, seadaj ga bo povozila domaca konkurenca /trenutno anonimne firme in z dobrimi poslovnimi idejami, ki jim bom z veseljem prenesel know kow ki ga je Hauc vregel v smeti - beri ni placal
anon-12560 sporočil: 3.563
[#1046012] 02.01.11 17:31
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-12560 02.01.2011 17:33
Da imamo en monopol manj, pomeni da imamo en drobec komunizma in socializma manj.
Vseeno pa so ta podjetja še vedno v lasti države in se v njih pasejo politkomisarji na najvišjih mestih - kar je spet eden od osnovnih znakov socializma in komunizma.

Kako gre že tista anekdota kako dva američana ženske pecata: eden drugega hvalita.
Pri nas pa je bilo v času vladanja "zgodbe o uspehu" takole, da so nas vrli politiki iz LDS in ZLSD preko medijev ves čas prali: "da je kolega iz te stranke najbolj strokoven za to vodstveno funkcijo."
anon-245836 sporočil: 892
[#1046134] 02.01.11 20:12
Odgovori   +    1
Upam, da ne bodo jutri finance na tleh zmečkane in mokre, mogoče jih dostavijo od sedaj naprej v moj nabiralnik,zdej ko bo močna konkurenca bo sigurno bolje.
anon-111880 sporočil: 639
[#1046198] 02.01.11 22:08
Odgovori   +    2
Večino moje pošte že nekaj časa dostavlja UK Mail (privatna firma) namesto Royal Mail. Izgleda so cenejši, pošta prihaja v redu.
anon-202104 sporočil: 4.404
[#1046202] 02.01.11 22:13 · odgovor na: anon-92151 (#1045746)
Odgovori   +    4
[Martinfierro]
Žal se pri takih "liberalizacijah" vedno znova pokaže, da trpi tisti del, ki je najbolj neprofitabilen a najbolj socialen: pošta v malih krajih in za preproste ljudi.
seveda,tako kot pri telefoniji..
anon-202104 sporočil: 4.404
[#1046204] 02.01.11 22:17 · odgovor na: (#1045959)
Odgovori   +    4
[NavadniNimda]
> [zeele]
> Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.

Tako, kot je to vsakdanja praksa v Nemčiji, Angliji in Ameriki, kenede?
ja,tam res znajo..

www.thaindian.com/ne...00679.html


tud privat tiskanje zelencev ni tok slaba praksa..za peščico
anon-202104 sporočil: 4.404
[#1046207] 02.01.11 22:26 · odgovor na: čarli (#1045961)
Odgovori   +    4
[čarli]
> [zeele]
> Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.

Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...
seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..



en.wikipedia.org/wik...itish_Rail

www.libertarian.co.u...onn091.pdf
tstih sporočil: 5.199
[#1046221] 02.01.11 22:53 · odgovor na: anon-202104 (#1046207)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: tstih 02.01.2011 23:04
[jani639]
> [čarli]
> > [zeele]
> > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
> Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...
seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..
en.wikipedia.org/wik...itish_Rail
www.libertarian.co.u...onn091.pdf
Će smo prav zastopili, ne znate podati niti enega primera težavne privatizacije pošte in ste namesto tega postregli z enim konkretnim primerom privatizacije železnic (ne npr. z uspešnim Švicarskim, ampak ste namerno izbrali domnevno neuspešnega) in to s povezavo na pravljico, ki se začnejo z "This article may be unbalanced towards certain viewpoints." in nima nikakršne zveze s trgom poštnih storitev? Ali za koga delate, ali iz lastnega prepričanja počnete takšne napake? Pa da ne pozabimo; eno je privatizacija, drugo pa liberalizacija trga (t.j. dovoljenje drugim podjetjem, da tudi izvajajo te storitve in tekmujejo za odjemalce). Vi pišete o liberalizaciji, kot primere pa navajate privatizacije...
tstih sporočil: 5.199
[#1046230] 02.01.11 22:57 · odgovor na: anon-202104 (#1046204)
Odgovori   +    5
[jani639]
> [NavadniNimda]
> > [zeele]
> > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
> Tako, kot je to vsakdanja praksa v Nemčiji, Angliji in Ameriki, kenede?
ja,tam res znajo..
www.thaindian.com/ne...00679.html
Oni znajo, ampak vi ne znate. Ali pa lahko bralstvu pojasnite, kaj ste hoteli o privatizaciji pošte povedati s primerom pisma, ki je bilo oddano ***državni pošti*** leta 1930 in nedavno prispelo z zasebno? 8) Če ste se hoteli pošaliti iz samega sebe, vam je dobro uspelo.
čarli sporočil: 13.178
[#1046254] 02.01.11 23:22 · odgovor na: anon-202104 (#1046207)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: čarli 02.01.2011 23:28
[jani639]
> [čarli]
> > [zeele]
> > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
>
> Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...

seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..



en.wikipedia.org/wik...itish_Rail

www.libertarian.co.u...onn091.pdf
Khm, prvo kot prvo. Privatizirale se bi železnice in ne sama infrastruktura. To bi bilo za začetek. Kasneje pa se bi lahko s koncesijami obnavljali in dograjevali želežniški tiri in ostale pripadajoče stvari;) Sploh pa a se nesreče niso nikoli dogajale pri državnih železnicah?

Če že limaš linke pol si jih sam preberi, ker piše namreč tole:
The railway in the UK was pioneered by the
private sector. State interference was pretty minimal. The
state pushed through the Acts which allowed the railway to be
built, they interfered a bit with 3rd class ticketing, they set up
safety legislation but by and large the State kept out of the
way of the running of the railway. The result was fantastic.
Revolutionary even. Until, that was, the Second World War.
The State took control of the railway as a wartime measure
but didnt nearly compensate the railway enough for the loss
of fares and for wartime damage. The railway didnt quite go
bust but it had no money for investment and in the spirit of
the time was duly nationalised. There then followed a long
period of decline.


Ko je bila zadeva v začetku privat je kar funkcionirala. Zanimivo a ne? ;)
anon-202104 sporočil: 4.404
[#1046268] 02.01.11 23:33 · odgovor na: tstih (#1046221)
Odgovori   +    4
[tstih]
> [jani639]
> > [čarli]
> > > [zeele]
> > > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
> > Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...
> seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..
> en.wikipedia.org/wik...itish_Rail
> www.libertarian.co.u...onn091.pdf

Će smo prav zastopili, ne znate podati niti enega primera težavne privatizacije pošte in ste namesto tega postregli z enim konkretnim primerom privatizacije železnic (ne npr. z uspešnim Švicarskim, ampak ste namerno izbrali domnevno neuspešnega) in to s povezavo na pravljico, ki se začnejo z "This article may be unbalanced towards certain viewpoints." in nima nikakršne zveze s trgom poštnih storitev? Ali za koga delate, ali iz lastnega prepričanja počnete takšne napake? Pa da ne pozabimo; eno je privatizacija, drugo pa liberalizacija trga (t.j. dovoljenje drugim podjetjem, da tudi izvajajo te storitve in tekmujejo za odjemalce). Vi pišete o liberalizaciji, kot primere pa navajate privatizacije...
no,če se gremo liberalizacijo trga,potem se pojdimo do konca!nič več vmesnikov v obliki raznih ekonomskih in socialnih teoretikov,ampak,kot je friedman lepo povedal..sužnjelastništvo je najbolj učinkovit sistem
vse blebetače za stroje in na polja,mi malo bolj telesno močni bomo ustrahovalni kader,najbolj pokvarjeni in brezčutni bojo lastniki...v bistvu pošte sploh ne bomo rabil,železnice samo za prevoz blaga in dovoz novih sužnjev!liberalizacijaiberales

švicarji so švicarji,mi smo mi in britanci so britanci..hvalabogu za različnost!morda bi veljalo uvozit nekaj tisoč švicarjev da nam poštimajo stvari,namest da uvažamo vso to socialo iz juga...verjeten bojo hotl švicarske plače,najmanj..

zaenkrat delam napake na svoj račun,so me pa snubil pr mosadu,jao:)

me pa jako zanima če je kdaj pri liberalizaciji trga uletela kaka državna firma..razen s sovražnimi nameni..
za en tak primer celo vem ko je komunistična rusija kupila na borzi v parizu mandžurijsko železnico predvsem z namenom da uničijo še tist ostanek ruskega plemstva in meščanstva ki je nekako upravljal z njo...v tehničnem smislu,seve..
čarli sporočil: 13.178
[#1046282] 02.01.11 23:47 · odgovor na: anon-202104 (#1046207)
Odgovori   +    0
[jani639]
> [čarli]
> > [zeele]
> > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
>
> Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...

seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..



en.wikipedia.org/wik...itish_Rail

www.libertarian.co.u...onn091.pdf
Ti očitno sploh nisi prebral linka ki si ga serviral a ne?:=
No ti bom dal en zanimiv izsek, ki te hudo demantira:
THE FREE MARKET WORKED HERE AND STILL
WORKS IN JAPAN
So what went wrong? Is private enterprise inherently wrong?
Should I start dishing out Communist Party membership
cards? Well, private enterprise worked on the railways in this
country for 125 years or so. The railway the track, the
trains, the embankments, the cuttings, the tunnels, the viaducts,
the stations, the vocabulary, the culture was a private
sector invention. It transformed the country. It made
most of London possible, enforced standard time and was a
vital motor of the industrial revolution.
I recently came across a statement from the British Railways
Board dated 1943. In it they claimed that the British railway
was the best in the world. I do not know what the truth is.
But what I do know is that no one would make the claim
today.
The free market still works. And it works on rail. We only
have to look at Japan, which has the busiest railway in the
world. Parts of the network have never been in state hands
and work with military precision. Since 1987 the whole network
has been in private hands. Although there is subsidy for
outlying regions, there is no vertical fragmentation, no franchising.
And it works like a dream with a third of all the
worlds train journeys being taken there. And it still has the
fastest scheduled service. TGV eat your heart out.

Pa še tole:
NOT A TRUE FREE MARKET
What happened at privatisation? Railtrack was given the
track, signalling and stations and then floated in 1996. The
Roscos Rolling Stock Companies were sold the trains.
That would seem simple enough but then the state put its oar
in. Railtrack might own the track but others would maintain
it. It was certainly not Railtracks choice to do things this
way. Train operating companies (TOCs) were to operate the
trains. They would bid for fixed-length franchises. In these
agreements the government would set the price of the main
fares (to below inflation increases), set punctuality and reliability
targets and the length of the contract and the price at
which the TOCs would buy track services from Railtrack
(these are known as Track Access Charges). The TOCs would
state how much they needed in subsidy (or in some cases how
much they were prepared to pay) and the lowest bid won.
Railtrack leased most of the stations to the TOCs with the
exception of the main termini. This is all rather weird. The whole point of private enterprise is that the state is not involved. But just look at where the
state interferes: it controls the prices that operators charge customers,
it controls the prices that Railtrack charge operators, it
provides subsidy, it controls the length of the contract between
operators and Railtrack, it effectively prevents operators from
owning track and track owners from operating trains. It splits
the train owner from operator, operator from track owner,
track ownership from track maintenance.
And the result? Well, its no great surprise that with prices
held below inflation, commuter trains are now massively
overcrowded. With such short franchise terms the TOCs are
reluctant either to spruce up or rebuild stations. With the bizarre
track access agreements Railtrack has an incentive to
reduce traffic on its railway, even to sacrifice safety on the
altar of punctuality. And with every deal having to go through Railtrack, the TOC and the Regulator it is no surprise
that the West Coast Route Modernisation is a fiasco.
I have also heard some truly bizarre stories. For instance, in
Birmingham, operators would miss out stations if the train
was late. Why? Because they feared that they would miss
their punctuality targets. I cannot imagine that happening in a
truly free market. Similarly, I learned from TV of a situation
at Cambridge. A connecting train was late. The station manager
held the train it was connecting with so that passengers
could transfer. Good man, you might think. Far from it. In
the crazy world of the new railway the operator risked missing
his punctuality figures and could have faced a fine.

Prej si raje preberi link če ga že daješ gor. Ne pa da daš gor prvo stvar ki ti jo vrže google:)
čarli sporočil: 13.178
[#1046294] 02.01.11 23:57 · odgovor na: anon-202104 (#1046268)
Odgovori   +    3
[jani639]
> [tstih]
> > [jani639]
> > > [čarli]
> > > > [zeele]
> > > > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
> > > Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...
> > seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..
> > en.wikipedia.org/wik...itish_Rail
> > www.libertarian.co.u...onn091.pdf
>
> Će smo prav zastopili, ne znate podati niti enega primera težavne privatizacije pošte in ste namesto tega postregli z enim konkretnim primerom privatizacije železnic (ne npr. z uspešnim Švicarskim, ampak ste namerno izbrali domnevno neuspešnega) in to s povezavo na pravljico, ki se začnejo z "This article may be unbalanced towards certain viewpoints." in nima nikakršne zveze s trgom poštnih storitev? Ali za koga delate, ali iz lastnega prepričanja počnete takšne napake? Pa da ne pozabimo; eno je privatizacija, drugo pa liberalizacija trga (t.j. dovoljenje drugim podjetjem, da tudi izvajajo te storitve in tekmujejo za odjemalce). Vi pišete o liberalizaciji, kot primere pa navajate privatizacije...

no,če se gremo liberalizacijo trga,potem se pojdimo do konca!nič več vmesnikov v obliki raznih ekonomskih in socialnih teoretikov,ampak,kot je friedman lepo povedal..sužnjelastništvo je najbolj učinkovit sistem
Kje je Friedman rekel, da je sužnjelastništvo najbolj učinkovit sistem? A je rekel, da ga podpira?
vse blebetače za stroje in na polja,mi malo bolj telesno močni bomo ustrahovalni kader,najbolj pokvarjeni in brezčutni bojo lastniki...v bistvu pošte sploh ne bomo rabil,železnice samo za prevoz blaga in dovoz novih sužnjev!liberalizacijaiberales
Bluziš kot ponavadi. V bistvi si ti preoblečen komunist;) Da bi znal operirati s kakšnimi dejstvi je zate huda znanost seveda, Raje navajaš neke bedarije kaj bilo, če...
švicarji so švicarji,mi smo mi in britanci so britanci..hvalabogu za različnost!morda bi veljalo uvozit nekaj tisoč švicarjev da nam poštimajo stvari,namest da uvažamo vso to socialo iz juga...verjeten bojo hotl švicarske plače,najmanj..
A ne znaš odgovorit na vprašanje ki ti je bilo zastavljeno a ne? In potem spet bluziš o nečem tretjem.
zaenkrat delam napake na svoj račun,so me pa snubil pr mosadu,jao:)
A država ne dela napak, ki so smrtonosne za uporabnike železnic, letal itd?
me pa jako zanima če je kdaj pri liberalizaciji trga uletela kaka državna firma..razen s sovražnimi nameni..
Ja in? V liberalnem svetu ne bi bilo državnih firm;)
za en tak primer celo vem ko je komunistična rusija kupila na borzi v parizu mandžurijsko železnico predvsem z namenom da uničijo še tist ostanek ruskega plemstva in meščanstva ki je nekako upravljal z njo...v tehničnem smislu,seve..
In to je tvoj odgovor proti liberalizaciji? Bolano...

PS: Od zdaj naprej te imam za komunista v rangu mataja in kalimbe vsaj kar se ekonomskih zadev tiče. Si se res izkazal za ekonomskega analfabeta. Čestitam;)
anon-202104 sporočil: 4.404
[#1046301] 03.01.11 00:10 · odgovor na: tstih (#1046230)
Odgovori   +    4
[tstih]
> [jani639]
> > [NavadniNimda]
> > > [zeele]
> > > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
> > Tako, kot je to vsakdanja praksa v Nemčiji, Angliji in Ameriki, kenede?
> ja,tam res znajo..
> www.thaindian.com/ne...00679.html

Oni znajo, ampak vi ne znate. Ali pa lahko bralstvu pojasnite, kaj ste hoteli o privatizaciji pošte povedati s primerom pisma, ki je bilo oddano ***državni pošti*** leta 1930 in nedavno prispelo z zasebno? 8) Če ste se hoteli pošaliti iz samega sebe, vam je dobro uspelo.

neki mende znam...citirana je bila amerika in seveda sem zasladil z ameriško pošto...ki je mende še vedno državna..kje ste pa vi razbrali da je bila dostavljena po privat varianti pa veste samo vi..verjetno šala,kajne?

usgovinfo.about.com/...sabout.htm

answers.bloglines.co...ps_private
anon-202104 sporočil: 4.404
[#1046304] 03.01.11 00:18 · odgovor na: čarli (#1046254)
Odgovori   +    4
[čarli]
> [jani639]
> > [čarli]
> > > [zeele]
> > > Se bojim, da je pojem liberalizacija postal sinonim za sranje, nategovanje, slabšanje kvalitete in večanje negotovosti. Verjetno lahko pričakujemo, da bodo sedaj pisma prihajala na želen naslov le z neko gotovostjo Vsako tretje bo izgubljeno.
> >
> > Zgodovina ni na tvoji strani glede liberalizacije;) Je pa potrebno našo pošto vsekakor čimprej privatizirat dokler je še kaj vredna...
>
> seveda,britanci bi ti z ritmi ploskal..
>
>
>
> en.wikipedia.org/wik...itish_Rail
>
> www.libertarian.co.u...onn091.pdf

Khm, prvo kot prvo. Privatizirale se bi železnice in ne sama infrastruktura. To bi bilo za začetek. Kasneje pa se bi lahko s koncesijami obnavljali in dograjevali želežniški tiri in ostale pripadajoče stvari;) Sploh pa a se nesreče niso nikoli dogajale pri državnih železnicah?

Če že limaš linke pol si jih sam preberi, ker piše namreč tole:
The railway in the UK was pioneered by the
private sector. State interference was pretty minimal. The
state pushed through the Acts which allowed the railway to be
built, they interfered a bit with 3rd class ticketing, they set up
safety legislation but by and large the State kept out of the
way of the running of the railway. The result was fantastic.
Revolutionary even. Until, that was, the Second World War.
The State took control of the railway as a wartime measure
but didnt nearly compensate the railway enough for the loss
of fares and for wartime damage. The railway didnt quite go
bust but it had no money for investment and in the spirit of
the time was duly nationalised. There then followed a long
period of decline.


Ko je bila zadeva v začetku privat je kar funkcionirala. Zanimivo a ne? ;)

ja sej...zmagovalna kombinacija. taboljše(donosne) bomo privatiziral,infrastruktura s katero je sama jeba pa naj ostane davkoplačevalska...čestitam

jeeeeeeezus,pišeš ,kopiraš o 70 let starih zadevah..vpraš enga čistokrvnega britanca kako je sedaj..
anon-244670 sporočil: 1.042
[#1046405] 03.01.11 08:31 · odgovor na: anon-117477 (#1045962)
Odgovori   +    0
Kot neekonomistu, mi je bliže ideja, da ostanejo monopolne določene infrastrukturne dejavnosti kot npr. pošta, tk infrastruktura, cestna infrastruktura, vodovodna infrastruktura, zdravstvena...tako preko palca, vse tisto, kar je nujno potrebno za preživetje in učinkovito delovanje države - okolje za poslovanje. To pa ne pomeni, da s tem premoženjem ne more upravljati nek profesionalni tim managerjev, le lastnina je državna. Ravno tako pa lahko vsakdo razvija in ponuja vsebine na omenjeni infrastrukture, jo najema....
To kar je monopolno in neposredno nadzirano, je kot hardware in operacijski sistem družbe, medtem ko je prosto trg kot aplikativni sw,.....
anon-117477 sporočil: 1.475
[#1046758] 03.01.11 12:30 · odgovor na: anon-244670 (#1046405)
Odgovori   +    2
[zeele]
Kot neekonomistu, mi je bliže ideja, da ostanejo monopolne določene infrastrukturne dejavnosti kot npr. pošta, tk infrastruktura, cestna infrastruktura, vodovodna infrastruktura, zdravstvena...tako preko palca, vse tisto, kar je nujno potrebno za preživetje in učinkovito delovanje države - okolje za poslovanje. To pa ne pomeni, da s tem premoženjem ne more upravljati nek profesionalni tim managerjev, le lastnina je državna. Ravno tako pa lahko vsakdo razvija in ponuja vsebine na omenjeni infrastrukture, jo najema....
To kar je monopolno in neposredno nadzirano, je kot hardware in operacijski sistem družbe, medtem ko je prosto trg kot aplikativni sw,.....
Monopoli so - po moje - vsi, in v vsakršnih razmerah kontraproduktivni. Stroški v takih razmerah začno naraščati, cene gredo gor, itd. Zato so monopoli slabi. Ni nobenega razvoja, podjetje začne zaostajati. Zato je - po moje - ravno za "hardware in OS" družbe potrebno poskrbeti s konkurenco. Monopoli peljejo v propad, ne glede na razmere. Če imamo radi sami sebe, bomo zato ravno v najbolj ključnih delih ekonomije poskrbeli za konkurenco.

Strani: 1