Strani: 1 2

anon-115045 sporočil: 233
[#1029431] 16.12.10 22:41
Odgovori   +    19
Žakelj brez dna.
anon-41298 sporočil: 606
[#1029443] 16.12.10 22:53
Odgovori   +    13
Brca v temo.
anon-164017 sporočil: 334
[#1029453] 16.12.10 23:08
Odgovori   +    0
pravilno!!!
anon-123303 sporočil: 365
[#1029464] 16.12.10 23:21
Odgovori   +    7
Upam da je notr napisano da da za nepravilnosti odgovarja celotna svojat. Torej cela uprava in nadzorni svet.
anon-232922 sporočil: 1.429
[#1029496] 16.12.10 23:53
Odgovori   +    11
No to na koncu ne bo 9 ampak najmanj 25 BIO!
Še večji rop kot avtoceste, lahko bi SCT obnavljal tudi tire!
HAHAHAHA
anon-55246 sporočil: 796
[#1029515] 17.12.10 00:24
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: anon-55246 17.12.2010 00:25
"Novogradnje bo izvajala gospodarska družba v 100-odstotni lasti države."

Čeprav smo še komaj na začetku lahko z gotovostjo trdim, da bo zgoraj navedena avantura z veliko verjetnostjo kotirala zelo visoko v rubriki NATEG STOLETJA.
prerok sporočil: 3.248
[#1029517] 17.12.10 00:27
Odgovori   +    4
Po Novem letu je treba prečekirati AJPES glede firm tipa SŽT d.d., v 100% lasti SCT d.d.
čarli sporočil: 13.178
[#1029519] 17.12.10 00:34
Odgovori   +    5
Me res zanima, če bo jj v naslednjem mandatu privatiziral to vrečo brez dna...

PS: Zgornje razmišlanje je bilo zgolj retorično:)
anon-161432 sporočil: 290
[#1029525] 17.12.10 01:22 · odgovor na: anon-55246 (#1029515)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-161432 17.12.2010 01:23
[prvi]
"Novogradnje bo izvajala gospodarska družba v 100-odstotni lasti države."

Čeprav smo še komaj na začetku lahko z gotovostjo trdim, da bo zgoraj navedena avantura z veliko verjetnostjo kotirala zelo visoko v rubriki NATEG STOLETJA.
Ne razumem zakaj mora imeti sedež v Mariboru? Tam bo šele štala...najbrž bodo celo imeli kar v isti stavbi sedež ta družba v lasti države, gradbeniki in Kangler!
mbvana sporočil: 104
[#1029574] 17.12.10 07:14
Odgovori   +    0
Ne bi bilo odveč, če bi opisali še trenutno stanje. Bi bilo bolj jasno, kolikšno mešanje megle se gre trenutna politika.

Dejansko sploh ni nekih sprememb in še vedno bodo imeli isti ljudje besedo in roko nad investicijami v žel. infrastrukturo.
anon-202033 sporočil: 1.876
[#1029591] 17.12.10 07:37
Odgovori   +    3
Koritarji so se iz enega korita preselili do drugegan, ne da bi se prestopili. Popolnoma razumljivo, da z ostalimi projekti in vzdrževanjem na železnici nočejo imeti nič, jim vsaj nihče ne more gledati pod prste, ko si bodo polnili žepe.
anon-157543 sporočil: 194
[#1029593] 17.12.10 07:40
Odgovori   +    2
SCT potrebuje delo,ker je na dnu!In glej ga no,z avtocest bo presedlal na železnice,spet si bodo polnili
žepe na račun davkoplačevalcev!Za 10 let so preskrbljeni,potem so pa spet na vrsti ceste itd.!
anon-131859 sporočil: 520
[#1029612] 17.12.10 07:48
Odgovori   +    1
tralala
anon-195447 sporočil: 2.753
[#1029619] 17.12.10 07:54
Odgovori   +    7
v kateri znameniti gostilni se bo še bolj znameniti klan tokrat sestal, da poveča teh skromnih nekaj milijard na neko bolj konkretno številko in si pravično razdeli posle, da slovencev ne bodo zasužnjili tujci z nižjimi cenami izvedbenih del?
anon-197402 sporočil: 1.139
[#1029626] 17.12.10 08:01
Odgovori   +    2
misija - huge mistake
anon-107820 sporočil: 301
[#1029648] 17.12.10 08:17
Odgovori   +    2
To bo dobra osnova, za pribitek se še ne ve. Bo dovolj X2?
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1029664] 17.12.10 08:29
Odgovori   +    3
Pisca članka bi opozoril, da je dejstva, ki so bila sprejeta včeraj v parlamentu pomešal z nekaterimi starimi predlogi za sprejetje tega zakona. Dejstva so sledeča:
- 13a člen: vodenje investicij bo izvajala gospodarska družba. Edini ustanovitelj in lastnik te družbe je RS. Torej to ni družba Infrastruktura v lasti države in SŽ.
- SŽ imajo po tem zakonu obnove in vzdrževanje, tako je bilo tudi dosedaj(11. člen)

- 13b člen nadgradnje: izvajalca za vodenje in izvedbo nadgradenj izbere minister na podlagi javnega razpisa.
To kar navajate v članku, da sodi v vzdrževanje: nadgradnje, obnove in vzdrževanje; ni res. To je sicer bilo predlagano v eni od prejšnji verziji zakona, vendar to včeraj ni bilo sprejeto. V vzdrževanje sodijo obnove in vzdrževanje. Nadgradnje bo razpisalo ministrstvo.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1029702] 17.12.10 08:51
Odgovori   +    0
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
anon-200699 sporočil: 2.054
[#1029730] 17.12.10 09:01
Odgovori   +    2
Sprejet je bil še en zakon, kako legitimno porabiš 8 in več miljard.
anon-243579 sporočil: 810
[#1029737] 17.12.10 09:05
Odgovori   +    3
Imeli bomo torej državno podjetje Infrastruktura, kjer bo komandirala SŽ. Lahko si bo privoščila vse, najbolj bo klapalo pretakanje državenga denarja iz državne Infrastrukture v pogoltno žrelo SŽ, ki je že 100 let brez dna. Vladali bodo sedanji sindikalisti in samoupravljači, njihovi trebuhi se bodo še povečali, uboga slovenska raja bo vse plačala. Le kje imajo zakonodajalci pamet?
anon-197765 sporočil: 6.444
[#1029750] 17.12.10 09:10
Odgovori   +    4
Se pravi, na Balaknu ništa novo, vse po starem naprej.
vizavi sporočil: 1.309
[#1029760] 17.12.10 09:14
Odgovori   +    4
Od kod državi toliko denarja? Zajec iz rokava?
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1029782] 17.12.10 09:24 · odgovor na: anon-243579 (#1029737)
Odgovori   +    0
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
anon-209350 sporočil: 129
[#1029811] 17.12.10 09:43
Odgovori   +    5
SŽ so že dosedaj dokazale, kako pametno gospodarijo (z izgubo), tako da so za nagrado dobile še nadzor nad posodobitvijo. Krasno, to je res dobra odločitev. Bravo Vlečič!
anon-237379 sporočil: 9
[#1029937] 17.12.10 11:04
Odgovori   +    4
Kot bi rekli Srbi "Lud (Vlada z Pahorjem na celu..) JE_BE zbunjenog (posteni gradbinci in narod Slo)".... A si lahko zamislite, koliko je to denarja, pa magare na dolgi rok, dat v roke "zeleznicarjem" - novo ustanovljenemu Holdingu (beri: pogodbenim politicnim dripcem s svojimi privatnimi firmami..), ma to ne morem verjet. Ob tako veliki administaciji in strokovnih sluzbah bi enostavno na ministrstvu za Promet, naredili ekipo, ki bi pripravila obnovitvene projekte, z vsemi definicijami obnovitvene dinamike, v skladu z zakonodajo EU in bi sukcesivno razpisovali tenderje in izbirali najbolse ponudnike... etc.etc. Tako pa bo denar izhlapel cez 'napihnjene cene' obnov, v priavtne zepe, Slovenija in njen narod pa se bo zadolzila za dodatnih par milijard.... PAHOR, TI SI NAJVECJA NARAVNA NESRECA-UJMA, KI SE JE ZGODILA SLOVENIJI OD CASA OSAMOSVOJITVE, ZADRO-GIRANEC FARD-AMAN!!!
alfa55 sporočil: 2.730
[#1029940] 17.12.10 11:06
Odgovori   +    5
Železnice dobile nadzor nad osmimi milijardami za obnove
Dobili smo nov požiralnik, primerljiv z DARS. Iz katerega denarja pa bomo polnili novo finančno reko ponikalnico? Iz denarnic vnukov ali pravnukov?

In Botri so gotovo proslavljali dolgo v noč.
anon-213850 sporočil: 411
[#1029991] 17.12.10 11:42
Odgovori   +    2
Iz cestnega v železniški kartel. Sledi železniški kartelni dogovor. So kot kobilice, ki se selijo z vetrom, zadaj pa vse opustošeno.
anon-142666 sporočil: 54
[#1029995] 17.12.10 11:45
Odgovori   +    3
Spet se bodo hijene ravsale.
anon-216391 sporočil: 3.795
[#1030020] 17.12.10 12:00
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-216391 17.12.2010 12:18
Sedaj, ko smo železnicam dali žezlo se lahko prične razprodaja. Pahor ti si Butec in Butec!
anon-216391 sporočil: 3.795
[#1030024] 17.12.10 12:02 · odgovor na: anon-41298 (#1029443)
Odgovori   +    3
[0925Leban]
Brca v temo.
Bolj poseg v naše denarnice!!

Strani: 1 2