Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Žerjav: V takem sistemu je nemogoče preprečiti kartele
Strani: 1
sporočil: 5.314
Na javnih razpisih bi morali enakopravno obravnavati tudi tuje
izvajalce, pa bi takoj naredili red pri cenah.
sporočil: 21.898
Žerjav ni kriv. Tudi drugi bivši ministri za prometne zastoje iz
SLS niso prav nič krivi. Verjetno je bilo za kartele krivo čudno
vreme, ki je slabo vplivalo na razpoloženje ljudi.
sporočil: 26
In to pove predsednik stranke, ki je imela od leta 92 prometno
ministrstvo 16 let v "lasti" ....
sporočil: 290
Zadnja sprememba: anon-161432 15.04.2010 20:21
Tuji izvajalci pa se bodo pojavili samo, če bodo odseki dovolj veliki, da se jim splača privleči vso mehanizacijo in kadre. In ravno to bi morala biti naloga države. Čim daljši odseki, potem pa se naj naši "kartelisti" dogovarjajo kolikor hočejo.Soršak je dejal, da je gradbeništvo globalno gledano najbolj skarteliziran sektor. In kdo sploh pravi, da bo po prihodov tujcev kaj boljše? Poglej kaj se je zgodilo Hrvatom, kjer gradijo skoraj samo tujci in kako sta EBRD in EID pogojevala nova posojila samo če razdrejo vse dosedanje pogodbe...kaj misliš zakaj?
In pri gradnji drugega tira ima država namen gradbene odseke razbiti na nekaj kolometrov ( 12 odsekov za 24 km proge), samo, da bo mir pred konkurenco. In potem pravojo, da nimajo pojma, kako se zoperstaviti "kartelom". Saj jih sami kreirajo.
www.finance.si/25989...o-avtocest
Jaz tudi tujcem ne verjamem nič...Avstrijci so edino kaki odtenek boljši od Italijanov - ti pa enega posla niso bili sposobni speljat do konca v Sloveniji, razni Graseti so spakirali sredi posla, ko je zmanjkalo denarja, Vidoniju so po odhodu morali plačat še 5 al celo 6 milijonov, katerih ni v nobenih gradbenih knjigah, samo zato da so delno poplačali podizvajalce in prišli sanirat "betonarno" ki so jo uporabljali tudi kot odlagališče gradbenih odpadkov in to v neposredni bližini kmetijskih zemljišč...okoljsko ministrstvo in mediji pa nič...aja seveda, so tujci, oni obvladajo!
Čist vsi so isti če mene vprašaš, to se da rešit edino z res strokovnim neodvisnim nadzorom, strokovno komisijo, ki bi pripravljala kvalitetne razpise, pa dobro zrihtano projektno dokumentacijo, kjer je čisto vse dodelano, da aneksi in posledično podražitve niso mogoče.
sporočil: 17.846
[m500012]Lepo povedano.
> Tuji izvajalci pa se bodo pojavili samo, če bodo odseki dovolj veliki, da se jim splača privleči vso mehanizacijo in kadre. In ravno to bi morala biti naloga države. Čim daljši odseki, potem pa se naj naši "kartelisti" dogovarjajo kolikor hočejo.
>
> In pri gradnji drugega tira ima država namen gradbene odseke razbiti na nekaj kolometrov ( 12 odsekov za 24 km proge), samo, da bo mir pred konkurenco. In potem pravojo, da nimajo pojma, kako se zoperstaviti "kartelom". Saj jih sami kreirajo.
Soršak je dejal, da je gradbeništvo globalno gledano najbolj skarteliziran sektor. In kdo sploh pravi, da bo po prihodov tujcev kaj boljše? Poglej kaj se je zgodilo Hrvatom, kjer gradijo skoraj samo tujci in kako sta EBRD in EID pogojevala nova posojila samo če razdrejo vse dosedanje pogodbe...kaj misliš zakaj?
www.finance.si/25989...o-avtocest
Jaz tudi tujcem ne verjamem nič...Avstrijci so edino kaki odtenek boljši od Italijanov - ti pa enega posla niso bili sposobni speljat do konca v Sloveniji, razni Graseti so spakirali sredi posla, ko je zmanjkalo denarja, Vidoniju so po odhodu morali plačat še 5 al celo 6 milijonov, katerih ni v nobenih gradbenih knjigah, samo zato da so delno poplačali podizvajalce in prišli sanirat "betonarno" ki so jo uporabljali tudi kot odlagališče gradbenih odpadkov in to v neposredni bližini kmetijskih zemljišč...okoljsko ministrstvo in mediji pa nič...aja seveda, so tujci, oni obvladajo!
Čist vsi so isti če mene vprašaš, to se da rešit edino z res strokovnim neodvisnim nadzorom, strokovno komisijo, ki bi pripravljala kvalitetne razpise, pa dobro zrihtano projektno dokumentacijo, kjer je čisto vse dodelano, da aneksi in posledično podražitve niso mogoče.
sporočil: 64
[0219K21]
> [m500012]
> > Tuji izvajalci pa se bodo pojavili samo, če bodo odseki dovolj veliki, da se jim splača privleči vso mehanizacijo in kadre. In ravno to bi morala biti naloga države. Čim daljši odseki, potem pa se naj naši "kartelisti" dogovarjajo kolikor hočejo.
> >
> > In pri gradnji drugega tira ima država namen gradbene odseke razbiti na nekaj kolometrov ( 12 odsekov za 24 km proge), samo, da bo mir pred konkurenco. In potem pravojo, da nimajo pojma, kako se zoperstaviti "kartelom". Saj jih sami kreirajo.
>
> Soršak je dejal, da je gradbeništvo globalno gledano najbolj skarteliziran sektor. In kdo sploh pravi, da bo po prihodov tujcev kaj boljše? Poglej kaj se je zgodilo Hrvatom, kjer gradijo skoraj samo tujci in kako sta EBRD in EID pogojevala nova posojila samo če razdrejo vse dosedanje pogodbe...kaj misliš zakaj?
>
> www.finance.si/25989...o-avtocest
>
> Jaz tudi tujcem ne verjamem nič...Avstrijci so edino kaki odtenek boljši od Italijanov - ti pa enega posla niso bili sposobni speljat do konca v Sloveniji, razni Graseti so spakirali sredi posla, ko je zmanjkalo denarja, Vidoniju so po odhodu morali plačat še 5 al celo 6 milijonov, katerih ni v nobenih gradbenih knjigah, samo zato da so delno poplačali podizvajalce in prišli sanirat "betonarno" ki so jo uporabljali tudi kot odlagališče gradbenih odpadkov in to v neposredni bližini kmetijskih zemljišč...okoljsko ministrstvo in mediji pa nič...aja seveda, so tujci, oni obvladajo!
>
> Čist vsi so isti če mene vprašaš, to se da rešit edino z res strokovnim neodvisnim nadzorom, strokovno komisijo, ki bi pripravljala kvalitetne razpise, pa dobro zrihtano projektno dokumentacijo, kjer je čisto vse dodelano, da aneksi in posledično podražitve niso mogoče.
Lepo povedano.
Šmrc, šmrc, kako ganljivo napisano, ja. Solzice mi gredo na učke. Šmrc.
sporočil: 97
kva boš pa govoru, saj s tako rdeč kot prezru paradajz!
ko b bil tak junak, bi bil jutri v Juršincih, pa s z vsemi SLS-jevćki stisnu rep med noge, ke se kmeta bojiš!
zajebu si promet in tvoj spomenik je ceta med MB in MS ( kolk t je pa Zidar fuknu, da je taka)tvoj kolegi pa še kaj druzga.
Še mal pa boš mu kmete na cest, poj se pa junač
ko b bil tak junak, bi bil jutri v Juršincih, pa s z vsemi SLS-jevćki stisnu rep med noge, ke se kmeta bojiš!
zajebu si promet in tvoj spomenik je ceta med MB in MS ( kolk t je pa Zidar fuknu, da je taka)tvoj kolegi pa še kaj druzga.
Še mal pa boš mu kmete na cest, poj se pa junač
sporočil: 10.224
[m500012]Normalno, da so šli, ko je država nehala plačevati. Le, da so bili pri Grasettu tako nepopustljivi, pri SCT-ju so pa plačali vsa dodatna dela brez komplikacij.
Jaz tudi tujcem ne verjamem nič...Avstrijci so edino kaki odtenek boljši od Italijanov - ti pa enega posla niso bili sposobni speljat do konca v Sloveniji, razni Graseti so spakirali sredi posla, ko je zmanjkalo denarja,
Tujci pomenijo več konkurence in to, da država v tem primeru nima interesa ščititi "svojih", ker jih ni.
sporočil: 17.846
[depersin]Ali jaz to vidim pri tebi kanček klenega, domačega, izvirnega (Kardelj je bil Slovenec) proletarskega internacionalizma? Proleterji vseh dežel združite se?! :)
> [0219K21]
> Lepo povedano.
Samo slovenski tajkuni so dovolj dobri.
sporočil: 1.712
Ne nakladaj Žerjav,predvsem pa ne laži sebi in drugim!
Da ne boš jutri dejal,da se s takšnimi zakoni kot jih imamo ne da učinkovito preganjati krajo!? Kar naenkrat je zajkonodaja kriva,da se velikih lopovščin in kraj ne da učinkovito preganjati!Dovolj je gospodje politiki in strankarski veljaki,če ne boste ukrepali,bo ukrepal narod,ki se je dodobra najedel svinjarij,ki se dogajajo zadnjih dvajset let!
Da ne boš jutri dejal,da se s takšnimi zakoni kot jih imamo ne da učinkovito preganjati krajo!? Kar naenkrat je zajkonodaja kriva,da se velikih lopovščin in kraj ne da učinkovito preganjati!Dovolj je gospodje politiki in strankarski veljaki,če ne boste ukrepali,bo ukrepal narod,ki se je dodobra najedel svinjarij,ki se dogajajo zadnjih dvajset let!
Strani: 1