Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek \'Toyotina širitev ni kriva za odpoklice\'

Strani: 1

anon-162131 sporočil: 2.080
[#700105] 02.02.10 13:33
Odgovori   +    0
grde japonske precenjene konzerve.
anon-119197 sporočil: 9.214
[#700114] 02.02.10 13:40 · odgovor na: anon-162131 (#700105)
Odgovori   +    1
Prosim, ne govori grdo o Toyoti in japonskih avtih nasploh :)
anon-98210 sporočil: 421
[#700124] 02.02.10 13:46
Odgovori   +    2
Nekje imam napisano; Največja nevarnost kvaliteti je količina. Tu bi lahko dodali še požrešnost. In te probleme imajo vsi ne samo Toyota. Zaradi večjih dobičkov se vgrajujejo tudi cenejši in slabši materiali, ne moreš izdati vsako leto nov model, da bi bil pred konkurenco ne da bi imel pri tem težave itd itd.
Včasih so bili tisti pravi modeli načrtovani več let in nato še nadgrajevani, ko so bili že v uporabi. Sedaj pa se zaradi hitrega razvoja pokažejo, ko je avto že v uporabi, kar pa je mnogokrat že prepozno.
Tako si je Mercedes pokvaril ime s težavami z elektroniko, Opel z 16 ventilci itd itd, in tega bo čedalje več, dokler ne bo nekdo dal spet prednost kvaliteti pa čeprav bo zaradi tega imel morda malo manjši dobiček.
anon-39471 sporočil: 3.127
[#700147] 02.02.10 13:58
Odgovori   +    2
Problem je zgolj v tem, ker so bila v te Toyote pomotoma vgrajena gas pedala, dodatno opremljena s turško verzijo tempomata, ki nadomešča cegu na pedalu ;)
anon-159060 sporočil: 2.115
[#700197] 02.02.10 14:28
Odgovori   +    0
Ja, nezanesljivost je prišla kar z lune. Hlastanje za zaslužkom in vgradnja socialističnega odnosa do dela in turške inovacije kot piše abe4d2 [ 13:58 ].
anon-58562 sporočil: 3.316
[#700425] 02.02.10 16:35 · odgovor na: anon-159060 (#700197)
Odgovori   +    0
[parmak]
Ja, nezanesljivost je prišla kar z lune. Hlastanje za zaslužkom in vgradnja socialističnega odnosa do dela in turške inovacije kot piše abe4d2 [ 13:58 ].
Te inovacije so bile kar Made in Japan. :(

Je pa Toyota definitivno izgubila fokus v zadnjih 5ih letih, kaj si želi biti. Pritisk je bil samo na rast volumna prodaje. Glave so padale v imenu volumna. Sedaj prihaja zapitek v plačilo.


Sicer pa se novi direktor Toyote problemov zaveda. Zaveda se, da je Toyota trenutno v fazi umiranja, kar je v svojem šokantnem govoru v javnosti par mesecev nazaj, tudi jasno povedal.


Jasno je tudi povedal, da bo napravil vse, da podjetje vrne spet na prave tirnice, še preden zdrsi do točke brez povratka, torej ko smrti podjetja ni več možno preprečiti. Da pa bo bitka težka, saj gre za veliko podjetje in najhujši boji se bodo bili ravno znotraj podjetja.
anon-162131 sporočil: 2.080
[#700526] 02.02.10 17:55 · odgovor na: anon-119197 (#700114)
Odgovori   +    0
[dalex]
Prosim, ne govori grdo o Toyoti in japonskih avtih nasploh :)
saj so mi generalno všeč honde, pa mitsubishiji (lancer), mazde, acure... toyotini modeli, ti ki jih poznamo v eu pa ne več, pa še dragi so.
anon-3025 sporočil: 1
[#700559] 02.02.10 18:28
Odgovori   +    1
žena mi je že veliko pred tem mediskim linčem omenila da ji pedal za GAS šteka (skoraj novi Yaris).
anon-102514 sporočil: 6.114
[#700618] 02.02.10 19:54 · odgovor na: (#700610)
Odgovori   +    1
[icko30]
> [XHOTE1]
> žena mi je že veliko pred tem mediskim linčem omenila da ji pedal za GAS šteka (skoraj novi Yaris).

Madona si imel pametno ženo.
lp
Bi rekel, da ne gre toliko za pamet, kot bolj za občutek (senzibilna gospa, definitivno :)
anon-208465 sporočil: 3
[#700735] 02.02.10 21:39
Odgovori   +    0
Tudi "japonci" niso tisto kar so bili.

Strani: 1