Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intervju: Z eno nogo smo že v stečaju
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Borza (5)
Strani: 1
sporočil: 702
Lažnivci! Kradejo kot srake. Delajo obvod, železnice pa kar v
stečaj.!?
Imamo zares najboljše menadžerje v Evropi.
Imamo zares najboljše menadžerje v Evropi.
sporočil: 1.876
V kolikor Svetlik in vlada ne bosta dovolila odpuščanja in
racionalizacijo kadrov na vseh področjih v železnicah in dokler
bodo sindikalisti z Brdajsom krojil usodo železnic, ne bo nič
sprememb.Železnice so sindikalna bomba, ki se jo vsi bojijo.
sporočil: 16
pazljivo branje intrvjuja jasno pove, da Goran ne bo tisti, ki bi
rešil slovenske železnice!
sporočil: 1.126
SEMOLIČ.....ZGLEDUJ SE PO SINDIKATIH NA ŽELEZNICAH !!!
DRŽAVI IN DELODAJALCEM JE POTREBNO DATI PITI MALO KROPA !!!!
DRŽAVI IN DELODAJALCEM JE POTREBNO DATI PITI MALO KROPA !!!!
sporočil: 210
Jah no, treba je še imeti denar za nagrado upravi, pa odpravnine,
potem pa zaradi "mene" gre lahko v stečaj.
sporočil: 18.363
stanislavko je napisal(a):
SEMOLIČ.....ZGLEDUJ SE PO SINDIKATIH NA ŽELEZNICAH !!! DRŽAVI IN DELODAJALCEM JE POTREBNO DATI PITI MALO KROPA !!!!
SŽ so državne. Rezultati kažejo kam pelje sindikalno samo upravljanje. Vodenje firm ni za sekretarje skoja tudi v državnih ne. Lep dan.
sporočil: 11.068
"Naš načrt je, da bi na zeleno vejo splezali leta 2011. To nam bo
seveda uspelo le, če bodo uresničeni cilji za 2010, predvsem 31
milijonov negativnega poslovnega izida. V zvezi z odpuščanjem pa je
tako. V prvi polovici prihajajočega leta števila zaposlenih
zagotovo ne bomo krčili, potem pa brez tega verjetno ne bo šlo.
Seveda pa se bomo trudili stvari speljati čim bolj mehko."
Ma kaj jih ovira, da ne bi odpuščali že kar v začetku leta 2010? Istočasno pa generalni direktor govori o splezanju na zeleno vejo sistema SŽ v letu 2011! Pa ta sam sebe demantira. On bi z mehkimi metodami saniral situacijo, imajo pa pol ljudi preveč! Kako to misli reševati? Ali pa naj mirno pove, da on tega ni sposoben, pa bo NS postavil menedžerja, ki bo to nalogo opravil!
Ma kaj jih ovira, da ne bi odpuščali že kar v začetku leta 2010? Istočasno pa generalni direktor govori o splezanju na zeleno vejo sistema SŽ v letu 2011! Pa ta sam sebe demantira. On bi z mehkimi metodami saniral situacijo, imajo pa pol ljudi preveč! Kako to misli reševati? Ali pa naj mirno pove, da on tega ni sposoben, pa bo NS postavil menedžerja, ki bo to nalogo opravil!
sporočil: 2.226
Slovenskih železnic ne bo rešil Brankovič,to se vidi že iz
napovedanega v intervijuju.Pri 300 milijonov evrov izgube imeti
mehko politiko do vsega znotraj sistema bankrotiranih železnic pač
enostavno ne gre.Kaj pomeni mehka politika odpuščanja da jih boste
10 odpustili kljub temu da se danes ve da jih je več kot 2000
zaposlenih viška in so nepotrebni strošek znotraj sistema.Dokler
bodo sindikati krojili usodo poslovanja ne bo tudi nič.Njih je
treba enostavno razbiti,tako kot je treba razdeliti Slovenske
železnice na več delov da se točno vidi kam ponikne denar in v
katerih sektorjih SŽ-ja delajo izgubo.Ker tak sistem kot je sedaj
da so železnice celovite ne omogočajo dejanskega vpogleda v
notranji sistem saj lahko en del sektorja prinaša dobiček pa ga
znotraj sistema požre drugi del sistema ki ustvarja izgubo.Tako je
zelo težko dokazati kje točno izginja denar in tako stanje ustreza
sindikatom,ker ni transparentnosti lahko počnejo z denarjem kot
svinja z mehom. In še ena glavna stvar je ki je preprečevala da bi
Slovenske železnice poslovale bolje,to je pa zakon o stečaju družbe
SŽ,ki je prepovedoval stečaj in s tem omogočal lažerno poslovanje
insolventnih železnic.Hvala bogu da Unija uvedla zakon ki
prepoveduje take nesmiselne zakone in čez leto dni SŽ-ja nebo več
ščitil zakon o temu da slovenske železnice ne morejo v stečaj.Čez
eno leto bo ura resnice za vse sindikate slovenskih železnic ki se
krčevito borijo proti reorganizaciji sistema.Slovenske železnice so
že danes insolventne in tako zrele za stečaj.Brankovič z mehko
politiko boste čez eno leto lahko najavili stečaj družbe.
sporočil: 2.661
Ja železnice imajo pa sposobne sindikaliste, ne pa nek usrani
Semolič, ki se boji lastne sence!!!
sporočil: 1
Naše lokomotive že vozijo v Avstrijo in ne bodo leta 2010 prvič
vozile tja....
Sicer pa , če boste res " počistili " "kao" menadžerje bo narejenega pol. In potuho kokurenci , ki to ni. Če bi delala pod enakimi pogoji , ki veljajo za celotno panogo - potem bi bila konkurenca. Tako pa je samo nelojalna konkurenca in za to ima podporo pri vaših " svetovalcih"...
Pa še to ; če bi , dobro plačani , menadžerji ( kao ) bili sposobni pripeljati tovor na SŽ bi tudi zaposleni z veseljem delali poln delovni čas. Tako pa je stanje takšno kot je.
Sicer pa , če boste res " počistili " "kao" menadžerje bo narejenega pol. In potuho kokurenci , ki to ni. Če bi delala pod enakimi pogoji , ki veljajo za celotno panogo - potem bi bila konkurenca. Tako pa je samo nelojalna konkurenca in za to ima podporo pri vaših " svetovalcih"...
Pa še to ; če bi , dobro plačani , menadžerji ( kao ) bili sposobni pripeljati tovor na SŽ bi tudi zaposleni z veseljem delali poln delovni čas. Tako pa je stanje takšno kot je.
sporočil: 911
...če bi jih polastninili tujci, bi jih kar hitro
racionalizirali...."poloviconaborzo"
sporočil: 1.218
napoleon12 je napisal(a):
Ja železnice imajo pa sposobne sindikaliste, ne pa nek usrani Semolič, ki se boji lastne sence!!!
JJ namesto Semoliča
sporočil: 281
BP--Berdajs -Pavlič sta največja ovira za racionalizacijo
železnice. Pa se ja ne bosta odpovedala enormnim plačam za svoje
ne-delo.Do sedaj jim je uspevalo--toda vreča je prazna--Ne na cesto
z socialno pomočjo--naj že enkrat spoznajo, da je treba preživeti
od svojega dela!!!
sporočil: 8.635
raufnk je napisal(a):
Naše lokomotive že vozijo v Avstrijo in ne bodo leta 2010 prvič vozile tja.... Sicer pa , če boste res " počistili " "kao" menadžerje bo narejenega pol. In potuho kokurenci , ki to ni. Če bi delala pod enakimi pogoji , ki veljajo za celotno panogo - potem bi bila konkurenca. Tako pa je samo nelojalna konkurenca in za to ima podporo pri vaših " svetovalcih"... Pa še to ; če bi , dobro plačani , menadžerji ( kao ) bili sposobni pripeljati tovor na SŽ bi tudi zaposleni z veseljem delali poln delovni čas. Tako pa je stanje takšno kot je.
ja slovenske lokomotive že kaki dve leti vozijo v avstrijo in avstrijske pri nas - samo s tem se ni nihče pohvalil - se izgleda po partijskem dekretu niso smeli!ima pa železnica en cel kup problemov:
- z infrastrukturo ki ji onemogočajo normalno prevažanje tovora(zaradi dotrajane proge npr omejitev naložene teze vagonov) in modernizacije infrastrukture se ne loti nihče - ko pa nas bodo izločili kot tranzitno državo bo prepozno za vsakršno modernizacijo
- preveliko število zaposlenih glede na količino prepeljanega tovora in neprofesionalni odnos s strani sž(lastne izkušnje in pripovedi sodelavcev ki vsak dan kontaktirajo z železnico)
in sklep - nagnati sindikaliste in racionalizirati poslovanje beri odpustiti tiste ki niso potrebni(in ukiniti to da se v delovni čas šteje tudi prevoz zaposlenih do delovnega mesta(centrala v ljubljani - saj tako delajo samo 6 ur ali še manj)
sporočil: 2.054
Slovenske železnice, če dobro pogledate, kaže enako sliko kot
država in obratno. Kot je nesposobna država, enako so nesposobne
tudi želežnice. Takšen članek bomo lahko prebrali tudi dugo
leto(samo navedene letnice bodo drugačne in številke o izgubah
višje) in potem naslednje leto, samo akterji se bodo spreminjali.
Da se trenutni prvi mož SŽ zavzema za mehak prehod, je to verjetno
v njegovi naturi, ker ima mehkega. Glede na razvitost naših
železnic bi predlagal akcije za turiste, pod nazivom kako smo se
vozili pred 50 leti.
sporočil: 411
Visoke plače upravi ni sindikalnim voditeljem.
Rezultati pa takšni. Kdo bo pa odgovarjal??
Narobe svet.
Rezultati pa takšni. Kdo bo pa odgovarjal??
Narobe svet.
sporočil: 34
primer: Kaj bi bilo , če bi eni enoti v vojski poveljevalo 10
poveljnikov?
kaj bi bilo, če bi se v familiji vsakih par mesecev menjavali starši otrok in jih vzgajali, vsak na svoj način in vsak drugače ,
kaj bi bilo če bi v športnem klubu bilo neprestano menjavali glavne igralce - no to lahko vidimo, in povsod je rezultat - porazno stanje.... ostalo sklepajte sami...
kaj bi bilo, če bi se v familiji vsakih par mesecev menjavali starši otrok in jih vzgajali, vsak na svoj način in vsak drugače ,
kaj bi bilo če bi v športnem klubu bilo neprestano menjavali glavne igralce - no to lahko vidimo, in povsod je rezultat - porazno stanje.... ostalo sklepajte sami...
sporočil: 609
"stanislavko [ 07:48 ] SEMOLIČ.....ZGLEDUJ SE PO SINDIKATIH NA
ŽELEZNICAH !!!"
Stanislavko se vidi da si v službi SDS, kjer veličate zasluge svojih polapismenih jurišnikov ki so na železnici sindikalisti. Ene ste celo spravili v parlament in jim pošiljate aktiviste opravljat izpite celo na Kranjsko Sorbono, kjer fizično obračunavajo z profesoricami ko jih razkrinkajo.
Problem je le v temu da so ti sindikalisti del problema. Firma je kup drhali brez vodstva, in vaši jurišniki so pomembno prispevali tej sitvaciji. Ta svinjarija je en večjih madežev vaše stranke in JAnševe vladavine. Dejstvo da vsa ta drhal z svojim nedelom, krajami..Matici Tasiči..... že zelo obremenjuje slovenske davkoplačevalce ki pridno delako v tovarnah cel mesec za 500€ medtem ko imajo SDS jurišniki sindikalisti tudi do 6000 evrov plače na železnici. To firmo je treba nujno v stečaj vse na cesto, prodaja DB in naj oni zaposlijo nazaj tiste ki jih rabijo.
Stanislavko se vidi da si v službi SDS, kjer veličate zasluge svojih polapismenih jurišnikov ki so na železnici sindikalisti. Ene ste celo spravili v parlament in jim pošiljate aktiviste opravljat izpite celo na Kranjsko Sorbono, kjer fizično obračunavajo z profesoricami ko jih razkrinkajo.
Problem je le v temu da so ti sindikalisti del problema. Firma je kup drhali brez vodstva, in vaši jurišniki so pomembno prispevali tej sitvaciji. Ta svinjarija je en večjih madežev vaše stranke in JAnševe vladavine. Dejstvo da vsa ta drhal z svojim nedelom, krajami..Matici Tasiči..... že zelo obremenjuje slovenske davkoplačevalce ki pridno delako v tovarnah cel mesec za 500€ medtem ko imajo SDS jurišniki sindikalisti tudi do 6000 evrov plače na železnici. To firmo je treba nujno v stečaj vse na cesto, prodaja DB in naj oni zaposlijo nazaj tiste ki jih rabijo.
sporočil: 12.753
Kljub dejstvu, da vsak mesec jih obišče gospod Pahor. Ne vidijo, da
prenakazujejo sredstva.
sporočil: 781
Brankovič-genialna ugotovitev.Ste to vedeli pred/po podpisu vaše
individualne pogodbe'?
sporočil: 2
"Načrtujemo ukrepe na treh področjih: racionalizacija pri stroških
materiala in storitev, racionalizacija pri stroških dela, v težkih
gospodarskih razmerah spodbujanje rasti prihodkov, kolikor je možno
in realno." Ne načrtovanje, ampak udejanjanje naštetih ukrepov in
to TAKOJ. Samo tega se treba držati...zamujamo par let. Na stranski
tir pa dati moč B.......in P...... Na SŽ manjka tudi pravih
poslovnih idej in si upati kaj narediti brez befela B/P. Tuji
prevoznik na SŽ skoraj že dela rutinsko, naš nacionalni prevoznik
SŽ, pa še zmeraj tava v temi in išče svečo ter vžigalice.
sporočil: 4.944
ravbarsa je napisal(a):
Brankovič-genialna ugotovitev.Ste to vedeli pred/po podpisu vaše individualne pogodbe'?
To zanj niti ni zelo relevantno, ker je po vsti neuspelih direktorskih pozicij uspel samo parkirati svojo rit na ta stolček. Do naslednjega skoka. Njegovo zadnje direktorovanje v Sinfoniki je firmo pripeljalo do stečaja. Več o njegovih "poslovnih uspehih" je na primer tukaj:
www.finance.si/25696...rankovi%E8
Sicer pa se njegova retorika bistveno ne razlikuje od svojih zadnjih dveh nesposobnih inkasantskih predhodnih mutibaričev: Schare in Tasiča. Direktorsko mesto na SŽ ni nič drugega kot samo izredno dobro plačana služba brez realne odgovornosti in na plečih države, pač oskočna deska do naslednjega dobro plačanega mesta (seveda v povezavi pravo politično opcijo).
sporočil: 300
Sovpadanje intervjuva in izjav ministra Vlačiča sta najverjetneje
zgolj in samo slučajni!
Pri čarobnih korakih je po nerodnosti izpadla še faza "stabilizacije" . Pri takšnem kadrovskem potencialu se res ni potrebno bati za uspeh: Pahor - Brankovič - Vlačič!
Sicer ni pošteno modrovati iz velike varnostne razdalje, toda kljub temu pogrešam pa vsaj 2 pomembna segmenta: aktivno trženje obstoječih logističnih storitev in razvoj novih logističnih storitev . Res je, da so Slovenske železnice (SŽ) vsaj za naše razmere velik sistem.
Propadanje SŽ se je s pričelo z nacionalnim razvojem avtocestnega omrežja pri katerem so sodelovali predhodniki (beri starši) nekaterih sedaj zelo vplivnih ljudi v prometni politiki, Vsaj g. Jakomin je eden izmed njih. Torej vse od leta 1974 se je na SŽ pozabilo. V samostojni Sloveniji se je po preizkušenem modelu političnega kadrovanja nadaljevalo, nihče od vodilnih pa ni dodal svojemu mandatu "razvojno logistični" predznak. Še več, SŽ so ob dejanskih izgubah iz poslovanja dejansko vse bolj tonile v primežu najetih kreditov, najsi bodo likvidnostni za redno poslovanje ali pa tisti krediti, ki so bili najeti za osnovna sredstva. Sedaj pa je potrebno vso ihto notranje prenove organiziranosti in aktivnega umeščanja v oskrbovalne verige prenesti na zaposlene. Nič ne pomaga, da se odgovorni skrivajo za umno kadrovsko sanacijo po načelu, saj ti tako ne bodo prikrajšani. Še huje pa je, da denar, ki bi ga bilo mogoče porabiti za nujne posodobitve (ne samo infrastrukturne) predsednik vlade porablja za socialne transferje. Torej "dober dan socializem"!
Železnice naj vodijo ljudje, ki znajo!
Razen ICS in nekaj novih lokomotiv NIČ NOVEGA! Po nekaj dnevih je Brankovič pričel razkazovati mišice s skupnim predzankom "ljudi je preveč - potrebna bodo odpuščanja". Ogromnim kapacitetam infrastrukture, idealni legi domačih tirov ... ni namenil niti stavka, še več elektrifikaciji železniških tirov proti Prekmurju in gradnji železnice do mejnega prehoda Redič pa sploh nič. Bojim se, da o tej problematiki sploh ni vedel ničesar!
Samo prenos tovora ključnih oskrbovalnih verig na železnico je REŠITEV
Ob ekologiji, ki je imamo polna usta ima železnica številne prednosti pred cestnim transportom, le učbenike je potrebno odpreti. Toda takšen pristop zahteva "napor" in nova "vlaganja", ki pa so dolgoročno sigurno uspešna. Kot vzor lahko služi sosednja Avstrija. V Italiji in Avstriji prednosti železniškega transporta poznajo saj drugače ne bi gradili "obvoza" (pontebska in koralpaska železnica) okrog nesrečne dežele na sončni strani Alp!
2019 bo potrebno razrešiti lastništvo
Dokaj zanimivo je tudi izhodišče po katerem se v letu 2019 izteče 100 let od mirovne pogodbe v Versailesu. Sicer nisem strokovnjak za zgodovino in vojno pravo, toda le stežka verjamem, da bo Republika Avstrija (naslednica nekdanje monarhije) prepustila lastništvo "južne železnice" Balkanu!
Pri čarobnih korakih je po nerodnosti izpadla še faza "stabilizacije" . Pri takšnem kadrovskem potencialu se res ni potrebno bati za uspeh: Pahor - Brankovič - Vlačič!
Sicer ni pošteno modrovati iz velike varnostne razdalje, toda kljub temu pogrešam pa vsaj 2 pomembna segmenta: aktivno trženje obstoječih logističnih storitev in razvoj novih logističnih storitev . Res je, da so Slovenske železnice (SŽ) vsaj za naše razmere velik sistem.
Propadanje SŽ se je s pričelo z nacionalnim razvojem avtocestnega omrežja pri katerem so sodelovali predhodniki (beri starši) nekaterih sedaj zelo vplivnih ljudi v prometni politiki, Vsaj g. Jakomin je eden izmed njih. Torej vse od leta 1974 se je na SŽ pozabilo. V samostojni Sloveniji se je po preizkušenem modelu političnega kadrovanja nadaljevalo, nihče od vodilnih pa ni dodal svojemu mandatu "razvojno logistični" predznak. Še več, SŽ so ob dejanskih izgubah iz poslovanja dejansko vse bolj tonile v primežu najetih kreditov, najsi bodo likvidnostni za redno poslovanje ali pa tisti krediti, ki so bili najeti za osnovna sredstva. Sedaj pa je potrebno vso ihto notranje prenove organiziranosti in aktivnega umeščanja v oskrbovalne verige prenesti na zaposlene. Nič ne pomaga, da se odgovorni skrivajo za umno kadrovsko sanacijo po načelu, saj ti tako ne bodo prikrajšani. Še huje pa je, da denar, ki bi ga bilo mogoče porabiti za nujne posodobitve (ne samo infrastrukturne) predsednik vlade porablja za socialne transferje. Torej "dober dan socializem"!
Železnice naj vodijo ljudje, ki znajo!
Razen ICS in nekaj novih lokomotiv NIČ NOVEGA! Po nekaj dnevih je Brankovič pričel razkazovati mišice s skupnim predzankom "ljudi je preveč - potrebna bodo odpuščanja". Ogromnim kapacitetam infrastrukture, idealni legi domačih tirov ... ni namenil niti stavka, še več elektrifikaciji železniških tirov proti Prekmurju in gradnji železnice do mejnega prehoda Redič pa sploh nič. Bojim se, da o tej problematiki sploh ni vedel ničesar!
Samo prenos tovora ključnih oskrbovalnih verig na železnico je REŠITEV
Ob ekologiji, ki je imamo polna usta ima železnica številne prednosti pred cestnim transportom, le učbenike je potrebno odpreti. Toda takšen pristop zahteva "napor" in nova "vlaganja", ki pa so dolgoročno sigurno uspešna. Kot vzor lahko služi sosednja Avstrija. V Italiji in Avstriji prednosti železniškega transporta poznajo saj drugače ne bi gradili "obvoza" (pontebska in koralpaska železnica) okrog nesrečne dežele na sončni strani Alp!
2019 bo potrebno razrešiti lastništvo
Dokaj zanimivo je tudi izhodišče po katerem se v letu 2019 izteče 100 let od mirovne pogodbe v Versailesu. Sicer nisem strokovnjak za zgodovino in vojno pravo, toda le stežka verjamem, da bo Republika Avstrija (naslednica nekdanje monarhije) prepustila lastništvo "južne železnice" Balkanu!
Strani: 1