Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Intervju: Z eno nogo smo že v stečaju

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Borza (5)

Strani: 1

anon-191393 sporočil: 1.021
[#664656] 23.12.09 22:37
Odgovori   +    0
Dokler je sindikat glavni v upravi, se ne bo nič spremenilo.
anon-58947 sporočil: 702
[#664661] 23.12.09 22:45
Odgovori   +    0
Lažnivci! Kradejo kot srake. Delajo obvod, železnice pa kar v stečaj.!?
Imamo zares najboljše menadžerje v Evropi.
anon-202033 sporočil: 1.876
[#664735] 24.12.09 05:28
Odgovori   +    0
V kolikor Svetlik in vlada ne bosta dovolila odpuščanja in racionalizacijo kadrov na vseh področjih v železnicah in dokler bodo sindikalisti z Brdajsom krojil usodo železnic, ne bo nič sprememb.Železnice so sindikalna bomba, ki se jo vsi bojijo.
XISKR35 sporočil: 16
[#664759] 24.12.09 07:29
Odgovori   +    0
pazljivo branje intrvjuja jasno pove, da Goran ne bo tisti, ki bi rešil slovenske železnice!
anon-80907 sporočil: 1.126
[#664772] 24.12.09 07:48
Odgovori   +    0
SEMOLIČ.....ZGLEDUJ SE PO SINDIKATIH NA ŽELEZNICAH !!!
DRŽAVI IN DELODAJALCEM JE POTREBNO DATI PITI MALO KROPA !!!!
anon-191221 sporočil: 210
[#664774] 24.12.09 07:48
Odgovori   +    0
Jah no, treba je še imeti denar za nagrado upravi, pa odpravnine, potem pa zaradi "mene" gre lahko v stečaj.
bigl sporočil: 18.363
[#664780] 24.12.09 08:04 · odgovor na: anon-80907 (#664772)
Odgovori   +    0

stanislavko je napisal(a):
SEMOLIČ.....ZGLEDUJ SE PO SINDIKATIH NA ŽELEZNICAH !!! DRŽAVI IN DELODAJALCEM JE POTREBNO DATI PITI MALO KROPA !!!!
 
SŽ so državne. Rezultati kažejo kam pelje sindikalno samo upravljanje. Vodenje firm ni za sekretarje skoja tudi v državnih ne.  Lep dan.
vrac sporočil: 11.068
[#664794] 24.12.09 08:17
Odgovori   +    0
"Naš načrt je, da bi na zeleno vejo splezali leta 2011. To nam bo seveda uspelo le, če bodo uresničeni cilji za 2010, predvsem 31 milijonov negativnega poslovnega izida. V zvezi z odpuščanjem pa je tako. V prvi polovici prihajajočega leta števila zaposlenih zagotovo ne bomo krčili, potem pa brez tega verjetno ne bo šlo. Seveda pa se bomo trudili stvari speljati čim bolj mehko."

Ma kaj jih ovira, da ne bi odpuščali že kar v začetku leta 2010? Istočasno pa generalni direktor govori o splezanju na zeleno vejo sistema SŽ v letu 2011! Pa ta sam sebe demantira. On bi z mehkimi metodami saniral situacijo, imajo pa pol ljudi preveč! Kako to misli reševati? Ali pa naj mirno pove, da on tega ni sposoben, pa bo NS postavil menedžerja, ki bo to nalogo opravil!
anon-216651 sporočil: 2
[#664804] 24.12.09 08:26
Odgovori   +    0
Politika in ekonomija na SŽ sta kot OLJE in KIS !
anon-170731 sporočil: 2.226
[#664810] 24.12.09 08:31
Odgovori   +    0
Slovenskih železnic ne bo rešil Brankovič,to se vidi že iz napovedanega v intervijuju.Pri 300 milijonov evrov izgube imeti mehko politiko do vsega znotraj sistema bankrotiranih železnic pač enostavno ne gre.Kaj pomeni mehka politika odpuščanja da jih boste 10 odpustili kljub temu da se danes ve da jih je več kot 2000 zaposlenih viška in so nepotrebni strošek znotraj sistema.Dokler bodo sindikati krojili usodo poslovanja ne bo tudi nič.Njih je treba enostavno razbiti,tako kot je treba razdeliti Slovenske železnice na več delov da se točno vidi kam ponikne denar in v katerih sektorjih SŽ-ja delajo izgubo.Ker tak sistem kot je sedaj da so železnice celovite ne omogočajo dejanskega vpogleda v notranji sistem saj lahko en del sektorja prinaša dobiček pa ga znotraj sistema požre drugi del sistema ki ustvarja izgubo.Tako je zelo težko dokazati kje točno izginja denar in tako stanje ustreza sindikatom,ker ni transparentnosti lahko počnejo z denarjem kot svinja z mehom. In še ena glavna stvar je ki je preprečevala da bi Slovenske železnice poslovale bolje,to je pa zakon o stečaju družbe SŽ,ki je prepovedoval stečaj in s tem omogočal lažerno poslovanje insolventnih železnic.Hvala bogu da Unija uvedla zakon ki prepoveduje take nesmiselne zakone in čez leto dni SŽ-ja nebo več ščitil zakon o temu da slovenske železnice ne morejo v stečaj.Čez eno leto bo ura resnice za vse sindikate slovenskih železnic ki se krčevito borijo proti reorganizaciji sistema.Slovenske železnice so že danes insolventne in tako zrele za stečaj.Brankovič z mehko politiko boste čez eno leto lahko najavili stečaj družbe.
anon-168823 sporočil: 2.661
[#664892] 24.12.09 09:22
Odgovori   +    0
Ja železnice imajo pa sposobne sindikaliste, ne pa nek usrani Semolič, ki se boji lastne sence!!!
anon-61636 sporočil: 805
[#664913] 24.12.09 09:43
Odgovori   +    0
Semoliča je treba rukniti! Tega kmeta!
anon-161674 sporočil: 1
[#664937] 24.12.09 10:05
Odgovori   +    0
Naše lokomotive že vozijo v Avstrijo in ne bodo leta 2010 prvič vozile tja....
Sicer pa , če boste res " počistili " "kao" menadžerje bo narejenega pol. In potuho kokurenci , ki to ni. Če bi delala pod enakimi pogoji , ki veljajo za celotno panogo - potem bi bila konkurenca. Tako pa je samo nelojalna konkurenca in za to ima podporo pri vaših " svetovalcih"...
Pa še to ; če bi , dobro plačani , menadžerji ( kao ) bili sposobni pripeljati tovor na SŽ bi tudi zaposleni z veseljem delali poln delovni čas. Tako pa je stanje takšno kot je.
anon-205514 sporočil: 911
[#664942] 24.12.09 10:06
Odgovori   +    0
...če bi jih polastninili tujci, bi jih kar hitro racionalizirali...."poloviconaborzo"
anon-148804 sporočil: 1.218
[#664947] 24.12.09 10:11 · odgovor na: anon-168823 (#664892)
Odgovori   +    0

napoleon12 je napisal(a):
Ja železnice imajo pa sposobne sindikaliste, ne pa nek usrani Semolič, ki se boji lastne sence!!!
 
JJ namesto Semoliča
anon-115065 sporočil: 281
[#664953] 24.12.09 10:13
Odgovori   +    0
BP--Berdajs -Pavlič sta največja ovira za racionalizacijo železnice. Pa se ja ne bosta odpovedala enormnim plačam za svoje ne-delo.Do sedaj jim je uspevalo--toda vreča je prazna--Ne na cesto z socialno pomočjo--naj že enkrat spoznajo, da je treba preživeti od svojega dela!!!
anon-202018 sporočil: 8.635
[#664963] 24.12.09 10:25 · odgovor na: anon-161674 (#664937)
Odgovori   +    0

raufnk je napisal(a):
Naše lokomotive že vozijo v Avstrijo in ne bodo leta 2010 prvič vozile tja.... Sicer pa , če boste res " počistili " "kao" menadžerje bo narejenega pol. In potuho kokurenci , ki to ni. Če bi delala pod enakimi pogoji , ki veljajo za celotno panogo - potem bi bila konkurenca. Tako pa je samo nelojalna konkurenca in za to ima podporo pri vaših " svetovalcih"... Pa še to ; če bi , dobro plačani , menadžerji ( kao ) bili sposobni pripeljati tovor na SŽ bi tudi zaposleni z veseljem delali poln delovni čas. Tako pa je stanje takšno kot je.
 
ja slovenske lokomotive že kaki dve leti vozijo v avstrijo in avstrijske pri nas - samo s tem se ni nihče pohvalil - se izgleda po partijskem dekretu niso smeli!ima pa železnica en cel kup problemov:

- z infrastrukturo ki ji onemogočajo normalno prevažanje tovora(zaradi dotrajane proge npr omejitev naložene teze vagonov) in modernizacije infrastrukture se ne loti nihče - ko pa nas bodo izločili kot tranzitno državo bo prepozno za vsakršno modernizacijo

- preveliko število zaposlenih glede na količino prepeljanega tovora in neprofesionalni odnos s strani sž(lastne izkušnje in pripovedi sodelavcev ki vsak dan kontaktirajo z železnico)

in sklep - nagnati sindikaliste in racionalizirati poslovanje beri odpustiti tiste ki niso potrebni(in ukiniti to da se v delovni čas šteje tudi prevoz zaposlenih do delovnega mesta(centrala v ljubljani - saj tako delajo samo 6 ur ali še manj)
anon-200699 sporočil: 2.054
[#665002] 24.12.09 10:56
Odgovori   +    1
Slovenske železnice, če dobro pogledate, kaže enako sliko kot država in obratno. Kot je nesposobna država, enako so nesposobne tudi želežnice. Takšen članek bomo lahko prebrali tudi dugo leto(samo navedene letnice bodo drugačne in številke o izgubah višje) in potem naslednje leto, samo akterji se bodo spreminjali. Da se trenutni prvi mož SŽ zavzema za mehak prehod, je to verjetno v njegovi naturi, ker ima mehkega. Glede na razvitost naših železnic bi predlagal akcije za turiste, pod nazivom kako smo se vozili pred 50 leti.
anon-213850 sporočil: 411
[#665032] 24.12.09 11:19
Odgovori   +    0
Visoke plače upravi ni sindikalnim voditeljem.
Rezultati pa takšni. Kdo bo pa odgovarjal??
Narobe svet.
anon-214485 sporočil: 34
[#665249] 24.12.09 14:44
Odgovori   +    0
primer: Kaj bi bilo , če bi eni enoti v vojski poveljevalo 10 poveljnikov?
kaj bi bilo, če bi se v familiji vsakih par mesecev menjavali starši otrok in jih vzgajali, vsak na svoj način in vsak drugače ,
kaj bi bilo če bi v športnem klubu bilo neprestano menjavali glavne igralce - no to lahko vidimo, in povsod je rezultat - porazno stanje.... ostalo sklepajte sami...
anon-11401 sporočil: 609
[#665350] 24.12.09 17:31
Odgovori   +    0
"stanislavko [ 07:48 ] SEMOLIČ.....ZGLEDUJ SE PO SINDIKATIH NA ŽELEZNICAH !!!"
 Stanislavko se vidi da si v službi SDS, kjer veličate zasluge svojih polapismenih jurišnikov ki so na železnici sindikalisti. Ene ste celo spravili v parlament in jim pošiljate aktiviste opravljat izpite celo na Kranjsko Sorbono, kjer fizično obračunavajo z profesoricami ko jih razkrinkajo.
Problem je le v temu da so ti sindikalisti del problema. Firma je kup drhali brez vodstva, in vaši jurišniki so pomembno prispevali tej sitvaciji. Ta svinjarija je en večjih madežev vaše stranke in JAnševe vladavine. Dejstvo da vsa ta drhal z svojim nedelom, krajami..Matici Tasiči..... že zelo obremenjuje slovenske davkoplačevalce ki pridno delako v tovarnah cel mesec za 500€ medtem ko imajo SDS jurišniki sindikalisti tudi do 6000 evrov plače na železnici. To firmo je treba nujno v stečaj vse na cesto, prodaja DB in naj oni zaposlijo nazaj tiste ki jih rabijo.
foore sporočil: 12.753
[#665402] 24.12.09 19:46 · odgovor na: anon-58947 (#664661)
Odgovori   +    0
Kljub dejstvu, da vsak mesec jih obišče gospod Pahor. Ne vidijo, da prenakazujejo sredstva.
anon-185494 sporočil: 781
[#665415] 24.12.09 20:53
Odgovori   +    0
Brankovič-genialna ugotovitev.Ste to vedeli pred/po podpisu vaše individualne pogodbe'?
anon-148877 sporočil: 2
[#665436] 24.12.09 21:55
Odgovori   +    0
"Načrtujemo ukrepe na treh področjih: racionalizacija pri stroških materiala in storitev, racionalizacija pri stroških dela, v težkih gospodarskih razmerah spodbujanje rasti prihodkov, kolikor je možno in realno." Ne načrtovanje, ampak udejanjanje naštetih ukrepov in to TAKOJ. Samo tega se treba držati...zamujamo par let. Na stranski tir pa dati moč B.......in P...... Na SŽ manjka tudi pravih poslovnih idej in si upati kaj narediti brez befela B/P. Tuji prevoznik na SŽ skoraj že dela rutinsko, naš nacionalni prevoznik SŽ, pa še zmeraj tava v temi in išče svečo ter vžigalice.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#665565] 25.12.09 11:10 · odgovor na: anon-185494 (#665415)
Odgovori   +    0

ravbarsa je napisal(a):
Brankovič-genialna ugotovitev.Ste to vedeli pred/po podpisu vaše individualne pogodbe'?
 
To zanj niti ni zelo relevantno, ker je po vsti neuspelih direktorskih pozicij uspel samo parkirati svojo rit na ta stolček. Do naslednjega skoka. Njegovo zadnje direktorovanje v Sinfoniki je firmo pripeljalo do stečaja.  Več o njegovih "poslovnih uspehih" je na primer tukaj:

www.finance.si/25696...rankovi%E8

Sicer pa se njegova retorika bistveno ne razlikuje od svojih zadnjih dveh nesposobnih inkasantskih predhodnih mutibaričev: Schare in Tasiča. Direktorsko mesto na SŽ ni nič drugega kot samo izredno dobro plačana služba brez realne odgovornosti in na plečih države, pač oskočna deska do naslednjega dobro plačanega mesta (seveda v povezavi pravo politično opcijo).
anon-110075 sporočil: 300
[#665683] 25.12.09 17:53
Odgovori   +    1
Sovpadanje intervjuva in izjav ministra Vlačiča sta najverjetneje zgolj in samo slučajni!

Pri čarobnih korakih je po nerodnosti izpadla še faza "stabilizacije" . Pri takšnem kadrovskem potencialu se res ni potrebno bati za uspeh: Pahor - Brankovič - Vlačič!

Sicer ni pošteno modrovati iz velike varnostne razdalje, toda kljub temu pogrešam pa vsaj 2 pomembna segmenta: aktivno trženje obstoječih logističnih storitev in razvoj novih logističnih storitev . Res je, da so Slovenske železnice (SŽ) vsaj za naše razmere velik sistem.

Propadanje SŽ se je s pričelo z nacionalnim razvojem avtocestnega omrežja pri katerem so sodelovali predhodniki (beri starši) nekaterih sedaj zelo vplivnih ljudi v prometni politiki, Vsaj g. Jakomin je eden izmed njih. Torej vse od leta 1974 se je na SŽ pozabilo. V samostojni Sloveniji se je po preizkušenem modelu političnega kadrovanja nadaljevalo, nihče od vodilnih pa ni dodal svojemu mandatu "razvojno logistični" predznak. Še več, SŽ so ob dejanskih izgubah iz poslovanja dejansko vse bolj tonile v primežu najetih kreditov, najsi bodo likvidnostni za redno poslovanje ali pa tisti krediti, ki so bili najeti za osnovna sredstva. Sedaj pa je potrebno vso ihto notranje prenove organiziranosti in aktivnega umeščanja v oskrbovalne verige prenesti na zaposlene. Nič ne pomaga, da se odgovorni skrivajo za umno kadrovsko sanacijo po načelu, saj ti tako ne bodo prikrajšani. Še huje pa je, da denar, ki bi ga bilo mogoče porabiti za nujne posodobitve (ne samo infrastrukturne) predsednik vlade porablja za socialne transferje. Torej "dober dan socializem"!

Železnice naj vodijo ljudje, ki znajo!

Razen ICS in nekaj novih lokomotiv NIČ NOVEGA! Po nekaj dnevih je Brankovič pričel razkazovati mišice s skupnim predzankom "ljudi je preveč - potrebna bodo odpuščanja". Ogromnim kapacitetam infrastrukture, idealni legi domačih tirov ... ni namenil niti stavka, še več elektrifikaciji železniških tirov proti Prekmurju in gradnji železnice do mejnega prehoda Redič pa sploh nič. Bojim se, da o tej problematiki sploh ni vedel ničesar!

Samo prenos tovora ključnih oskrbovalnih verig na železnico je REŠITEV

Ob ekologiji, ki je imamo polna usta ima železnica številne prednosti pred cestnim transportom, le učbenike je potrebno odpreti. Toda takšen pristop zahteva "napor" in nova "vlaganja", ki pa so dolgoročno sigurno uspešna. Kot vzor lahko služi sosednja Avstrija. V Italiji in Avstriji prednosti železniškega transporta poznajo saj drugače ne bi gradili "obvoza" (pontebska in koralpaska železnica) okrog nesrečne dežele na sončni strani Alp!

2019 bo potrebno razrešiti lastništvo

Dokaj zanimivo je tudi izhodišče po katerem se v letu 2019 izteče 100 let od mirovne pogodbe v Versailesu. Sicer nisem strokovnjak za zgodovino in vojno pravo, toda le stežka verjamem, da bo Republika Avstrija (naslednica nekdanje monarhije) prepustila lastništvo "južne železnice" Balkanu!

Strani: 1