Strani: 1

anon-170731 sporočil: 2.226
[#663486] 22.12.09 20:15
Odgovori   +    0
Tudi če drugo leto železnice ne bodo povečevale izgube bo izguba še vedno enormna.Tako da čez dve leti gredo slovenske železnice v stečaj. Tja spadajo s takim načinom poslovanja.
anon-7764 sporočil: 222
[#663487] 22.12.09 20:15
Odgovori   +    0
Najprej naj ukinejo sindikat, zmanjsajo stevilo zaposlenih.

Potem se lahko hvali(sa)jo naprej.
anon-109516 sporočil: 24
[#663500] 22.12.09 20:39
Odgovori   +    0
sentvid [ 20:15 ]

In potem bodo vse rešili tuji operaterji kot sta DB in RCA...????
Pozabi na dobrote. Njih zanima izključno samo luka Koper. Potem notranjega prometa (ki ga je res malo) ne-bo več. Zapirale se bodo proge, vlaki bodo začeli padat s tirov kot pred nekaj časa v Angliji in ko bodo smrtne žrtve se boste spraševali zakaj je tako.....
V Avstriji so zreducirali osebje na minimum, ker so izračunali, da je nekaj smrtnih žrtev pač manjši strošek kot zaposleni... Upam, da, ko se bo to zgodilo, ne bo kakšen tvoj sorodnik med njimi...
anon-170731 sporočil: 2.226
[#663503] 22.12.09 20:55
Odgovori   +    0
Veneti1 moji sorodniki bodo pomrli od prevelike davčne obremenjenosti da država krpa insolventne železnice. Mi v Sloveniji potrebujemo učinkovite,rentabilne železnice,ne pa to kar imamo sedaj nekakšen socialni zavod za delomrzneže,kjer jih je vsaj 2000 preveč zaposlenih.Plačujemo pa jih mi davkoplačevalci.Če bi bile Slovenske železnice take kot morajo biti naj si za zgled vzamejo nemške železnice.Zato pa se sindikati železnic na vse pretege otepajo tujega partnerja ker vejo kaj sledi.Radikalna racionalizacija!!!!To je edina rešitev za obubožane železnice in državo.
anon-7764 sporočil: 222
[#663514] 22.12.09 21:32
Odgovori   +    0
Kar je napisal sentvid, povsem drzi.
anon-101299 sporočil: 9.501
[#663529] 22.12.09 21:56 · odgovor na: anon-170731 (#663503)
Odgovori   +    0
Veneti1 moji sorodniki bodo pomrli od prevelike davčne obremenjenosti da država krpa insolventne železnice. Mi v Sloveniji potrebujemo učinkovite,rentabilne železnice,ne pa to kar imamo sedaj nekakšen socialni zavod za delomrzneže,kjer jih je vsaj 2000 preveč zaposlenih.Plačujemo pa jih mi davkoplačevalci.Če bi bile Slovenske železnice take kot morajo biti naj si za zgled vzamejo nemške železnice.Zato pa se sindikati železnic na vse pretege otepajo tujega partnerja ker vejo kaj sledi.Radikalna racionalizacija!!!!To je edina rešitev za obubožane železnice in državo.


ko je Janša prodajal SŽ dojčebanu smo doživeli seveda delirij rdeče falange o prodaji nacionalne srebnine tujcem..Jedite govna
anon-84596 sporočil: 329
[#663537] 22.12.09 22:13
Odgovori   +    0
........ja in moj kurec se bo v naslednjem letu povečal za 20%, janša bo predsednik države in kučan vlade ter cena NKBM bo na borzi krepko čez 50e.
XSPLO sporočil: 335
[#663744] 23.12.09 08:51
Odgovori   +    0
Ne potrebujemo tujega partnerja.V kolikor bi imeli več znanja in manj nesposobnih godcev bi SŽ popeljali v boljše čase. Ne vem na podlagi katerih formul delajo izračun izgub. Glede na strokovnost in menjavo celotne garniture z novim vodstvom dobimo tudi veliko nesposodnega in neizkušenega kadra po načelu ni važno znanje, samo da je naš. To je primarni problem SŽ, sekundarni pa produktivnost, ki je premosorazmerna z znanjem. Na vrhu potrebujemo intelektualce, ki nimajo rok in nog zvezanih na vrvicah nadzornega sveta in delajo po navodilih kot je sedaj. Vodstvo SŽ bi moralo imeti svojo hrbtenico, ampak glede na izbor direktorja, ala KAS in podobne bedarije ne ostane izbranemu direktorju, kot da se mu hrbtenica upogiba kot vrba na vodi. To nas vodi v prepad. Godec je mojster rdečih številk v več podjetjih. Vsem podjetjem je še bil grobar, Miklavčič pa je iz rdečih številk potegnil kombinat in posluje pozitivno. Naj mu bo za vzgled.
anon-167701 sporočil: 578
[#663836] 23.12.09 09:55
Odgovori   +    0
Že 2 leti na tem mestu trobim, da so potrebne radikalne spremembe. Seveda delajo minister in Žerak vse, da do teh sprememb ne pride, kajti, če bi do njih prišlo, bi jih na cesti vsaj nekajkrat prebutali.

Še enkrat: takoj spraviti SŽ v stečaj, ustanoviti novi 2 družbi:

- Železniška infrastruktura d.o.o., v državni lasti in
- Železniški prevoz d.o.o. - dati na borzo.

Skupno bi ostalo samo 5.000 delovnih mest, ostalo se mora, če želi preživeti, samo sprivatizirati. Ostati sme samo naj najnujnejši potrebni in funkcionalni del.

V novi družbi nikakor ne smejo priti sindikalni debeluhi in ostali dosedanji samoupravljalski prašiči.

Sedanji poslovni načrt še vedno predvideva nadaljevanje agonije, nobenega razvoja in samostojnega upravljanja. Zato ga je treba ostro zavrniti! Ne moremo razumeti, kako lahko poslovodstvo, Žerak in minster planirajo nadaljnjo pitje krvi slovenskemu prebivalstvu in izčrpavanje že tako lačnih ljudi. Fuj, sramota. Vsi so za nagnat!
anon-188249 sporočil: 509
[#663840] 23.12.09 09:59
Odgovori   +    0
Tale Branković ga pa pihne, kako pa misli to doseči, ko je pa do sedaj v 10 letih zamenjal 10 služb, po moje se že ogleduje po novi.

Strani: 1