Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Železnice za drugo leto napovedale obrnitev trenda
Strani: 1
sporočil: 2.226
Tudi če drugo leto železnice ne bodo povečevale izgube bo izguba še
vedno enormna.Tako da čez dve leti gredo slovenske železnice v
stečaj. Tja spadajo s takim načinom poslovanja.
sporočil: 222
Najprej naj ukinejo sindikat, zmanjsajo stevilo zaposlenih.
Potem se lahko hvali(sa)jo naprej.
Potem se lahko hvali(sa)jo naprej.
sporočil: 24
sentvid [ 20:15 ]
In potem bodo vse rešili tuji operaterji kot sta DB in RCA...????
Pozabi na dobrote. Njih zanima izključno samo luka Koper. Potem notranjega prometa (ki ga je res malo) ne-bo več. Zapirale se bodo proge, vlaki bodo začeli padat s tirov kot pred nekaj časa v Angliji in ko bodo smrtne žrtve se boste spraševali zakaj je tako.....
V Avstriji so zreducirali osebje na minimum, ker so izračunali, da je nekaj smrtnih žrtev pač manjši strošek kot zaposleni... Upam, da, ko se bo to zgodilo, ne bo kakšen tvoj sorodnik med njimi...
In potem bodo vse rešili tuji operaterji kot sta DB in RCA...????
Pozabi na dobrote. Njih zanima izključno samo luka Koper. Potem notranjega prometa (ki ga je res malo) ne-bo več. Zapirale se bodo proge, vlaki bodo začeli padat s tirov kot pred nekaj časa v Angliji in ko bodo smrtne žrtve se boste spraševali zakaj je tako.....
V Avstriji so zreducirali osebje na minimum, ker so izračunali, da je nekaj smrtnih žrtev pač manjši strošek kot zaposleni... Upam, da, ko se bo to zgodilo, ne bo kakšen tvoj sorodnik med njimi...
sporočil: 2.226
Veneti1 moji sorodniki bodo pomrli od prevelike davčne
obremenjenosti da država krpa insolventne železnice. Mi v Sloveniji
potrebujemo učinkovite,rentabilne železnice,ne pa to kar imamo
sedaj nekakšen socialni zavod za delomrzneže,kjer jih je vsaj 2000
preveč zaposlenih.Plačujemo pa jih mi davkoplačevalci.Če bi bile
Slovenske železnice take kot morajo biti naj si za zgled vzamejo
nemške železnice.Zato pa se sindikati železnic na vse pretege
otepajo tujega partnerja ker vejo kaj sledi.Radikalna
racionalizacija!!!!To je edina rešitev za obubožane železnice in
državo.
sporočil: 9.501
Veneti1 moji sorodniki bodo pomrli od prevelike davčne
obremenjenosti da država krpa insolventne železnice. Mi v Sloveniji
potrebujemo učinkovite,rentabilne železnice,ne pa to kar imamo
sedaj nekakšen socialni zavod za delomrzneže,kjer jih je vsaj 2000
preveč zaposlenih.Plačujemo pa jih mi davkoplačevalci.Če bi bile
Slovenske železnice take kot morajo biti naj si za zgled vzamejo
nemške železnice.Zato pa se sindikati železnic na vse pretege
otepajo tujega partnerja ker vejo kaj sledi.Radikalna
racionalizacija!!!!To je edina rešitev za obubožane železnice in
državo.
ko je Janša prodajal SŽ dojčebanu smo doživeli seveda delirij rdeče falange o prodaji nacionalne srebnine tujcem..Jedite govna
ko je Janša prodajal SŽ dojčebanu smo doživeli seveda delirij rdeče falange o prodaji nacionalne srebnine tujcem..Jedite govna
sporočil: 329
........ja in moj kurec se bo v naslednjem letu povečal za 20%,
janša bo predsednik države in kučan vlade ter cena NKBM bo na borzi
krepko čez 50e.
sporočil: 335
Ne potrebujemo tujega partnerja.V kolikor bi imeli več znanja in
manj nesposobnih godcev bi SŽ popeljali v boljše čase. Ne vem na
podlagi katerih formul delajo izračun izgub. Glede na strokovnost
in menjavo celotne garniture z novim vodstvom dobimo tudi veliko
nesposodnega in neizkušenega kadra po načelu ni važno znanje, samo
da je naš. To je primarni problem SŽ, sekundarni pa produktivnost,
ki je premosorazmerna z znanjem. Na vrhu potrebujemo intelektualce,
ki nimajo rok in nog zvezanih na vrvicah nadzornega sveta in delajo
po navodilih kot je sedaj. Vodstvo SŽ bi moralo imeti svojo
hrbtenico, ampak glede na izbor direktorja, ala KAS in podobne
bedarije ne ostane izbranemu direktorju, kot da se mu hrbtenica
upogiba kot vrba na vodi. To nas vodi v prepad. Godec je mojster
rdečih številk v več podjetjih. Vsem podjetjem je še bil grobar,
Miklavčič pa je iz rdečih številk potegnil kombinat in posluje
pozitivno. Naj mu bo za vzgled.
sporočil: 578
Že 2 leti na tem mestu trobim, da so potrebne radikalne spremembe.
Seveda delajo minister in Žerak vse, da do teh sprememb ne pride,
kajti, če bi do njih prišlo, bi jih na cesti vsaj nekajkrat
prebutali.
Še enkrat: takoj spraviti SŽ v stečaj, ustanoviti novi 2 družbi:
- Železniška infrastruktura d.o.o., v državni lasti in
- Železniški prevoz d.o.o. - dati na borzo.
Skupno bi ostalo samo 5.000 delovnih mest, ostalo se mora, če želi preživeti, samo sprivatizirati. Ostati sme samo naj najnujnejši potrebni in funkcionalni del.
V novi družbi nikakor ne smejo priti sindikalni debeluhi in ostali dosedanji samoupravljalski prašiči.
Sedanji poslovni načrt še vedno predvideva nadaljevanje agonije, nobenega razvoja in samostojnega upravljanja. Zato ga je treba ostro zavrniti! Ne moremo razumeti, kako lahko poslovodstvo, Žerak in minster planirajo nadaljnjo pitje krvi slovenskemu prebivalstvu in izčrpavanje že tako lačnih ljudi. Fuj, sramota. Vsi so za nagnat!
Še enkrat: takoj spraviti SŽ v stečaj, ustanoviti novi 2 družbi:
- Železniška infrastruktura d.o.o., v državni lasti in
- Železniški prevoz d.o.o. - dati na borzo.
Skupno bi ostalo samo 5.000 delovnih mest, ostalo se mora, če želi preživeti, samo sprivatizirati. Ostati sme samo naj najnujnejši potrebni in funkcionalni del.
V novi družbi nikakor ne smejo priti sindikalni debeluhi in ostali dosedanji samoupravljalski prašiči.
Sedanji poslovni načrt še vedno predvideva nadaljevanje agonije, nobenega razvoja in samostojnega upravljanja. Zato ga je treba ostro zavrniti! Ne moremo razumeti, kako lahko poslovodstvo, Žerak in minster planirajo nadaljnjo pitje krvi slovenskemu prebivalstvu in izčrpavanje že tako lačnih ljudi. Fuj, sramota. Vsi so za nagnat!
sporočil: 509
Tale Branković ga pa pihne, kako pa misli to doseči, ko je pa do
sedaj v 10 letih zamenjal 10 služb, po moje se že ogleduje po novi.
Strani: 1