Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Črnogledi Fiatov šef

Strani: 1

anon-39471 sporočil: 3.127
[#386214] 11.12.08 09:28
Odgovori   +    0
Mater je črnogled tale tip, kot da bi bil direktor Saab-a, ne pa Fiata, ki se je že iz stotih kriz rešil.
Imam občutek da dandanes vsi veliki proizvajalci na veliko jamrajo le z namenom priti do državnega denarja.
anon-22303 sporočil: 897
[#386281] 11.12.08 10:02
Odgovori   +    0
V čem je težava avtomobilskega trga? Bom kar jaz pojasnil. Povsod po svetu avtomobilske tovarne zaposlujejo veliko slabo izobraženih delavcev, ki pa so tradicionalno dobro sindikalno organizirani. Delavci vedno preprečijo kakršnakoli prilagajanja svojega števila dejanskim proizvodnim potrebam tovarn. Tako te tovarne vedno životarijo s preveč zaposlenimi in ko pride kriza, kot je sedanja, v dveh urah izbruhnejo posledice. Poleg tega take tovarne ravno zaradi teh delavcev podpirajo matične države z davkoplačevalskimi sredstvi.

Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
anon-131859 sporočil: 520
[#386284] 11.12.08 10:04
Odgovori   +    0
Fälschung in allen Teilen. (Fiat)
anon-47508 sporočil: 559
[#386295] 11.12.08 10:09 · odgovor na: anon-39471 (#386214)
Odgovori   +    0

abe4d2 je napisal(a):
Mater je črnogled tale tip, kot da bi bil direktor Saab-a, ne pa Fiata, ki se je že iz stotih kriz rešil. Imam občutek da dandanes vsi veliki proizvajalci na veliko jamrajo le z namenom priti do državnega denarja.
Si mi vzel besede iz ust...
anon-110146 sporočil: 477
[#386388] 11.12.08 11:11
Odgovori   +    0
Ja kašen pa izgleda FIAT Multipla, ne pol jamrat da vam gre slabo butli.
anon-39471 sporočil: 3.127
[#386445] 11.12.08 11:49 · odgovor na: anon-110146 (#386388)
Odgovori   +    0

tomi2007 je napisal(a):
Ja kašen pa izgleda FIAT Multipla, ne pol jamrat da vam gre slabo butli.
 
Si pa našel primer...
anon-35163 sporočil: 30.643
[#386467] 11.12.08 12:04 · odgovor na: anon-22303 (#386281)
Odgovori   +    0

gogi2 je napisal(a):
V čem je težava avtomobilskega trga? Bom kar jaz pojasnil. Povsod po svetu avtomobilske tovarne zaposlujejo veliko slabo izobraženih delavcev, ki pa so tradicionalno dobro sindikalno organizirani. Delavci vedno preprečijo kakršnakoli prilagajanja svojega števila dejanskim proizvodnim potrebam tovarn. Tako te tovarne vedno životarijo s preveč zaposlenimi in ko pride kriza, kot je sedanja, v dveh urah izbruhnejo posledice. Poleg tega take tovarne ravno zaradi teh delavcev podpirajo matične države z davkoplačevalskimi sredstvi.

Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
 Ja, najbolje bi bilo, da bi delavce kar ukinili, tovarne zaprli in se namesto tega šli storitveno ekonomijo. Kdo sploh potrebuje avtomobile in take kozlarije, ko pa imamo finančne produkte!
anon-185375 sporočil: 444
[#386713] 11.12.08 15:04 · odgovor na: anon-22303 (#386281)
Odgovori   +    0

gogi2 je napisal(a):
V čem je težava avtomobilskega trga? Bom kar jaz pojasnil. Povsod po svetu avtomobilske tovarne zaposlujejo veliko slabo izobraženih delavcev, ki pa so tradicionalno dobro sindikalno organizirani. Delavci vedno preprečijo kakršnakoli prilagajanja svojega števila dejanskim proizvodnim potrebam tovarn. Tako te tovarne vedno životarijo s preveč zaposlenimi in ko pride kriza, kot je sedanja, v dveh urah izbruhnejo posledice. Poleg tega take tovarne ravno zaradi teh delavcev podpirajo matične države z davkoplačevalskimi sredstvi.

Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
 
Zdraven tega pa se ze vrsto let prodaja isto sr.... Ze vrsto let se avtomobili niso spremenili. Oprema v avtih je ze dolgo na visku... Nic pa se ni spremenilo pri motorjih. Nobeden se noce resno lotiti avtomobilov na alternativni pogon.

Prihodnost je vedno v napredku.


l.p.
shevchenko sporočil: 21.898
[#386726] 11.12.08 15:15 · odgovor na: anon-22303 (#386281)
Odgovori   +    0
to je že res, da sindikati računajo na to, da jih bo rešila država. pač - tudi bankirji so počeli isto - in tako se je zgodilo. meni gre moral hazard sicer na kozlanje, ampak še bolj na kozlanje mi gre, ko se moralne hazarderje različno obravnava glede na to, iz katerega sektorja prihajajo. sindikate je treba ukinit, banke pa bomo reševali, ne glede na to, koliko se bodo zagemblale?
anon-42601 sporočil: 4
[#386748] 11.12.08 15:33 · odgovor na: anon-22303 (#386281)
Odgovori   +    0
gogi2 nimaš pojma  o avtomobilski industriji. Morda te trditve veljajo za ameiško industrijo, za evropsko pa sigurno ne.Konkurenca je že davno tega prisilila proizvajalce k stalnemu povečevanju učinkovitosti in zmanjševanju stroškov. Mnogo bolj kot v ostalih vejah industrije.
anon-22303 sporočil: 897
[#386867] 11.12.08 17:32 · odgovor na: anon-42601 (#386748)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-22303 11.12.2008 17:33

ar09202 je napisal(a):
gogi2 nimaš pojma  o avtomobilski industriji. Morda te trditve veljajo za ameiško industrijo, za evropsko pa sigurno ne.Konkurenca je že davno tega prisilila proizvajalce k stalnemu povečevanju učinkovitosti in zmanjševanju stroškov . Mnogo bolj kot v ostalih vejah industrije.
Dream on, baby.

Poglej si, kako so Oplovi delavci leta 2004 preprečili tovarni optimizirati proizvodnjo in zmanjšati stroške. Tudi zaradi tega je Opel in GM danes še bolj v krizi kot bi bil sicer.
http://socialistworl...20ger.html< /a>

BMWjeve delavce (Dresden) so pred 4 leti šele z grožnjo preselitve tovarne iz Nemčije ukrotili v stavki za višje plače.

V Franciji je avtomobilska industrija poldržavna in število delavcev konstanta, da o Italiji ne govorimo.

Volvo, Saab in podobni, če bi tvoje trditve držale, sploh ne bi več obstajala.

Strani: 1