Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avto, ki ga je vozil Jörg Haider, je pri nas precej redek
Strani: 1
sporočil: 155
A se je Hajdari ubil zaradi nekvalitetnega vozila? V tem razredu bi
vozilo moralo prenesti kar nekaj več, kot trk pri 142 km/h. Sicer
pa VW- vozilo za čefurje in kmete.
sporočil: 14.712
Trot, a ti sploh veš kakšna hitrost je 142km/h?
Z normalnim avtom se lahko dokaj varno zaletiš s 40, s tem pa morda 60, nesreče čez 100km/h na uro so v vsakem avtu v zelo velikem številu smrtne.
Pa vprašanje je, če je bil sploh pripet, ker pijan kot je bil, bi težko vtaknil pas v režo.
Z normalnim avtom se lahko dokaj varno zaletiš s 40, s tem pa morda 60, nesreče čez 100km/h na uro so v vsakem avtu v zelo velikem številu smrtne.
Pa vprašanje je, če je bil sploh pripet, ker pijan kot je bil, bi težko vtaknil pas v režo.
sporočil: 188
Sem ga vozil. Zgleda, da je bistvo barva in velikost, da se z njim
lahko kažeš bolj pomemben. Sicer pa je navadna kanta, zelo, zelo,
pod povprečjem v svojen razredu.
sporočil: 67
ma YAZ pojma nimaš, avto že prenese taki trk samo OSEBA V NJEM
NE.
če se v takem avtu zaletiš čelno pri 80 na uro bo kabina še mogoče nepoškodovana človek pa v 90% mrtev.
glede tega pa kdo vozi volksvagne: ljutje ki take izjave dajejo so čefurji in kmeti ne pa tisti ki jih vozijo.
če se v takem avtu zaletiš čelno pri 80 na uro bo kabina še mogoče nepoškodovana človek pa v 90% mrtev.
glede tega pa kdo vozi volksvagne: ljutje ki take izjave dajejo so čefurji in kmeti ne pa tisti ki jih vozijo.
sporočil: 506
yaz je napisal(a):ma kaj je s tabo VW je zakon? V bosni se uglavnem vozijo z Mercedesi in Opli, kar se pa tiče kmetovalcev in kmetov imajo v 95% več denarja kot ti ampak na vasi je pač pomembno kdo ma večji traktor...
A se je Hajdari ubil zaradi nekvalitetnega vozila? V tem razredu bi vozilo moralo prenesti kar nekaj več, kot trk pri 142 km/h. Sicer pa VW- vozilo za čefurje in kmete.
sporočil: 1
Boljši odgovor na ta komentar skoraj da ni možen.
Očitno človek še ne ve kaj je dober avto. To kar je bilo s Haiderjem je pa čista usoda.
Lep pozdrav
Očitno človek še ne ve kaj je dober avto. To kar je bilo s Haiderjem je pa čista usoda.
Lep pozdrav
sporočil: 699
MA koga boli ku... s kakšnim avtom se vozi en xy človek, kao znano
lice... človeška rasa ne more živet brez kulta osebnosti
sporočil: 502
Zadnja sprememba: anon-162321 16.10.2008 09:59
Bolj kot hitrost je pomembna dinamika trka oz. kar se pač zgodi. Če
si pripet in se zaletiš v varovalno ograjo, podreš kake stebričke
(ne betonskih), se morda zavrtiš, da fejst škriplje in se kadi, se
pri tem porabi veliko energije in se hitrost do trka v togo oviro
močno zmanjša. Če imaš srečo, te ovire sploh ni in na koncu
preorješ nekaj deset metrov njive (na rahli zemlji gre to zelo
hitro). Če pa te ustavi tovornjak ali betonski zid, glej utemeljene
zapise predhodnikov na tem forumu. Več kot 60 težko preživiš. Tega
seveda ne pišem iz lastnih izkušenj, ampak iz čiste teorije
(fizika, mithbustersi, ...). Pa še o phaetonu: za 130.000 dobiš nov
Maserati Quatroporte, tri leta starega pa že za 60.000. Bi se kdo
šel primerjavo?Tisti, ki ne marate VW (saj ga tudi jaz nimam ravno v čislih) in ga želite čimbolj spljuvati. pa lahko začnete šteti: Dražen, Toše, Jörg, ... Samo potem vam bo kdo odgovoril z Diano ...
sporočil: 611
yaz je napisal(a):ADAC je izračunal, da je bila hitrost pri trku 170 km/h.
A se je Hajdari ubil zaradi nekvalitetnega vozila? V tem razredu bi vozilo moralo prenesti kar nekaj več, kot trk pri 142 km/h. Sicer pa VW- vozilo za čefurje in kmete.
sporočil: 159
to so oni izračunali na podlagi daljave do avstrije! Se pa
popolnoma strinjam z napisanim glede smeri in hitrosti trka pa
dajte se s kakim drugim bolj varnim avtom pri taki hitrosti zalete.
Ta admiralska ladja je kar varna!
sporočil: 1.205
Zadnja sprememba: anon-3916 16.10.2008 14:26
yaz je napisal(a):
A se je Hajdari ubil zaradi nekvalitetnega vozila? V tem razredu bi vozilo moralo prenesti kar nekaj več, kot trk pri 142 km/h. Sicer pa VW- vozilo za čefurje in kmete.
Prjatu, lady Diana se je ubila z Mercedesom S pri 40 kilometrih na uro manj! in to na zadnjem sedežu! Haider bi ostal živ, če bi imel na glavi čelado in če bi vozil reli izvedenko kakšne Impreze, Lancerja ali 306-ke, vse z varnostno kletko. Vse druge opcije so bile smrtne.
sporočil: 786
0906DZSXd je napisal(a):
Sem ga vozil. Zgleda, da je bistvo barva in velikost, da se z njim lahko kažeš bolj pomemben. Sicer pa je navadna kanta, zelo, zelo, pod povprečjem v svojen razredu.
... in potem si odšel in si kupil enega BMW 750? Aja, nisi, ker si niti enega niti drugega ne moreš privoščit. Po tvojem username-u pa bi rekel, da ti je dal Petan enkrat svojega za preparkirat, zdaj te pa peče.
sporočil: 193
XBIAL je napisal(a):
Prjatu, lady Diana se je ubila z Mercedesom S pri 40 kilometrih na uro manj! in to na zadnjem sedežu! Haider bi ostal živ, če bi imel na glavi čelado in če bi vozil reli izvedenko kakšne Impreze, Lancerja ali 306-ke, vse z varnostno kletko. Vse druge opcije so bile smrtne.
Mislim, da je bil Audi S(8?)...
sporočil: 3
phaeton v tehničnem smislu ni niti tako slab avto, kot eni pišete.
v bistvu je boljši od aktualne sedmice in tudi A8. S- classa je pa
bila itak vedno boljša od vseh ostalih. Kupijo si ga predvsem
tisti, ki želijo poudarit svojo pomembnost, saj je ta avto veliko
bolj ekskluziven kot klasična nemška trojica, pa tudi zelo
dominantno deluje.
sporočil: 1.205
Zadnja sprememba: anon-3916 17.10.2008 10:10
mihelic je napisal(a):
Mislim, da je bil Audi S(8?)...
Ne, ni bil Audi S, bil je stari tip Mercedesa S. Sto odstotno!
Strani: 1